Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf *smb* » 3. okt 2016, 11:30

jeg var i en singlegruppe på facebook og havde mødt nogle forskellige hvor mange bare viste sig at være ikke noget og nogen var nogle rigtige idioter, jeg var faktisk lidt træt af at møde nye, men han skrev til mig og syntes egentlig han var lidt tør... der var dog et eller andet som gjorde jeg stadig skrev med ham, måske bare sådan noget nå ja så lad mig da bare møde ham...
Den første gang vi skulle mødes blev det ikke til noget, så aftalte vi at gå en tur, men jeg blev syg... synes dog det var irriterende at aflyse igen så det endte med han kom hjem til mig.. jeg havde været på arbejde og havde det crappy og lignede noget der var løgn i haremsbukser og tshirt og tørklæde og ikke rigtig nogen makeup..

Han snakkede en masse om sit arbejde men han skrev da han kom hjem han gerne ville mødes igen og tænkte jeg da gav ham en chance mere selvom jeg ikke sådan rigtig tænkte wauw... vi skrev sammen rigtig meget i løbet af den næste uge (skulle vente på jeg havde børnefri igen og blev rask) og blev egentlig mere og mere hooked på ham.. så mødtes vi og jeg synes han var pisse sød <3

Vi sås kun når børnene var hos deres far så det var begrænset... der gik lang tid hvor jeg ikke rigtig vidste hvad vi var indtil han ringede efter en julefrokost i en brandet og slet ikke kunne forstå hvordan jeg kunne være i tvivl om, at vi da var kærester... så gik der en 14dage 3 uger mere før han mødte min børn (efter knap 3måneder)

efter ½år kom han slemt til skade og røg på hospitalet hvor jeg pendlede frem og tilbage mellem børn og hospital også med min svigermor i bil flere gange... det var mærkeligt... da han blev udskrevet kunne han intet og han endte med at bo hos mig i en periode hvor jeg skulle hjælpe ham med alt... det gik dog lidt for stærkt og var hårdt for mig så på trods af vi egentligt snakkede om at flytte rigtig sammen så endte vi med at lade være fordi vores forhold var ved at gå i stykker på det... Vi har begge været mega uheldige med flere ting og har været igennem mange hårde perioder også min søn der har ADHD og skulle på medicin, jeg blev opereret og hele efterforløbet efter ulykken med ham... her 2år efter er vi dog stadig sammen, vi bor ikke sammen og har ikke planer om det lige foreløbigt men er enige om med alt det vi har været igennem på den korte tid vi har været sammen, så kan vi nok klare det meste :)
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Sangius » 3. okt 2016, 11:50

Til en pokemon drukfest... hjemme hos ham. Godt jeg ikke er kritisk over for nørder :D
Senest rettet af Sangius 3. okt 2016, 19:21, rettet i alt 1 gang.
6
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Q-beben » 3. okt 2016, 13:16

Jeg mødte min kæreste på en dating-site.

Jeg gik til projektet på en totalt overfladisk måde: Kiggede på billeder, korresponderede max 4 linjer med nogle få og fik derefter hurtigt sat 6 speed-dates op fordelt på fire dage. Jeg tænkte, at det skulle minde om at gå i byen.

Jeg mødtes og gik en tur med den første, som var rigtig sød. Han ringede om aftenen og spurgte, om vi skulle ses dagen efter (det kunne jeg jo ikke, for der skulle jeg mødes med nr 2). Så spurgte han, om vi så kunne ses dagen efter igen (der skulle jeg jo mødes med nr. 3 og 4). Og ja, dagen efter igen, igen.... kunne jeg jo heller ikke, fordi jeg skulle mødes med nr. 5 og 6.

Så spurgte han, om jeg havde gang i flere på en gang? Jeg var 100% ærlig og fortalte, at jeg havde arrangeret speed-dates med fem andre.

Han synes slet ikke, at det var ok, - og ville kun mødes igen, hvis jeg ville aflyse de andre dates. Men det ville jeg ikke. Synes, at han var lige lovlig besidderisk :(

Næste dag tog jeg afsted til date nr. 2. Vi havde det bare så sjovt. Tiden fløj afsted. Han spurgte, om vi kunne mødes dagen efter. Jeg måtte sige nej - og den samme historie gentog sig faktisk igen.

Ligesom den først date ville han kun mødes igen, hvis jeg aflyste mine dates med de sidste fire.

Forskellen var dog her, at jeg aflyste de næste dates. Og jeg er stadig sammen med min kæreste den dag i dag.

De fire andre speed-dates blev ikke sure (sådan husker jeg det ikke), men ønskede mig bare pøj, pøj :)
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf twinkle » 3. okt 2016, 14:48

Vi var en del af det samme internetforum. Kan egentlig ikke huske hvordan, men vi begyndte at skrive sammen på MSN messenger :lol:
Han var 17 og jeg var 18. Efter lidt skriveri og snakken i telefon besluttede vi at mødes. Det ene møde tog det andet, og vi blev kærester. Det første halvandet år havde vi et langdistanceforhold, og flyttede så sammen. Den 30/10 har vi været sammen i 8 år :lun:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Wizzze » 3. okt 2016, 16:41

På en cykelsti på Østerbro, eller faktisk skete mødet først på fortorvet :D
Formelt udvekslede vi vist først navne på skadestuen, eller var det i bilen på vej til skadestuen, det kan jeg ikke helt huske :gruble: :genert:

Men tænk, det nu er mere end 8år siden :lun: :love:
7
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Elefanne
Indlæg: 103
Tilmeldt: 3. feb 2016, 17:34
Kort karma: 13
Likede indlæg: 183

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Elefanne » 20. okt 2016, 19:03

På Tinder :lol: Vi har nu været sammen i lige over et år :lun:
0
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Flix
Indlæg: 140
Tilmeldt: 22. aug 2016, 19:48
Kort karma: 19
Likede indlæg: 250

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Flix » 20. okt 2016, 19:32

På vores fælles arbejdsplads. Vi havde aldrig talt sammen, da vi mødtes tilfældigt på et morgenværtshus og kyssede kort, stadig uden egentlig at snakke sammen. Kort efter var vi sammen til en fest, og så fulgte ellers 5 år, hvor han var en kæmpe idiot, der hele tiden skubbede mig væk og var dum at høre på, fordi han var så skingrende usikker og var hundeangst for det med damer (men det vidste jeg jo ikke var grunden). Alligevel endte vi sammen hver eneste gang, vi blev fulde, og det var ikke sjældent i de år.
Jeg havde et par kærester i perioden, men når det gik galt røg jeg direkte tilbage til idioten og undrede mig såre over, hvorfor i alverden jeg var så dum og naiv.
Så pludselig en dag, eller en formiddag efter en våd aften, krammede han mig farvel, og hvor han plejede at skride og hilse formelt på mig om mandagen, sagde han:"jeg kigger lige forbi i aften, hvis det er ok". Jeg troede bare, han var bagstiv og plat, men han kom rent faktisk forbi og gjorde tilnærmelser i ædru tilstand. Han havde besluttet at nu ville han fandme turde gå all in! Og det har han gjort siden. Vi har været kærester i 3 år og har en fantastisk datter på 1 år og en dejlig villalejlighed i Valby.
Han lader mig aldrig tvivle på sin kærlighed, og jeg er så glad for, at jeg ikke lyttede til min fornuft i de 5 hårde år, men min intuition, der sagde mig, at her var altså noget særligt.
4
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Depeche_Mama » 29. okt 2016, 18:41

Jeg har mødt min mand på den unævnelige - i Singlebilledetråden :slem:

Vi startede egentlig bare med at small talke over PB, så rykkede vi på fjæsen, og til sidst Skype. Jeg kom fra et 5årigt forhold og skulle i hvert fald ikke have en kæreste, han skulle i hvert fald heller ikke...! :lol:

Nåmen. Vi skypede som sagt hver aften, gerne i flere timer, sms'ede i løbet af dagen, og jah... jeg faldt langsomt for ham. Så jeg tog turen fra det nordjyske og tog på date i Tivoli i København med ham dér den søde... :lun:
Det gik jo ret godt; jeg endte med at tage med ham hjem - han boede på Sydsjælland, og jeg tog mig selv i at være liiidt nervøs på den timelange tur hjem til hans lejlighed...
Nåmen, vi var sammen hele næste dag, og blev allerede da enige om, at vi var kærester 'på prøve'. Mest fordi vi jo begge kom fra at være single to mingle, hehe.

Vi kørte langdistance i 2 måneder, så rykkede jeg over til ham. Vi var ret bevidste om, at det stadig var 'på prøve'. Det var ikke kun lutter lagkage, men vi blev alligevel begge bekræftede i, at det var dét, vi ville.

Vi har været sammen siden maj 2009, er gift på sjette år, og har en 5årig søn :love2:
4
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf lillebjoern » 29. okt 2016, 19:26

Jeg mødte min kæreste på Roskilde Festival i 2011. Første gang jeg så ham, havde han sådan en flot sag på hovedet:

Billede

Ja. Der skal ikke så meget til at score mig.

Anyways, vi var lidt sammen on/off i 3 år, der var en 10-års aldersforskel der lige skulle overvindes, og nu har vi været kærester og boet sammen i lidt over 2 år. Og forhåbentligt er der snart et nyt menneske på vej. :lun:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:41

Efter en bytur på McD. Vi kom op og diskuterer i køen og pludselig snavede vi og så måtte jeg jo slæbe ham hjem. Tror det var en 5 minutters scoring.

Det var piv ringe sex, næste dag var det lidt bedre. Men husker mest jeg var irriteret over han ikke gik, men bare blev hængende. Nu er det snart fire år siden. Og han hænger her stadig. Eneste forskel er at vi nu bor i hans lejlighed og jeg har solgt min.
2
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Glimmer » 6. nov 2016, 11:25

JessicaD skrev:
Glimmer skrev:Efter en bytur på McD. Vi kom op og diskuterer i køen og pludselig snavede vi og så måtte jeg jo slæbe ham hjem. Tror det var en 5 minutters scoring.

Det var piv ringe sex, næste dag var det lidt bedre. Men husker mest jeg var irriteret over han ikke gik, men bare blev hængende. Nu er det snart fire år siden. Og han hænger her stadig. Eneste forskel er at vi nu bor i hans lejlighed og jeg har solgt min.


Har I stadig et stormfuldt forhold? :D Haha det lyder vildt!


Haha. Vi synes også det er en sjov historie.

Og altså jeg bad ham jo heller ikke om at gå. Jeg synes jo egentlig han var meget sød. Og da jeg kom mig over at han er 4 år yngre, så blev det ekstra godt.

Så det var min bedste tur på McD. Og vi spiser altid der på vores årsdag. Haha
2
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Shmartiesh » 6. nov 2016, 21:14

Vi mødte hinanden på Tinder for lidt over 2 år siden.

Jeg 'likede' kun ham fordi jeg havde regnet ud at Tinder dengang skubbede de mænd som 'likede' mig, først i rækken. Altså sådan at de var de første jeg skulle forholde mig til når jeg loggede på. Det havde han så gjort, jeg tænkte, hvorfor ikke og vi var så et match. Han startede med at skrive og efter et par dage fandt vi ud af vi havde fælles bekendte :D

På den første date var han sød og pæn og betalte for alt og kørte mig pænt hjem bagefter. Jeg var lige flyttet i en ny lejlighed 2 dage forinden og spurgte om han ville med ind og se den. Hans ansigtsudtryk var lidt skræmt men han gjorde det da. Der skete ikke noget og vi sagde pænt farvel til hinanden. :P

Han blev så syg med noget influenza så 2. Date måtte udskydes lidt, og da den dag så kom så havde han hovedpine og jeg ved ikke hvad.. Og hvis der er noget man ikke siger til en sygeplejerske, så er det at man aflyser pga. Hovedpine. :genert: Den gik dog over og han lavede mad til mig, og derefter begyndte det at kilde lidt i maven. :love:

På 3. Date kyssede han mig farvel og 2 uger senere mente han ikke vi skulle date mere... Så var vi altså kærester. På vores 1 års dag flyttede vi i vores hus :lun: og på vores ferie i år friede han i en luftballon og nu håber vi på at vi snart får en lille baby :lun:
3
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Anilara » 6. nov 2016, 23:08

Til en fest hos en fælles veninde.
Dengang havde jeg dog en anden kæreste, så jeg var meget opmærksom på ikke at vise forkerte signaler. Han blev dog rigtig forelsket i mig, og jeg måtte afslå og cutte kontakten. To år senere (efter jeg havde været single i et halvt års tid og var flyttet 400km væk) skrev jeg til ham, vi mødtes til en koncert, og så blev det os efter to måneders tid.
1

Tilbage til "Forhold og sex"