Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 7. sep 2018, 06:00

Sophaya skrev:Vi er blevet gift :lun:


Tusind tak for jeres søde lykønskninger :love:

Vi havde en fantastisk dag. Vielse, god mad på restaurant og rødvin hjemme hos os. Det var lige, som det skulle være.
11
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. sep 2018, 06:06

Jeg tog til London i lørdags.

I morgen tidlig rejser jeg hjem.

Og glæder mig rigtig meget til at komme hjem til min kæreste.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 7. sep 2018, 06:21

Vi har 5 års bryllupsdag i dag :pompom: :love:
29
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 7. sep 2018, 07:05

Gud, hvor ER det skønt at han er hjemme igen. :lun:
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 7. sep 2018, 07:11

Pandesteg skrev:Vi har 5 års bryllupsdag i dag :pompom: :love:


Tillykke :blomst:
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3079
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 7. sep 2018, 07:26

Pandesteg skrev:Vi har 5 års bryllupsdag i dag :pompom: :love:

Tillykke :)
1
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Partråden

Indlægaf Lulu » 7. sep 2018, 08:22

Pandesteg skrev:Vi har 5 års bryllupsdag i dag :pompom: :love:


:gisp: 5 år allerede?

Jeg synes jeg kan huske jeres bryllupstråd som var det i går. Jeg var så vild med den måde i holdt festen på, så det har brændt sig godt fast i hukommelsen åbenbart.

Tillykke med dagen!!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 7. sep 2018, 10:51

Lulu skrev:
Pandesteg skrev:Vi har 5 års bryllupsdag i dag :pompom: :love:


:gisp: 5 år allerede?

Jeg synes jeg kan huske jeres bryllupstråd som var det i går. Jeg var så vild med den måde i holdt festen på, så det har brændt sig godt fast i hukommelsen åbenbart.

Tillykke med dagen!!


Ja tiden flyver!! :8: og tak :-D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Partråden

Indlægaf twinkle » 8. sep 2018, 07:05

Øv altså, jeg synes så tit jeg ender med at være “the bad guy”, og det er jeg efterhånden ved at være godt træt af :s

Vi skal til jubilæum her om et par timer. Min mands forældre ringer så til min mand og spørger, om de ikke kan komme forbi om halvanden times tid. Kan høre ham sige “jaja, i kommer bare” selv om han udemærket ved, at vi skal af sted her omkring middagstid. Ud over det roder det i hele huset, barnet har været umuligt fra morgenen af, og jeg vil bare gerne sidde med min kaffe og se den store britiske bagedyst-marathon og stene, ind til barnet vågner fra lur.

Jeg har ikke noget imod at de kommer på besøg, men jeg orker det simpelthen ikke i dag. Og så er det igen-igen mig, der skal være den trælse og sige, at jeg synes det passer rigtig dårligt i dag..
3
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Partråden

Indlægaf twinkle » 8. sep 2018, 07:31

SurSødSovs skrev:
twinkle skrev:Øv altså, jeg synes så tit jeg ender med at være “the bad guy”, og det er jeg efterhånden ved at være godt træt af :s

Vi skal til jubilæum her om et par timer. Min mands forældre ringer så til min mand og spørger, om de ikke kan komme forbi om halvanden times tid. Kan høre ham sige “jaja, i kommer bare” selv om han udemærket ved, at vi skal af sted her omkring middagstid. Ud over det roder det i hele huset, barnet har været umuligt fra morgenen af, og jeg vil bare gerne sidde med min kaffe og se den store britiske bagedyst-marathon og stene, ind til barnet vågner fra lur.

Jeg har ikke noget imod at de kommer på besøg, men jeg orker det simpelthen ikke i dag. Og så er det igen-igen mig, der skal være den trælse og sige, at jeg synes det passer rigtig dårligt i dag..


Du siger bare til ham, han er heldig at have en, der taher det så pænt som dig. Jeg var flejnet skråt :genert:

Man tager ikke den slags pauser fra mig!


:lol:
Han blev heldigvis ikke sur eller noget, men får bare så ofte følelsen af at det er mig der skal være “den voksne” og sige nej :gisp:
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Partråden

Indlægaf Viskelæder » 8. sep 2018, 07:34

twinkle skrev:
SurSødSovs skrev:
twinkle skrev:Øv altså, jeg synes så tit jeg ender med at være “the bad guy”, og det er jeg efterhånden ved at være godt træt af :s

Vi skal til jubilæum her om et par timer. Min mands forældre ringer så til min mand og spørger, om de ikke kan komme forbi om halvanden times tid. Kan høre ham sige “jaja, i kommer bare” selv om han udemærket ved, at vi skal af sted her omkring middagstid. Ud over det roder det i hele huset, barnet har været umuligt fra morgenen af, og jeg vil bare gerne sidde med min kaffe og se den store britiske bagedyst-marathon og stene, ind til barnet vågner fra lur.

Jeg har ikke noget imod at de kommer på besøg, men jeg orker det simpelthen ikke i dag. Og så er det igen-igen mig, der skal være den trælse og sige, at jeg synes det passer rigtig dårligt i dag..


Du siger bare til ham, han er heldig at have en, der taher det så pænt som dig. Jeg var flejnet skråt :genert:

Man tager ikke den slags pauser fra mig!


:lol:
Han blev heldigvis ikke sur eller noget, men får bare så ofte følelsen af at det er mig der skal være “den voksne” og sige nej :gisp:


Det der ville jeg satme også være træt af. Sådan en ting der kunne ødelægge min dag. De der pauser, man har for sig selv på en travl dag, er guld værd.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 8. sep 2018, 08:33

Ej, nu synes jeg godt nok I dømmer hurtigt (og hårdt). Selvfølgelig har han ikke inviteret forældrene, hvis han vidste, at twinkle virkelig havde behov for en pause. Han har jo nok ikke set det som et problem siden han inviterede dem – og hvis twinkle ikke har kommunikeret det, ville jeg syntes det var en totalt overreaktion at "flejne skråt".
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 8. sep 2018, 09:20

lillebjoern skrev:Ej, nu synes jeg godt nok I dømmer hurtigt (og hårdt). Selvfølgelig har han ikke inviteret forældrene, hvis han vidste, at twinkle virkelig havde behov for en pause. Han har jo nok ikke set det som et problem siden han inviterede dem – og hvis twinkle ikke har kommunikeret det, ville jeg syntes det var en totalt overreaktion at "flejne skråt".


Jeg er enig med Lillebjoern.

Det er den slags situationer, som er grunden til vi med vilje fandt en lejlighed med stort soveværelse. Min kæreste ved godt, at laver han sådan et stunt, skrider jeg ind og lukker døren.
Så kan han passe sine egne gæster.

Vi har lige boet sammen i en måned og da hans mor kom på besøg spontant mens der rodede, fik hun at vide, at hun da gerne måtte give en hånd med.
Og så gik jeg ellers ind i soveværelset med min hund og en laptop med Netflix.
2
aka Forbies

:gammel:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 8. sep 2018, 11:06

Kokken skal opereres på tirsdag. En operation, der blev udsat fra juni pga. mange akutte ting på sygehuset.
Det er en nødvendig operation og ikke noget farligt, men han skal opereres i det område hvor han har kroniske nervesmerter efter en lægefejl for nogle år siden. Så jeg er lidt bekymret for hvordan det skal gå og så skal han i fuld narkose og det er jo heller ikke bare lige.
Derudover kommer det til at sætte en stopper for alt hvad der hedder sex i mindst tre uger og sandsynligvis tættere på det dobbelte.
Øv.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. sep 2018, 11:22

Begge hans børn har legeaftaler i dag, så han er kørt i lufthavnen for at hente mig.

Imidlertid sad jeg i S-toget på vej hjem, da han fik kommunikeret han var i lufthavnen for at hente mig.
1

Tilbage til "Forhold og sex"