Hader I også, når det sker under sex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hader I også, når det sker under sex?

Indlægaf Evapeva » 24. apr 2017, 16:53

Haha, uden at afsløre for meget (eller noget), så har jeg både oplevet den lydløse og den knap så lydløse prut. :D
Derudover har vi også oplevet vores del af skedeprutter gennem tiden, men det er ligesom stoppet igen - måske fordi vi er blevet konservative og kun sjældent ender i de stillinger, som giver højrisiko for dem? :D Hmmm. Ellers er vi safe i forhold til listen.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hader I også, når det sker under sex?

Indlægaf hotlips » 25. apr 2017, 01:46

Jeg har godt nok prøvet at der kom en brasende men det var nu mest slemt fordi han blev stående, kun iført underbukser og kløede sig i skridtet. Han gik først da ham jeg havde gang i bad ham om at skride.

Og jeg har kaldt en det forkerte navn, jeg var meget ked, fuld og horny så jeg kastede mig over min exes ret uerfaren fætter og kom så til at kalde ham exens navn.. Not my finest moment.

Men at man slipper en vind eller noget det ville jeg nok ikke tage så tungt medmindre vi er ude i kæmpe ræb eller sådan noget og så ville jeg nok blive noget gnaven.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hader I også, når det sker under sex?

Indlægaf Luffegås » 29. apr 2017, 08:24

Ikke lige de ting, men sidste år fik min kæreste næseblod mens han var øverst :) Han har ret tynde blodkar i næsen og de brister lidt, og så var det altså lige mens det kørte allerbedst, sjask, så havde jeg blod i hovedet :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Hader I også, når det sker under sex?

Indlægaf lifeofgreen » 30. apr 2017, 19:45

Jeg har ikke prøvet andet, end at pikken er bøjet under penetration. Og det overlevede vi begge :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"