Hvad tænker i på under sex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf hotlips » 8. maj 2017, 20:26

Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
eks-Maupassant skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:"hvor er jeg, hvordan kom jeg herhen, og hvem er denne person, som lugter så fælt af skaldyr?!"

Normalt tænker jeg ikke på meget andet end hvad der foregår. Tilstedeværelse, fordybelse, kald det hvad I vil.


Yuck, cirka jordens klammeste lugt koblet på sex. :nerve:

Jeg læste engang noget på internettet om, at menneskehjernen ignorerer kraftig dunst imens individet er ophidset, men jeg tør ikke garantere, at det er sandt.

Cocktail'en, der kan opstå under hjemlige, biologiske eksperimenter, er nu nok kun flatterende i selvsamme regi. Ak ja.


Det er jo bare at teste det af med en tidsindstillet stinkbombe!

Og vupti er vi tilbage ved skaldyrene. De kan dårligt nok ligge i vindueskarmen i 45 minutter, før helvedet bryder løs


Det samme med fisser. De kan - kan - komme i en situation, hvor de er pakket ind i et polyester-helvede af en trusse og dermed ikke får ilt, ogøh... det lugter ret skaldyrs-agtigt. Løsning: Babypudder! Kæft, jeg kylede meget af det lårt på, inden jeg hoppede i polyester-trussen og gik i byen i gamle dage. :slem:


mænd er ofte vildt tolerante, men det er måske også liige at strække den. Hvorfor tog du ikke bare nogle andre eller ingenting på?

Jeg har haft en gstreng med en meget speciel lille blonde med perler vævet ind i, de var virkelig fine men jeg tror jeg havde dem på 3 gange, det holder sq ikke at have en skrigrød streg og føle man havde grus i mellemkødet når man skulle hjem og rode med en man er helt væk i.
1
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Evapeva » 8. maj 2017, 20:42

hotlips skrev:
mænd er ofte vildt tolerante, men det er måske også liige at strække den. Hvorfor tog du ikke bare nogle andre eller ingenting på?

Jeg har haft en gstreng med en meget speciel lille blonde med perler vævet ind i, de var virkelig fine men jeg tror jeg havde dem på 3 gange, det holder sq ikke at have en skrigrød streg og føle man havde grus i mellemkødet når man skulle hjem og rode med en man er helt væk i.


Det gjorde jeg også, men det passede ikke ind i historien. :D
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Mulan » 11. maj 2017, 15:14

Tror det er "mmm" "omg det er han satme god til" "jeg vil også" "mm biceps" "fuuck" og videre i den dur. Jeg er ikke intellektuelt kompetent under akten.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Vinaia » 26. maj 2017, 17:20

Det kan jeg ikke huske :lol:
Det er ret længe siden. Jeg kan dog huske at med min sidste kæreste tænkte jeg tit "er du ikke snart færdig". :gruble: :genert:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf In_your_eyes » 26. maj 2017, 20:05

Tænker ikke, er bare, tager i mod og nyder.
0
:pompom:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Animi » 28. maj 2017, 09:27

Jeg tænker for det meste bare på hvad der sker, hvordan det føles. I nogen situationer kan jeg tænke på hvorvidt jeg er god nok, om manden mon keder sig, osv.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
beje
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. maj 2017, 08:34
Kort karma: 0

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf beje » 29. maj 2017, 09:03

Jeg må ærligt sige at jeg ikke får noget ud af at have sex med min mand, så jeg tænker mest på de klassiske ting som:

- Indkøbslisten
- Hvad jeg skal se på Netflix
- Arbejde
- Støvsugning

og ja så også på hvornår jeg skal fake min orgasme....
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf cola » 29. maj 2017, 10:27

Lige der, bliv ved lidt endnu... uhh det er godt, lidt mere... det er hvis han ved hvad han laver.

Hvornår mon han er færdig, altså jeg gider ikke ligge her særlig meget længere, det er ret kedeligt lige nu... når han bare har fået en slatten mig, der egentlig ikke rigtigt gider ham. (han burde måske opfatte det, men nej)
0
pisimodvind
Indlæg: 274
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:24
Kort karma: -10
Likede indlæg: 206

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf pisimodvind » 29. maj 2017, 19:46

Om manden skal kompensere kvinden ved barsel
2
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Tanten » 29. maj 2017, 19:49

Som oftest slår jeg hovedet helt fra. Eller jeg tænker på de dejlige, frække ting, vi er i gang med, og hvordan jeg nyder det og han nyder det. Af og til har jeg svært ved at lukke uvedkommende og forstyrrende tanker ude, f.eks. hvis jeg er træt eller stresset - eller hvis det lige er en af de gange, hvor jeg gerne vil gøre noget for min partner men måske ikke selv er så meget in the mood.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Tanten » 29. maj 2017, 19:50

beje skrev:Jeg må ærligt sige at jeg ikke får noget ud af at have sex med min mand, så jeg tænker mest på de klassiske ting som:

- Indkøbslisten
- Hvad jeg skal se på Netflix
- Arbejde
- Støvsugning

og ja så også på hvornår jeg skal fake min orgasme....


Hvorfor er I sammen? Hvorfor faker du orgasme - det er da den sikre vej til, at han aldrig finder ud af, hvad der skal til, for at du får det?
2
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Tanten » 29. maj 2017, 19:52

Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
eks-Maupassant skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:"hvor er jeg, hvordan kom jeg herhen, og hvem er denne person, som lugter så fælt af skaldyr?!"

Normalt tænker jeg ikke på meget andet end hvad der foregår. Tilstedeværelse, fordybelse, kald det hvad I vil.


Yuck, cirka jordens klammeste lugt koblet på sex. :nerve:

Jeg læste engang noget på internettet om, at menneskehjernen ignorerer kraftig dunst imens individet er ophidset, men jeg tør ikke garantere, at det er sandt.

Cocktail'en, der kan opstå under hjemlige, biologiske eksperimenter, er nu nok kun flatterende i selvsamme regi. Ak ja.


Det er jo bare at teste det af med en tidsindstillet stinkbombe!

Og vupti er vi tilbage ved skaldyrene. De kan dårligt nok ligge i vindueskarmen i 45 minutter, før helvedet bryder løs


Det samme med fisser. De kan - kan - komme i en situation, hvor de er pakket ind i et polyester-helvede af en trusse og dermed ikke får ilt, ogøh... det lugter ret skaldyrs-agtigt. Løsning: Babypudder! Kæft, jeg kylede meget af det lårt på, inden jeg hoppede i polyester-trussen og gik i byen i gamle dage. :slem:

Jeg får bare den dér olme, kranke, døde-hudceller-hørm (NB! Kun ifm sport). Måske skulle jeg prøve pudder.

Sikke vi rigtig får lært hinanden at kende her :/



:-D Pudder virker!


Bliver det ikke til melklister, hvis man pudrer netop der, hvor skaldyrsduften har det med at opstå?
2
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Evapeva » 29. maj 2017, 20:44

Tanten skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
eks-Maupassant skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:"hvor er jeg, hvordan kom jeg herhen, og hvem er denne person, som lugter så fælt af skaldyr?!"

Normalt tænker jeg ikke på meget andet end hvad der foregår. Tilstedeværelse, fordybelse, kald det hvad I vil.


Yuck, cirka jordens klammeste lugt koblet på sex. :nerve:

Jeg læste engang noget på internettet om, at menneskehjernen ignorerer kraftig dunst imens individet er ophidset, men jeg tør ikke garantere, at det er sandt.

Cocktail'en, der kan opstå under hjemlige, biologiske eksperimenter, er nu nok kun flatterende i selvsamme regi. Ak ja.


Det er jo bare at teste det af med en tidsindstillet stinkbombe!

Og vupti er vi tilbage ved skaldyrene. De kan dårligt nok ligge i vindueskarmen i 45 minutter, før helvedet bryder løs


Det samme med fisser. De kan - kan - komme i en situation, hvor de er pakket ind i et polyester-helvede af en trusse og dermed ikke får ilt, ogøh... det lugter ret skaldyrs-agtigt. Løsning: Babypudder! Kæft, jeg kylede meget af det lårt på, inden jeg hoppede i polyester-trussen og gik i byen i gamle dage. :slem:

Jeg får bare den dér olme, kranke, døde-hudceller-hørm (NB! Kun ifm sport). Måske skulle jeg prøve pudder.

Sikke vi rigtig får lært hinanden at kende her :/



:-D Pudder virker!


Bliver det ikke til melklister, hvis man pudrer netop der, hvor skaldyrsduften har det med at opstå?


:lol: jeg forstår godt, hvorfor du spørger. Men nej, det forbliver ikke-fugtigt i området, super smart. :D
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Purple Haze » 29. maj 2017, 21:09

Evapeva skrev:
Tanten skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:
eks-Maupassant skrev:
vUlpeS skrev:
Evapeva skrev:
vUlpeS skrev:"hvor er jeg, hvordan kom jeg herhen, og hvem er denne person, som lugter så fælt af skaldyr?!"

Normalt tænker jeg ikke på meget andet end hvad der foregår. Tilstedeværelse, fordybelse, kald det hvad I vil.


Yuck, cirka jordens klammeste lugt koblet på sex. :nerve:

Jeg læste engang noget på internettet om, at menneskehjernen ignorerer kraftig dunst imens individet er ophidset, men jeg tør ikke garantere, at det er sandt.

Cocktail'en, der kan opstå under hjemlige, biologiske eksperimenter, er nu nok kun flatterende i selvsamme regi. Ak ja.


Det er jo bare at teste det af med en tidsindstillet stinkbombe!

Og vupti er vi tilbage ved skaldyrene. De kan dårligt nok ligge i vindueskarmen i 45 minutter, før helvedet bryder løs


Det samme med fisser. De kan - kan - komme i en situation, hvor de er pakket ind i et polyester-helvede af en trusse og dermed ikke får ilt, ogøh... det lugter ret skaldyrs-agtigt. Løsning: Babypudder! Kæft, jeg kylede meget af det lårt på, inden jeg hoppede i polyester-trussen og gik i byen i gamle dage. :slem:

Jeg får bare den dér olme, kranke, døde-hudceller-hørm (NB! Kun ifm sport). Måske skulle jeg prøve pudder.

Sikke vi rigtig får lært hinanden at kende her :/



:-D Pudder virker!


Bliver det ikke til melklister, hvis man pudrer netop der, hvor skaldyrsduften har det med at opstå?


:lol: jeg forstår godt, hvorfor du spørger. Men nej, det forbliver ikke-fugtigt i området, super smart. :D


Interessant.
Havde selv tænkt på det samme.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvad tænker i på under sex?

Indlægaf Purple Haze » 29. maj 2017, 21:12

Tanten skrev:
beje skrev:Jeg må ærligt sige at jeg ikke får noget ud af at have sex med min mand, så jeg tænker mest på de klassiske ting som:

- Indkøbslisten
- Hvad jeg skal se på Netflix
- Arbejde
- Støvsugning

og ja så også på hvornår jeg skal fake min orgasme....


Hvorfor er I sammen? Hvorfor faker du orgasme - det er da den sikre vej til, at han aldrig finder ud af, hvad der skal til, for at du får det?


Altså jeg forstår godt hvorfor man kan være sammen med en, selvom man måske ikke selv er særlig tændt.

Men forstår heller ikke det med orgasmen. Er det fordi han først stopper når "du er kommet"?
Det har jeg mødt nogen der praktiserede, det kan godt blive lidt akavet, hvis man ikke kender hinanden så godt, og på et tidspunkt tænker (og siger) at nu gider man ikke mere.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"