Han har åbenbart ikke været ærlig.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Moxy-lady » 26. mar 2017, 02:04

Jeg tror ikke at problemet er at du ikke kan rumme et åbent forhold. Problemet er at det er den forkerte fyr at gøre det med. Hvorfor han lyver og gør alle de ting, kan ingen af os gøre sig kloge på. Men i springer fra 1. til 5. niveau i forholdpyramiden.

Aller aller først skal der være total åbenhed og ærlighed. Og det skal der være uden nogle som helst snak om åbne forhold. Man kan ikke åbne et forhold (succesfuldt) hvor der ikke er et fuldstændigt bundsolidt fundament - for ellers kommer der problemer.

Mit råd må være at stoppe AL snak om åbent forhold - uanset hvor meget du gerne vil det i længden. Fortælle ham at kontakt med andre kvinder er totalt no-go. Han skal IKKE have de apps, uanset hvilke gode og mindre gode årsager der kan være til det. Og så prøver I (du) at se hvordan det går. Hvis det fungerer i en længere periode, hvor du ikke har en dårlig mavefornemmelse, SÅ kan I begynde at snakke om det. Og starte i det små, for eksempel som han gør nu, med apps og lignende. Du bliver nødt til at vide hvor du har ham, og at du kan stole på ham, ellers kommer det til at gå op i flammer. Jeg ville i øvrigt, hvis der er mulighed for det, opfordre ham til at snakke med en professionel. Lige nu er han i gang med at ødelægge noget godt. Han har en kæreste der vil give ham lov til alt det han har lyst til, og alligevel går han bag ryggen på hende, og gør hende usikker og ked af det. Hvorfor? Og hvis han ikke kan være ærlig overfor dig, så må hn snakke med en anden om det. Det skal fikses, hvis I skal fungere.
3
My world 12-10-18 :lun:
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Hende der » 26. mar 2017, 19:06

Det er sgu nok rigtigt, at jeg elsker ham for højt, og derfor ignorerer mine egne behov. Jeg ved jo godt, at det ikke er holdbart, og at jeg bliver nødt til at sige hvordan jeg har det, og gøre det klart, hvad der er ok og ikke ok.
De sidste dage har været rigtig hårde, og jeg har været meget ked af det, og det har han også bemærket. Det har været rigtig rart at få forskellige syn på sagen, og jeg kan bedre se, hvordan jeg skal gribe snakken an. Jeg håber, at jeg får nosset mig sammen i morgen, for nu er det ved at blive alt for hårdt at gå med.
Tak skal I have allesammen, uanset om jeg har været enig, så har det gjort mig klogere på situationen.
4
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Aspargsen » 27. mar 2017, 09:53

Hende der skrev:Tråden handler ikke om åbent forhold.


Helt Enig , den handler om af du siger til din Kærste af han godt må, og så bliver du sur fordi han gør det
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Moxy-lady » 27. mar 2017, 14:42

Aspargsen skrev:
Hende der skrev:Tråden handler ikke om åbent forhold.


Helt Enig , den handler om af du siger til din Kærste af han godt må, og så bliver du sur fordi han gør det


Gu' gør den ej. Den handler om at han har et forhold hvor han må det meste, bare han er ærlig, men det evner han ikke hvorved han gør hende ked af det.

Han må jo de ting under forudsætning af at han er ærlig. Hvilket han ikke er.
8
My world 12-10-18 :lun:
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Hende der » 27. mar 2017, 15:48

Jeg fik taget snakken med ham i dag, og fandt ud af, at vi havde misforstået hinanden ret meget til at starte med, hvilket betød, at han ikke kunne forstå, hvorfor jeg syntes det var ok, men så alligevel ikke syntes det, uden at ville indrømme, at det var det. Jeg havde misforstået, og troede at han havde sagt han ikke brugte de apps, og ville slette dem, selvom jeg sagde, at han bare skulle sige hvis han havde dem. Og blev skuffet over, at de dukkede op igen og igen.
Nu er det hele talt igennem, og der er styr på tingene. Han havde svært ved at forstå, at det ikke handlede om de apps, men om ærligheden. For han var helt overbevist om, at jeg bare ikke kunne finde ud af at indrømme, at jeg ikke kunne håndtere det.
Asparges, det er fint nok, at du ikke tror på, hvad jeg siger, og jeg kan godt se, at det nemt kn se ud til, at jeg ikke kn håndtere det. Men fuck hvor er det irriterende med så påståelige mennesker, der har en bestemt idé om noget, og vil have ret. Det hjælper ikke nogen en fløjtende fis, at sige sådan noget, og jeg er træt af at forholde mig til en konklusion fra en, der ikke kender mig. Jeg havde brug for forskellige inputs og idéer omkring hvordan jeg skulle tackle snakken med ham. At du har misforstået emnet, og alligevel bliver ved at holde fast i det er bare frustrerende. Uanset om du tror på mig eller ej, så er sådan en kommentar bare skide irriterende.
Ellers mange tak for svar til dem, der kunne forstå at være konstruktive og støttende. Det har været en kæmpe hjælp, og en kæmpe lettelse at få taget snakken.
5
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Aspargsen » 27. mar 2017, 22:56

Hende der skrev:Asparges, det er fint nok, at du ikke tror på, hvad jeg siger
eftersom jeg kun har hørt historien fra din side hvem skulle jeg ellers tro på ?

Hende der skrev:Men fuck hvor er det irriterende med så påståelige mennesker
Selvfølgelig mener du det når du selv har en rygrad der er bløderer end en regnorm

Hende der skrev:der har en bestemt idé om noget, og vil have ret
Ja, jeg har en bestemt holdning om dit indlæg, men du er da velkommen til af bevise af jeg tog fejl, men efter af have læst dit sidste indlæg her i tråden ser det ud til af han er enig med mig

Hende der skrev:Det hjælper ikke nogen en fløjtende fis, at sige sådan noget,
så du hører altså kun efter folk der siger Nååååååå, hvor er det syndt for dig ?

Hende der skrev:og jeg er træt af at forholde mig til en konklusion fra en, der ikke kender mig.
jeg har aldrig sagt jeg kender dig, jeg forholder mig til det du beskriver

Hende der skrev:Jeg havde brug for forskellige inputs og idéer omkring hvordan jeg skulle tackle snakken med ham.
men ideen om af du skal sige hvad du mener, istedet for af bliver bliver sur når han gør noget du siger han godt må, var åbentbart ikke det ønskede input ...

Hende der skrev:At du har misforstået emnet, og alligevel bliver ved at holde fast i det er bare frustrerende
Hvis du føler jeg har misforstået noget, så kunne du jo have forklaret mig hvad jeg havde misforstået, men det ser ud til af jeg faktiks har forstået det hele, og du er bare sur fordi, du ikke vil have nogen siger til dig af du skal sige hvad du mener til ham, istedet for af gå og være sur over han ikke er tankelæser

Hende der skrev:Uanset om du tror på mig eller ej, så er sådan en kommentar bare skide irriterende.
som jeg sagde længere oppe, hvis jeg ikke skulle tro på dig hvem skulle jeg så tro på, da jeg kun har hørt din side af historien
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Hende der » 28. mar 2017, 05:14

Men du tror jo ikke på mig alligevel?!
Nej, folk skal ikke have ondt af mig. Jeg forstår godt at du prøver at provokere mig til det går op for mig, at jeg bliver sur over noget jeg har sagt han gerne må. Hvilket stadig ikke er det der er problemet. Det handler om, igen, at jeg var ked af, at han ikke fortalte, at han brugte de apps. Jeg forstod, at han ville slette dem, men kunne se de var der. Og jeg havde jo sagt, at jeg gerne ville vide det, fordi jeg ikke har lyst til at blive forvirret over notifikationer på hans telefon fra apps jeg troede var slettet. Jeg troede, at han skjulte noget, og det gjorde mig ked af det.
Min kæreste er ikke enig med dig. Det var bare sådan han troede det hang sammen indtil jeg fik det forklaret. Nu ved han, at det ikke er som han troede det var.
Giver det mening for dig nu?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2017, 06:25

Holy cow, Aspargsen, stop dig selv :shock:
Det var dog et nederen indlæg!
20
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf sansera » 28. mar 2017, 07:38

Hende der skrev:Jeg fik taget snakken med ham i dag, og fandt ud af, at vi havde misforstået hinanden ret meget til at starte med, hvilket betød, at han ikke kunne forstå, hvorfor jeg syntes det var ok, men så alligevel ikke syntes det, uden at ville indrømme, at det var det. Jeg havde misforstået, og troede at han havde sagt han ikke brugte de apps, og ville slette dem, selvom jeg sagde, at han bare skulle sige hvis han havde dem. Og blev skuffet over, at de dukkede op igen og igen.
Nu er det hele talt igennem, og der er styr på tingene. Han havde svært ved at forstå, at det ikke handlede om de apps, men om ærligheden. For han var helt overbevist om, at jeg bare ikke kunne finde ud af at indrømme, at jeg ikke kunne håndtere det.
Asparges, det er fint nok, at du ikke tror på, hvad jeg siger, og jeg kan godt se, at det nemt kn se ud til, at jeg ikke kn håndtere det. Men fuck hvor er det irriterende med så påståelige mennesker, der har en bestemt idé om noget, og vil have ret. Det hjælper ikke nogen en fløjtende fis, at sige sådan noget, og jeg er træt af at forholde mig til en konklusion fra en, der ikke kender mig. Jeg havde brug for forskellige inputs og idéer omkring hvordan jeg skulle tackle snakken med ham. At du har misforstået emnet, og alligevel bliver ved at holde fast i det er bare frustrerende. Uanset om du tror på mig eller ej, så er sådan en kommentar bare skide irriterende.
Ellers mange tak for svar til dem, der kunne forstå at være konstruktive og støttende. Det har været en kæmpe hjælp, og en kæmpe lettelse at få taget snakken.


Dejligt at I fik talt sammen. :kram:
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Hurrze » 5. apr 2017, 22:43

For det første dejligt at i har fået talt ud om tingene :)

Tror også som nogle af de andre siger, ikke er problemet om du kan eller ikke kan holde til tingene... Men mere problemet at du lægger hans behov forrest, og helt glemmer din egen stemme i løbet af det. Mit råd er at mærke efter hvad DU vil, ikke hvad du har lyst til at gøre for ham, men kun hvad DU vil. Så skal du snakke med ham igen om dine behov. Behov du har som ikke indebærer, noget du har lyst til for at gøre ham glad, eller lignende, men hvad du inderst inde ønsker. Føl efter indeni dig selv, og så skal du nok finde ud af hvad netop du har lyst til...

Håber mit svar kan hjælpe dig :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Han har åbenbart ikke været ærlig.

Indlægaf Hende der » 6. apr 2017, 17:05

Av!
Jeg ved godt, at jeg skal mærke efter, hvad jeg vil og ønsker. Men det er jeg virkelig dårlig til, og selv når jeg godt ved hvad jeg vil, så holder jeg det inde, hvis min kæreste vil noget andet. Jeg har virkelig svært ved at holde fast i, hvad jeg har lyst til, fordi jeg lynhurtigt bliver tynget af dårlig samvittighed, som jeg godt ved jeg ikke burde have. Jeg har dårligt selvværd og tendens til selvhad. Så selvom jeg godt kan se, at det er dumt det jeg Gør, så synes jeg ikke, at jeg kan være andet bekendt.
Så du rammer ret meget plet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"