Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf sortkaffe » 19. feb 2017, 09:47

Det her er et citat fra den her side: http://www.dr.dk/levnu/parforhold/komme ... dt-i-livet

"For manden kan det være skamfuldt at sige, at han ikke længere tænder på sin kvindes krop, fordi den har ændret sig. Det vil nemt puste til hendes kropsskam og bekræfte hende i, at den aldrende krop hverken er smuk eller seksuelt tiltrækkende. Det er jo helt grotesk, at vi i dag lægger så meget i overfladen!"

Kunne man ikke have lavet den omvendt? At manden oplever kvinden ikke tænder på hans aldrende krop, og så en redegørelse for hvad det gør ved ham, og hvordan og alt muligt?

Nå men nu var det lige det som jeg faldt over, og blev harm over. Ser for mig den der halvgamle mand stå foran spejlet og stadig tro han er 22 år, og så kigge på hans kvinde og blive skuffet...

- ah jo og #deterikkeallemændderersådan
:gammel:
3
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Seraphina » 19. feb 2017, 10:07

Jeg blev også lidt harm, men artiklen er jo skrevet for at mænd skal kunne identificere sig. Jeg tror egentlig ikke intentionen fra artiklens forfatter er, at det kun kan være mænd der har det sådan. Og eksperten i artiklen nævner også at det er ærgerligt at vi lægger så meget vægt på overfladiske ting. Det er dog også lidt dumt at antage at mange eller alle hellere vil have en ung krop...
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. feb 2017, 10:39

Hvorfor skulle det være skamfuldt for manden at sige han ikke længere tænder på sin kvindes krop? Det er jo ikke fordi han kan bestemme hvad han tænder på eller ej.
0
Grab them by the pussy
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Buller » 19. feb 2017, 14:54

Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor skulle det være skamfuldt for manden at sige han ikke længere tænder på sin kvindes krop? Det er jo ikke fordi han kan bestemme hvad han tænder på eller ej.


det er ikke alle der har det godt med at indrømme at deres hjerne ikke er fulgt med deres krop. Det er jo ikke en bonus at være stupid teenager i en voksens krop, det er bare kikset og pinligt.
4
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Sophies-mor » 19. feb 2017, 14:58

Buller skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor skulle det være skamfuldt for manden at sige han ikke længere tænder på sin kvindes krop? Det er jo ikke fordi han kan bestemme hvad han tænder på eller ej.


det er ikke alle der har det godt med at indrømme at deres hjerne ikke er fulgt med deres krop. Det er jo ikke en bonus at være stupid teenager i en voksens krop, det er bare kikset og pinligt.

Så hvis min mand ikke tænder på min krop (eller omvendt) - skal det så forstås som at du mener.at han/vi er kiksede pinlige teenagere i en voksens krop?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Buller » 19. feb 2017, 19:04

Sophies-mor skrev:
Buller skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor skulle det være skamfuldt for manden at sige han ikke længere tænder på sin kvindes krop? Det er jo ikke fordi han kan bestemme hvad han tænder på eller ej.


det er ikke alle der har det godt med at indrømme at deres hjerne ikke er fulgt med deres krop. Det er jo ikke en bonus at være stupid teenager i en voksens krop, det er bare kikset og pinligt.

Så hvis min mand ikke tænder på min krop (eller omvendt) - skal det så forstås som at du mener.at han/vi er kiksede pinlige teenagere i en voksens krop?


Sådan er du velkommen til at tolke min kommentar ja.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Mænd i overgangsalder - midtvejskrise - panikalder..

Indlægaf Sophies-mor » 19. feb 2017, 19:07

Buller skrev:
Sophies-mor skrev:
Buller skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor skulle det være skamfuldt for manden at sige han ikke længere tænder på sin kvindes krop? Det er jo ikke fordi han kan bestemme hvad han tænder på eller ej.


det er ikke alle der har det godt med at indrømme at deres hjerne ikke er fulgt med deres krop. Det er jo ikke en bonus at være stupid teenager i en voksens krop, det er bare kikset og pinligt.

Så hvis min mand ikke tænder på min krop (eller omvendt) - skal det så forstås som at du mener.at han/vi er kiksede pinlige teenagere i en voksens krop?


Sådan er du velkommen til at tolke min kommentar ja.

Ok.
Lidt virkelighedsfjern tankegang, men ok.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forhold og sex"