Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf milisa » 23. nov 2017, 21:46

klumphen skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Jeg kan ikke være den eneste, der er nysgerrig efter at vide, hvad du viser på de billeder for at fremkalde den reaktion :gruble: ;)

Lad os bare kalde dem "mørke" ;)


Det er da heldigt, at jeg ikke er nysgerrig af natur, for så havde dét der svar da været jævnt frustrerende........................................................................................................................ :whine:
1
Tally-ho
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dragen » 23. nov 2017, 21:50

^^ pictures or it didn't happen!
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 24. nov 2017, 06:20

Hvis man roder lidt i den ikke helt familievenlige billedtråd, kan man muligvis få stillet sin nysgerrighed.
2
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 25. nov 2017, 07:48

Håber han på at vinde empati? I stedet virker han bare desperat og ynkelig, man gider da ikke en mand, der tigger om sex!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 25. nov 2017, 08:31

Jeg synes faktisk, han er ret modig og måske endda virker til at hvile meget i sig selv, for hvor mange tør da lige fortælle, at man måske ikke kan præstere? Jeg synes personligt, han er mere mand, end de mænd der lægger hele deres mandighed og identitet op på, hvordan de præsterer. Jeg ser det ikke som et forsøg på at udnytte kvindernes medlidenhed. :genert:
15
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 25. nov 2017, 08:34

Rikke skrev:Jeg så en for et par uger siden, der skrev “Jeg blev skilt sidste år og jeg trænger virkelig til at få noget på den dumme. Jeg er ligeglad med, hvordan du ser ud!”

Jamen pøj pøj da :D


Haha, hvis han skal have point for noget, må det være for ærlighed. :D
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Thestral » 25. nov 2017, 11:49

MOGA skrev:Håber han på at vinde empati? I stedet virker han bare desperat og ynkelig, man gider da ikke en mand, der tigger om sex!
Ham løb jeg ind i igår
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 25. nov 2017, 14:01

JessicaD skrev:
MOGA skrev:Håber han på at vinde empati? I stedet virker han bare desperat og ynkelig, man gider da ikke en mand, der tigger om sex!


Skal det forståes som om, at han er i tvivl, om han kan få stiv pik eller hvad? :/ Eller om det gør for ondt i ryggen? Der ville vel ikke være super meget at grine af i nogen af de to scenarier. :s

Afhængig af hvor avanceret det skal være så er det måske noget man godt selv kan teste? I hvert fald det med pikken.

Altså point for hans åben- og ærlighed omkring hans intentioner. Jeg havde måske valgt at formulere mig anderledes eller ventet med at "afsløre" det til der var en relation hvor det kunne være relevant i.

Det kan også være det er ham der ler sidst, fordi han har knækket koden og får en masse sex pga. medlidenhed :-D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf avdotja » 25. nov 2017, 14:20

decibell skrev:Jeg synes faktisk, han er ret modig og måske endda virker til at hvile meget i sig selv, for hvor mange tør da lige fortælle, at man måske ikke kan præstere? Jeg synes personligt, han er mere mand, end de mænd der lægger hele deres mandighed og identitet op på, hvordan de præsterer. Jeg ser det ikke som et forsøg på at udnytte kvindernes medlidenhed. :genert:

Jeg har ikke et problem med at man er åben om potentielle seksuelle problemer, men jeg synes han har et uheldig fokus på sig selv og hans behov: En sød og tålmodig pige, der vil gøre sit bedste, Virker den ikke, så griner vi af det og finder på noget andet. Det lugter for mig lidt af at han forestiller sig at stikke den ind (efter den villige partner har gjort hvad hun kan for at varme ham op) og hvis det ikke duer, så går man ud og laver noget andet. For hvad kunne sex ellers dreje sig om?

Jeg havde personligt, i samme situation (under antagelse af at jeg ville skrive åbent om det på tinder - hvilket jeg ikke ville ;)), nævnt det, men samtidig budt ind med hvad jeg ellers kunne bidrage med seksuelt.
7
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 25. nov 2017, 17:34

avdotja skrev:
decibell skrev:Jeg synes faktisk, han er ret modig og måske endda virker til at hvile meget i sig selv, for hvor mange tør da lige fortælle, at man måske ikke kan præstere? Jeg synes personligt, han er mere mand, end de mænd der lægger hele deres mandighed og identitet op på, hvordan de præsterer. Jeg ser det ikke som et forsøg på at udnytte kvindernes medlidenhed. :genert:

Jeg har ikke et problem med at man er åben om potentielle seksuelle problemer, men jeg synes han har et uheldig fokus på sig selv og hans behov: En sød og tålmodig pige, der vil gøre sit bedste, Virker den ikke, så griner vi af det og finder på noget andet. Det lugter for mig lidt af at han forestiller sig at stikke den ind (efter den villige partner har gjort hvad hun kan for at varme ham op) og hvis det ikke duer, så går man ud og laver noget andet. For hvad kunne sex ellers dreje sig om?

Jeg havde personligt, i samme situation (under antagelse af at jeg ville skrive åbent om det på tinder - hvilket jeg ikke ville ;)), nævnt det, men samtidig budt ind med hvad jeg ellers kunne bidrage med seksuelt.


Ja jo, måske har han også lidt for stort fokus på sexdelen, siden den (som min datter siger) kommer før alt andet. Det kan også bare være dårlig formulering. Jeg kommer til at tænke på ansøgninger, hvor mange har fokus på, hvad de søger, mens de måske i stedet burde have fokus på, hvad de kan give til virksomheden (hvis det skal skaffe dem en samtale), men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de ikke har tænkt sig at yde noget.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 25. nov 2017, 20:33

decibell skrev:Jeg synes faktisk, han er ret modig og måske endda virker til at hvile meget i sig selv, for hvor mange tør da lige fortælle, at man måske ikke kan præstere? Jeg synes personligt, han er mere mand, end de mænd der lægger hele deres mandighed og identitet op på, hvordan de præsterer. Jeg ser det ikke som et forsøg på at udnytte kvindernes medlidenhed. :genert:


Men hvis jeg skal på date med en, handler det ikke om hvorvidt han kan præstere eller ej. Hvis vi så ligger dér og ikke kan præstere, men fortæller hvad der er sket, dropper jeg ham da ikke på grund af noget, jeg regner med kan fikses.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 26. nov 2017, 12:04

MOGA skrev:
decibell skrev:Jeg synes faktisk, han er ret modig og måske endda virker til at hvile meget i sig selv, for hvor mange tør da lige fortælle, at man måske ikke kan præstere? Jeg synes personligt, han er mere mand, end de mænd der lægger hele deres mandighed og identitet op på, hvordan de præsterer. Jeg ser det ikke som et forsøg på at udnytte kvindernes medlidenhed. :genert:


Men hvis jeg skal på date med en, handler det ikke om hvorvidt han kan præstere eller ej. Hvis vi så ligger dér og ikke kan præstere, men fortæller hvad der er sket, dropper jeg ham da ikke på grund af noget, jeg regner med kan fikses.


Næh, men det måske det, han tror.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 26. nov 2017, 18:44

Jeg under mig over mænd på Tinder, for den samme situation opstår igen og igen. Man matcher, de skriver ikke. Så skriver jeg, og stadig intet sker. Nada, intet,0. De fjerner ikke engang matchen... :stoned:

Oplever i andre også det, eller er det mig der er helt håbløs. ...? :gruble:
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 26. nov 2017, 19:26

Venus222 skrev:Jeg under mig over mænd på Tinder, for den samme situation opstår igen og igen. Man matcher, de skriver ikke. Så skriver jeg, og stadig intet sker. Nada, intet,0. De fjerner ikke engang matchen... :stoned:

Oplever i andre også det, eller er det mig der er helt håbløs. ...? :gruble:


Det sker også her. Jeg plejer så at slette matchet efter noget tid.
1
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf A 7 » 26. nov 2017, 20:28

Venus222 skrev:Jeg under mig over mænd på Tinder, for den samme situation opstår igen og igen. Man matcher, de skriver ikke. Så skriver jeg, og stadig intet sker. Nada, intet,0. De fjerner ikke engang matchen... :stoned:

Oplever i andre også det, eller er det mig der er helt håbløs. ...? :gruble:


Nej, jeg oplever det kun med kvinder.
1

Tilbage til "Forhold og sex"