Må din partner se striptease?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf hotlips » 17. mar 2017, 22:38

Jeg har set strip mange gange, med og uden kæreste og de har set det uden mig, ofte har det været nogen vi kendte der gjorde det.

Jeg har været ligeglad, også selvom de roder og rager, jeg betragter dem vist mest som en form for skuespillere og lægger ikke rigtig noget i det.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Bimmerdyret » 17. mar 2017, 23:24

:ivrig:
Delfin skrev:Jeg blev nysgerrig, da jeg læste en anden tråd, at strip åbenbart kan være en dealbreaker.

Ja jeg skriver åbenbart, fordi det kommer lidt bag på mig.
Altså det er jo bare nogle mænd/damer, der smider tøjet på en sexet måde, men det eneste tilskueren gør er jo at kigge, eller til nød ryger der en lapdanse med i pakken, men det fører jo ikke til direkte sex mellem danser og tilskuer, og man må da gå ud fra, at ens partner kan samle appetit ude og spise hjemme, så hvad er problemet?


For min skyld ingen alarm, men min mand finder det afskyeligt og klamt, så ....
0
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf lifeofgreen » 22. mar 2017, 21:45

Hvis vi lige ser bort fra, at det stikker i øjnene at læse ordet "må" i denne sammenhæng, så er svaret ja. Og jeg 'må' også. Egentligt synes jeg, det kunne være sjovt at prøve med ham.
0
Brugeravatar
LabreLaura
Permanent bortvist
Indlæg: 2
Tilmeldt: 31. mar 2017, 15:51
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf LabreLaura » 31. mar 2017, 16:08

Ja da! Men jeg gør det gerne for ham. Så slipper han for at skulle ud i byen og slippe sedler :D
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Må din partner se striptease?

Indlægaf Hurrze » 3. apr 2017, 02:30

Ville ikke have noget problem hvis han nu var et sted hvor der var strip og at han så på det, og heller ikke hvis der kom en lapdance ud af det, det sted han alleede var, f.eks. et stripshow på et diskotek. Ville dog ikke have det godt med det og betegne det som hen af mod utroskab, hvis han bevidst går et sted hen og betaler en bestemt stripper for at lave et en privat lapdance på ham. Stripbarer fint, men man behøver ikke betale for privat lapdance... Og så vil jeg bare helst have han er ærlig omkring tingene :)

Skal lige siges at jeg altså ikke har en kæreste, men at jeg uanset om hvem jeg er kærester med, stadig vil have synspunkt, derfor jeg svarer på den måde jeg gør... :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Forhold og sex"