Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 18. jan 2020, 08:53

Bouje skrev:
Æble skrev:Men er det ikke lidt ligemeget præcis hvor tit de har sex? Det er vel mere relevant on Bouje/de er tilfredse med frekvensen.


Nemlig, jeg havde svaret på det tidligere i det omfang, som jeg synes var relevant ved at svare under hvilke omstændigheder vi havde sex, fordi folk ikke kunne forstå hvornår vi faktisk gjorde det. Jeg opsummerede det som næsten aldrig, men det er ikke lig med aldrig. Det er bare det svar, som jeg var komfortabel med at svare i stedet for at pensle det ud. Men det kræver selvfølgelig også lidt pli og situationsfornemmelse at gennemskue den :sarkasme:


Det er altså fair nok at man ikke har lyst til at udspensle sit privatliv. Du kunne sagtens bare skrive at frekvensen er irrelevant men du/i er tilfredse/utilfredse.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 18. jan 2020, 09:59

Vi går på overtid herhjemme i venten på at fødslen skal gå igang. Jeg er mega besværet og kan ikke rigtig gå pga bækkenløsning, så min kæreste tager det store slæb. Men vi bruger tiden på diverse projekter som jeg kan sidde med til i det omfang jeg kan og ellers er jeg opgave uddeler efter hans ønske, om aftenen hygger vi med at spille Uno, yatzy og høre musik og snakke. Det er smadder hyggeligt og jeg er så glad for at det er ham jeg skal giftes med. Han er det mest betænksomme, dejlige menneske jeg kender. Og at jeg snart skal opleve ham blive far er ved at få mig til at tude.

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:
22
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 18. jan 2020, 11:45

Bouje skrev:
JoyNips skrev:
Bouje skrev:
IrmaPigen skrev:
Purple Haze skrev:@Bouje, når i nu kører hver jeres "sololøb" og stort set aldrig er vågne samtidig - hvornår knalder i så?
Ej, det rager ikke os, men det lyder ikke til at der er meget plads til fysisk kærlighed i jeres forhold.

Udsatte den snak med min ex så mange gange at jeg aldrig fik "gjort noget ved det", og "pludselig" opdagede jeg at vi var gået i et år uden sex - og at vi kun havde knaldet måske 10 gange de sidste 5 år vi var sammen.
Det er helt absurd for mig at tænke på nu, men det blev bare routine - eller mangel på samme.


Bouje har skrevet et sted undervejs, at det gør de stort set heller aldrig...


Siden at I synes at mit liv skal helt udpensles, så er det ca. hver halvanden uge.


Prøv at læse Purple Hazes spørgsmål igen. Hun spørger ikke til hvor ofte og det synes jeg heller ikke, at du på nogen måde behøver at stå til ansvar overfor debatten for.

Ingen grund til at læse andet end hvad der står og blive fornærmet over det du selv har læst ind i et indlæg.


Det er rigtigt, at spørgsmålet er ikke om antal, men når man læser hvad hun derefter skriver, så handler det jo tydeligt om frekvens. Jeg havde dog bare valgt at ignorere beskeden, men så kom en vis debattør forbi og syntes hun nok skulle svare for mig.


Jeg refererer blot til hvad du selv tidligere har oplyst om jeres seksuelle situation.
3
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Partråden

Indlægaf Summer » 18. jan 2020, 12:50

Bouje skrev:
JoyNips skrev:
Bouje skrev:
IrmaPigen skrev:
Purple Haze skrev:@Bouje, når i nu kører hver jeres "sololøb" og stort set aldrig er vågne samtidig - hvornår knalder i så?
Ej, det rager ikke os, men det lyder ikke til at der er meget plads til fysisk kærlighed i jeres forhold.

Udsatte den snak med min ex så mange gange at jeg aldrig fik "gjort noget ved det", og "pludselig" opdagede jeg at vi var gået i et år uden sex - og at vi kun havde knaldet måske 10 gange de sidste 5 år vi var sammen.
Det er helt absurd for mig at tænke på nu, men det blev bare routine - eller mangel på samme.


Bouje har skrevet et sted undervejs, at det gør de stort set heller aldrig...


Siden at I synes at mit liv skal helt udpensles, så er det ca. hver halvanden uge.


Prøv at læse Purple Hazes spørgsmål igen. Hun spørger ikke til hvor ofte og det synes jeg heller ikke, at du på nogen måde behøver at stå til ansvar overfor debatten for.

Ingen grund til at læse andet end hvad der står og blive fornærmet over det du selv har læst ind i et indlæg.


Det er rigtigt, at spørgsmålet er ikke om antal, men når man læser hvad hun derefter skriver, så handler det jo tydeligt om frekvens. Jeg havde dog bare valgt at ignorere beskeden, men så kom en vis debattør forbi og syntes hun nok skulle svare for mig.


Jeg kan godt forstå det, hvis du ikke har lyst til at udpensle hvornår og/eller hvor ofte dig og din kæreste har sex. For det er ikke noget som kommer andre ved. Men jeg synes ikke du kan beskylde Irmapigen for at udpensle dit liv, blot fordi hun refererer til hvad du selv har valgt at oplyse om.
7
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Partråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. jan 2020, 12:54

Ladysparrow skrev:

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:


Elsker som altid dine indlæg, de emner bare af vaskeægte kærlighed, glæde og lykke :lun:

Håber I snart har den lille gut i armene!
Jeg blir en smule småskruk af tanken om en helt ny knirkende krøllet baby :love:
Min mindste baby bliver 8 år på mandag, og sidder lige bu foran sin pc og gamer og øver sig på at tale engelsk :nerve:
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Partråden

Indlægaf MilleMercy » 18. jan 2020, 13:02

Madam Pomfrey skrev:
Ladysparrow skrev:

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:


Elsker som altid dine indlæg, de emner bare af vaskeægte kærlighed, glæde og lykke :lun:

Håber I snart har den lille gut i armene!
Jeg blir en smule småskruk af tanken om en helt ny knirkende krøllet baby :love:
Min mindste baby bliver 8 år på mandag, og sidder lige bu foran sin pc og gamer og øver sig på at tale engelsk :nerve:


Det var omkring det tidspunkt i min yngstes liv, at jeg blev instantly hunde(baby)skruk :lun: :rulle:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Partråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. jan 2020, 13:08

MilleMercy skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Ladysparrow skrev:

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:


Elsker som altid dine indlæg, de emner bare af vaskeægte kærlighed, glæde og lykke :lun:

Håber I snart har den lille gut i armene!
Jeg blir en smule småskruk af tanken om en helt ny knirkende krøllet baby :love:
Min mindste baby bliver 8 år på mandag, og sidder lige bu foran sin pc og gamer og øver sig på at tale engelsk :nerve:


Det var omkring det tidspunkt i min yngstes liv, at jeg blev instantly hunde(baby)skruk :lun: :rulle:


Vi har (dele)hund, 2 marsvin og 2 høns :lol:

Jeg bor alene med mine 4 drenge, men når kæresten evt en dag flytter ind, så bliver det nok også til en familie forøgelse i form af fælles hund, eller katte.
Og I et svagt øjeblik overvejede jeg også om sådan en
Vaske ægte baby kunne være aktuelt :tie:
Min kæreste har ikke egne børn, kun en voksen papsøn, niece og nevø. Han har det ok med ikke at ha egne børn men siger dog at han nok heller ikke ville sige nej tak, selvom det også ville være hårdt.
Og min ældste søn er virkelig storebror skruk og har over et års tid jævnligt annonceret at han gerne vil ha en lillesøster.
Det kan altså godt fucke med hjernen :lol: men tænker 4 børn er godt og flot
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 18. jan 2020, 13:11

Madam Pomfrey skrev:
Ladysparrow skrev:

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:


Elsker som altid dine indlæg, de emner bare af vaskeægte kærlighed, glæde og lykke :lun:

Håber I snart har den lille gut i armene!
Jeg blir en smule småskruk af tanken om en helt ny knirkende krøllet baby :love:
Min mindste baby bliver 8 år på mandag, og sidder lige bu foran sin pc og gamer og øver sig på at tale engelsk :nerve:


Jeg har det lige modsat :D
Kan godt lide babyer, dog mest, når de kan afleveres tilbage :fløjt:
Elsker at min søn er blevet så stor nu, at han som sådan ikke skal passes. Eller det lyder forkert. Men det giver bare noget frihed, når de når en vis alder.
Men jeg er heldigvis alligevel også for gammel til en baby.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Partråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. jan 2020, 13:58

TinaW skrev:

Jeg har det lige modsat :D
Kan godt lide babyer, dog mest, når de kan afleveres tilbage :fløjt:
Elsker at min søn er blevet så stor nu, at han som sådan ikke skal passes. Eller det lyder forkert. Men det giver bare noget frihed, når de når en vis alder.
Men jeg er heldigvis alligevel også for gammel til en baby.


Åh jeg elsker skam også friheden, at kunne tage ned og handle og bare lade ungener være alene hjemme og ja at man ikke nødvendigvis skal ha dem passet.
Og jeg nyder også når de små er på weekend ved far, og de store der bare passer dem selv, så jeg kan gøre hvad JEG vil.

Blev moster for 3 gang for 13 mdr siden, og inhalerer bare hende lidt, og nyder hendes søde og dejlige baby lyde.
Hun har desværre bare været en frygtelig morfis, så vi use ikke rigtig kunne holde hende så meget fra hun var et lille halvt års tid, nu begynder det heldigvis at hjælpe på det igen. Og satser på ser kommer en moster baby mere inden for de næste 3-5 år :love:

Der er også en vanvittig tanke at starte forfra med alt det cirkus :lol: og jeg synes også jeg er for gammel, 38 år nu. Jeg vil ikke ha børn 40+
Så der er bare tanken der strejfer mig indimellem, når andre pirker til det, eller jeg får en fin lille bebs I armen
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Partråden

Indlægaf MilleMercy » 18. jan 2020, 21:51

Madam Pomfrey skrev:
MilleMercy skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Ladysparrow skrev:

Mit tindermatch, min bedste ven, mit livs store kærlighed. :dåne:

Men nu må lillemanden gerne snart melde sin ankomst, så vi kan få noget andet at gå op i end at vente. :lun:


Elsker som altid dine indlæg, de emner bare af vaskeægte kærlighed, glæde og lykke :lun:

Håber I snart har den lille gut i armene!
Jeg blir en smule småskruk af tanken om en helt ny knirkende krøllet baby :love:
Min mindste baby bliver 8 år på mandag, og sidder lige bu foran sin pc og gamer og øver sig på at tale engelsk :nerve:


Det var omkring det tidspunkt i min yngstes liv, at jeg blev instantly hunde(baby)skruk :lun: :rulle:


Vi har (dele)hund, 2 marsvin og 2 høns :lol:

Jeg bor alene med mine 4 drenge, men når kæresten evt en dag flytter ind, så bliver det nok også til en familie forøgelse i form af fælles hund, eller katte.
Og I et svagt øjeblik overvejede jeg også om sådan en
Vaske ægte baby kunne være aktuelt :tie:
Min kæreste har ikke egne børn, kun en voksen papsøn, niece og nevø. Han har det ok med ikke at ha egne børn men siger dog at han nok heller ikke ville sige nej tak, selvom det også ville være hårdt.
Og min ældste søn er virkelig storebror skruk og har over et års tid jævnligt annonceret at han gerne vil ha en lillesøster.
Det kan altså godt fucke med hjernen :lol: men tænker 4 børn er godt og flot


Men det er hyggeligt, at din ældste er storebrorskruk :lun:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Partråden

Indlægaf Ally » 19. jan 2020, 18:28

Jeg har ikke brug for "Hvad sagde jeg?"-kommentarer, men jeg lister ud af tråden og over i Singletråden igen.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4585
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21021

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 19. jan 2020, 18:30

Ally skrev:Jeg har ikke brug for "Hvad sagde jeg?"-kommentarer, men jeg lister ud af tråden og over i Singletråden igen.


Det er jeg virkelig ked af at høre, Ally. Pas på dig.
6
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Partråden

Indlægaf achillaxedprune » 19. jan 2020, 18:33

Ally skrev:Jeg har ikke brug for "Hvad sagde jeg?"-kommentarer, men jeg lister ud af tråden og over i Singletråden igen.


Man skulle da også være en helt speciel form for nedern, hvis man havde behov for dét.

Men øv, det er jeg ked af på dine vegne... det kunne have været dejligt for dig, hvis det var lykkedes. Jeg håber, at du ikke bliver slået alt for meget ud af kurs pga. dette. Det fortjener du ikke. Synes du virker så sød og optimistisk. :kram:
15
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 19. jan 2020, 20:09

Ally skrev:Jeg har ikke brug for "Hvad sagde jeg?"-kommentarer, men jeg lister ud af tråden og over i Singletråden igen.


Øv, hvor trist :( Håber du er nogenlunde okay, og at du næste gang møder en, der er lidt længere i forhold til tidligere relationer og kan have både dig og sine eventuelle børn og eks i sit liv.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 20. jan 2020, 06:34

Har haft en vidunderlig weekend.
Mit fodboldhold vandt, jeg sov længe, jeg havde den sjoveste drukaften med min veninde og Mandrilaftalen, musik og Nintendo.
Og i går fik jeg is fra Ismageriet, thaimad, var i biografen og havde en skøn aften med min kæreste.
Og solen skinnede.
Mand, hvor er jeg heldig.
16

Tilbage til "Forhold og sex"