Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Mædem » 16. dec 2016, 22:51

godtnavn skrev:
Mædem skrev:
godtnavn skrev:Min kæreste ønsker sig intet, som i INTET! Hver gang han har snakket om noget han har manglet har han selv købt det kort efter :( Han kunne dog bruge en ny telefon men da vi har haft en mistanke om at der måske kom en fra arbejdet i julegave har jeg ikke turde købe det. Så da han får nogle måneder siden snakkede om en dobbeltdyne var jeg mega afvisende og sagde at det havde jeg ikke lyst til, så nu er der købt en dobbeltdyne til ham :P Det er den mest røvsyge gave jeg nogensinde har givet ham, men tror han bliver glad :)

Derudover får han en sparkedragt til vores barn med en intern joke på, den er jo ikke sådan rigtig til ham, men er en jeg har fået specialtrykt og jeg ved han vil synes den er vildt sej :D Det sidste han får er en tshirt, igen en for sjov gave, som jeg har fået trykt teksten "Jeg er ikke under tøflen, min kæreste har bare altid ret" igen, intern joke.

Jeg føler mig som verdens kedeligste kæreste, men tror og håber han blvier glad for de kedelige gaver. Ellers kan han lærer ikke at købe alting selv.


Så kedelige synes jeg nu ikke de gaver er. Tøjet med print er personligt og sjovt, og dobbeltdynen har da en vis romantisk værdi. Har du købt noget lækkert sengetøj til dynen også?


Jeg synes bare en dyne er lidt kedelig :genert: Ja har købt et enkelt sæt sengetøj så den kan tages i brug, så må vi købe mere senere, han har kun nævnt dobbeltdyne den ene gang, så jeg turde ikke købe alt for meget i fald han ikke havde gennemtænkt det og ikke vil have en dobbeltdyne :)

Og den der t-shirt er altså virkelig grim :lol:


Ja, det er selvfølgelig en praktisk gave, men den giver jer da mulighed for at ligge helt tæt - det er da mere end hvad så mange andre praktiske gaver kan prale af. ;)

Og t-shirten kan jo godt være både sjov og personlig, og samtidigt grim. Forhåbentlig er den så grim, at han næste år ikke køber alle sine ønsker selv.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Mi55y » 17. dec 2016, 16:54

Han får et par jeans, en udvidelse til et spil han har, et pokemon go plus-armbånd og en køkkenrulleholder.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Hunkat » 17. dec 2016, 16:59

Tre PS4 spil, et han godt kan lide men ikke har, spil nr 2 i samme serier, collector's udgaven og et som lige er udkommet som han ikke ved at han ønsker sig. Men det gør han!
En kalender (2017 bliver et ret særligt år for os).
To bøger
Sådan nogle terninger man kan rulle og få inspiration til aftensmaden
En plakat
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Mooserinde » 17. dec 2016, 17:00

Han får 6 mdrs. abonnement til Spektrum der Wissenschaft (Scientific American på tysk) og en t-shirt med en kat der spiller keyboard. Det er noget youtube/IT-Crowd sjov halløj. Det summer ham vist meget godt op :D
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Frk._Strawberry » 17. dec 2016, 17:23

En halv murermestervilla :genert: :panik:
En polo
Et par hjemmesko
En urrem
En ny arbejdstaske

:)
1
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Lykke » 17. dec 2016, 17:52

Noget tøj.
Et mandolinjern.

Synes klart hans fødselsdagsgaver var federe. En kæmpe LEGO starwars dims og en dehydrator.
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Anlewi » 17. dec 2016, 22:27

Hunkat skrev:Tre PS4 spil, et han godt kan lide men ikke har, spil nr 2 i samme serier, collector's udgaven og et som lige er udkommet som han ikke ved at han ønsker sig. Men det gør han!
En kalender (2017 bliver et ret særligt år for os).
To bøger
Sådan nogle terninger man kan rulle og få inspiration til aftensmaden
En plakat


Hvad er det for nogle terninger til maden
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf lillebjoern » 17. dec 2016, 23:02

Føler mig også helt nærig med gaver! Jeg giver ham en Star Wars Gillette-skraber og en morgenkåbe. Tror nu jeg også udvider sortimentet med enten et par handsker eller en el-tandbørste, da hans er ret skod.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Lakika » 17. dec 2016, 23:33

Lakika skrev:Vi havde aftalt ikke at give hinanden julegaver i år, og så købe en fryser på januarudsalg. Nu har han så lige sagt her til aften, at han lige præcis ved hvad jeg skal have. Så nu er jeg så nødt til at finde på et eller andet :sur: :panik:
På den anden side glemte han at købe en gave til mig sidste år, selvom vi havde aftalt vi skulle udveksle gaver, så måske skal jeg bare lade være og lade det gå lige op.


Nå, jeg har bestemt mig for en naturoplevelse, og det bliver en østerssafari. Jeg ville gerne tilberede dem på trangia og sove i shelter bagefter, men det tror jeg hellere lige må debatteres inden jeg booker shelter :D
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Hunkat » 18. dec 2016, 00:31

Anlewi skrev:
Hunkat skrev:Tre PS4 spil, et han godt kan lide men ikke har, spil nr 2 i samme serier, collector's udgaven og et som lige er udkommet som han ikke ved at han ønsker sig. Men det gør han!
En kalender (2017 bliver et ret særligt år for os).
To bøger
Sådan nogle terninger man kan rulle og få inspiration til aftensmaden
En plakat


Hvad er det for nogle terninger til maden


De er herfra: De er på engelsk men ret skægge og en fin måde at få brugt lidt med monotomien i madplaner og ugeindkøb

http://www.foodiedice.com/products/foodie-dice-no-1-seasonal-dinners-pouch

Billede

Billede
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Q-beben » 18. dec 2016, 00:39

Jeg har noget egyptisk sengetøj, som han elsker... Ofte spørger han, hvor meget er det nu, det koster? Og hver gang snakker han om at købe det, men er alligevel for nærig og gør det ikke.

Fandt det til halv pris i sidste måned, så nu får han det i julegave :)
4
Lullu
Indlæg: 28
Tilmeldt: 21. okt 2015, 05:04
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Lullu » 18. dec 2016, 06:39

En el tandbøreste med 4 ekstra børstehoveder. Noget han har ønsket sig :)
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf ina » 18. dec 2016, 07:17

Han får en billet til Rammstein i Horsens af mig.

Og havde tænkt at det var det eneste han skulle have for det var egentlig dyrt nok. Men så kom jeg i tanke om, at han nok skulle have noget fra børnene også, så jeg har købt nogle "frilufts"-/praktiske handsker. Han ønsker sig et par, men ved ikke om jeg har ramt rigtigt med dem jeg endte med at vælge.
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Ficus » 18. dec 2016, 07:22

Det eneste min kæreste ønsker sig er en ny køkkenrulleholder og den eneste af Lars Tvedes bøger han ikke allerede har.... Synes det er virkelig kedelige ønsker :-D

Jeg pønser på om han måske skal have et gavekort til noget massage på en ferie vi skal på i februar. Han elsker at få massage og blive æltet rundt, men han gør det sjældent. Ellers er jeg helt blank på ideer. Han er også typen der siger han ønsker sig/mangler noget og så har købt det to dage efter :rulle:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad giver I jeres kæreste i julegave?

Indlægaf Pandesteg » 18. dec 2016, 08:19

Angelina skrev:Vi har været latterligt praktisk kedelige - og jeg hader det. Men vi har købt en ny seng.. til hinanden ... og jeg ved godt vi trængte til den mere end noget andet... men jeg synes det er røvsygt der ikke er en lille ting under træet..


Vi har også næsten aftalt at droppe julegaverne og så købe en ny seng på udsalg - men også kun næsten, for da det netop ER røvsygt uden en gave under træet, så har vi aftalt at give en gave hver til maks 500 kr.
Min mand er også herinde, så kan ikke skrive hvad jeg har købt til ham.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Forhold og sex"