Bruger din mand også for lang tid?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Bruger din mand også for lang tid?

Indlægaf TomKah » 19. feb 2017, 09:02

Jo men det er virkelig noget som pisser folk af. Min mand skider hurtigt, men jeg gør ikke, og det er virkelig tit jeg får en røffel over at jeg bruger for lang tid derude.
Spørgsmålet er om det er hønen eller ægget først, for mig er det i hvert fald meget forskelligt hvor lang tid det tager.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Bruger din mand også for lang tid?

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2017, 09:13

TomKah skrev:Jo men det er virkelig noget som pisser folk af. Min mand skider hurtigt, men jeg gør ikke, og det er virkelig tit jeg får en røffel over at jeg bruger for lang tid derude.
Spørgsmålet er om det er hønen eller ægget først, for mig er det i hvert fald meget forskelligt hvor lang tid det tager.

Det er ikke fordi det pisser mig af, og det er ikke noget jeg blander mig i.
Men jeg synes det er usolidarisk at bruge evigheder på toilettet hvis man bor med andre, og man ikke har flere toiletter. Eller hvis man har omfangssyge eller andet der kan klistre en til toilettet så er det jo fair nok, men hvis andre folk skal sidde og holde sig fordi at man selv liiiige skal blive færdig med at spille Candy Crush eller hvad man nu laver så synes jeg at man har en træls adfærd.
1
...
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Bruger din mand også for lang tid?

Indlægaf TomKah » 19. feb 2017, 09:16

LadyFox skrev:
TomKah skrev:Jo men det er virkelig noget som pisser folk af. Min mand skider hurtigt, men jeg gør ikke, og det er virkelig tit jeg får en røffel over at jeg bruger for lang tid derude.
Spørgsmålet er om det er hønen eller ægget først, for mig er det i hvert fald meget forskelligt hvor lang tid det tager.

Det er ikke fordi det pisser mig af, og det er ikke noget jeg blander mig i.
Men jeg synes det er usolidarisk at bruge evigheder på toilettet hvis man bor med andre, og man ikke har flere toiletter. Eller hvis man har omfangssyge eller andet der kan klistre en til toilettet så er det jo fair nok, men hvis andre folk skal sidde og holde sig fordi at man selv liiiige skal blive færdig med at spille Candy Crush eller hvad man nu laver så synes jeg at man har en træls adfærd.


Vi har tre toiletter, men det er nu heller ikke fordi jeg sidder og spiller det tager lang tid. Det gør det bare fordi mine tarme ikke altid arbejder så hurtigt. Jeg henviser til det der afføringsindex.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Bruger din mand også for lang tid?

Indlægaf Annione » 20. feb 2017, 08:41

Ja. Men han glemmer også både at bruge børsten og at tænde duftlyset... Og det irriterer mig meget mere, end tiden.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Bruger din mand også for lang tid?

Indlægaf musling » 20. feb 2017, 14:32

Næh - han er ikke derude mere end jeg selv er.
Jeg er ligeglad med, hvor lang tid han synes han skal bruge derude - men nu har vi også 2 badeværelser, så jeg kan bare smutte ud på det andet, hvis han er for længe om det. :banan:
1

Tilbage til "Forhold og sex"