Sex og menstruation

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Sex og menstruation

Indlægaf Little_Woman » 26. jun 2017, 06:23

Hvad gør I, når I har menstruation og er i et intimt forhold?

Lukker ned i hele perioden, er ligeglade og har sex as usual, knalder i badet, springer de kraftigste dage over og er ligeglad med pletblødning, springer simpelthen perioden over med p-piller, eller?

Jeg er jo begyndt at se den her mand og er så enormt heldigt at være velsignet med en lang blødningsperiode :nej: Mega irriterende, frustrerende og øv, når man ligesom gerne vil videre, også i dét aspekt af relationen. Denne gang har jeg nedlagt veto på hele perioden, i øvrigt helt uden brok eller klage eller andet fra manden. Men JEG synes det er mega træls :blush2:

Edit: jeg bruger ikke hormonprævention (men overvejer det, hvis relationen holder), vi bruger kondom.

Hvad gør I?
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Hewlett » 26. jun 2017, 06:55

I mit sidste forhold havde vi sex alligevel og så holdt vi os bare fra oralsex hvor han var giveren.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Animi » 26. jun 2017, 06:57

Jeg har ikke sex under menstruation - fordi jeg ikke selv har lyst. De dage hvor jeg har menstruation har jeg ofte kvalme, hovedpine og er oppustet - jeg føler mig ikke lige i stødet til sex i den tilstand :P
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Skovtrold
Indlæg: 22
Tilmeldt: 22. jul 2016, 07:29
Kort karma: 3
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 42

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Skovtrold » 26. jun 2017, 07:04

Jeg bryder mig ikke om at have sex, når jeg har menstruration (han vil gerne) - Jeg har MEGET lyst i de 5 dage, men jeg kan simpelthen ikke nyde sex, når mit hoved kun tænker på blod :shock:
Jeg kan lokkes til sex i badet ind i mellem, men jeg har stadig ikke helt hovedet med.

Jeg springer ofte mine p-pille pauser over - ikke på grund af sex, men fordi jeg HADER at have menstruration. Jeg synes det gør ondt, det lugter og i det hele taget bare er noget værre bøvl :nej:
Jeg holder kun pause efter hver 3. pakke.

Når jeg så rent faktisk har menstruration, så giver jeg rigtig mange blowjobs - Jeg kan godt lide at give uden at få igen - og så klarer jeg selv sagerne i badet.
Ind i mellem bliver det også til analsex, hvis han ved berøringer, kys mv på resten af kroppen får mig så meget op at køre, at jeg er nødt til at mærke ham.
Nu jeg tænker over det, kan jeg godt se, at det måske er underligt, at jeg synes, at analsex er OK men ikke "menstruations-sex" :gruble:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Persnikedy » 26. jun 2017, 07:14

Jeg har ikke sex under menstruration simpelthen fordi jeg bliver for øm, jeg bliver dog virkelig liderlig samtidig så den står som regel på oral på ham også tager revanche når den er overstået.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Sex og menstruation

Indlægaf cola » 26. jun 2017, 07:28

Hvis han er ok med det så er jeg til sex, vi sørger dog for at det foregår i jomfru stil, langsomt, absolut ikke dybt, men for mig er det dejligt fordi der er SÅ meget mere følelse. Jeg har så også haft en som havde det fint med at slikke mig, selvfølgelig efter rengøreles, for hos mig i hvert fald, står det ikke ud i kaskader.

Jeg har flere gange bedt min x om at dyrke sex med mig op til menstruation, fordi det starter den, så kommer blodet og så kan jeg få det overstået og hurtigt tilbage til normal sex igen.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Luffegås » 26. jun 2017, 07:49

Jeg er enormt heldig hvad angår menstruation (4 dage, og stærkeste smerter den første dag), og særligt efter jeg bruger tampon er der ikke vildt blodigt og rødt, og ellers starter vi med et dejligt bad. Gudskelov er vi enige om sex ikke er noget man skal skylde eller opkræve, så vi snakker om det hvis den ene lægger op om vi vil eller ej.
Men han har ikke noget i mod at have det, ej heller at lade være. Ellers, kan man jo andre ting :cool: :blush:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Pityt » 26. jun 2017, 09:18

Med min nuværende kæreste er det (næsten) "business as usual" når jeg har menstruation. Selvfølgelig (!) er oral på mig udelukket, men derudover er der ikke den store forskel. Faktisk nyder jeg næsten sex mere når jeg bløder,- jeg får lettere orgasme og det hjælper på menssmerter :-D
Hurtigt bad før,- håndklæde i sengen for at undgå tilsølede lagner og bad igen bagefter :love:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Sex og menstruation

Indlægaf LadyFox » 26. jun 2017, 10:49

Normalt har jeg sex når jeg har menstruation, på fuldstændig samme måde som ellers. Jeg er normalt også mere liderlig når det står på.
Lige fortiden har jeg dog en periode hvor jeg har det frygteligt når jeg har menstruation, og derudover har jeg heller ikke meget behov for sex fortiden, så der vil jeg faktisk helst være fri. Men sådan plejer jeg ikke at have det.
0
...
Brugeravatar
Whydontyouandi
Indlæg: 198
Tilmeldt: 30. jun 2016, 15:22
Kort karma: 110
Likede indlæg: 773

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Whydontyouandi » 26. jun 2017, 14:20

Jeg lider af endometriose, så når jeg har menstruation, har jeg smerter 24 timer i døgnet - ca. 6 dage om ugen. Så der er bare kedeligt i mit body wonderland. Til gengæld bager jeg gerne kager og er som altid i godt humør, så han har ikke noget at klage over :)
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Neenah » 26. jun 2017, 14:24

Jeg gider ikke have sex under mens, og min kæreste er heller ikke begejstret for det. Det varer kun 3-4 dage, og jeg har kun mens hver anden måned, så det er lige til at holde ud. Det bliver straks værre, når jeg ikke kan springe p-pille-pausen over mere.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Filipai » 26. jun 2017, 14:29

Jeg har det i max 48 timer, så der holder vi os fra sex. Jeg plejer i forvejen at have jævnt mange smerter, så det er ikke lige der lysten kommer frem alligevel.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Studsgaard » 26. jun 2017, 14:56

Min menstruation kan være ret forskellig fra gang til gang.
De gange hvor jeg bløder som et vandfald eller hvor jeg har meget ondt, så har jeg ikke lyst, men ellers så er det noglegang hvor jeg har mere lyst imens. Og så har vi bare sex som vi plejer, måske lige med et håndklæde med i sengen.
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Little_Woman » 26. jun 2017, 15:06

Jeg selv har en enkelt dag med smerter og 2 max 3 dage med kraftig blødning. Ellers er det pletblødning for resten af pengene, 3-4 dage før/efter den reelle blødning. I de dage kunne jeg fint have sex, jeg er ligeglad.

Når man er ny i relation til manden synes jeg dog det var fint at springe over, men til næste periode vil jeg lige tale med ham. Er han ligeglad, så er alle jo glade - ellers må vi være tålmodige, med den krop jeg nu har.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Sex og menstruation

Indlægaf Tanten » 26. jun 2017, 15:06

Vi hopper bare de dage over. Vi er jo sammen hver dag og kan sagtens lige undvære sex de par dage, hvor jeg sopper i blod. Min lyst er dog uændret.

Da jeg var yngre, havde jeg ofte sex alligevel - faktisk kunne det hjælpe mod de kraftige menstruationssmerter, jeg led af den gang. Samtidig var jeg i et langdistanceforhold, hvor vi kun sås i weekenderne, og jeg fik altid mens om fredagen, så det betød ingen sex i 14 dage, hvis vi hoppede over.

I dag gider jeg det ikke. Jeg føler mig ikke så lækker, og jeg er våd på den "forkerte måde". Ikke at menstruationsblod er ulækkert, men det er heller ikke sexet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"