Har du været elskerinden/elskeren?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf hotlips » 6. jul 2017, 20:54

HappyPaww skrev:
hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Jeg var sammen med en der var gift i det meste af 6 år, også mens jeg var gravid og senere fødte. Han boede i den anden ende af landet og rejste en del med sit job så med et par måneders mellemrum kom han og var et par dage hos mig, vi knaldede, så min familie, så ishockey og den slags.. Så for mig var det vel i praksis nærmest som jeg tror det er at have en langdistance kæreste.
Bortset fra at jeg ikke var forelsket i ham, men det var han i mig.
Han havde ingen intentioner om at gå fra især sine to store børn og jeg var ikke interesseret i at han gjorde det.

Jeg var møgsyg og ville ikke være sammen med med nogen på almindelig vis, jeg følte mig meget til besvær og det indebar også en del der var ret grænseoverskridende på den ikke fede måde, han har været nødt til at gå med mig ud og tisse og stå der mens jeg har brækket mig og skiftet bind osv fordi jeg til tider var så svag at jeg kunne falde om.

Alt i alt fungerede det fint nok.

Var han far til barnet eller hvordan?


Nej, min dreng fik jeg med en af mine venner og min daværende semikæreste vidste godt det var planen og han fik det også at vide da vi begyndte at forsøge. Han havde også mødt Benjamins far flere gange.

Tak for opklaringen :) Jeg må indrømme, at jeg synes din gifte "kæreste" var et møgsvin af rang sådan at leve et dobbeltliv på den måde i så mange år :boo:


Men ingen har spurgt dig og det interesserer mig ikke. Det er ikke en indrømmelse, det er ligegyldig forargelse du buser ud med uden anden grund at du enormt gerne selv vil.
12
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf ExCoastal » 6. jul 2017, 22:02

Ja, det har jeg, men det var jeg ikke klar over i starten. Hun var lige flyttet ind på kollegiet, og da jeg rendte ind i hende nede i byen, så var det jo naturligt at dele en taxa hjem. Vi endte så i hendes seng. Det stod på i et par uger, indtil hendes kæreste dukkede op. Han havde været ude og sejle og skulle nu tage sidste del af uddannelsen til skibsfører. Han fandt hurtigt ud af, hvad der var foregået og smed hende ud. Så inviterede han mig over til en snak, der blev stillet en flaske vodka på bordet, og så talte vi om tingene som voksne (og fulde) mennesker. Det endte med, at vi fik hende til at komme over, og så måtte hun så vælge, hvad hun ville. Så flyttede hun så ind hos mig!Det holdt nu ikke så længe, hun var 35 og jeg var 20, og vi havde kun kemi sammen på et enkelt punkt.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Lalana » 7. jul 2017, 03:30

ExCoastal skrev:Ja, det har jeg, men det var jeg ikke klar over i starten. Hun var lige flyttet ind på kollegiet, og da jeg rendte ind i hende nede i byen, så var det jo naturligt at dele en taxa hjem. Vi endte så i hendes seng. Det stod på i et par uger, indtil hendes kæreste dukkede op. Han havde været ude og sejle og skulle nu tage sidste del af uddannelsen til skibsfører. Han fandt hurtigt ud af, hvad der var foregået og smed hende ud. Så inviterede han mig over til en snak, der blev stillet en flaske vodka på bordet, og så talte vi om tingene som voksne (og fulde) mennesker. Det endte med, at vi fik hende til at komme over, og så måtte hun så vælge, hvad hun ville. Så flyttede hun så ind hos mig!Det holdt nu ikke så længe, hun var 35 og jeg var 20, og vi havde kun kemi sammen på et enkelt punkt.


Det er alligevel en lidt sjov historie, imponeret over at I i en så ung alder kunne have en samtale om det - omend fulde - selvom hun måske nok ikke helt fortjente at få lov til at vælge imellem jer ;)
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf LaScrooge » 7. jul 2017, 08:36

Ja, det har jeg, for mange år siden. Da jeg var ung og ny udi livet. Jeg startede en affære med en der havde en kæreste og fik senere selv en kæreste, hvorefter affæren var på pause indtil jeg flyttede til København, hvor min affære boede. Det lærte mig nogle ting:

- at jeg godt kunne elske mere end én og at det ikke tog fra min kærlighed til min kæreste, at jeg også sås med en anden
- at jeg ikke kan forsvare at have den slags hemmeligheder overfor min kæreste, fordi det er et svigt mod ham, de løfter, vi har givet hinanden og vores alliance. Jeg har derfor ikke været utro siden.
- at jeg var egoistisk, fordi jeg hellere ville holde fast i min kæreste og den tryghed vores forhold gav mig (en tryghed jeg altid - som i altid - havde manglet) end at gå fra ham, selvom jeg vidste, at jeg gjorde noget forkert, og dybest set også (dette lidt forsinket, dog) at han ikke var den jeg ville være sammen med altid. Det tog mig et år at være klar til at stå på egne ben, hvorefter jeg slog op. Jeg elskede ham meget dybt, jeg havde bare brug for at udvikle mig uafhængigt af ham, og jeg er vores forhold evigt taknemmelig
- jeg fik muligheden for at overveje netop dét med, om det er mit ansvar hvad en anden gør mod sin kæreste og om han forbryder sig mod deres alliance. Jeg er nået frem til, at det ikke er mit ansvar at håndhæve de løfter, de har givet til hinanden, og at mit ansvar afhænger af min relation til hans kæreste. Det er selvfølgelig ikke det samme som at jeg ukritisk knepper hvem som helst jeg tænder på, uanset om de har kæreste eller ej. Fx mødte jeg er rimelig nice fyr for nogle år siden, som var meget på. Han havde dog en gravid kæreste, der skulle føde en måneds tid senere. Det synes jeg var meget forfærdeligt, for så er der ret meget mere på spil end blot at knalde med en, som måske alligevel er på vej ud af sit forhold (hvilket jeg tænker at man er, hvis man er utro til højre og venstre).
5
And we both know: I will be delicious
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Straniera » 7. jul 2017, 20:38

I mine teenageår og i begyndelsen af mine tyvere, var jeg sammen med en del, der havde kærester. Jeg var lidt ligeglad dengang, for vi var så unge, at jeg godt vidste, at forholdene alligevel ikke ville holde.

Da jeg var 23-24 år, var jeg nogens elskerinde uden at vide det. I et halvt års tid havde jeg noget kørende med en fyr, der var ti år ældre og meget charmerende og succesfuld. Vi boede nogle timer fra hinanden, men han overnattede ofte i min by, da det var der, han arbejdede halvdelen af tiden.

Vi var altid ude at spise på hans regning, holdte i hånden og kyssede offentlige steder, og i det hele taget behandlede han mig som en prinsesse. Jeg fandt så ud af, at han havde en kæreste, som han var godt i gang med at bygge rede sammen med. Jeg fortalte hende selvfølgelig alt, og det viste sig, at de havde planlagt at skulle i gang med at få børn, hvilket han var gået i panik over, og det eneste, der kunne berolige ham var en affære med mig. For helvede, en røv! Kæresten valgte at tilgive ham og give det en chance, men efterhånden gik deres forhold i stykker. Nu er hun sammen med en anden mand, som hun har fået to børn sammen med.

Jeg har enormt meget sympati for den kvinde. Da jeg fandt ud af, at hun var sammen med en ny mand, var jeg simpelthen så lettet og glad, for hun fortjente i den grad noget bedre.
5
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Knirkemis » 8. jul 2017, 12:22

Ja. Flere gange, men det var kun den ene gang, jeg faktisk var klar over det. De andre havde ikke lige skiltet med deres forholdsstatus. Og jeg var naiv nok, til at regne med, at de ikke var i forhold.

Med ham, hvor jeg godt vidste, at han havde en kæreste, skete det et par gange. Vi havde tidligere haft noget kørende, men han flyttede til Berlin og vi var enige om, at vi ikke skulle være kærester, men godt kunne ses og have et uforpligtende forhold. Han skulle være i Berlin nogle måneder, og aftenen inden han skulle hjem, mødte han en pige, som fik ham til at blive permanent. Så skulle man jo tro, at manden var dybt og inderligt forelsket, og vi startede da også med at snakke om, at vi kunne fortsætte som venner, og evt spise frokost sammen, når han var en tur hjemme i København. Det gik fint første gang. Næste gang han var hjemme, gik vi på værtshus sammen, og så endte vi alligevel med at være sammen. Det samme skete gangen efter, hvor han også afslørede, at han havde prøvet at starte noget op med nogle piger i Berlin, som han skrev med på nettet :gruble: Og at han var sikker på, at hans kæreste ville gå med til et åbent forhold, hvis han spurgte, men han brød sig ikke om tanken om, at HUN skulle knalde med andre. Han prøvede på alle måder, at nedtone det forkerte i det vi gjorde.
Jeg sluttede det kort efter. Og fortryder i dag, at jeg overhovedet deltog i det. Jeg tror, at de stadig er sammen. Han har kontaktet mig flere gange, men jeg har ignoreret ham.

De to andre, ´glemte´ at fortælle om deres henholdsvis kone og kæreste derhjemme. Ham med kæreste postede et billede, med sit nyfødte barn nogle måneder senere på FB. Det var sgu en nederen oplevelse, for det vil sige, at vi har været sammen, imens hun var gravid. Og det burde ingen kvinde udsættes for, og jeg er vred over, at jeg ikke kendte til deres situation, så jeg kunne have holdt mig ude af den. De er stadig sammen, har fået et barn mere, men har åbenbart verdens mest dys-funktionelle forhold, er kun sammen for børnenes skyld, og har vist egentlig ikke elsket hinanden for alvor nogensinde. Han er en gammel klassekammerat, og han kontakter mig ca. hvert halve år, for at høre om han skal gå fra hende, så vi kan blive kærester :rulle: Når jeg takker nej, ender han med at konkludere, at så kan han lige så godt blive hos hende, hvilket betyder, at JEG på en mærkelig måde får ansvaret for, om han kommer videre med sit liv :nej:

Så er der de gange, hvor mænd i forhold (som regel i en brandert), har tilbudt at vi skulle gå hjem sammen, selvom de har haft kærester derhjemme. Tilbud jeg aldrig har benyttet mig af.
Min tillid til mænd er jævnt dårlig.
5
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Q-beben » 19. jul 2017, 13:10

Ja. Jeg boede sammen med min eks-kæreste, som skulle til gammel-elev-fest. Jeg kom op i løbet af aftenen i to min. for at aflevere noget mad, de havde bestilt. Næste dag blev jeg kontaktet af en fra festen. Han fortalte mig med det samme, at han var gift og havde et lille barn, men at han ikke kunne slå mig ud af hovedet... Vi mødtes - og det stod på i et par måneder. På et tidspunkt var hans kone og barn på besøg hos hendes mor, og jeg skulle så overnatte hos ham. Jeg endte med at køre hjem, fordi jeg fik kvalme over at være i deres hjem, - barnets legetøj lå omkring osv.

Så jeg gjorde det "forbi" samme aften eller dagen efter.

Jeg havde selvfølgelig dårlig samvittighed over for min kæreste. Jeg ved ikke, hvorfor jeg gjorde det. Det er bestemt ikke noget, jeg er stolt af.
0
Brugeravatar
JustFK
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. dec 2015, 13:50
Kort karma: 3
Likede indlæg: 39

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf JustFK » 29. jul 2017, 15:32

Ja, det har jeg. Flere gange. Jeg plejede at have en holdning om, at det ikke var min hovedpine. For 15-ish år siden mødte jeg en mand midt i 20'erne, da jeg selv var knap 18. Han var forlovet. Kjolen købt, invitationerne sendt ud og kirken bestilt. Vi endte sammen, og halvandet år efter gik jeg fra ham med et ordentlig smæk med døren, da han var mig utro. Den burde jeg ligesom have set komme.

For et par år siden mødte jeg en mand igennem mit arbejde, der var gift og havde børn. Der var SINDSSYG kemi. Jeg kunne nærmest mærke luften sitre mellem os. Han trak fyraften for at være alene tilbage på kontoret med mig, og vi kunne stå og snakke på gangen i kontoret i en halv time, mens hans telefon lå i lommen og kimede. Vi endte sammen, og havde en affære et par måneder. Jeg var blevet skilt halvandet år inden og var SLET ikke klar til NOGET som helst der lignede noget fast, så jeg havde fra starten gjort klart, det kun var fis og ballade, og intet mere. Så blev jeg gravid. Jeg havde aldrig i mit liv fået en abort, men der var intet at rafle om. Jeg sendte ham et billede af en positiv graviditetstest og skrev "Det er slut." Han ville det hele. Forlade dem og lege far, mor og børn med mig, hvilket sendte en kuldegysning ned af ryggen på mig. Jeg lukkede det ned, og fangede det heldigvis så tidligt, jeg kunne få en pille og ikke have en reel, gammeldags én af slagsen. Kæft, jeg var ked af det. Over hele situationen. Har stadig en sang jeg ikke kan høre, som jeg hørte hver morgen på vej på arbejde i den periode, og græd, inden jeg tog mit gameface på og facede kontoret og ham. Han gik rundt og lignede en hundehvalp jeg havde sparket.

Det var sidste gang, jeg var elskerinden.
1
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Liou » 29. jul 2017, 17:37

Jeg var sammen med en pige en enkelt gang som havde en kæreste. Der var ingen moralske overvejelser fra min side af, for jeg fandt først ud af det efter vi havde været sammen. Jeg vil helst tro, at jeg ikke havde gjort det, hvis jeg havde vidst det. Da jeg fandt ud af det, var jeg pissed-off. Jeg syntes jo ikke kun hun havde taget røven på sin kæreste men også mig. Overvejede også om jeg skulle finde ham og fortælle det, men min kammerat fik mig overbevist om, at absolut intet godt kunne komme ud af det, og at jeg bare skulle glemme det og komme videre. Oplevelsen sidder stadig en smule i mig. Det er ikke sådan super lang tid siden, og jeg har lidt den her bitre eftersmag af at være blevet manipuleret/brugt, og jeg hader mennesker, der kan gøre det ved mig.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf LaMariposa » 3. aug 2017, 08:07

Liou skrev:Jeg var sammen med en pige en enkelt gang som havde en kæreste. Der var ingen moralske overvejelser fra min side af, for jeg fandt først ud af det efter vi havde været sammen. Jeg vil helst tro, at jeg ikke havde gjort det, hvis jeg havde vidst det. Da jeg fandt ud af det, var jeg pissed-off. Jeg syntes jo ikke kun hun havde taget røven på sin kæreste men også mig. Overvejede også om jeg skulle finde ham og fortælle det, men min kammerat fik mig overbevist om, at absolut intet godt kunne komme ud af det, og at jeg bare skulle glemme det og komme videre. Oplevelsen sidder stadig en smule i mig. Det er ikke sådan super lang tid siden, og jeg har lidt den her bitre eftersmag af at være blevet manipuleret/brugt, og jeg hader mennesker, der kan gøre det ved mig.


Det er da virkelig ikke særlig pænt af hende at gøre sådan. På den anden side, så er du jo uden skyld i det, for du vidste det jo ikke.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 6. aug 2017, 17:49

Flere gange og det sker sikkert også igen. Så længe der er tale om sex for mit vedkommende så er jeg ligeglad. Det er hans hovedpine, at han er i et forhold og ikke kan holde pikken i bukserne.
2
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Contrast » 7. aug 2017, 20:19

Nej, det har jeg ikke. Men jeg har heller aldrig været til uforpligtende sex og det mindsker selvfølgelig sandsynligheden betydeligt.
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf lifeofgreen » 9. aug 2017, 20:18

En gang. Efter at være flyttet hjem til Danmark igen, og efter at været kommet på Facebook, fik jeg kontakt til en tidligere klassekammerat, som jeg dengang havde verdens største crush på. Han havde åbenbart haft det på nøjagtig samme måde dengang. Vi fandt ud af, vi faktisk kun boede 20 km fra hinanden, så der gik ikke længe, før vi mødtes for at snakke. Kemien imellem os var kraftig, så ingen af os kunne modstå, selvom han havde en kæreste. Han sagde, at han aldrig havde haft en affære før, hvilket jeg jo ikke kan vide om var sandt. Vi var sammen nogle gange, før jeg fandt ud af, det er nitten at være 'elskeren'. Så jeg droppede det efter nogle uger. Men hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg glad for, det skete. For nu er der ikke længere nogen 'hvad nu hvis'-tanker. Been there, done that, enjoyed it, over it.
0
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf libertá » 2. feb 2018, 00:24

Tja, det er som man tager det. Jeg datede engang en kvinde midt i 30´erne (vi var jævnaldrende), som var gift og havde et barn i 5-6 års-alderen. Og jeg havde sex med hende en håndfuld gange.

Men hun var ikke ærlig om at hun var gift, det fandt jeg først ud af efter et par gange. Og da jeg fandt ud af det tænkte jeg, at det kunne vel være det samme nu, når jeg alligevel HAVDE haft sex med hende. Desuden sagde hun, at hun var sikker på, at hendes mand også bollede ved siden af. Så et eller andet sted tror jeg, at deres ægteskab sejlede i forvejen. Og i øvrigt ved jeg, at hun havde andre elskere end mig.

Nu er jeg biseksuel. Og jeg har også engang datet en yngre fyr på 26 år på en gaychat. Jeg tog ud til ham og aftalen var, at jeg skulle give ham et blowjob. Det gjorde jeg så. Midt i det hele fortalte han mig, at han var gift og at konen var taget på arbejde. Ha ha. Spøjs situation. Men igen tænkte jeg, at det var vel ikke MIT problem. Så jeg suttede bare videre. Han kunne dog godt have fortalt mig det inden mødet, for så ved jeg ikke, om jeg var mødt op. Det var vel også derfor, han ikke fortalte det før, vi var gået i gang. Dog vil jeg sige, at jeg er glad for, at jeg ikke var hans kone.

Han sagde også, at konen ikke gad sutte hans pik. Så derfor mente han ikke, at det var rigtig utroskab at bestille en fyr til det, så længe der ikke var følelser med i det. Det kan man jo være enig eller uenig med ham i. Men det var sådan, han selv så på sagen. Jeg kunne dog godt følge ham i, at det var lidt kedeligt, at kvinden ikke gad give ham blow. Det synes jeg da, at en kvinde BØR gøre, hvis hun tænder på sin mand. Men ok, der findes vel kvinder, der ikke kan lide at have en pik i munden.

Derudover har jeg af og til besøgt sex- og swingerklubber. Og der spørger man jo ikke altid om folks civile status. Men jeg har da nogle gange snakket med mænd de steder, som har fortalt mig at de var gifte og havde børn og det hele. Alligevel tog de i sex- eller swingerklub alene. Bl.a. mødte jeg engang min fætter i en swingerklub. Og ja, han ER gift og har to børn. :gruble:
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf Evapeva » 3. feb 2018, 22:38

libertá skrev:Tja, det er som man tager det. Jeg datede engang en kvinde midt i 30´erne (vi var jævnaldrende), som var gift og havde et barn i 5-6 års-alderen. Og jeg havde sex med hende en håndfuld gange.

Men hun var ikke ærlig om at hun var gift, det fandt jeg først ud af efter et par gange. Og da jeg fandt ud af det tænkte jeg, at det kunne vel være det samme nu, når jeg alligevel HAVDE haft sex med hende. Desuden sagde hun, at hun var sikker på, at hendes mand også bollede ved siden af. Så et eller andet sted tror jeg, at deres ægteskab sejlede i forvejen. Og i øvrigt ved jeg, at hun havde andre elskere end mig.

Nu er jeg biseksuel. Og jeg har også engang datet en yngre fyr på 26 år på en gaychat. Jeg tog ud til ham og aftalen var, at jeg skulle give ham et blowjob. Det gjorde jeg så. Midt i det hele fortalte han mig, at han var gift og at konen var taget på arbejde. Ha ha. Spøjs situation. Men igen tænkte jeg, at det var vel ikke MIT problem. Så jeg suttede bare videre. Han kunne dog godt have fortalt mig det inden mødet, for så ved jeg ikke, om jeg var mødt op. Det var vel også derfor, han ikke fortalte det før, vi var gået i gang. Dog vil jeg sige, at jeg er glad for, at jeg ikke var hans kone.

Han sagde også, at konen ikke gad sutte hans pik. Så derfor mente han ikke, at det var rigtig utroskab at bestille en fyr til det, så længe der ikke var følelser med i det. Det kan man jo være enig eller uenig med ham i. Men det var sådan, han selv så på sagen. Jeg kunne dog godt følge ham i, at det var lidt kedeligt, at kvinden ikke gad give ham blow. Det synes jeg da, at en kvinde BØR gøre, hvis hun tænder på sin mand. Men ok, der findes vel kvinder, der ikke kan lide at have en pik i munden.

Derudover har jeg af og til besøgt sex- og swingerklubber. Og der spørger man jo ikke altid om folks civile status. Men jeg har da nogle gange snakket med mænd de steder, som har fortalt mig at de var gifte og havde børn og det hele. Alligevel tog de i sex- eller swingerklub alene. Bl.a. mødte jeg engang min fætter i en swingerklub. Og ja, han ER gift og har to børn. :gruble:


Stod dig og Fætter så pludselig dér med bar røv og dolk over for hinanden, "hej heej"?
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Forhold og sex"