Hvad tænker i på under sex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Purple Haze » 1. maj 2017, 05:35

Er bare nysgerrig.

Tænker i på indkøbslisten til dagen efter.
Tidligere erobringer.
Har i en erotisk film kørende i hovedet.
Tænker i på hvad den anden føler og oplever.
Tænker i på hvad i kunne eller burde føle selv.
Planlægger i næste træk.
Er i helt tanketomme.

Eller noget helt andet?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf D.itsen » 1. maj 2017, 05:56

Der popper tit alt muligt random op i min hjerne under sex, bare lige sådan et splitsekund. Men jeg prøver meget ihærdigt at skyde det fra mig. Det meste af tiden tænker jeg ikke og er bare. Almindelig sex/vanilje sex kan sjældent gøre det for mig, han skal have ved mig og være lidt ond, men så er jeg også kun i min krop :ivrig:
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Hende der » 1. maj 2017, 05:57

Jeg nyder kun sex, hvis jeg slår tankerne fra og bare mærker, hvordan det føles.
Hvis jeg føler mig stresset, eller har vigtige ting jeg skal huske, så er det nogle gange svært at nyde, men så giver det ikke mening at have sex.
0
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Jasmin » 1. maj 2017, 06:23

Jeg når ikke at tænke :slem:
2
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Neenah » 1. maj 2017, 06:26

Nogle gange Candy Crush :blush:
6
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Jasmin » 1. maj 2017, 07:14

No1 skrev:
Jasmin skrev:Jeg når ikke at tænke :slem:



Går det så stærkt eller hvad? :D
Tja! Min kæreste siger altid at kvinder også har ret til orgasme…………………….hvis de kan nå det! :gruble:
1
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43832

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf paint » 1. maj 2017, 07:52

Kvinder skal bare beholde sokkerne på under sex, så behøver de ikke tænke så meget på andre ting


"Du har levet dit liv på en løgn.

Mens reglen altid har lydt, at sokker og samleje ikke kan gå hånd i hånd, viser forskning, at du skal beholde de usexede fodhylstre på, hvis du vil have bedre sex.

Studiet har faktisk en del år på bagen, men snakken er blusset op igen, efter medier, herunder Metro News, har valgt at bringe den chokerende forskning på banen igen.


Således valgte det hollandske universitet Rijksuniversiteit Groningen at undersøge, hvor ofte kvinder fik orgasme. Først lød tallet på 50 procent. Efterfølgende fik man mistanke om, at temperaturen havde noget at skulle have sagt, og man gav derfor kvinderne strømper. Efterfølgende var det 80 procent, der fik orgasme under samlejet.

Og hvorfor så det?
Varmen fra sokkerne beroligede flere forskellige området i hjernen, herunder amygdala, der er ansvarlig for angst, frygt og faresignaler, og det gjorde kvinderne trygge, hvorfor de havde nemmere ved at opnå orgasme.

Undersøgelsen blev ikke foretaget på mænd, men mon ikke, at et par solidaritetssokker giver et par billige points?" :slem:
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Slettet bruger » 1. maj 2017, 11:26

paint skrev:Kvinder skal bare beholde sokkerne på under sex, så behøver de ikke tænke så meget på andre ting


"Du har levet dit liv på en løgn.

Mens reglen altid har lydt, at sokker og samleje ikke kan gå hånd i hånd, viser forskning, at du skal beholde de usexede fodhylstre på, hvis du vil have bedre sex.

Studiet har faktisk en del år på bagen, men snakken er blusset op igen, efter medier, herunder Metro News, har valgt at bringe den chokerende forskning på banen igen.


Således valgte det hollandske universitet Rijksuniversiteit Groningen at undersøge, hvor ofte kvinder fik orgasme. Først lød tallet på 50 procent. Efterfølgende fik man mistanke om, at temperaturen havde noget at skulle have sagt, og man gav derfor kvinderne strømper. Efterfølgende var det 80 procent, der fik orgasme under samlejet.

Og hvorfor så det?
Varmen fra sokkerne beroligede flere forskellige området i hjernen, herunder amygdala, der er ansvarlig for angst, frygt og faresignaler, og det gjorde kvinderne trygge, hvorfor de havde nemmere ved at opnå orgasme.

Undersøgelsen blev ikke foretaget på mænd, men mon ikke, at et par solidaritetssokker giver et par billige points?" :slem:


Og så er vi tilbage ved V. S. Ramachandran, der i en eller anden sammenhæng påviste, at det har en betydning at fødderne er placeret ved siden af genitalia i hjernens "kort" over kroppen.

Billede

"Tegner" man kortet som en mand, hvor kropsdelenes størrelse svarer til den plads de optager i hjernen, får man sådan en sjov fætter her

Billede

Og det er jo ikke så sært han ser sådan ud, da hjernen jo koncentrerer sig om føle/manipulere delene, altså hænder og mund.

Munden må dog mere være et evolutionært levn, da vi jo bruger munden mindre end andre arter. Størrelsesforholen ser ret end ud på muldvarpe, f.eks.

Billede


ANYWAY, om jeg husker det havde Ramachandran nogen patienter, der fik orgasme i fødderne eller blev liderlige pga deres fødder, og han fandt så ud af at det var fordi fødder/genitalia var blevet "blandet sammen" i hjernen fordi de ligger ved siden af hinanden. Og han mente der var en slags vekselvirkning, pga foot sex.

Små måske kuldefornemmelsen i fødderne "smitter" geenitalia med en kuldefornemmelse, det kan f.eks. være hvis den fungere vha en neurotransmitter, der er opløst i blodet. Så ku noget af den ende i genitalia.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Purple Haze » 1. maj 2017, 13:30

paint skrev:Kvinder skal bare beholde sokkerne på under sex, så behøver de ikke tænke så meget på andre ting


"Du har levet dit liv på en løgn.

Mens reglen altid har lydt, at sokker og samleje ikke kan gå hånd i hånd, viser forskning, at du skal beholde de usexede fodhylstre på, hvis du vil have bedre sex.

Studiet har faktisk en del år på bagen, men snakken er blusset op igen, efter medier, herunder Metro News, har valgt at bringe den chokerende forskning på banen igen.


Således valgte det hollandske universitet Rijksuniversiteit Groningen at undersøge, hvor ofte kvinder fik orgasme. Først lød tallet på 50 procent. Efterfølgende fik man mistanke om, at temperaturen havde noget at skulle have sagt, og man gav derfor kvinderne strømper. Efterfølgende var det 80 procent, der fik orgasme under samlejet.

Og hvorfor så det?
Varmen fra sokkerne beroligede flere forskellige området i hjernen, herunder amygdala, der er ansvarlig for angst, frygt og faresignaler, og det gjorde kvinderne trygge, hvorfor de havde nemmere ved at opnå orgasme.

Undersøgelsen blev ikke foretaget på mænd, men mon ikke, at et par solidaritetssokker giver et par billige points?" :slem:


Tænker du på det hver gang, eller kun engang imellem?
11
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Petrix » 2. maj 2017, 09:20

Jeg tænker på, hvad jeg kan gøre for at hun nyder det endnu mere.
Tænker på, hvad der sker hvis jeg begynder at kysse hende andre steder.
Tænker på, hvad hun mon tænker.
Osv osv :)
1
27102021
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Studsgaard » 2. maj 2017, 09:25

Så lidt som muligt, jeg skal helst bare være i min krop og føle hvad der sker for at det er godt.

I stressede perioder kan praktiske ting godt lige pludselig poppe op, men jeg forsøger staraks at skubbe alle tanker væk for ellers kan jeg ikke give mig helt hen.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Sophaya » 2. maj 2017, 10:40

Jeg har ikke kapacitet til at tænke på andet imens. Måske hvis det var dårlig sex, men vores kemi i sengen overlader ikke plads til tanker om vasketøj og bilkature :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Evapeva » 2. maj 2017, 18:28

Ikke rigtigt noget - det, der foregår-ish. :D
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Evapeva » 2. maj 2017, 18:29

vUlpeS skrev:"hvor er jeg, hvordan kom jeg herhen, og hvem er denne person, som lugter så fælt af skaldyr?!"

Normalt tænker jeg ikke på meget andet end hvad der foregår. Tilstedeværelse, fordybelse, kald det hvad I vil.


Yuck, cirka jordens klammeste lugt koblet på sex. :nerve:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Evapeva » 2. maj 2017, 18:35

eks-Maupassant skrev:
"Tegner" man kortet som en mand, hvor kropsdelenes størrelse svarer til den plads de optager i hjernen, får man sådan en sjov fætter her

Billede

Og det er jo ikke så sært han ser sådan ud, da hjernen jo koncentrerer sig om føle/manipulere delene, altså hænder og mund.




Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor pikken ikke er tegnet kæmpestor, hvis størrelsen skal afspejle, hvor optagede mænd er af diverse lemmer. :ninja:

Til det markerede: Mener du her, at de er optagede af de dele af kroppen, som er i sving under akten? Igen: Forhåbentligt er pikken også i spil på et tidspunkt. Jeg mener - den kan da for alvor lave ravage. :engel:

*Tilsyneladende pikfikseret, gravid Eva off*
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Forhold og sex"