Hvem tiltrækker du?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
yugen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 25. okt 2016, 20:17
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1640

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf yugen » 2. maj 2017, 19:44

Mænd, der spiller bræt-rollespil.

Det overrasker mig ikke længere, når de et par måneder inde i bekendskabet har en "nørdet ting de lige skal fortælle".

Det mærkelige er, at JEG altså ikke spiller bræt-rollespil, så jeg ved simpelthen ikke, hvad det er for en ukendt egenskab, vi har tilfælles, som åbenbart er korreleret med bræt-rollespil?!
2
Brugeravatar
yugen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 25. okt 2016, 20:17
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1640

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf yugen » 2. maj 2017, 20:02

Nå, ud over bræt-rollespil:

- Nørdede mænd
- Mænd med emotionelle kvababbelser
- CBS'ere
- Kvinder der normalt identificerer som heteroseksuelle

Generelt tiltrækker jeg lidt nørdede mænd, men er også selv tiltrukket af dem - og som en anden nævner, så lægger man måske i mindre grad mærke til den interesse, man ikke gengælder,. Det er i øvrigt ikke så meget deres ranglede statur, der tiltrækker mig, som nogle kvinder vist har det - for mig virker det efterhånden til at være en pris, man ofte må betale for en ekstraordinær paratviden. :D

Så har jeg desværre også, kan jeg se i bagklogskabens lys, tiltrukket en del mænd med knas i følelserne - men ofte har det også være dem, jeg har været tiltrukket af, dog uden at kunne se den røde tråd dengang. Jeg bakser stadig lidt med en forklaring på, hvorfor jeg åbenbart har følt, at jeg havde en særlig connection med de her fyre. Selvfølgelig er det, fordi man havde noget tilfælles, og jeg var selv meget følsom da jeg var ung. Men jeg kan godt stadig undre mig lidt over, hvad tiltrækningen bestod i - man skulle jo tro, at hvis man følte sig lidt shaky, så ville man tiltrækkes af en, der var stabil?

Da jeg var yngre tiltrak jeg også en del lidt sleske CBS'ere - der har garanteret også været noget med, at man var "anderledes" end deres sædvanlige omgangskreds, det kan jeg se at flere andre her i tråden nævner.

Mht. sidste kategori... Well, hvad kan jeg sige. Genkendelsens glæde? :D
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf bluetof1 » 2. maj 2017, 20:46

Intelligente mænd med enten en erhvervsuddannelse eller en mellemlang videregående uddannelse. De har også alle været nørdede med et eller andet.
Mærkeligt tiltrækker jeg overhovedet ikke akademikere selvom det er det miljø jeg bevæger mig mest i.

Nå ja og så mænd, der enten er knudemænd eller også så følelsesmæssigt forkrøblede at de får mig til at se helt normal ud. Den sidste i rækken gør dog af forskellige årsager en enorm indsats med at arbejde med sig selv. Ham før det gør ikke, men insisterer på at begå de samme fejltagelser som sin egen far, hvilket lige nu er ved at føre til at hans børn (som jeg er mor til!) kommer til at lide under de samme følelser af mindreværd, utilstrækkelighed og "gæst-i-eget-hjem"-hed.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4386

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Hewlett » 3. maj 2017, 02:17

Jeg tiltrækkes selv af mænd som udstråler en vis form for arrogance. Mænd der hviler i sig selv og som ikke har brug for at bevise deres værd over for andre.

Desværre er det tilsyneladende det helt omvendte jeg selv tiltrækker. 3 gange har jeg nu oplevet, at en lidt stille, nørdet og genert fyr i start 20'erne (er selv 28) har forelsket sig i mig. Den ene forelskelse er stadig i gang.

Jeg tror de bliver tiltrukket af, at jeg er rolig, kender mig selv forholdsvis godt og har rimeligt styr på mit liv. Desværre er tendensen den samme, de følger mig som små hundehvalpe og jeg kan slet ikke have det.
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Evapeva » 3. maj 2017, 08:48

Let nørdede mænd. :D
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Bad Samaritan » 3. maj 2017, 19:33

Facere og herreløse hunde mestendels, lader det til... men derudover også sygeplejersker, journalist- og forfatterspirer, sangerinder, pokerspillere, rollespilsnørder, phd-studerende og... as of late... tilsyneladende også både krigerprinsesser, verdensfjerne pladderhumanister - kvinder i nød (eller bare fulde og desperate) - og i det hele taget en ok bred vifte af ditto fortabte sjæle. Ikke meget at skrive hjem om, men helt sikkert en historie eller to at fortælle alle de andres børnebørn, når de bliver gamle nok.
0
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Trommedreng » 3. maj 2017, 19:54

Bad Samaritan skrev:Facere og herreløse hunde mestendels, lader det til... men derudover også sygeplejersker, journalist- og forfatterspirer, sangerinder, pokerspillere, rollespilsnørder, phd-studerende og... as of late... tilsyneladende også både krigerprinsesser, verdensfjerne pladderhumanister - kvinder i nød (eller bare fulde og desperate) - og i det hele taget en ok bred vifte af ditto fortabte sjæle. Ikke meget at skrive hjem om, men helt sikkert en historie eller to at fortælle alle de andres børnebørn, når de bliver gamle nok.


Jeg kender dig ikke personligt, men jeg ved, du er en ganske cool og alletiders dude.

No homo.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Mulan » 4. maj 2017, 09:06

Trommedreng skrev:
Bad Samaritan skrev:Facere og herreløse hunde mestendels, lader det til... men derudover også sygeplejersker, journalist- og forfatterspirer, sangerinder, pokerspillere, rollespilsnørder, phd-studerende og... as of late... tilsyneladende også både krigerprinsesser, verdensfjerne pladderhumanister - kvinder i nød (eller bare fulde og desperate) - og i det hele taget en ok bred vifte af ditto fortabte sjæle. Ikke meget at skrive hjem om, men helt sikkert en historie eller to at fortælle alle de andres børnebørn, når de bliver gamle nok.


Jeg kender dig ikke personligt, men jeg ved, du er en ganske cool og alletiders dude.

No homo.

Lidt homo er vel også ok.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Bad Samaritan » 4. maj 2017, 16:45

Mulan skrev:
Trommedreng skrev:
Bad Samaritan skrev:Facere og herreløse hunde mestendels, lader det til... men derudover også sygeplejersker, journalist- og forfatterspirer, sangerinder, pokerspillere, rollespilsnørder, phd-studerende og... as of late... tilsyneladende også både krigerprinsesser, verdensfjerne pladderhumanister - kvinder i nød (eller bare fulde og desperate) - og i det hele taget en ok bred vifte af ditto fortabte sjæle. Ikke meget at skrive hjem om, men helt sikkert en historie eller to at fortælle alle de andres børnebørn, når de bliver gamle nok.


Jeg kender dig ikke personligt, men jeg ved, du er en ganske cool og alletiders dude.

No homo.

Lidt homo er vel også ok.


Det tæller ikke hvis man kun bruger spidsen. Har jeg hørt...
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2017, 16:53

Nå ja. Folk der arbejder på pizzaria. Jeg har flere gange måtte skifte stam-grillbar fordi at pizzamanden har inviteret mig på date og jeg desværre ikke har formået bare at takke nej og kører den cool, og derfor været helt vildt akavet omkring det bagefter.
2
...
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Primerose » 4. maj 2017, 19:29

Jeg tror egentlig jeg har ret svært ved at se, eller opdage, hvem der er tiltrukket af mig, med mindre de decideret gør noget ved det. Tror lidt at jeg måske kan virke afvisende eller utilnærmelig på en måde der betyder at fyre/mænd der ikke kender mig ikke rigtig gør tilnærmelser.
Den eneste fællesnævner af fyre, hvor jeg ikke har været i tvivl, er desværre når jeg ind i mellem har en rigtig god ven. Jeg tror faktisk aldrig jeg har oplevet en tæt ven der ikke på et tidspunkt bliver seksuelt nærgående eller rent ud fortæller at han har følelser for mig. Derfor har jeg de sidste år lidt opgivet det med "den gode mandeven", for jeg har simpelthen aldrig oplevet at det blev ved det.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Vinaia » 4. maj 2017, 19:56

Hmm. Jeg tiltrækker vist ingen. Ikke så vidt jeg ved. Det nærmeste jeg er kommet på flirt de sidste par år var da jeg holdt elevatoren for en fyr i sidste uge, og han sagde tak og godmorgen. :gruble:

Altså udover min eks der stadig er helt forgabt i mig, men det gælder ikke rigtig.

Hvorfor tiltrækker jeg mon ikke nogen? Jeg ser da ellers ret normal ud. Det er nok mit kropssprog. Eller det faktum at jeg ikke rigtig møder nogle nye mennesker. :genert:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Fillie » 5. maj 2017, 15:21

Generelt har jeg tiltrukket mænd, som er omsorgsfulde, humoristiske og intelligente og vil mig det bedste. Mere perifært hvor vi ikke har kendt hinanden, har jeg som LadyFox også haft en del beundrere på pizzeriaer. :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf hotlips » 17. maj 2017, 09:33

Folk med uudlevede kinks..yngre mænd der lader til at mene jeg garanteret er sådan en cougar der gerne vil agere kinky lærer.

Jeg har været ude for at mænd har fortalt mig om fantasier de ikke ville fortælle deres koner om, og ikke fordi jeg var specielt tæt på dem, det har til tider været sådan noget på et diskotek hvor jeg kun kunne høre halvdelen. Det var ikke sjovt da jeg boede i en lille by og det var mine veninders kærester der jævnligt gjorde det, der var et par af dem der begyndte at passe mig op i et hjørne eller noget hvis jeg rendte på dem, og det gør man ofte i en by med et diskotek når man går i byen hver weekend.
Det var ikke så fedt, man blev lidt sat i en situation hvor man måtte lave ballade hvis jeg skulle slippe væk og så kunne man stå der og høre på en klar stodders fantasier som de tilsyneladende havde en idé om at jeg tændte vildt på at høre.

Generelt bliver jeg opfattet som en der ikke vil have en kæreste og som en "man" ikke bliver kæreste med,og det er altså totalt turn on for nogle typer jeg sjældent gider, uanset til hvad.

Ikke at jeg ikke også tiltrækker søde mænd for det gør jeg, men de er ofte lidt tilbageholdende og jeg ved af erfaring at de som regel foretrækker at se mig an, også længere end de ville gøre med andre. De tror jeg er sådan en mandeæder og skal lige finde ud af at det er jeg jo ikke før de vil rodes ud i noget.
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4365

Re: Hvem tiltrækker du?

Indlægaf Q-beben » 18. maj 2017, 13:27

Helt unge mænd, der tænker, at jeg må kunne et eller andet :)

Fædre i forskellige typer og størrelser, som har børn på mine børns skoler, og som ligger i skilsmisse eller overvejer skilsmisse... :)

Alle mulige udlændinge via facebook... men det må være spam/fake... Der må være nogen derude, der bider på det...
0

Tilbage til "Forhold og sex"