Dad bod - Ja eller Nej ?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Oddinary » 17. mar 2017, 10:28

Ideelt set forholdsvist muskuløs, men med en almindelig, sund fedtprocent. Jeg kan godt lide, at han er robust og stærk, men jeg gider ikke det dér hakkede look. Men jeg er heller ikke til store, laskede fedtdepoter og øltønde. Så i de fleste tilfælde bare en, der gør en smule for at holde sin muskelmasse ved lige og spiser normalt.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Zombie » 17. mar 2017, 10:33

De har hele mit liv været kendt som The buff geek bod (modstand the skinny geek bod) og Ja

JA

OH GOD YES :banan:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Animi » 17. mar 2017, 10:36

Jeg tror at hvis jeg skulle beskrive min ideelle mandekrop, vil det være noget i stil med Jason Segel i starten af How I Met Your Mother :love:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Pityt » 17. mar 2017, 10:37

Med alderen er jeg blevet tiltagende ligeglad. Jeg kan tænde på alle typer mandekroppe (indenfor rimelighedens grænser) forudsat at jeg tænder på mandens væsen.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Laurelin » 17. mar 2017, 12:11

Jeg foretrækker det ikke ligefrem, men som de andre siger, handler det mere om hans væsen end hans krop.
Jeg tror ikke, jeg har nogen klar præference, andet end at jeg ikke er glad for ekstremer i nogen retning. Livsstilsmæssigt vil jeg passe dårligt sammen med én, der bruger meget tid på træning, men også med én, der altid stener Netflix i sofaen og spiser chips. Dog er jeg nok selv mere til sofakartoffelsiden end den aktive :genert:, og det er godt for mig at være sammen med en som min mand, der er mere aktiv end mig og derfor ansporer mig til at tage mig lidt sammen på den front.

Hvis jeg SKAL vælge, er jeg mere til det splejsede end det kvabsede eller pumpede.
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Straniera » 17. mar 2017, 12:49

Jeg er til veltrænede mænd. Jeg har været i forhold, hvor jeg mistede interessen fordi kæresten tog ti kg på og nægtede at lette ræven fra sofaen.

Jeg dyrker selv sport dagligt og passer generelt bedst sammen med en aktiv mand.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf LadyFox » 17. mar 2017, 13:16

Animi skrev:Lige en tanke omkring den der sang. Nu ved jeg godt at det er en for sjov sang, men der står at budskabet skal tages alvorligt. Og så studsede jeg lidt over sætningen "Han vil aldrig være dig utro, han er from ligesom et lam. Han er også alt for kvabset til at nogen vil falde for ham."
Det er da fuldkommen det modsatte af at hylde den bløde mandekrop, af at sige at man skal finde sig en mand med en dadbod, fordi så ved du i det mindste at ingen andre vil have ham :gruble:

Og hvem er overhovedet interesseret i en mand der ikke er utro fordi han ikke har muligheden - da hellere end man der ikke er utro fordi han ikke har lyst/kan kontrollere sig selv hvis han uheldigvis en dag fik lyst.
2
...
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Jydepigen » 17. mar 2017, 13:19

Hvis jeg SKAL vælge mellem de to er jeg mest til den veltrænede krop. I realiteten er nok glad for en krop midt i mellem. Jeg kan godt lide at min partner kan lide at holde sig aktiv - det er noget der fylder meget i mit eget liv. Men jeg er selv overvægtig, så det er ikke fordi at han skal være veltrænet, det bunder nok bare i noget med fælles interesser og forståelse for hvad jeg prioriterer og nyder i mit liv pt.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Lykke » 17. mar 2017, 13:27

Jeg forstår ikke sådan nogle 'diskussioner'. Jeg har vejet mere end jeg gør nu, og jeg har vejet mindre - det samme har min mand. Hvilken forskel gør det?
Jeg synes det er så ækelt overfladisk at forestille sig, at man skulle vælge en fra på grund af en kropstype. Ja, man jo selv vælge/ der er måske noget man tænder på osv.

Men for mig handler det om personen. Jeg er meget mere interesseret i at min mand bliver ved med at være nysgerrig, pisse klog og sådan nogle ting. At vi kan blive ved med at snakke om alle mulige spændende ting.

Men så igen - det et den der gruppe 'sjove' kvinder som har bragt det op. Jeg synes godt nok ikke de har særlig meget refleksion over livet. Så jeg prøver at lade være med at blive for irriteret over det.
2
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf HappyHippo » 17. mar 2017, 13:39

Trænet, men ikke ripped. Han skal være stærk, store muskler og et fedtlag, så han stadig er blød :D
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Muspel » 17. mar 2017, 14:30

Jeg har oplevet, at hvis jeg synes godt om en person, kan lide hans værdier og hans smil- så kommer jeg også til at være tiltrukket af hans krop. Jeg har haft en meget kraftig kæreste - som jeg synes var mægtig lækker. Den der måde han kunne give mig en krammer på, så jeg hent forsvandt. Det var sku da dejligt. Men. Han var også stor hele vejen rundt. Ikke sådan en stor ølmave- og splejsede ben som fx ham den ene dommer i masterchef. Det synes jeg ikke er lækkert.

Hellere lidt for tyk end splejset dog.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Tanten » 17. mar 2017, 14:44

Wizzze skrev:Hvad foretrækker debattens kvinder, den bløde dad bod eller det hårde vaskebræt?

Nogen har allerede valgt :D
http://livsstil.tv2.dk/2017-03-17-kendt ... n-vandseng

Men hvad siger I, har de ret, er farkroppen bedre, blødere, hyggeligere, tryggere osv. ?


Jeg har ikke en skarp præference mht., hvordan en mand skal se ud. Hvis det er tiltrækning, så synes jeg jo, hans krop er dejlig, uanset om han er mager, muskuløs eller overvægtig. Jeg har haft mænd fra alle grupper, og jeg har tændt på dem alle og fundet dem smukke.

Det kan være en udfordring, hvis en person går sygelig meget op i sit udseende, eller er så over- eller undervægtig, at det besværliggør almindelige aktiviteter.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Spjaerten » 17. mar 2017, 15:32

Jeg vil gerne ha en midt imellem.
Hverken veltrænet eller ølvom. Bare sådan alm. Men helst til den bløde side frem for tynde.
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. mar 2017, 15:51

Det ville ikke være en hindring, overhovedet, men det er ikke en præference i sig selv. Det er en muskuløs krop nu heller ikke. Hvis vi taler ren overflade, er jeg mest til høje, tæt-på-spinkle mænd.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Dad bod - Ja eller Nej ?

Indlægaf Novella » 17. mar 2017, 16:09

En energisk rejsning kompenserer for ret meget, vil jeg sige.

Jeg har haft min kæreste i en del variationer. Jeg vil hellere have ham lidt for blød end totalt rippet og mager (marathontræning). Det er egentlig ikke særlig rart at knalde med den magre version - lidt som at vælte med en cykel. Jeg vil hellere have, at han har noget kød på kroppen. Han bliver 46 i år, og tyngdekraften trækker i os alle, så jeg er egentlig rimelig tolerant, også over for lidt løsere brystmuskulatur.
7

Tilbage til "Forhold og sex"