Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 25. mar 2018, 07:58

Vi bruger kælenavne. Hvis/når jeg kalder min kæreste ved navn, bliver han helt ked af det og kan slet ikke have det.
Her forleden sov han hos mig i en kodyl brandert; jeg kom hjem lidt senere og lægger mig ind til ham. Han virker helt forkert og afvisende, indtil jeg siger hans kælenavn, hvortil han så smiler (stadig i søvne) og putter sig ind til mig :lun:

Jeg er meget på både fysisk og verbalt og det er han heldigvis også. Så kys, kram og røre ved hinanden hele tiden.
Jeg kysser (på kinden og på panden) og krammer også mine venner fx.

Det er dejligt at vide og få vist, at man er elsket.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Partråden

Indlægaf Viskelæder » 25. mar 2018, 08:41

Jeg er ikke så god til pussenusse-kærlighed, så jeg vil helst bare kaldes mit navn, og jeg kalder også ham hans navn. Og så er vi ikke nået dertil, hvor vi har sagt "jeg elsker dig" endnu, men når vi gør, så er jeg også sådan en, der synes, det mister betydningen, hvis det bliver sagt hele tiden ligesom i amerikanske serier.

Jeg havde en ekskæreste, der hele tiden kaldte mig skat, og jeg bryder mig ikke om det :)
1
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Partråden

Indlægaf Alphilia » 25. mar 2018, 08:54

Jeg er ikke så verbal, min kæreste lidt mere.
Jeg øver mig faktisk lidt i at være det, for jeg synes jo det vil supplere de ting jeg gør godt.
Vi gør det heller ikke rigtigt i putte-nutte kælenavne, men kalder mest hinanden vores navn, af og til kælenavne.
Tilgengæld er vi ret fysiske, med kram, kys, berøringer osv
0
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Partråden

Indlægaf london » 25. mar 2018, 08:59

Jeg er meget mere verbal end min kæreste på alle områder, så jeg bruger alverdens hjemmelavede kælenavne og skat og han bruger skat og min skat, som lige giver det der ekstra, for jeg er jo hans skat :lun:
Vi har stadig til gode at sige jeg elsker dig, jeg har aldrig sagt det til nogen og vil måske også gerne have han siger det først (Jeg er meget barnlig lige der I know) Men jeg er ikke i tvivl om at han elsker mig - alle de små ting viser det i dagligdagen. Vi er også sådan meget dagligdags kærlige - vi kysser, krammer og holder i hånden ved hver en lejlighed fx kan vi ligge på sofaen og holde i hånden.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 25. mar 2018, 10:04

Hæhæ, lige som jeg skrev indlægget har han bare været pussenusseagtig og kæresteklam resten af dagen :D Gad vide om han hemmeligt læser indlæggene herinde? :gruble:

Men det er da dejligt at se der er så mange forskellige holdninger :) Især holdningen til "jeg elsker dig". Jeg kan heller ikke se at det kan miste sin betydning. Jeg synes også der er forskel på værdiladningen i "jeg elsker dig" når man siger det som afslutning på et telefonopkald eller siger det til sin brudgom/brud i kirken. Selvom det er de samme ord ville jeg tillægge dem helt forskellig værdi – og netop derfor synes jeg ikke man kan sige det for meget. Men det synes min kæreste, og det kan jeg også se at andres partnere her i tråden synes. Det er jo bare noget man skal respektere, men jeg tror faktisk kun at min kæreste 2-3 gange har sagt at han elsker mig sådan uden at jeg har sagt det til ham først :gruble: (altså han siger det også til mig, når jeg siger det til ham). Jeg har nok sagt det... henved 150-200 gange :D fordi jeg ofte også siger det når vi taler i telefon.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Partråden

Indlægaf Mulan » 25. mar 2018, 10:33

Jeg har lige kaldt min kæreste klam-kæreste. Med meget stor kærlighed. Han kalder mig prutling. Heldigvis også andre navne. Han er lidt som en stor glad hundehvalp, der bare viser sin kærlighed både verbalt og fysisk. Han er bare ren love på 184cm og holder ikke igen. Tror ikke, at det falder ham ind. Jeg var den, der holdt igen i starten, men jeg har lært af ham og synes det er helt fantastisk bare at være i det og give los :)
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Partråden

Indlægaf Ficus » 25. mar 2018, 10:44

Min kæreste har lige kaldt mig “Chef” i Bauhaus. Der er altid nogen der kigger mærkeligt på ham, når han kalder mig det :-D
8
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 25. mar 2018, 11:05

Her er manden mest til verbale kærlighedserklæringer. Vi bruger vores navne - bryder mig ikke om ord som; skat.

Nogle gange gad jeg godt at vi var mere materielt anlagt. Synes jo det er lækkert med blomster fx. Men synes også at den måde det bliver produceret på er noget lort.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Partråden

Indlægaf Shmartiesh » 25. mar 2018, 11:14

Vi bruger meget skat og kælenavne. Da vi fandt sammen skulle jeg lige vænne mig til at han var meget fysisk og ville gerne kysse rigtig meget. Jeg tror jeg vænnede mig til det for pludselig lagde jeg ikke så meget mærke til det mere. Nu når vi har fået barn, kan vi faktisk gå en hel dag og måske kun kysse én gang. Så nu savner jeg det lidt. ‘Jeg elsker dig’ siger vi mindst én gang dagligt. Oftest når vi siger godnat :lun:

En af mine ekskærester ville knap nok kysse og holde i hånd i offentligheden. Et tantekys i køen i fakta var noget nær det værste man kunne finde på. :rulle:
1
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Partråden

Indlægaf limitededition » 25. mar 2018, 12:29

Vi er nok lidt kvalmende i andres øjne :)
Vi kalder hinanden Skat osv næsten hver gang vi snakker til hinanden. Han har mange ord han kalder mig som feks Skat, Musse, mus'pige, skumfidus, skumfis, flagermus og andre mærkelige ting. Jeg kalder ham mest Skat og kæreste.
Vi siger hver dag at vi elsker hinanden men ligesom lemonella Skriver, så mister det ikke sin betydning fordi vi siger det med følelse hver gang. :)
4
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23135

Re: Partråden

Indlægaf Aragorn » 25. mar 2018, 13:17

Jeg siger altid 'jeg elsker dig' som det sidste inden vi går hver vores vej til arbejde eller jeg kører et sted hen. Skulle der ske noget med mig mens jeg er væk, så skal det sidste jeg fortalte hende være, at jeg elskede hende.

Det kunne ikke falde mig ind at forlade huset i dårligt humør, og være vrissen, og lade dét være det sidste minde om mig. Livet er for dyrebart og uforudsigeligt til andet.
17

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Partråden

Indlægaf Vinaia » 25. mar 2018, 14:26

Nå ja,selvom vi ikke er særligt verbale så er vi ganske fysiske - vi sidder altid helt tæt, holder i hånd, putter os ind til hinanden og kysser en del.

Jeg havde en kæreste der altid kaldte mig pus. Adr. Jeg hadede det.
2
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 25. mar 2018, 15:09

Vinaia skrev:Nå ja,selvom vi ikke er særligt verbale så er vi ganske fysiske - vi sidder altid helt tæt, holder i hånd, putter os ind til hinanden og kysser en del.

Jeg havde en kæreste der altid kaldte mig pus. Adr. Jeg hadede det.


Havde en kæreste der kaldt mig sweetie. Ej hvor jeg hadede det. Eeeew :puke:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. mar 2018, 15:56

Min kæreste kalder mig altid bare mit kælenavn, ligesom stort set alle andre gør. Til gengæld er han virkelig god til at anerkende mig og rumme mig når jeg ikke helt selv kan. Han får rigtig meget at fortjenesten for den person jeg er nu, selvom han faktisk er meget tilbageholdende med kærlighedserklæringer og ros, hvilket jeg ellers har et mellemstort behov for.

Jeg kalder ham babe, bare fordi det irriterer ham så meget at der er gået joke i det. For det meste kalder jeg ham egentlig også bare for hans navn. Eller kælenavn. Har aldrig rigtig brugt hans navn.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Partråden

Indlægaf Studsgaard » 25. mar 2018, 17:22

Vi kalder både hinanden skat og navne. Jeg har også et kælenavn han noglegange bruger.
0

Tilbage til "Forhold og sex"