Har du været elskerinden/elskeren?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Har du været elskerinden/elskeren?

Indlægaf milisa » 4. feb 2018, 17:23

Evapeva skrev:
libertá skrev:Tja, det er som man tager det. Jeg datede engang en kvinde midt i 30´erne (vi var jævnaldrende), som var gift og havde et barn i 5-6 års-alderen. Og jeg havde sex med hende en håndfuld gange.

Men hun var ikke ærlig om at hun var gift, det fandt jeg først ud af efter et par gange. Og da jeg fandt ud af det tænkte jeg, at det kunne vel være det samme nu, når jeg alligevel HAVDE haft sex med hende. Desuden sagde hun, at hun var sikker på, at hendes mand også bollede ved siden af. Så et eller andet sted tror jeg, at deres ægteskab sejlede i forvejen. Og i øvrigt ved jeg, at hun havde andre elskere end mig.

Nu er jeg biseksuel. Og jeg har også engang datet en yngre fyr på 26 år på en gaychat. Jeg tog ud til ham og aftalen var, at jeg skulle give ham et blowjob. Det gjorde jeg så. Midt i det hele fortalte han mig, at han var gift og at konen var taget på arbejde. Ha ha. Spøjs situation. Men igen tænkte jeg, at det var vel ikke MIT problem. Så jeg suttede bare videre. Han kunne dog godt have fortalt mig det inden mødet, for så ved jeg ikke, om jeg var mødt op. Det var vel også derfor, han ikke fortalte det før, vi var gået i gang. Dog vil jeg sige, at jeg er glad for, at jeg ikke var hans kone.

Han sagde også, at konen ikke gad sutte hans pik. Så derfor mente han ikke, at det var rigtig utroskab at bestille en fyr til det, så længe der ikke var følelser med i det. Det kan man jo være enig eller uenig med ham i. Men det var sådan, han selv så på sagen. Jeg kunne dog godt følge ham i, at det var lidt kedeligt, at kvinden ikke gad give ham blow. Det synes jeg da, at en kvinde BØR gøre, hvis hun tænder på sin mand. Men ok, der findes vel kvinder, der ikke kan lide at have en pik i munden.

Derudover har jeg af og til besøgt sex- og swingerklubber. Og der spørger man jo ikke altid om folks civile status. Men jeg har da nogle gange snakket med mænd de steder, som har fortalt mig at de var gifte og havde børn og det hele. Alligevel tog de i sex- eller swingerklub alene. Bl.a. mødte jeg engang min fætter i en swingerklub. Og ja, han ER gift og har to børn. :gruble:


Stod dig og Fætter så pludselig dér med bar røv og dolk over for hinanden, "hej heej"?


A-k-a-v-e-t....
1
Tally-ho

Tilbage til "Forhold og sex"