Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 21. okt 2018, 18:20

Jeg er stadig i en lykkerus, hvor jeg ikke helt har fattet, at jeg skal giftes. Nu har jeg så fået pms og følelserne går helt amok. Nogen har haft sølvbryllup her i kvarteret. Da de blev vækket med morgensang og trompet kl. tidligt, overvældede det mig totalt, da de spillede "Det er så yndigt at følges ad". Det fik jeg tudet over. En del.
I dag er pms'en på sit værste og gud hvor var det dejligt, at han bare gad at sidde stille og holde lidt om mig, mens jeg fik tudet mig igennem en masse sætninger om hvor ondt min mave gør, hvor meget jeg glæder mig til vores ringe kommer, hvor udkørt jeg er fordi jeg i en uge ikke har fået ordentlig sammenhængende søvn, hvor dårlig samvittighed jeg har fordi hundepigen har taget for meget på...Suk.
Nu har jeg sagt det er okay at han går ind og arbejder videre. Jeg havde bare lige brug for ynk, men der må da også være grænser for, hvor meget manden skal lægge ører til. :D
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Partråden

Indlægaf Q-beben » 22. okt 2018, 14:15

Vi har haft en dejlig weekend sammen med masser af alenetid, lange gåture ved stranden, ud at spise osv. Højdepunktet var, at jeg havde købt et erotisk/sensuelt brætspil, som vi prøvede af. Det var virkelig en kæmpe succes og kan varmt anbefales. Nogle ting var grænseoverskridende..., men der var en rigtig god og afslappende stemning, så det blev en god oplevelse for mig/os :)
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 22. okt 2018, 16:28

Min mand har lige ringet.
Svigerfar er indlagt igen. Han har forsøgt at barbere sig med fjernbetjeningen, og fik sagt ekstremt mange grimme gloser, da det ikke lykkedes. Alt tyder på en hjerneblødning oven i alt det andet.

For helvede.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 22. okt 2018, 16:33

Fru Sunshine skrev:Min mand har lige ringet.
Svigerfar er indlagt igen. Han har forsøgt at barbere sig med fjernbetjeningen, og fik sagt ekstremt mange grimme gloser, da det ikke lykkedes. Alt tyder på en hjerneblødning oven i alt det andet.

For helvede.

Sådan noget møg. Hvor er din mand nu?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 22. okt 2018, 16:36

Rapfisk skrev:
Fru Sunshine skrev:Min mand har lige ringet.
Svigerfar er indlagt igen. Han har forsøgt at barbere sig med fjernbetjeningen, og fik sagt ekstremt mange grimme gloser, da det ikke lykkedes. Alt tyder på en hjerneblødning oven i alt det andet.

For helvede.

Sådan noget møg. Hvor er din mand nu?

På vej hjem fra arbejde. Han ville få fat i sin søster på vejen.
Men ja, det er noget møg. Svigerfar har snydt døden så mange gange det sidste år, at det nærmest lyder som løgn. Jeg tror ikke, der er flere chancer tilbage. :trist:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 22. okt 2018, 16:58

Jeg oplever et lidt træls mønster, der gentager sig.
Min politimand og jeg er blevet meget tætte og vi har både mødt hinandens familier og jeg ved at han elsker mig - ligesom jeg elsker ham.
Men når jeg elsker en mand på den her måde, så bliver jeg simpelthen så bange for at miste det.
Så jeg er begyndt om natten at have drømme, hvor jeg af en eller anden årsag er blevet forladt af mit livs kærlighed. I drømmene har kæresten ikke altid en identitet, men jeg føler det for ham, som jeg føler for politimanden. Og smerten over ikke at være elsket tilbage, den er tilstedeværende i drømmene.

Jeg har også i tidligere forhold haft den slags drømme. Eller mareridt er det vel egentlig nærmere. Og det er simpelthen så træls, for det kan påvirke mig så meget at jeg også bliver helt ked af det når jeg vågner. Fordi den der “jeg er blevet forladt”-følelse er så svær at slippe.

Har I prøvet noget lignende?
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Partråden

Indlægaf Mani » 22. okt 2018, 17:41

Pyha, vi synes det er hårdt at være voksne lige nu.
Svigerfar ryger ind og ud af sygehuset med infektioner. Hans kemokurer gør der ikke er mange kræfter at gøre med og svigermor er forståeligt også slidt.

Svoger er lige blevet skilt og den ene datter vil ikke se ham fordi han altid er så trist.
Svigerinden er i fertilitetsbehandling og har lige mistet i 14 uge.

Alle synes at de er meget rummelige og ingen andre i familien tager hensyn. Det er skidesynd men også halvhårdt at navigerer i.

Min mor er røget på den lukkede igen og min søster har ingen i familien set eller hørt fra i over 1 år. Så der går sgu heller ikke skide godt der.

Vi prøver ind i mellem bare at tage os tid til os selv og hinanden for ellers ryger vi også ned.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Partråden

Indlægaf girl_beat » 22. okt 2018, 17:51

Mani skrev:Pyha, vi synes det er hårdt at være voksne lige nu.

Det lyder også som en umenneskelig omgang... Godt at I passer på hinanden og er opmærksomme på lige at trække vejret frit ind i mellem :kram:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 23. okt 2018, 09:16

Jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind... Jeg fylder snart år og det er 3. gang min kæreste arrangerer min fødselsdag.

Jeg har altid været vant til at blive spurgt om ønskesedler og blive bedt om at fortælle hvad jeg ville lave da jeg var sammen med min ex.

Det sker bare ikke med min kæreste, han tager selv initiativ og har ramt plet med hver eneste lille gave eller hvad det nu er han har fundet på. Det første år havde vi ikke kendt hinanden så længe, men han havde alligevel lavet 2 højbede i sin have til mig med forskellige jordbærplanter. (jeg elsker jordbær) ud over det var det en fin flaske champagne og en skaldyrsmiddag hjemme hos ham. Jordbærplanterne var det bedste og jeg bliver stadig glad når jeg ser bedene i haven. Sidste år havde han købt en masse brætspil og lavede min yndlingsret - boller i karry. Samt fyldt hele køkkengulvet med en collage over vores tid sammen. Behøver jeg sige andet end at maden og collagen er det jeg stadig ævler om. Det gjorde mig bare så glad. I år har jeg så spurgt om ikke han vil lave boller i karry igen - men nej han har allerede planlagt min fødselsdag. :lun: Jeg glæder mig som et lille barn og jeg er simpelthen så nysgerrig, og har bare lyst til at finde ud af hvad han har planlagt.

Jeg nyder at han er så god til de små overraskelser - det får mig bare til at føle mig som noget helt specielt. :lun:
19
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 23. okt 2018, 16:38

Jeg har været ond og har jaget min mand i netto. Men helt ærligt, jeg skrev og spurgte om han gad købe nogle lakridser med hjem, da det faktisk er det eneste jeg har haft lyst til hele eftermiddagen og så køber han chokofanter? :-P
Det har da intet med lakrids at gøre.
Så nu blev han træt af at høre på mig og er kørt.
Jeg har været hjemme i dag med en drilsk nakke og har også haft og har stadig kvalme, tiltagende i løbet af dagen.
Iht. indlægssedlen på den penicillin jeg får mod blærebetændelse, er det en kendt bivirkning, sammen med opkastning og svimmelhed, men jeg har taget dem siden i torsdags, så det er da underligt at det kommer nu?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 23. okt 2018, 18:02

Primerose skrev:Jeg oplever et lidt træls mønster, der gentager sig.
Min politimand og jeg er blevet meget tætte og vi har både mødt hinandens familier og jeg ved at han elsker mig - ligesom jeg elsker ham.
Men når jeg elsker en mand på den her måde, så bliver jeg simpelthen så bange for at miste det.
Så jeg er begyndt om natten at have drømme, hvor jeg af en eller anden årsag er blevet forladt af mit livs kærlighed. I drømmene har kæresten ikke altid en identitet, men jeg føler det for ham, som jeg føler for politimanden. Og smerten over ikke at være elsket tilbage, den er tilstedeværende i drømmene.

Jeg har også i tidligere forhold haft den slags drømme. Eller mareridt er det vel egentlig nærmere. Og det er simpelthen så træls, for det kan påvirke mig så meget at jeg også bliver helt ked af det når jeg vågner. Fordi den der “jeg er blevet forladt”-følelse er så svær at slippe.

Har I prøvet noget lignende?

Jeg kan have det på samme måde. I perioder er jeg så hundeangst for at miste, at det forplanter sig i min søvn og med masser af mareridt. Jeg har ikke så meget klogt at sige. Bare at jeg føler med dig. :kys:


Vi har lige booket vores juleferie. Det skønneste hotel lige midt i Wien. Gud, hvor er det smukt. Og gud hvor jeg glæder mig. Jeg har ellers altid sagt, at jeg aldrig (!) skulle rejse ud juleaften. Men vores børn er hos deres anden forælder i år juleaften. Og Wien er så smuk. Og min kæreste er så vidunderlig. Jeg glæder mig så meget. Nøj, det hotel altså. :dåne:

Og så glæder jeg mig så vildt til vores ringe er klar til afhentning. Vi har valgt guldringe med en silke-slibning og i min er der tre fine diamanter. Ikke noget der stikker op, det kan jeg ikke med mit arbejde. Undskyld, jeg ved godt jeg er pladderhylende sukkersød, men jeg forstår ikke hvor heldig jeg er. :lun: Vi er så gode sammen. Og jeg forstår slet ikke, at jeg skal være hans kone. :lun: Hans storpruttende kone.
21
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41796

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 23. okt 2018, 19:07

Primerose skrev:Jeg oplever et lidt træls mønster, der gentager sig.
Min politimand og jeg er blevet meget tætte og vi har både mødt hinandens familier og jeg ved at han elsker mig - ligesom jeg elsker ham.
Men når jeg elsker en mand på den her måde, så bliver jeg simpelthen så bange for at miste det.
Så jeg er begyndt om natten at have drømme, hvor jeg af en eller anden årsag er blevet forladt af mit livs kærlighed. I drømmene har kæresten ikke altid en identitet, men jeg føler det for ham, som jeg føler for politimanden. Og smerten over ikke at være elsket tilbage, den er tilstedeværende i drømmene.

Jeg har også i tidligere forhold haft den slags drømme. Eller mareridt er det vel egentlig nærmere. Og det er simpelthen så træls, for det kan påvirke mig så meget at jeg også bliver helt ked af det når jeg vågner. Fordi den der “jeg er blevet forladt”-følelse er så svær at slippe.

Har I prøvet noget lignende?


Jeg havde det meget på samme måde i starten af vores forhold, så jeg kan godt genkende det, selvom det efterhånden er en del år siden. I starten troede jeg nærmest, at min mand ville gå fra mig, hver gang vi var uenige om en eller anden ting, og det var, som du også selv er inde på, ret dræbende. Min erfaring er, at det aftager med tiden, efterhånden som man lærer sit forhold bedre at kende.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 23. okt 2018, 19:28

Jeg er også dødbange for, at min kæreste forlader mig. Også selv om han lige er flyttet sammen med mig og har solgt sit elskede hus for at vi kan finde noget fælles. Men jeg kan også mærke, at der kommer længere og længere imellem de episoder. For første gang i vores forhold glæder jeg mig også til de tre dage jeg snart har for mig selv. Det er et tryghedstegn, for ellers er jeg ukarakteristisk klistrende med ham.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Partråden

Indlægaf Depeche_Mama » 24. okt 2018, 07:51

Jeg synes egentlig, jeg har scoret mig en ret god mand. Men hva' fa'en, jeg støvede ham også op i Singlebilledetråden på den gamle debat :)

Jeg venter vores andet barn her i november, og han er sgu bare god og rolig og overbærende med sin tykke kone. Det kan jeg egentlig ret godt lide ham for :lun: (jeg er nordjyde... Så det er et kæmpe kompliment :lol: )

Vi har været sammen siden maj 2009, og blev gift i 2011. Han er sgu en dejlig mand :love:

Det var bare det, hej hej :wave:
10
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 24. okt 2018, 08:14

Min mand har fået tilbudt nyt job, indenfor samme firma. En tak op i graderne, hvilket han har gået og "bitchet" over, ikke at blive tilbudt i over et år nu.
Han gik selv med til at tage den stilling han har pt., for at kunne komme over på et skib, der kunne opfylde nogle krav, som han skulle bruge til nogle papirer. Ikke noget jeg har sat mig ret meget ind i, fremgår det nok :fløjt:
Nå, men det er jo dejligt, for så regner jeg med at jeg slipper for at høre på ham brokke sig over sit arbejde, i hvert fald et stykke tid ;)
5

Tilbage til "Forhold og sex"