Hvordan dropper man en fyr bedst?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
HotStuff
Indlæg: 46
Tilmeldt: 1. okt 2016, 20:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf HotStuff » 24. jan 2017, 20:49

Hej!

Sagen er den, at jeg var sammen med en fyr her i weekenden. Jeg havde mødt ham fra Tinder, og vi havde skrevet sammen (over Facebook dog) i et par måneder indtil vi mødtes her i weekenden og havde sex. Jeg leder ikke efter mere end sex, så derfor er det altså kun dét som er vigtigt for mig lige nu. Selvom han er en sød fyr.
Det var bare ikke særlig god sex, men han virkede utrolig tilfreds med det, og jeg tror at han godt vil ses igen. Det gør jeg bare ikke, men jeg har altid været så dårlig til at droppe fyre ordentligt. Jeg plejer lidt bare at "ghost'e" dem :fløjt: men vil for en gangs skyld gøre den rigtige ting, hahah. Men jeg kan jo ikke sige ligeud "Det var ikke særlig god sex, så jeg har ikke lyst til at ses igen"

Hvordan kan jeg droppe ham på en pæn måde? (HVIS han nu skriver. Tager lige sorgerne på forskud her)
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13072
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3546
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56164
Kontakt:

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Ado » 24. jan 2017, 20:52

Du behøver jo ikke nævne sexen. Du siger bare: "Det var rigtig hyggeligt, men jeg føler ikke, at der er kemi nok til at vi ses igen".
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1150
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 90
Likede indlæg: 943

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Jydepigen » 24. jan 2017, 20:56

Jeg synes at du bør sige lign. det Ado foreslår. Fortæl at du ikke lige synes at der er den rette kemi eller match. Det er sandheden og den skal du holde dig til.
Jeg har mange gange blevet ghosted og det er jeg så også ved at blive nu :( og det er simpelthen noget af det værste!!
1
Brugeravatar
HotStuff
Indlæg: 46
Tilmeldt: 1. okt 2016, 20:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf HotStuff » 25. jan 2017, 22:03

Tak for rådene!
Han har tidligere i dag spurgt om jeg skal ud på fredag, så her har jeg jo bare skrevet at jeg ikke skulle. Håber næsten bare på at han ikke spørger om at skulle ses igen, hahah!
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20918

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Zombie » 26. jan 2017, 00:13

Du leger lidt med en persons følelser, hvorend små de evt er, og du joker med det og med at ignorere personen.

Jeg synes, nu du har spurgt om vores mening, at du skulle tage dine big girl pants på og opføre dig som et anstændigt menneske, og bare få det overstået. Altså, du kan jo i princippet kopiere Ados forslag direkte ind i en besked med få rettelser, og så er lortet fikset på den tid, det tager dig at skrive et kækt eller tvært svar til mig.

Det virker bare meningsløst ikke at få det ud af verden. Og også som et ret dårligt karaktertræk. Jeg ville være fristet til at spørge til din alder, hvis jeg ikke helt grundlæggende mente, at er du gammel nok til Tinder og sex, så bør det her simpelthen ikke være så svært.
32
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7502
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24586

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Moxy-lady » 26. jan 2017, 00:29

Zombie skrev:Du leger lidt med en persons følelser, hvorend små de evt er, og du joker med det og med at ignorere personen.

Jeg synes, nu du har spurgt om vores mening, at du skulle tage dine big girl pants på og opføre dig som et anstændigt menneske, og bare få det overstået. Altså, du kan jo i princippet kopiere Ados forslag direkte ind i en besked med få rettelser, og så er lortet fikset på den tid, det tager dig at skrive et kækt eller tvært svar til mig.

Det virker bare meningsløst ikke at få det ud af verden. Og også som et ret dårligt karaktertræk. Jeg ville være fristet til at spørge til din alder, hvis jeg ikke helt grundlæggende mente, at er du gammel nok til Tinder og sex, så bør det her simpelthen ikke være så svært.


Og med hans værdighed. Det er ikke okay. Lad være med at bruge ham til at afstive dit ego.
1
My world 12-10-18 :lun:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Slettet bruger » 26. jan 2017, 02:12

Personligt ville jeg helst have hvis piger insisterede på at mødes med en, hvor i så sagde "Sorry, jeg gider ikke være i forhold med dig mere, og du får aldrig at vide hvorfor, jeg ved det ikke en gang selv, men her har du noget bacon" og så give en en pakke KVALITETS bacon og gik sin vej.

Man ville self. være ærgelig over hun gik men baconen ville a) forvirre en så meget at det tog fokus b) baconen ville være et lille plaster på såret.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Slettet bruger » 26. jan 2017, 02:13

Ellers bare skriv han er meget sød men du har desværre ikke lyst til at ses mere, håber han klarer det godt, hav en godt liv.
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2872
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 233
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5602

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Luffegås » 26. jan 2017, 06:23

Jeg synes alle skal gøre hvad de har lyst til, så længe man fortæller den anden man ikke er til forhold. Så kender han præmissen inden i knaldede. Man skal være ærlig 110% hele vejen igennem, så begge er enige I hvad der skal ske.

PÅ den måde havde du nok ikke siddet med så store kvaler nu, for så havde han kendt følelserne hele vejen.

Så, bare skriv, du desværre ikke kunne mærke den kemi du havde håbet på som I havde haft over tekst, og at du nok ikke nogensinde kommer til at udvikle følelser for ham. Så må du jo selv om I kan fortsætte med bare at skrive eller hvad.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4397

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Q-beben » 26. jan 2017, 08:26

HotStuff skrev:Håber næsten bare på at han ikke spørger om at skulle ses igen, hahah!


Den er godt nok den mest umodne og ucharmerende kommentar, jeg har set herinde på debatten.

Men tak for et gi' godt indblik i, hvordan du tænker...
6
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Code71 » 26. jan 2017, 08:35

HotStuff skrev:Tak for rådene!
Han har tidligere i dag spurgt om jeg skal ud på fredag, så her har jeg jo bare skrevet at jeg ikke skulle. Håber næsten bare på at han ikke spørger om at skulle ses igen, hahah!


Ja det ville vidst også være langt det bedste for ham at slippe for sådan en som dig.
Senest rettet af Code71 26. jan 2017, 13:08, rettet i alt 2 gange.
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Evapeva » 26. jan 2017, 11:40

Hooold da op. Det er det dér "hahah", I flipper ud over, ikke? Kunne det mon læses som et nervøst/og ja, umodent "haha" - og ikke et hånligt ét af slagsen?

:gruble:
19
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7587
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24673

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf LaScrooge » 26. jan 2017, 11:48

Evapeva skrev:Hooold da op. Det er det dér "hahah", I flipper ud over, ikke? Kunne det mon læses som et nervøst/og ja, umodent "haha" - og ikke et hånligt ét af slagsen?

:gruble:


Du er også overrasket over drejningen stemningen i tråden tog? Da jeg læste Zombies svar begyndte jeg at spekulere over om der mon var blevet slettet en masse indlæg, hvor TS virkelig afslørede sig som en overfladisk, ondskabsfuld finke.

Er der det?
15
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9668
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29298

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Sangius » 26. jan 2017, 11:51

Så er det vel heller ikke værre.

TS, det ville være god stil at "slå op". Men hvis han ikke kontakter dig yderligere, så er der vel ingen grund til det.
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Petrix
Indlæg: 3768
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3656

Re: Hvordan dropper man en fyr bedst?

Indlægaf Petrix » 26. jan 2017, 12:28

Det er aldrig nemt at slå op og dermed såre et andet menneskes følelser, slukke deres drømme og kaste dem ud i en anden virkelighed.
Jeg står selv i situationen og er meget ked af det.
0
27102021

Tilbage til "Forhold og sex"