Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 25. jan 2018, 20:10

Min kæreste og jeg kommenterer og kommer med gode råd til hinandens tøj.Han synes jeg går for meget i sort og jeg ser nogle gange noget tøj som jeg ved vil klæde ham og derfor køber til ham. Det er vel bare almen interesse for hinanden? Vi synes jo hinanden er lækre og vil gerne fremme dette.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23363

Re: Partråden

Indlægaf Aragorn » 26. jan 2018, 01:10

Hun er min guddommelige afhængighed.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 26. jan 2018, 12:06

Jeg synes min kæreste er lækker i mere eller mindre hvad som helst. Han tager gerne en skjorte på når vi skal ud. Men er mest til jeans. Han er smadderpæn i jakkesæt men det er til store begivenheder. Han er god til at give mig komplimenter og siger ofte når han synes noget er pænt. Efter vi fandt sammen er min garderobe overvejende blevet blomstret og farverig for det synes han er pænt og jeg er så glad for at have vovet mig ud af det sikre.
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Partråden

Indlægaf Muuh » 27. jan 2018, 08:57

Vi var til Aura koncert i går, helt uden at jeg kommenterede mandens tøj :D
Hun er virkelig fantastisk live, total nærværende og fuld af liv :love:

Nogen gange når vi er til koncert og ligene, kan jeg godt lidt savne at manden drak alkohol, for på en eller anden måde fra holder det også mig fra lige at få en drink. Min mand har på inden måder noget imod at jeg drikker, så det er udelukkende mig selv, der fravælger det, men synes bare ikke rigtig at jeg gider drikke alene. Er jeg med venner/veninder eller familie til koncert eller fest, så har jeg ingen problemer med at få en drink eller to selvom manden også er med.
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Partråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. jan 2018, 16:08

Har sendt min kæreste alene af sted til familiefødselsdag i den anden ende af landet, fordi jeg havde brug for en weekend med ro på. Det er så dejligt, at han bare har fuld forståelse for det.

Men nu har jeg hevet rawplugs ud af væggen i soveværelset og spartlet den, så den endelig er til at se på igen efter at have stået med 15 store huller i måneder. Jeg glæder mig helt, til han kommer hjem og ser det. Har det næsten som om, jeg har købt en gave. :D
12
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Partråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. jan 2018, 16:18

Herhjemme går hr. Pocket - synes jeg - ret meget op i sin garderobe. Og går i øvrigt aldrig i hverken sort eller jeans - indtil for nyligt ejede han ingen af delene. Men nu har han alligevel købt et par sorte chinos, og jeg synes, det ser helt skørt ud, efter at have tilbragt ni år med en mand kun i farver.

Han er (uden min indblanding) løbende vokset fra sine ultrafarverige T-shirts med sjovt tryk og er nu meget til beige chinos og (denim)skjorter eller strik i grøn og blå eller hvide T-shirts og en grå eller blå blazer. Og kasket. Det går næsten altid godt med at sætte det sammen. Men 60 procent af hans garderobe er nok blåt tøj.

Han plejer at konsultere mig, når han vil købe noget og vælge outfittet, men jeg har bestemt ikke sidste ord.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Partråden

Indlægaf girl_beat » 27. jan 2018, 16:52

POCKETKITTEN skrev:Har sendt min kæreste alene af sted til familiefødselsdag i den anden ende af landet, fordi jeg havde brug for en weekend med ro på. Det er så dejligt, at han bare har fuld forståelse for det.

Men nu har jeg hevet rawplugs ud af væggen i soveværelset og spartlet den, så den endelig er til at se på igen efter at have stået med 15 store huller i måneder. Jeg glæder mig helt, til han kommer hjem og ser det. Har det næsten som om, jeg har købt en gave. :D

Samme hér - det er virkelig skønt!

Vi har ikke haft så meget tid sammen de sidste uger, så jeg ser rigtig meget frem til et kommende hotelophold og kæreste-ferie sydpå :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Partråden

Indlægaf Straniera » 27. jan 2018, 17:26

Jeg er ret vild med min kærestes tøjstil, og det bedste af det hele er, at den passer til min, så vi ser harmoniske ud sammen på billeder - ja, jeg er narcissistisk nok til at synes, det er vigtigt :-D
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Partråden

Indlægaf Pityt » 27. jan 2018, 17:37

Min kæreste går i jeans, sneakers og hoodies og det klæder ham :love:
Hvis han skal være pæn, har han jeans og en pæn polo på :lol:
Jeg blander mig ikke i hans tøj og han har virkelig ingen holdninger til min påklædning.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 27. jan 2018, 19:04

Min kæreste fik ret tidligt i vores forhold understreget, at han ikke ønsker tøj i gave og mener, at en mand selv bør kunne klæde sig :lol:
4
Livslinjen: 70 201 201
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 27. jan 2018, 20:01

På en eller anden måde er det blevet sådan at jeg køber det meste af min kærestes tøj, men jeg køber altid kun dubletter af det han allerede har, men som er slidt op eller på anden vis trænger til udskiftning. Skal der købes noget han ikke normalt går i så gør han det selv, men han vil gerne have mig med i beslutningen.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 27. jan 2018, 20:02

Min kæreste har bedt mig om at hvis jeg ser noget tøj, jeg mener vil klæde ham så skal jeg købe det. Og så overfører han bare til mig bagefter.
Vi har samme tøjsmag og han synes at jeg ved hvad der vil klæde ham. Og så selvom han er til farver og jeg ikke er.

Han er også god til at hjælpe mig. Og har da fået indført lidt farver :lol:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. jan 2018, 20:11

Min kæreste klæder sig bedre end mig, så herhjemme er det mig der tager rådgivning fra ham :lol: .

Jeg havde en tid på hospitalet i dag, som min kæreste var sød at tage med til. Efter besluttede vi os for at køre forbi et boligbyggeri, hvor vi har overvejet at købe. Min kæreste er dog modstander af området og jeg er egentlig lidt ligeglad fordi priserne er mere på vores niveau - og hans farmor sagde at der altså var nogle OK områder i den by.

Nå, men vi kørte forbi byggepladsen og området var ikke slemt, men heller ikke fantastisk. Da vi steg ud af bilen sagde min kæreste ordret at han kun gik med til at se husene fordi at han ville gøre mig glad.
Medarbejderen på stedet var helt vildt hjælpsom og simpelthen så rar at snakke med. Hun har selv lige købt et plot på stedet og fortalte os om processen ligeså meget fra køberens punkt som fra firmaets. Det var simpelthen så fed en oplevelse i forhold til de andre steder vi har været, hvor personalet har virket så ligeglade at det halve kunne være nok.

Vi så deres mindste 3 bed semi-detatched, bare for at få en idé om layoutet (det er nogenlunde det samme, bare større i det vi har kig på). I de andre huse vi har set har vi kigget på noget nær de dyreste modeller, fordi de billigere har virket så klaustrofobiske at jeg kategorisk nægtede at gå ned i størrelse.
Vi var ikke engang nået halvvejs gennem køkkenet før min kæreste udbrød at han virkelig godt kunne lide det. Stuen var en god størrelse også. Dejlig naturligt lys fra haven. 3 værelser og 2 badeværelser oven på, så hvis vi skulle finde på at udvide husstanden er der ikke behov for at flytte. Der er masser af plads til at jeg kan have familie/venner på besøg fra Danmark.

Faktisk ville vi være fint tilfredse med den mindste 3 værelses, men vi får snakket priser på de lidt større modeller og de ligger LANGT under hvad vi har budgetteret med. Som i mellem 300-500.000 DKK under.
Så min kæreste blev hurtigt enig med sig selv om at vi kan leve med området og så er planen at vi bor der i max 5 år og så flytter til et område, hvor vi rent faktisk vil blive boende. Han tjekkede dog kriminaliteten i området og det var faktisk ikke så slemt igen .. Plus det er tæt på hans søster og ikke så langt fra hans forældre. 10 minutter til M60 og 10 min fra alle større dagligvare butikker.

Så nu har vi besluttet os. Vi ringer til firmaet på mandag og siger at hvis deres lånerådgiver godkender vores økonomi, så vil vi gerne ligge billet på plottet. Så skulle vi gerne blive husejere med overtagelse af nybygget hus i Oktober/November 2018 :lun:
20
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 27. jan 2018, 20:34

Jeg sidder og hører metal og drikker lots of hvidvin med min kæreste. Den slags jeg også ville gøre alene. Det er rart.
4
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Partråden

Indlægaf Muuh » 27. jan 2018, 21:12

Dikus skrev:Jeg kan ikke lide selv at tage beslutninger om tøjkøb. Jeg foretrækker, nogen hjælper mig. Min eks er god til det... Men jeg har øvet mig i at købe tøj uden hans hjælp...


Sådan har jeg det også, det er meget sjældent jeg køber tøj uden min mand er med. Vil gerne lige have hans mening :genert:

Jeg har generelt svært ved at finde pænt tøj, som jeg synes passer til min figur og så skal jeg nok bare blive bedre til at tude og ikke forsøge at gemme min krop væk
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Forhold og sex"