Min mand går fra mig

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 8. jan 2017, 13:49

Sov hos hende den anden i nat. Flytter langsomt når sønnen har fået det at vide.
0
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 8. jan 2017, 15:43

Hvordan har du det i de her dage?
1
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 8. jan 2017, 17:19

Jeg ved det ikke. Jeg tænker allernest på hvordan vores søn vil reagere...det stikker i hjertet når jeg ser ham gå rundt og være rigtig glad og tilfreds, for så tænker jeg på at hans verden forandres totalt lige om lidt :mellow:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf IrmaPigen » 8. jan 2017, 17:28

Deb80 skrev:Jeg ved det ikke. Jeg tænker allernest på hvordan vores søn vil reagere...det stikker i hjertet når jeg ser ham gå rundt og være rigtig glad og tilfreds, for så tænker jeg på at hans verden forandres totalt lige om lidt :mellow:


Du skriver din ægtefælle, sover sammen med hans nye kæreste. Undrer din søn sig ikke over far ikke er hjemme om morgenen? Hvad fortæller du ham ved de lejligheder.

Vi er enige om, at jeres søn nødvendigvis kommer til at vide det på et tidspunkt, ikke sandt?

Så hvorfor bare sige det inden sitationen bliver alt for sær?
0
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 9. jan 2017, 09:07

Deb80 skrev:Jeg ved det ikke. Jeg tænker allernest på hvordan vores søn vil reagere...det stikker i hjertet når jeg ser ham gå rundt og være rigtig glad og tilfreds, for så tænker jeg på at hans verden forandres totalt lige om lidt :mellow:


Jeg kan så godt forstå dig. Føler du dig ordentligt forberedt til snakken med jeres søn?

At han er glad og tilfreds lige nu er et godt udgangspunkt for ham trods alt.. og fandeme godt gået af dig!!!! Det kan du sgu være stolt af.

Og alt hvad du har skrevet i denne tråd har fået mig til at tænke at de børn nok skal komme godt igennem det her. For du lyder som en sindssygt sej mor.

Det er så lige dig der skal passes på.
13
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 9. jan 2017, 18:24

Tak Hindbær, du er fandeme god til at opmuntre :love2:
Jeg føler mig ikke godt forberedt nej, jeg ved ikke om jeg nogensinde vil blive helt klar til at sige det til ham :(

Mit ønske er bare at komme igennem den snak, for så at kunne være der 110 % for min søn bagefter :kram:

Det er fedt at du er så god til at tage dig af dig selv :gogo:

Har I børn?
0
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 9. jan 2017, 18:36

Altså bare tanken om at vi skal sige det til vores dreng giver mig en klump i halsen.
Men kan godt følge dig i at det også bliver godt at få overstået og komme i gang med næste skridt, at tage vare på ham i den nye situation.

Ved nu ikke hvor god jeg er til at tage vare på mig selv. Der er dage det ikke går og sorgen og frustrationerne får for godt fat i mig. Men prøver.

Ja vi har også to børn, en dreng på 5 og en pige der ikke er fyldt 1 endnu. Især derfor din tråd berører mig sådan. Fordi de der børn gør det så meget mere kompliceret.
1
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 9. jan 2017, 20:35

Ååå så er vores historier jo næsten identiske :ae:
Håber virkelig du og børnene kommer så godt som muligt igennem denne svære tid :kram:

Ja jeg kan godt forstå at det ikke altid er lige nemt at tage sig af sig selv i alt det her. Jeg prøver også så godt jeg kan.
0
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 9. jan 2017, 20:37

Hvornår vil I sige det til jeres søn? Har I besluttet det?
0
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 9. jan 2017, 20:40

Skal vi ikke aftale at vi opdaterer tråden ved årets udgang og er så meget videre !

Vi har ikke fortalt vores søn noget og går sådan og overvejer.... planen er tidligst at flytte til sommer og så vente med at fortælle det til lidt tid inden da.

Men måske der sker noget inden så det er bedre at fortælle før vil tiden vise.

Dét er det sværeste. Hvordan vi hjælper vores børn bedst.
0
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 10. jan 2017, 06:53

Aftale!!! :banan:

Sådan som I gør det, ville jeg ønske vi kunne gøre det. Langsomt og velovervejet.
Her går alt så skide hurtigt, fordi han har fundet en anden.
0
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 10. jan 2017, 19:50

Deb80 skrev:Aftale!!! :banan:

Sådan som I gør det, ville jeg ønske vi kunne gøre det. Langsomt og velovervejet.
Her går alt så skide hurtigt, fordi han har fundet en anden.


Kram altså .... og måske noget rødvin. Eller stærkere til dig.

Jeg tænkte på dig i dag, og tænkte at vores situationer kan sammenlignes lidt med at få revet et plaster af. For dig blev det i et stort brøl. For mig i en masse små niv

Den anden kvinde delen ville jeg være blevet vanvittig af. Men det kommer jo til at ske her på et tidspunkt også. Bare tanken giver mig kvalme.

I dag dagdrømte jeg lidt om at at lige når vi er blevet skilt så vinder jeg en kæmpe gevinst i lotto og så behøver jeg ikke dele med ham.

Hvordan gik det ved familie konsulenten i dag?
3
Deb80
Indlæg: 24
Tilmeldt: 28. dec 2016, 17:28
Kort karma: 16
Likede indlæg: 95

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Deb80 » 11. jan 2017, 10:49

Hihi...jeg har også haft den drøm :dance:

Vi sagde det til vores søn i går. Hold da op hvor har vi bare en fantastisk søn...han tog det meget pænt, græd selvfølgelig lidt og ville ikke at hans far skal bo i en anden lejlighed. Men han accepterede det, og spurgte en masse spørgsmål. Han spurgte så mig om jeg skulle have en ny kæreste, fordi han gerne ville have en far... :P Jaja børn synspunkt er ikke altid som voksnes.

Han virkede glad i morges, og spændt på at se sin far. Han hentede ham kl. 7.30 for at aflevere ham i skole.

Jeg tænker selvfølgelig på at reaktioner kan komme hen ad vejen. Jeg har sagt til vores søn at han altid skal komme og tale med mig eller far hvis han har spørgsmål eller er ked af det.

Nogle af de ting han sagde efterfølgende:
"Hvorfor går folk fra hinanden? Det er bare ikke godt".
"Far er ikke i vores familie når han gør det her."
.... han sagde mange ting...og vi forklatede selvfølgelig at vi altid vil være en familie og at far vil altid være far.

Huff huff
Det var hårdt...
26
Hindbær
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:00
Kort karma: 32
Likede indlæg: 287

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf Hindbær » 12. jan 2017, 17:36

Hvor er det godt at høre at snakken med jeres søn gik så fint trods alt.
Fedt nok han lige fik nævnt noget om en kæreste til dig. Håber det stak lidt i din ex.

Hvordan har du det? Har du overblik over alt det praktiske?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Min mand går fra mig

Indlægaf hotlips » 13. jan 2017, 04:54

Deb80 skrev:Hihi...jeg har også haft den drøm :dance:

Vi sagde det til vores søn i går. Hold da op hvor har vi bare en fantastisk søn...han tog det meget pænt, græd selvfølgelig lidt og ville ikke at hans far skal bo i en anden lejlighed. Men han accepterede det, og spurgte en masse spørgsmål. Han spurgte så mig om jeg skulle have en ny kæreste, fordi han gerne ville have en far... :P Jaja børn synspunkt er ikke altid som voksnes.

Han virkede glad i morges, og spændt på at se sin far. Han hentede ham kl. 7.30 for at aflevere ham i skole.

Jeg tænker selvfølgelig på at reaktioner kan komme hen ad vejen. Jeg har sagt til vores søn at han altid skal komme og tale med mig eller far hvis han har spørgsmål eller er ked af det.

Nogle af de ting han sagde efterfølgende:
"Hvorfor går folk fra hinanden? Det er bare ikke godt".
"Far er ikke i vores familie når han gør det her."
.... han sagde mange ting...og vi forklatede selvfølgelig at vi altid vil være en familie og at far vil altid være far.

Huff huff
Det var hårdt...


Så han fik det at vide igår og fra samme nat var hans far så flyttet.. Eller er der noget jeg misforstår?

Hvad var ideen i hele den der plan med at det skulle ske gradvist så, og holder i så fast i det så iaften sover hans far så hos jer igen eller hvordan?
1

Tilbage til "Forhold og sex"