Partner App

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
zhenzar
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. maj 2017, 11:07
Kort karma: 0

Partner App

Indlægaf zhenzar » 9. maj 2017, 11:08

Hej med jer,

Tænkte på, om ikke der sad en masse herinde med nogle gode ideer til hvad man kunne lave i en lidt mere fræk app for par. En af de ting jeg havde tænkt på var, at man kunne lave et spørgeskema om sexuelle præferencer, som hver part udfyldte, og så fik man af vide hvad der passede sammen. Dvs jeg svarer på, om hvorvidt jeg gerne ville prøve fx. sex i det fri, og min partner svarer på det samme, og hvis vi begge gerne kunne tænke os det, så blev det foreslået som en mulighed. En anden ting kunne være en form for sandhed eller konsekvens.

Eller en guide til at vælge sexlegetøj sammen. Men hvis i skulle have en app med jeres partner, hvilke ting kunne i så godt tænke jer var til stede?

Kom gerne med en masse gode ideer :)
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Partner App

Indlægaf LaScrooge » 10. maj 2017, 10:02

Øhm, er det ikke bare at starte fra en ende af og så fyre alt ind fra vanilla til fetish? I hvert fald den del der handler om at afdække hinandens præferencer.

Derudover kunne en feature være 'dagens sexroulette' hvor appen valgte en ting fra hver parts præferenceliste og så skulle de to elementer inkluderes i legen.
0
And we both know: I will be delicious
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Partner App

Indlægaf Aesel82 » 10. maj 2017, 10:21

Den findes allerede ;)

Den hedder ipassion :)

Edit: den kan ikke helt, det du foreslår, men det er et spil, hvor man først selv svarer på tre spørgsmål, og så skal partneren bagefter svare, hvad h*n tror, du har svaret og derefter selv svare på tre spørgsmål.
Den der først når 100 % vinder retten til en præmie, som man vælger ud af nogle app'en foreslår.
1

Tilbage til "Forhold og sex"