Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 26. dec 2018, 12:59

Jeg hører som sådan ikke til her, men emnet passer måske bedre ind her end i singletråden.

Min eks har uden at orientere mig inviteret hele min familie hjem til ham ml jul og nytår. Min bror og jeg har afvist julefrokost med mine forældre, fordi min bror arbejder alle dage pånær en - han trænger til en fridag, og lige præcis den dag kommer min et-eller-andet-der-nok-bliver-kæresteagtigt hjem fra en uges julebesøg i hjemlandet, så jeg er heller ikke gungho på den aften.

Det grundlæggende issue for mig er også, at jeg 1) ikke vil validere en metode, hvor jeg bliver snigløbet og 2) ikke ønsker at skulle forklare (forsvare KAN jeg ikke), at jeg sidder med mine forældre og min eks hjemme hos ham og hyggenygger i stedet for at se en mand, jeg har savnet og faktisk tror kunne blive en del af min fremtid.

Jeg synes simpelthen ikke, jeg kan - eller bør - deltage. Jeg har det fint med at min eks fortsat er familie og deltager i fødselsdage mv. Jeg er endda også cool med at han inviterer og ses med min familie, men lige pt ønsker jeg ikke at blive hevet ind i noget, der snarere er hverdagssamvær a la før vi gik fra hinanden. Han deltog i min fars fødselsdag for et par dage siden og er også inviteret med til noget i starten af januar, så det er ikke fordi, han ikke ser dem - og tidligere har han for øvrigt aldrig taget selvstændigt initiativ til at se dem. Tværtimod har der til tider været klynk over mængden af arrangementer i min familie.

Er jeg for nærtagende, mår jeg synes, han presser citronen?

Det er ikke til diskussion, om jeg tager med eller ej. Det gær jeg ikke. Jeg vil langt hellere bruge tiden sammen med en mand, jeg har savnet og glæder mig til at se, end jeg vil sidde i et småkikset setup med en mand, jeg har historie med og som jeg familiært holder af, men hvis opførsel står i skærende kontrast til den stil, der bliver lagt for dagen i måske-på-vej-til-noget-forhold-mand.

Faktisk vil jeg hellere gøre rent og vaske tøj end udsætte mig for det setup lige nu.
Senest rettet af Krølle 26. dec 2018, 13:05, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29895

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 26. dec 2018, 13:02

Har din eks ikke megen familie selv?
Jeg forstår godt du ikke har lyst til at deltage, har dine forældre sagt ja?
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 26. dec 2018, 13:13

TinaW skrev:Har din eks ikke megen familie selv?
Jeg forstår godt du ikke har lyst til at deltage, har dine forældre sagt ja?


Ikke rigtig. Han er tæt knyttet til min familie og har nok nærmest “lært” hvad det at være familie er igennem dem. Ungerne kan ikke huske, at han ikke har været der, og det er vigtigt for mig, at han fortsat er en del af deres liv - det er aldrig til diskussion, men i det konkrete tilfælde er jeg irriteret, fordi jeg dels føler mig snigløbet og dels synes, setuppet er lidt weird.

Ham og min mor havde da lige planlagt det, mens han var hos dem og ventede på, at jeg kom - vi skulle mødes der og køre sammen til Kbh, men han havde (som sædvanligt *suk*) glemt at skrive, hvornår han var der, så han havde en time alene med dem, før jeg kom.

Ej men jeg kan mærke at jeg virkelig bliver irriteret på dem begge to omend af forskellige årsager. Eks pga snigløb, mor pga at hun udmærket VIDSTE, min bror og jeg helst var fri for mere socialt ml jul og nytår.

Min plan er sådan set bare at melde fra og lade dem ses alene. De har jo ret beset ikke andel i den del af mit dilemma, der vedrører ny mand, og selvom de nok godt ved, der er noget i gære, har jeg intet fortalt. Den del er i øvrigt også isoleret - jeg ville af princip have sagt nej pga ovenstående, selvom han ikke var inde i billedet.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 26. dec 2018, 13:18

Jeg kan dog se visse udfordringer i fremtiden, hvis den her form for samvær/planlægning fortsætter. Derfor er det også vigtigt for mig at melde mig ud af det fra starten.

Jeg vil hjertens gerne have min eks i min familie, vi har katte sammen, som jeg ser jævnligt, og de dele er jeg til enhver tid villig til at stå på mål for overfor en kæreste og forvente forståelse og respekt for. Når jeg gør det, har jeg bare også en forbandet pligt til at udvise omtanke og omsorg ift at sætte klare grænser, så en kæreste ikke føler sig usikker, nedprioriteret eller i det hele taget bare ikke vigtig. Den del nægter jeg at gå på kompromis med, og kan de andre involverede ikke finde ud af at sætte fornuftige grænser i den forbindelse, må jeg gøre det for dem. Punktum.
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Partråden

Indlægaf Danseprinsesse » 26. dec 2018, 14:08

Jeg tænker, det lyder rigtig fornuftigt, at du vælger dine behov og din dates evt. følelser først Krølle.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 26. dec 2018, 14:09

Krølle skrev:Jeg hører som sådan ikke til her, men emnet passer måske bedre ind her end i singletråden.

Min eks har uden at orientere mig inviteret hele min familie hjem til ham ml jul og nytår. Min bror og jeg har afvist julefrokost med mine forældre, fordi min bror arbejder alle dage pånær en - han trænger til en fridag, og lige præcis den dag kommer min et-eller-andet-der-nok-bliver-kæresteagtigt hjem fra en uges julebesøg i hjemlandet, så jeg er heller ikke gungho på den aften.

Det grundlæggende issue for mig er også, at jeg 1) ikke vil validere en metode, hvor jeg bliver snigløbet og 2) ikke ønsker at skulle forklare (forsvare KAN jeg ikke), at jeg sidder med mine forældre og min eks hjemme hos ham og hyggenygger i stedet for at se en mand, jeg har savnet og faktisk tror kunne blive en del af min fremtid.

Jeg synes simpelthen ikke, jeg kan - eller bør - deltage. Jeg har det fint med at min eks fortsat er familie og deltager i fødselsdage mv. Jeg er endda også cool med at han inviterer og ses med min familie, men lige pt ønsker jeg ikke at blive hevet ind i noget, der snarere er hverdagssamvær a la før vi gik fra hinanden. Han deltog i min fars fødselsdag for et par dage siden og er også inviteret med til noget i starten af januar, så det er ikke fordi, han ikke ser dem - og tidligere har han for øvrigt aldrig taget selvstændigt initiativ til at se dem. Tværtimod har der til tider været klynk over mængden af arrangementer i min familie.

Er jeg for nærtagende, mår jeg synes, han presser citronen?

Det er ikke til diskussion, om jeg tager med eller ej. Det gær jeg ikke. Jeg vil langt hellere bruge tiden sammen med en mand, jeg har savnet og glæder mig til at se, end jeg vil sidde i et småkikset setup med en mand, jeg har historie med og som jeg familiært holder af, men hvis opførsel står i skærende kontrast til den stil, der bliver lagt for dagen i måske-på-vej-til-noget-forhold-mand.

Faktisk vil jeg hellere gøre rent og vaske tøj end udsætte mig for det setup lige nu.


Jeg synes, at det er skønt for jer, at I har kunne skilles "som venner" og opretholde en relation til hinanden. Men hvis en hvilken som helst relation havde lagt planer med en slet skjult forventning om, at jeg ville deltage med et smil, så ville jeg have det stramt med det. Og i dit tilfælde synes jeg faktisk, at det samtidig er over grænsen, at han selv begynder at invitere din familie. Den relation må han i min optik se via dig.
Senest rettet af FruKuk 26. dec 2018, 15:33, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Partråden

Indlægaf Danseprinsesse » 26. dec 2018, 14:20

Jeg har vist før underholdt med, at jeg efterhånden har modtaget virkelig, virkelig, virkelig mange kogebøger i gave fra min kæreste.

Enkelte af dem har han ramt plet med, og dem bruger jeg jævnligt, men mange står bare urørt.
Jeg har hverken tid, overskud eller lyst til at lave fancy, fransk bistromad. Og nu har jeg guddødme fået endnu en tyk, fransk kogebog.
Det føles lidt fesent, at han har købt den til mig, fordi han selv synes, der er alle mulige lækre opskrifter i den (så egentlig har du købt en gave til dig selv?).

Jeg har allerede sagt, at jeg faktisk synes jeg har nok kogebøger i forvejen, og at jeg nok hellere vil have noget andet (et spil f.eks., som meget mere vil være en gave til mig)
Det har han på en eller anden måde valgt at overhøre og spørger fortsat, om jeg ikke snart skal åbne den.

En del af mig tænker, at det ikke er værd at såre ham for. Der går ikke noget af mig for at åbne den, kigge i den sammen med ham og sætte den ind på hylden sammen med de andre.
Men djævlen på min skulder har lyst til at signalere, at han godt må finde på noget andet at give mig end kogebøger. :genert:
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 26. dec 2018, 17:36

SurSødSovs skrev:
Krølle skrev:Jeg kan dog se visse udfordringer i fremtiden, hvis den her form for samvær/planlægning fortsætter. Derfor er det også vigtigt for mig at melde mig ud af det fra starten.

Jeg vil hjertens gerne have min eks i min familie, vi har katte sammen, som jeg ser jævnligt, og de dele er jeg til enhver tid villig til at stå på mål for overfor en kæreste og forvente forståelse og respekt for. Når jeg gør det, har jeg bare også en forbandet pligt til at udvise omtanke og omsorg ift at sætte klare grænser, så en kæreste ikke føler sig usikker, nedprioriteret eller i det hele taget bare ikke vigtig. Den del nægter jeg at gå på kompromis med, og kan de andre involverede ikke finde ud af at sætte fornuftige grænser i den forbindelse, må jeg gøre det for dem. Punktum.


Hvis du oprigtigt accepterer ham i dit liv pg oprigtigt mener, du gerne ser, ham fortsat har rn relation til din familie (skal du egentlig bestemme det?), så siger du "tak for invitationen, men jeg kan desværre ikke deltage"

Selvfølgelig skal han ikke cleare med dig, om han må holde julefrokost. I er ikke et par.

... Han kan så heller ikke forvente, du deltager.


Han må hjertens gerne se min familie. Ønsker han at jeg skal deltage, må han dog cleare datoer først. Jeg bitcher ikke over, at han ser min familie - jeg bliver irriteret over, at han - ligesom min mor - planlægger henover hovedet på os andre og blev småmuggen over, at jeg ikke kommer. Noget han i øvrigt hader at hun gør.

Nå ja, ret beset ved jeg ikke, om det var det eller noget andet, der gjorde ham for muggen til at sige ordentligt farvel, da jeg smuttede efter at have kørt ham hjem (*suk igen*), men jeg gad ærligt talt ikke undersøge årsagen nærmere.
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 26. dec 2018, 17:43

Danseprinsesse skrev:Jeg har vist før underholdt med, at jeg efterhånden har modtaget virkelig, virkelig, virkelig mange kogebøger i gave fra min kæreste.

Enkelte af dem har han ramt plet med, og dem bruger jeg jævnligt, men mange står bare urørt.
Jeg har hverken tid, overskud eller lyst til at lave fancy, fransk bistromad. Og nu har jeg guddødme fået endnu en tyk, fransk kogebog.
Det føles lidt fesent, at han har købt den til mig, fordi han selv synes, der er alle mulige lækre opskrifter i den (så egentlig har du købt en gave til dig selv?).

Jeg har allerede sagt, at jeg faktisk synes jeg har nok kogebøger i forvejen, og at jeg nok hellere vil have noget andet (et spil f.eks., som meget mere vil være en gave til mig)
Det har han på en eller anden måde valgt at overhøre og spørger fortsat, om jeg ikke snart skal åbne den.

En del af mig tænker, at det ikke er værd at såre ham for. Der går ikke noget af mig for at åbne den, kigge i den sammen med ham og sætte den ind på hylden sammen med de andre.
Men djævlen på min skulder har lyst til at signalere, at han godt må finde på noget andet at give mig end kogebøger. :genert:


Så du har - på trods af at du har sagt at du ikke vil have flere kogebøger - alligevel fået en kogebog mere ?? Forhåbentlig da ikke i julegave ???

Jeg ville bytte den. Uden at blinke. Og når han spurgte om jeg ikke snart skal åbne den, så ville jeg sige "Nej, det skal jeg ikke. For den skal byttes til noget som jeg rent faktisk gerne vil have. Og jeg har sagt at jeg ikke vil have flere kogebøger"

Fuck Girafsprog og sårede følelser....Hvis man er så dum, at man bliver ved med at give gaver fra en kategori som modtageren har givet udtryk for at hun/hun har nok af, og som han/hun har anvist et alternativ til, så fortjener man sgu at få lidt den serveret så den ikke kan misforstås....
32
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 26. dec 2018, 18:27

vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Jeg har vist før underholdt med, at jeg efterhånden har modtaget virkelig, virkelig, virkelig mange kogebøger i gave fra min kæreste.

Enkelte af dem har han ramt plet med, og dem bruger jeg jævnligt, men mange står bare urørt.
Jeg har hverken tid, overskud eller lyst til at lave fancy, fransk bistromad. Og nu har jeg guddødme fået endnu en tyk, fransk kogebog.
Det føles lidt fesent, at han har købt den til mig, fordi han selv synes, der er alle mulige lækre opskrifter i den (så egentlig har du købt en gave til dig selv?).

Jeg har allerede sagt, at jeg faktisk synes jeg har nok kogebøger i forvejen, og at jeg nok hellere vil have noget andet (et spil f.eks., som meget mere vil være en gave til mig)
Det har han på en eller anden måde valgt at overhøre og spørger fortsat, om jeg ikke snart skal åbne den.

En del af mig tænker, at det ikke er værd at såre ham for. Der går ikke noget af mig for at åbne den, kigge i den sammen med ham og sætte den ind på hylden sammen med de andre.
Men djævlen på min skulder har lyst til at signalere, at han godt må finde på noget andet at give mig end kogebøger. :genert:


Så du har - på trods af at du har sagt at du ikke vil have flere kogebøger - alligevel fået en kogebog mere ?? Forhåbentlig da ikke i julegave ???

Jeg ville bytte den. Uden at blinke. Og når han spurgte om jeg ikke snart skal åbne den, så ville jeg sige "Nej, det skal jeg ikke. For den skal byttes til noget som jeg rent faktisk gerne vil have. Og jeg har sagt at jeg ikke vil have flere kogebøger"

Fuck Girafsprog og sårede følelser....Hvis man er så dum, at man bliver ved med at give gaver fra en kategori som modtageren har givet udtryk for at hun/hun har nok af, og som han/hun har anvist et alternativ til, så fortjener man sgu at få lidt den serveret så den ikke kan misforstås....


Jeg er fuldstændig enig. Byt det lort.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. dec 2018, 19:07

Jeg har løst bytursproblemet - jeg tager selv i byen med to kollegaer :lol: .
Måske ikke det fedeste at gøre som vært, men fuck det. Jeg tror det bliver hyggeligt :genert:
22
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Partråden

Indlægaf Danseprinsesse » 26. dec 2018, 19:17

vibbsen skrev:
Danseprinsesse skrev:Jeg har vist før underholdt med, at jeg efterhånden har modtaget virkelig, virkelig, virkelig mange kogebøger i gave fra min kæreste.

Enkelte af dem har han ramt plet med, og dem bruger jeg jævnligt, men mange står bare urørt.
Jeg har hverken tid, overskud eller lyst til at lave fancy, fransk bistromad. Og nu har jeg guddødme fået endnu en tyk, fransk kogebog.
Det føles lidt fesent, at han har købt den til mig, fordi han selv synes, der er alle mulige lækre opskrifter i den (så egentlig har du købt en gave til dig selv?).

Jeg har allerede sagt, at jeg faktisk synes jeg har nok kogebøger i forvejen, og at jeg nok hellere vil have noget andet (et spil f.eks., som meget mere vil være en gave til mig)
Det har han på en eller anden måde valgt at overhøre og spørger fortsat, om jeg ikke snart skal åbne den.

En del af mig tænker, at det ikke er værd at såre ham for. Der går ikke noget af mig for at åbne den, kigge i den sammen med ham og sætte den ind på hylden sammen med de andre.
Men djævlen på min skulder har lyst til at signalere, at han godt må finde på noget andet at give mig end kogebøger. :genert:


Så du har - på trods af at du har sagt at du ikke vil have flere kogebøger - alligevel fået en kogebog mere ?? Forhåbentlig da ikke i julegave ???

Jeg ville bytte den. Uden at blinke. Og når han spurgte om jeg ikke snart skal åbne den, så ville jeg sige "Nej, det skal jeg ikke. For den skal byttes til noget som jeg rent faktisk gerne vil have. Og jeg har sagt at jeg ikke vil have flere kogebøger"

Fuck Girafsprog og sårede følelser....Hvis man er så dum, at man bliver ved med at give gaver fra en kategori som modtageren har givet udtryk for at hun/hun har nok af, og som han/hun har anvist et alternativ til, så fortjener man sgu at få lidt den serveret så den ikke kan misforstås....


Nej, dog ikke. Jeg kan godt se nu, at det, jeg har skrevet, kan misforstås.
Det er først noget, jeg har sagt til ham efter at have fået endnu to denne jul.

Ellers havde jeg slet ikke været i tvivl, så var de bare blevet byttet.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 26. dec 2018, 20:20

Smiling_Goat skrev:
Krølle skrev:
SurSødSovs skrev:
Krølle skrev:Jeg kan dog se visse udfordringer i fremtiden, hvis den her form for samvær/planlægning fortsætter. Derfor er det også vigtigt for mig at melde mig ud af det fra starten.

Jeg vil hjertens gerne have min eks i min familie, vi har katte sammen, som jeg ser jævnligt, og de dele er jeg til enhver tid villig til at stå på mål for overfor en kæreste og forvente forståelse og respekt for. Når jeg gør det, har jeg bare også en forbandet pligt til at udvise omtanke og omsorg ift at sætte klare grænser, så en kæreste ikke føler sig usikker, nedprioriteret eller i det hele taget bare ikke vigtig. Den del nægter jeg at gå på kompromis med, og kan de andre involverede ikke finde ud af at sætte fornuftige grænser i den forbindelse, må jeg gøre det for dem. Punktum.


Hvis du oprigtigt accepterer ham i dit liv pg oprigtigt mener, du gerne ser, ham fortsat har rn relation til din familie (skal du egentlig bestemme det?), så siger du "tak for invitationen, men jeg kan desværre ikke deltage"

Selvfølgelig skal han ikke cleare med dig, om han må holde julefrokost. I er ikke et par.

... Han kan så heller ikke forvente, du deltager.


Han må hjertens gerne se min familie. Ønsker han at jeg skal deltage, må han dog cleare datoer først. Jeg bitcher ikke over, at han ser min familie - jeg bliver irriteret over, at han - ligesom min mor - planlægger henover hovedet på os andre og blev småmuggen over, at jeg ikke kommer. Noget han i øvrigt hader at hun gør.

Nå ja, ret beset ved jeg ikke, om det var det eller noget andet, der gjorde ham for muggen til at sige ordentligt farvel, da jeg smuttede efter at have kørt ham hjem (*suk igen*), men jeg gad ærligt talt ikke undersøge årsagen nærmere.


Jeg forstår det ikke helt.. Hvis han godt må have et forhold til din familie uden om dig, kan du så ikke bare melde fra til den julefrokost? Betyder det noget, hvis han bliver fornærmet over dit afbud? Det må han vel så bare komme over


Det må han gerne. Han ser min noget yngre fætter alene og er nok tættere på ham end nogen i familien; sådan far/onkel/storebror i en skøn blanding. Det ville være dybt urimeligt at fratage min fætter (og eks) den relation, som jo reelt intet har med mig at gøre.

Min irritation i det konkrete tilfælde går på, at han 1) planlægger henover hovedet på os andre, hvilket han hader, når andre (=min mor) gør og 2) han vidste, at min brie og jeg var pressede og havde svært ved at forklare min mor, at vi ikke kunne holde ekstra julefrokost udover det allerede planlagte. Ved at aftale direkte med hende, at vi alle er inviteret ud til ham, genopliver han en lige-akkurat-afværget-konflikt, som han kendte til. DET irriterer mig grænseløst, fordi det egentlig bare er udtryk for hans klassiske “jeg har lyst til, derfor gør jeg”-mønster uden at indtænke konsekvenserne for andre.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 26. dec 2018, 22:59

Rikke skrev:Der er lidt tid til. Hvem ved, om vi er et par til den tid? Men han fylder 50 i det kommende år, og vi har en stående joke om, at han fik opereret sin empati væk for nogle år siden. Forleden peb jeg over noget, og fik dette billede tilbage, så jeg lige kunne se, hvor empati-aret er :D
8F9B15E1-F7A0-468E-AAEC-06816DC98E50.jpeg


Nu tænker jeg at den runde gave er præcist dén tatovering? Han har ikke en eneste i forvejen :D


OK....He's a keeper.....Jeg elsker den slags humor.

Og jeg ville klart give ham den tatovering i gave....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 26. dec 2018, 23:11

Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Rikke skrev:Der er lidt tid til. Hvem ved, om vi er et par til den tid? Men han fylder 50 i det kommende år, og vi har en stående joke om, at han fik opereret sin empati væk for nogle år siden. Forleden peb jeg over noget, og fik dette billede tilbage, så jeg lige kunne se, hvor empati-aret er :D
8F9B15E1-F7A0-468E-AAEC-06816DC98E50.jpeg


Nu tænker jeg at den runde gave er præcist dén tatovering? Han har ikke en eneste i forvejen :D


OK....He's a keeper.....Jeg elsker den slags humor.

Og jeg ville klart give ham den tatovering i gave....

Umiddelbart ville jeg tænke at den slags operation sad oppe i nærheden af tindingen et sted, men den der griber jeg :D


Empati-tarmen...Kender du ikke den ??? Du har vist aldrig læst til læge.....(eller være i en familie hvor vi har en tarm for stort set alle følelser...Hvilket er smart...For så ved man altid hvorfor dem opfører sig sært.....De har simpelthen betændelse i *indsæt-selv*tarneb,,,)
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"