Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 10. jul 2019, 06:08

Jeg har bare sovet elendigt i nat, jeg er nervøs for NF scanningen i dag - min kæreste henter mig kl. 10:30 fra arbejdet og så har vi en tid kl. 11:15. Jeg var ikke specielt nervøs da vi havde den tidlige scanning, men der var det vist heller ikke rigtig gået op for mig. Det gjorde det først da den lille ting tonede frem på skærmen.
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 10. jul 2019, 10:04

Jeg kan få lidt pip af min mands overtænkning og ananlysering vedrørende sådan noget som f.eks tilbud på telefonabonnementer.
Nu har vi brugt to timer i går på at sammenligne og tale om et tilbud fra anden udbyder.
Umiddelbart taler vi om 75 kr i forskel i pris pr. måned, samlet set for tre mobil abonnementer og et dataabonnement til hans ipad. Dog har det dyrere abonnement (hos dem vi har i forvejen) dobbelt så meget data. Vi bruger dog slet ikke i nærheden af den mængde data, heller ikke i nærheden af, hvad det andet tilbud er på.
Men nu vil han så have jeg også taler med sælgeren, så vi kan blive enige om, vi skal skifte eller blive.
Af en mand der træffer mange beslutninger på sit arbejde at være, så er han så irriterende ubelsutsom derhjemme, af og til.
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 10. jul 2019, 10:22

Ladysparrow skrev:Jeg har bare sovet elendigt i nat, jeg er nervøs for NF scanningen i dag - min kæreste henter mig kl. 10:30 fra arbejdet og så har vi en tid kl. 11:15. Jeg var ikke specielt nervøs da vi havde den tidlige scanning, men der var det vist heller ikke rigtig gået op for mig. Det gjorde det først da den lille ting tonede frem på skærmen.


Så er jeg tilbage på arbejdet :lun: Alt var så fint som det kunne være - alle tal var flotte og jeg sidder med 4 billeder af vores baby... :dåne: jeg begyndte at græde så snart jeg lå på briksen. Og det gik helt galt da hun sagde alt så fint ud. :whine: Jeg kunne slet ikke styre det... Fandme godt at hun og min kæreste kunne lave lidt sjov med mig.

Hvor er det vildt, vi skal være forældre.... :lun: :panik:
41
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2019, 13:18

Ladysparrow skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg har bare sovet elendigt i nat, jeg er nervøs for NF scanningen i dag - min kæreste henter mig kl. 10:30 fra arbejdet og så har vi en tid kl. 11:15. Jeg var ikke specielt nervøs da vi havde den tidlige scanning, men der var det vist heller ikke rigtig gået op for mig. Det gjorde det først da den lille ting tonede frem på skærmen.


Så er jeg tilbage på arbejdet :lun: Alt var så fint som det kunne være - alle tal var flotte og jeg sidder med 4 billeder af vores baby... :dåne: jeg begyndte at græde så snart jeg lå på briksen. Og det gik helt galt da hun sagde alt så fint ud. :whine: Jeg kunne slet ikke styre det... Fandme godt at hun og min kæreste kunne lave lidt sjov med mig.

Hvor er det vildt, vi skal være forældre.... :lun: :panik:


Tillykke :lun: Forældreskabet er det vildeste, jeg har oplevet.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2019, 13:24

Jeg er lige kommet hjem efter en rekonstruktion af korsbåndet. Jeg er stadig smertedækket af en blokade, så for nu er jeg ikke den vildeste pest for mand og børn, men fra sidst ved jeg, at effekten aftager i løbet af 12-24 timer, og så bliver jeg max presset af smerter. Dette kombineret med at være virkelig dårlig til at bede om hjælp/tage imod hjælp, skal nok give nogle festlige dage :tie: HrKuk er heldigvis bedre til end mig, og han ignorerer mig bare, når jeg er urimelig.
Senest rettet af FruKuk 10. jul 2019, 13:50, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 10. jul 2019, 13:45

FruKuk skrev:Jeg er lige kommet hjem efter en rekonstruktion af korsbåndet. Jeg er stadig smertedækket af en blokade, så for nu er jeg ikke den vildeste pest for mand og børn, men fra sidst ved jeg, at effekten aftager i løbet af 12-24 timer, og så bliver jeg max presset af smerter. Dette kombineret med at være virkelig dårlig til at bede om hjælp/tage imod hjælp, skal nok give nogle festlige dage :tie: HrKuk er heldigvis bedre til end mig, og han ignorere mig bare, når jeg er urimelig.


Puha det lyder sgu godt nok smertefuldt... Rigtig god bedring og så er det bare med at bede om hjælp og tage imod, selvom det er svært... :kram:
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 12. jul 2019, 07:06

Min mand var til metallica koncert i parken i går og i stedet for at tage en overnatning, valgte han at tage et tog fra København omkring halv 3 i nat.
Han skulle så skifte på Nyborg station, hvor han skulle vente 1/2 time. Men det er ikke sådan at være blevet gammel og ikke kunne holde sig vågen, så han faldt i søvn og missede sit tog :D
Vågnede dog lige i tide, til at nå det næste og så en færge afgang senere, men stadig hjem i tide til, at køre min søn ind på madskole.
Han havde en idé om at være aktiv i haven og køre på genbrugsstationen her til formiddag, men vi blev enige om, at det nok at smartere at han får sig en lur :lol:
Jeg forudsiger at han sover inden klokken 22 i aften :fløjt:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 16. jul 2019, 11:36

Shit jeg er nederen selskab :tie: Er glad for, at HrKuk ved, hvordan han bedst kommer omkring, at jeg er sur, kortluntet, frustreret og grådlabil. Sjældent har vores skure og udeområder fået så megen opmærksomhed :deer:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 19. jul 2019, 05:54

Vi har været alene hjemme i denne uge, da min søn har været på lejr. Jeg har godt nok været på arbejde, men det har været dejligt med lidt voksen alene-tid.
Nu har vi to ugers ferie sammen alle tre og i morgen kører vi til nordjylland. Vi skal op i det område, hvor mine morforældre stammer fra, så har lidt planer om, at se om vi kan finde min mormors fædregård.
Ellers skal vi bare have slappet af, gået nogle ture og spist en masse god mad og min søn får en legekammerat med.
Jeg glæder mig.
8
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 485

Re: Partråden

Indlægaf london » 19. jul 2019, 19:03

Vi er på hotelovernatning med mad. Vi har lige spist og fået en dejlig fadøl, nu vil jeg nyde, at det bare er os sammen og ikke alt muligt andet, selvom vi allerede skal hjem til "hverdagen" i morgen igen
4
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 20. jul 2019, 16:53

Jeg fik en.. depressiv reaktion? under sidste del af specialeskrivningen og har ikke været på debatten i evigheder, simpelthen fordi jeg ikke kunne overskue det. Nu kan jeg heldigvis igen :lol: Han har simpelthen været verdens bedste mand. Taget fri når jeg har haft det sværest. Ladet mig græde, heppet på mig og været klar med en krammer. I går tog han til england, og han har ringet fire gange for at høre om jeg er okay :lol: jeg har det bedre, men her er godt nok tomt uden ham lige nu :tie:

Vi var i banken i går før han tog afsted. For at starte proces med
at blive klogere på huslån. What! Jeg har fået fuldtidsjob pr 1.september og vi håber på at flytte til Sjælland hurtigst muligt, så jeg kan være tættere på mit nye job. Han er også i sidste del af en ansættelsesproces, så han har nok også job til samme tid. Så vi skal have sat vores lejlighed til salg, så vi kan komme videre. Der sker meget lige nu, og han er hele tiden opmærksom på hvordan jeg har det. Jeg har flere gange været nødt til at spørge ham, hvordan HAN har det med det hele :lol:
14
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 20. jul 2019, 18:31

Næste uge har vi alenetid, da barnet drager afsted til bedsteforældre. Jeg ved jeg savner hende efter en halv dag, men lige nu glæder jeg mig Big time.
Har planer om picnic og udendørs teater, øldrikning, sove længe, spise burrata på en lille vinbar i byen og og og. Måske i biffen for at se Mid90s.
3
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. jul 2019, 22:08

Vi sad og så tv. Der er en domino’s reklame og han sagde at det var squad goals. Spurgte om det var os i vores to mands squad, han svarede nej, for vi var relationship goals :lun:

Han er altså lidt sød nogle gange. Og jeg fik ham til at smage kaktus Läkerol. Han spyttede den ud efter 2 sekunder og sagde at den var super menthol-y. Weakling :lol:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 21. jul 2019, 06:55

Min kæreste sætter ofte stemme på hunden. De har tit samtaler, de to.
Hundens stemme er meget nasal og med meget jysk dialekt. I går, da vi stof og lavede mad, spurgte hunden pludselig: " Far, er det egentlig rigtigt, at Heidi engang har spist en kat?"

Wtf. :lol: Ud af det blå.

Ham og hunden diskuterede lidt frem og tilbage og samtalen endte med, at Zita indrømmede hun forsøgte at starte et rygte om mig, fordi hun var sur over at jeg havde grinet af hende tidligere på dagen
34
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 23. jul 2019, 11:29

Han skulle ind til byen i går. Jeg måtte ikke komme med. Han var væk længe, og da han kom hjem, måtte jeg ikke se hvad han kom ind med.Og så gik på sit kontor med beskeden: Fra nu af, er mit kontor off-limit. Du skal banke på, når jeg sidder derinde, og først komme ind, når du hører mig sige "Kom ind".
Og så har han ellers siddet der bag lukket dør i flere timer i går. Og i dag!
Jeg ved jo ligesom godt, at det nok har noget med vores bryllup at gøre. Men jeg er så nysgerrig! Den lukkede dør sitrer nærmest og griner hånligt til mig. Uden pis.

Jeg er så umoden på nysgerrighedsfronten!
10
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"