Må din partner se striptease?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Novella » 14. mar 2017, 23:51

Joe skrev:Gengav mit svar for den værre halvdel. Hans respons var: "Naaahh, det er for dyrt. Det kostede 3000 kroner i Polen både for stripperen og servitricen. Det kan jeg få gratis."

Det er lykken at være sammen med en mand, der, om ikke andet, er for nærig til at betale for lapdance eller sex.

Så din er for nærig, og min er simpelthen for kedelig. Der findes stadig gode mænd :lun:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf kidkomb » 15. mar 2017, 00:28

Sangius skrev:Altså, årsagen til at jeg ville være cool med strip er jo også, at jeg stoler 100 % på min mand.
Hvis man er i en rocky del af forholdet, måske er ved at komme sig over en krise i sexlivet, eller noget utroskabslignende noget, så er det meget muligt min holdning ville være en anden.
Det er jo nemt nok at være cool med alting, når ens ægteskab bare fungerer.

Det er så rigtigt.
Min kæreste har fuld tilladelse til alt muligt.
I de perioder hvor jeg har det godt, der må han endda gerne både kysse og knalde andre.
Så længe jeg ikke får det at vide.
I mine usikre perioder (og det har sådan set ikke noget med ham at gøre) der vil jeg ikke have det.
Fordi aftalen er at man gerne må, hvis bare man er helt sikker på at den anden ikke får noget at vide, så ved han vel egentlig ikke hvornår det er ok og hvornår det ikke er.
Men altså, jeg elsker ham så meget, så jeg vil ikke berøve ham det. Så længe det er mig han elsker og det er mig han vil være sammen med resten af hans liv, så er det fint.
Jeg ville heller aldrig gøre det, hvis jeg ikke var sikker på at det var ham jeg vil have. For altid.
Jeg ved med mig selv at jeg ikke kan lade være. Det ved han. Det har jeg sagt lige fra starten af.
Han ved ikke at jeg gør det. Og sådan skal det være. Sådan skal det være for os.
Er man ikke 100% sikre på hinanden, så er mange ting lidt sværere end når man er.
Så jeg ved at det er super nemt for mig at være cool med en masse ting.
Jeg forstår sagtens at det ikke kan eller skal være sådan for andre.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Fru Sunshine » 15. mar 2017, 05:11

Novella skrev:
Joe skrev:Gengav mit svar for den værre halvdel. Hans respons var: "Naaahh, det er for dyrt. Det kostede 3000 kroner i Polen både for stripperen og servitricen. Det kan jeg få gratis."

Det er lykken at være sammen med en mand, der, om ikke andet, er for nærig til at betale for lapdance eller sex.

Så din er for nærig, og min er simpelthen for kedelig. Der findes stadig gode mænd :lun:

Jeg smider min i puljen. Han er for sippet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Zombie » 15. mar 2017, 08:42

Fru Sunshine skrev:
Novella skrev:
Joe skrev:Gengav mit svar for den værre halvdel. Hans respons var: "Naaahh, det er for dyrt. Det kostede 3000 kroner i Polen både for stripperen og servitricen. Det kan jeg få gratis."

Det er lykken at være sammen med en mand, der, om ikke andet, er for nærig til at betale for lapdance eller sex.

Så din er for nærig, og min er simpelthen for kedelig. Der findes stadig gode mænd :lun:

Jeg smider min i puljen. Han er for sippet.


Jeg smider min i puljen, han er for feministisk ("Jeg kan ikke acceptere der niveau af objektificering af kvinder, hvoraf nogle af dem kommer fra østlande og er i en dårlig situation.")
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Precaseptica » 15. mar 2017, 09:36

Om hun må se på en eller anden dude smide tøjet og lave helikopteren?

Altså jeg skulle jo forbyde hende at tage i fredagsbaren, hvis det var forbudt..
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Q-beben » 15. mar 2017, 10:07

Aldrig, om jeg gad en kæreste, der går jævnligt på stripbar - til gengæld ville jeg godt strippe for ham, hvis han tænder helt vildt på det...
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf vibbsen » 15. mar 2017, 11:41

Ja, det må han da.

Der skal altså mere end en eller anden trunte iført g-streng som flasher sit skræv i hans ansigt til at få mig til at føle mig truet.

Måtte min kæreste deltage i studieturen på jura/sygeplejeske/læge/what-ever-studie-med-masser-af-små-unge-kloge-frøkener-med-lang-lyst-hår-og- ???? Nej, det kan jeg fandme love jer for at han ikke må. Små-kloge-studine-frøkener med langt lyst hår der går ned til deres må stramme numser er i min verden lang mere farlige end strippere....Bliver jeg skiftet ud, så bliver det helt sikkert IKKE med en stripper. Så bliver det men en eller anden lige ung trut.

Chancen er dog rimelig lille eftersom hr.vibbsen er 46 og fik et snit på 7,6 da han blev student i 1991 :-D :-D :-D :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf vibbsen » 15. mar 2017, 11:45

Delfin skrev:
paint skrev:
Delfin skrev:Jeg blev nysgerrig, da jeg læste en anden tråd, at strip åbenbart kan være en dealbreaker.

Ja jeg skriver åbenbart, fordi det kommer lidt bag på mig.
Altså det er jo bare nogle mænd/damer, der smider tøjet på en sexet måde, men det eneste tilskueren gør er jo at kigge, eller til nød ryger der en lapdanse med i pakken, men det fører jo ikke til direkte sex mellem danser og tilskuer, og man må da gå ud fra, at ens partner kan samle appetit ude og spise hjemme, så hvad er problemet?


Hvis vedkommende også spiser ude :slem:


Så længe det er buffet, så går det nok :lol:


I forlængelse af mit indlæg om at hr.vibbsen gerne må se strip, så gælder dette IKKE hvis der er tale om strip til fredagsbaren på føromtalte imaginære studie. Det ville jo svare til at lade en person der har gået på en kagefabrik en hel dag med forbud mod at smage, løs i en Le Glace :lol: :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Flowergirl » 15. mar 2017, 15:14

Ja det må han. Jeg har ikke noget i mod, at han ser strip eller får en lapdance af en stripper. Dog ville jeg ikke bryde mig om det, hvis han sad og rørte/gramsede på pigen, hvis han fik en lapdance. Jeg ville have det underligt med, at han er sammen med mig men han rører/gramser på en anden - også kan det godt være at det er striptease og der er betalt for showet, jeg ville bare blive ked af det. Det samme ville gælde, hvis stripperen gnubbede sig rigtig meget op af hans skød - for hun kan sgu sagtens give en fræk lapdance uden at skulle gøre lige netop det. Det er dog ikke fordi jeg ville blive sur og skælde ud hvis lige netop det skete, men jeg ville nok have brug for at italesætte, at jeg havde det lidt dårligt med det.
0
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Petrix » 15. mar 2017, 15:47

Jeg måtte gerne se striptease i mit tidligere forhold, men jeg ved at det ville gøre hende ked af det, så det var kun noget der blev gjort i forbindelse med en polter-abend.
1
27102021
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Sangius » 15. mar 2017, 17:01

Maanii skrev:Jer der er okay med lapdance - Ville I være okay, hvis det var en tilfældig kvinde i byen, og ikke en betalt stripper?

Jeg er på ingen måde usikker på at miste min man, eller tror han kunne finde på at være mig utro.
Personligt gør det bare ingen forskel for mig hvem kvinden er, jeg vil ikke have andre kvinder berører min mand seksuelt. Uanset situationen.

Jeg kan vitterligt ikke forså hvori forskellen ligger.


En stripper har ingen interresse i min mand, og reglerne er klare. Hvis en dame i byen begyndte at gnubbe sig op og ned af min mand, forventer jeg at han afviser, da der her er tale om en pickup zone.
Synes forskellen er ret stor :)
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Flowergirl » 15. mar 2017, 22:04

Maanii skrev:Jer der er okay med lapdance - Ville I være okay, hvis det var en tilfældig kvinde i byen, og ikke en betalt stripper?

Jeg er på ingen måde usikker på at miste min man, eller tror han kunne finde på at være mig utro.
Personligt gør det bare ingen forskel for mig hvem kvinden er, jeg vil ikke have andre kvinder berører min mand seksuelt. Uanset situationen.

Jeg kan vitterligt ikke forså hvori forskellen ligger.



Jeg ville aldrig give en tilfældig fyr en lapdance som havde dame på. Jeg synes det ville være respektløst overfor den anden kvinde, hvis jeg stod og gjorde mig til overfor hendes fyr. derudover ville jeg heller ikke gøre det, for jeg vil ikke såre andres følelser, hvilket man jo kan risikere. Så derfor ville jeg heller ikke selv have det, hvis en tilfældig pige gav min kæreste en lapdance.
Dog er han en voksen mand, så har tillid til, at han siger fra overfor sådanne ting.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Sangius » 16. mar 2017, 00:26

Maanii skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:Jer der er okay med lapdance - Ville I være okay, hvis det var en tilfældig kvinde i byen, og ikke en betalt stripper?

Jeg er på ingen måde usikker på at miste min man, eller tror han kunne finde på at være mig utro.
Personligt gør det bare ingen forskel for mig hvem kvinden er, jeg vil ikke have andre kvinder berører min mand seksuelt. Uanset situationen.

Jeg kan vitterligt ikke forså hvori forskellen ligger.



En stripper har ingen interresse i min mand, og reglerne er klare. Hvis en dame i byen begyndte at gnubbe sig op og ned af min mand, forventer jeg at han afviser, da der her er tale om en pickup zone.
Synes forskellen er ret stor :)


Så det er tanken og motivationen bag handlingen og ikke handlingen i sig selv der er afgørende?

For mig er det fuldstændig ligegyldigt.
Det at vi er fysisk intime er noget forbeholdt kun os to sammen. Det ville jeg aldrig lade andre tage del i. Heller ikke selvom det ikke er en trussel for mit forhold.


Ja. Jeg synes ikke en lapdance foran 10 skraldgrinende gutter er intim. Overhoved. :)
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Zombie » 16. mar 2017, 07:33

Sangius skrev:
Maanii skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:Jer der er okay med lapdance - Ville I være okay, hvis det var en tilfældig kvinde i byen, og ikke en betalt stripper?

Jeg er på ingen måde usikker på at miste min man, eller tror han kunne finde på at være mig utro.
Personligt gør det bare ingen forskel for mig hvem kvinden er, jeg vil ikke have andre kvinder berører min mand seksuelt. Uanset situationen.

Jeg kan vitterligt ikke forså hvori forskellen ligger.



En stripper har ingen interresse i min mand, og reglerne er klare. Hvis en dame i byen begyndte at gnubbe sig op og ned af min mand, forventer jeg at han afviser, da der her er tale om en pickup zone.
Synes forskellen er ret stor :)


Så det er tanken og motivationen bag handlingen og ikke handlingen i sig selv der er afgørende?

For mig er det fuldstændig ligegyldigt.
Det at vi er fysisk intime er noget forbeholdt kun os to sammen. Det ville jeg aldrig lade andre tage del i. Heller ikke selvom det ikke er en trussel for mit forhold.


Ja. Jeg synes ikke en lapdance foran 10 skraldgrinende gutter er intim. Overhoved. :)


Det er ingen der siger, det altid er sådan det foregår.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Sangius » 16. mar 2017, 07:41

Zombie skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:Jer der er okay med lapdance - Ville I være okay, hvis det var en tilfældig kvinde i byen, og ikke en betalt stripper?

Jeg er på ingen måde usikker på at miste min man, eller tror han kunne finde på at være mig utro.
Personligt gør det bare ingen forskel for mig hvem kvinden er, jeg vil ikke have andre kvinder berører min mand seksuelt. Uanset situationen.

Jeg kan vitterligt ikke forså hvori forskellen ligger.



En stripper har ingen interresse i min mand, og reglerne er klare. Hvis en dame i byen begyndte at gnubbe sig op og ned af min mand, forventer jeg at han afviser, da der her er tale om en pickup zone.
Synes forskellen er ret stor :)


Så det er tanken og motivationen bag handlingen og ikke handlingen i sig selv der er afgørende?

For mig er det fuldstændig ligegyldigt.
Det at vi er fysisk intime er noget forbeholdt kun os to sammen. Det ville jeg aldrig lade andre tage del i. Heller ikke selvom det ikke er en trussel for mit forhold.


Ja. Jeg synes ikke en lapdance foran 10 skraldgrinende gutter er intim. Overhoved. :)


Det er ingen der siger, det altid er sådan det foregår.


Næh, men det er i sådan en sammenhæng at jeg er OK med det. Som jeg også skrev tidligere. En privat lapdance i alenerum, eller en lapdance fordi han er taget alene på stripperbar efter fyraften, det er jeg da ikke OK med.
Jeg er ikke interesseret i at være sammen med en mand, som har sin gang på stripperklub. Hvis min mand nogensinde skulle forvilde sig ind på en stripperklub, så ville det være i sammenhæng med en eller anden slags gutter-tur. I den forbindelse har jeg intet problem med det, og en evt. lapdance i dette scenarie ville ikke genere mig.

Dette er jo også fordi at jeg ved, at min mand aldrig ville tage imod et kys, eller tilbud om sex etc. etc.

Som sagt er det jo ikke svært at være OK med, at ens mand får en lapdance, når jeg er 100% sikker på, at hans egen grænser er det samme som mine.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"