Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Badesandalen » 26. sep 2016, 07:05

Årh altså. Sikke en dejlig tråd. :dåne:
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf achillaxedprune » 26. sep 2016, 07:28

Jeg var blevet smidt udenfor døren på jubii-debatten og savnede at debattere....så jeg oprettede en profil på et andet site, hvor jeg i en tråd gav udtryk for min præference for rødhårede fyre. Min mand svarede på mit indlæg med et "hallejuja!", og så faldt vi stille og roligt i snak.

Vi mødes vel efter en 1 1/2 måneds tid, og første date var helt forfærdelig. :lol:
...Alligevel VAR der bare noget over ham, kan jeg huske. Talte med flere veninder om det, og det var meget sært for daten var så pivringe. Vi tog dog ud på anden date, som var ganske opfindsom og noget bedre. Efter daten inviterede jeg ham op i min lejlighed, men der skete ikke noget. Det var meget akavet og underligt til sidst. Da han gik, satte han sig på hug og skulle binde sit snørrebånd. Da han sad på hug fortalte han en dirty joke, og jeg tænkte, at NU ville jeg lave et move og få det kys overstået!
Så da han rejste sig op kyssede jeg ham på munden, men tabte så balancen fordi jeg stod lænet op af døren, og da jeg genfandt balancen var min mand løbet ud i opgangen og vinkede(!!) til mig fra trappen af. :nej: :lol:

Jeg tænkte, at jeg jo så helt havde misforstået det hele og afskrev ham... Alligevel fortsatte han med at sende SMS'er, hvilket gjorde mig skrupforvirret - han havde jo lige løbet væk fra mig efter jeg havde kysset ham. Ikke det dét jeg forbinder med interesse.

En uges tid efter eller sådan noget var jeg så i byen med nogle venner. Her ender min ven med at tage min telefon, og skrive sammen med min mand. Jeg havde jo ligesom opgivet ham, og kunne slet ikke forholde mig til de der underlige smalltalk-SMS'er. Det ender med at min mand og hans kammerat kommer hen til det sted, hvor vi er... Jeg havde lovet mig selv og min ven, at hvis han kom ville jeg give ham et kæmpe kys som det allerførste når jeg så ham.
...som sagt som gjort: Min mand ankom og jeg gik hen, lagde armene omkring ham og gav ham et kææææmpe kys. Der fik jeg ham. Endelig! :-D

Jeg skulle virkelig arbejde for ham... Han var genert og var meget overrumplet. Og så er han bare nogle gange lidt af ens sløv padde. Men han har fortalt, at han - da han var nået halvejs ned af trappen - var blevet helt i tvivl om, hvirvidt han skulle løbe tilbage til eller hvad han skulle gøre. Jeg havde åbenbart virkelig rystet min søde, nørdede og generte mand, så han simpelthen flygtede fra situationen. :lol:

Det tog nogle måneder før end vi kaldte os kærester... Vi blev gift på vores officielle 2 årsdag, og vi har været gift i 3 år og jeg er gravid med vores første barn, som gerne skulle melde sin ankomst om 3 ugers tid. :lun:
12
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Evapeva » 26. sep 2016, 07:32

Langsomme mænd er et hit, det kan jeg også skrive under på. :lun: Sikke en historie! :lol:
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf achillaxedprune » 26. sep 2016, 07:44

Evapeva skrev:Langsomme mænd er et hit, det kan jeg også skrive under på. :lun: Sikke en historie! :lol:


Vores historier minder alligevel også en del om hinanden.:-D
Meeen jeg vil også sige, at hans manglende initiativ og sløv-banan'hed næsten altid er kimen til mine frustrationer over ham. :lol: Han er bare tit en slowmoe.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Vixen » 26. sep 2016, 09:43

Jeg har fortalt historien flere gange herinde, men what the heck. :-D

Jeg arbejdede i Rema 1000 imens jeg gik i gymnasiet. En lille butik i ved siden af den lokale ingeniørhøjskole og et kollegie. Jeg havde mange stamkunder og havde godt lagt mærke til én med nogle enormt store, søde brune øjne.

Nå, men jeg sad ved kassen en forårssøndag, butikken var stort set tom, fordi alle var ude at nyde årets første solstråler. Ind kommer den her engelske fyr, som er super snakkesalig og flirtende. Han går for sjov igennem butikken 3-4 gange, hver gang køber han én ting (så han kan komme tilbage til kassen og mig) - det er ret sjovt, så til sidst spørger jeg kækt, om jeg er inviteret med til den dér barbecue, han tydeligvis er ved at arrangere. Dét var jeg i hvert fald, jeg var MERE end velkommen, det var lige ovre på kollegiet.

Da jeg fik fri, besluttede jeg af én eller anden grund, at jeg da godt kunne kigge forbi. Det var lidt grænseoverskridende, sådan midt på eftermiddagen, alene, men fuck it.

Da jeg ankom til kollegiet, sad folk udenfor, og jeg hilste på dem alle; én af dem var ham dér med de pæne brune øjne. Jeg husker, at han kiggede ned på sine beskidte tæer og konstaterede, at han måske lige skulle have et bad inden maden, fordi ham og de andre havde spillet volleyball hele dagen :lol:

Aftenen udviklede sig hurtigt til, at jeg faldt mere og mere i snak med ham med øjnene, og lidt glemte min engelske date. Engelske date havde ikke en chance for at bryde ind, for ham med øjnene og jeg kom hele tiden til at slå over i dansk.... :genert: Til sidst endte jeg faktisk med at tage med ind i brune øjnes lejlighed og sludre med ham. Jeg kan stadig huske følelsen af, hvor spændende og hyggelig, ham med øjnene var.

Inden jeg gik hjem, udvekslede jeg telefonnumre med de brune øjne. Efterfølgende så vi hinanden i 3-4 måneder, før vi blev kærester. Jeg var nemlig kun 17, han 23, og han syntes, jeg var aaaaalt for ung... Forståeligt nok. ;) Men i sidste ende var jeg (heldigvis) for nice til at give slip på, trods min unge alder.

Nåja, brune øjne fik efterfølgende et par vældig sure beskeder fra engelske fyr på Facebook. Man skulle fandeme ikke "fucke med ham" (det skrev han!), sådan at tage hans date fra ham! Og det kan han da have helt ret i, det var ikke så heldigt. Men hvad havde han tænkt sig, altså, han var jo alligevel kun på besøg i et par uger.

Det var i øvrigt i starten af 2008, at vi mødtes; jeg er 26 nu, brune øjne er 32, og om to måneder kommer han ned og joiner mig i Australien. Når vi rejser hjem til Danmark til februar, er der forhåbentlig en lille, hemmelig passager med i min mave...
18
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Ladysparrow » 26. sep 2016, 10:15

Jeg mødte min kæreste på Tinder. Vi matchede og han skrev et par linjer i henhold til min profil tekst. Vores første Date var en kop kaffe, der var ikke et stille eller akavet øjeblik. Men der imod masser af humor både han og jeg var nervøse. Vi have 8 korte kaffedates og gå turen inden vi kom til at være sammen en hel aften. Vi snakkede i 8 timer uden der skete noget. Hvorefter han kørte hjem, efter det gik det slag i slag og vi trivedes bare så godt sammen. . Efter en måneds tid blev vi enige om at vi var kærester, 3 måneder senere er jeg her og er gladere end nogensinde. Han er bare mit perfekte match...
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Animi » 26. sep 2016, 10:31

Min anden kæreste mødte jeg til et speeddating arrangement. Jeg og min søster var taget af sted, udelukkende for sjov og for at prøve nogen grænser af.
Jeg taler så med ham her fyren, som er super sjov og udadvendt og stillede mig nogen lidt mere kreative spøgsmål end de andre havde. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvad jeg syntes om ham, fordi udseendesmæssigt fandt jeg ham ikke særlig tiltrækkende, men der var alligevel et eller andet over ham.
Vi matcher, og han skriver, men faktisk starter jeg med at ignorerer hans beskeder, mest fordi jeg er super genert og stadigvæk ikke rigtig vidste hvad jeg ville.
Min søster synes dog ikke de kan være rigtig, og nytårsaften skrivet hun til ham at jeg er suuuuper interesseret, men min mobil er i stykker og derfor har jeg ikke modtaget nogen som helst beskeder.
Han skriver så igen til mig, og jeg er lidt "fanget" i det og svarer så endelig. Vi skriver nogen dage, og finder ud af at vi bogstavelig talt bor 2 min fra hinanden.
Derfor mødes vi en aften til en gåtur. Jeg synes stadigvæk han er sød, men også lidt... sær. :lol:
Vi skrivet dog stadigvæk sammen, og en dag inviterer han sig selv hjem til mig, for at lave mad til mig.
Af en eller anden mærkelig grund er der et eller andet den dag der fuldkommen klikker for os. Lige pludselig er jeg ekstremt tiltrukket af ham, og vi ender så i seng sammen.
Fra den dag og de næste tre uger er vi sammen hver dag, fordi det jo er så belejligt når vi bor så tæt.
Efter de tre uger finder vi så sammen, men vores forhold er meget rodet og kompliceret og lidt on/off og som dem der følger med i singletråden ved, ender det med at jeg finder ud af at han helt fra starten af, har været sammen med en anden også.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf LadyFox » 26. sep 2016, 11:29

Jeg var lige kommet ud af et forhold, med alvorlige konsekvenser - jeg var knækket, ekstremt bange og stolede i den periode ikke på nogen. Jeg kunne ikke være i mit hjem, eller nogle steder og det hele havde udviklet sig i en lang forvirret flugt for virkeligheden, det hele var en lang druktur.

Jeg endte så til en fest, hos en ældre fyr jeg ikke kendte - vi havde sex hele natten og næste dag rendte vi lidt rundt og havde mere sex. De næste par dage sad jeg i hans stue og sagde ingenting - og svarede kun kort på ting, jeg stolede som sagt ikke på nogen, slet ikke når jeg var ædru.
Når vi drak åbnede jeg lidt mere.

Jeg blev fordi jeg synes han var sød, og fordi jeg ikke kunne være hos mig selv, fordi jeg ikke turde. Men jeg skulle ikke have en kæreste - det virkede bare som den bedste løsning af alle de dårlige. Min lejlighed var opsagt, og jeg fik lov at blive til jeg fandt noget andet - men jeg kunne slet ikke overskue at søge en anden lejlighed, og med tiden blev vi kærester. Og her 5 år senere har jeg stadig ikke fundet en lejlighed. :)

Selvom min kæreste på mange punkter er en idiot, og på mange måder givet mig en følelse af svigt, og han er et spoleret menneske - der ikke engang kan passe på sig selv - så var det ham der samlede mig op da jeg var aller mest nede og ramme bunden, og var i en farlig situation.
6
...
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Ficus » 26. sep 2016, 11:44

Vi fandt hinanden på Tinder. Havde afskrevet Tinder og mænd en smule, da jeg et år tidligere havde været hovedkulds forelsket(troede jeg) i et match, men han viste sig at være af Catfish typen. Selv havde jeg været single i nogle år, efter et slemt brud af et mangeårigt forhold. Alle de ting jeg efterfølgende fortalte mig selv om hvem jeg var osv, der var ham her matchet virkelig god til at fortælle mig hvor sød/pæn/lækker/sjov/klog jeg var. Da jeg endelig havde overkommet alle mine ting til en grad hvor jeg var klar til at mødes, sad jeg på Roskilde station i 2 timer og ventede på ham. Han dukkede aldrig op.

Et års tid senere sad jeg med en veninde en aften og efter ret mange glas vin indenbords, besluttede vi begge at hente Tinder og så vælge mænd til hinanden.
Vågnede næste morgen til 90 matches. Slettede alle undtagen en som virkede interessant udfra den korte profil. Vi startede med at skrive og han virkede rimelig perfekt, han skulle dog rejse om mandagen og ville være væk i et par uger, så det med at mødes måtte udskydes lidt, men vi fortsatte skriveriet.

Efter et par dage kom der endnu et match. Han var ikke min type udseendemæssigt, havde også en del fordomme om den skole han studerede på, den retning han gik på og der hvor han kom fra :-D
Han skrev dog lige efter matchet og ville alligevel ikke være sådan en der slettede, når han nu havde givet sig tid til at skrive. Heller ikke selvom det helt tydeligt var sådan en standard opener.

Med mit ... held var han selvfølgelig også taget til udlandet for at arbejde, så vi udvekslede måske en besked hver 3-4 dag. Tidszonen han var i, gjorde at han udelukkende svarede ved 4-tiden om morgenen. Ham jeg svingede vildt meget med, skrev i mine vågne timer og havde masser af mulighed for kontakt, så afskrev lidt ham den nye og overvejede at slette Tinder igen uden at advare ham.

En måned senere, havde jeg aftalt at mødes med mand 1 til gåtur en søndag, men lørdag eftermiddag kom mand 2 hjem fra udlandet og spurgte om jeg ville mødes når han havde smidt sine ting derhjemme. Tænkte at så kunne jeg møde ham og få endelig afgjort at det ikke varder bedste match og så ville mand 1 være det bedre dagen efter.

Lørdag aften havde jeg den bedste date nogensinde. Afslappet og hyggelig, med gode samtaler og sjov. Inkl. et forsøg på at slukke noget ild i en skraldespand ved Christianshavn. Allerede da han sagde 'dav' og jeg fniste lidt af hvor bøvet jeg synes det lød, så var jeg helt væk i ham.

Det skulle vise sig at han bare var virkelig dårlig på skrift og havde nogle vildt dårlige/gamle billeder på sin profil. Havde dog modtaget et par fine selfiesnaps fra hans udlandstur.
Han er det bedste menneske jeg nogensinde har kendt. Helt stabil og rolig, i modsætning til de typer jeg ellers er faldet for. Med ham er det nemt og rart. Helt bekymringsfrit. Vi kan selvfølgelig godt skændes, men det er nok mest mit temperament der er bag det og vi er aldrig uvenner. :lun:

Vi bor sammen, har gjort det siden vi havde været sammen i en måned og kærester i 2 uger, arbejder lidt på en baby og planlægger så småt et bryllup om 2 års tid.
5
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Sevii » 26. sep 2016, 15:18

Vi mødtes faktisk i tiende klasse. Jeg kendte ingen. Han spurgte om jeg ville sidde med ham i matematiktimen - så vi kunne lave opgaverne sammen. Jeg svarede nej tak. :genert:
Men han blev ved. Spurgte om mit nummer efter sidste time før vi alle skulle splittes op i andre klasser. (Det andet var bare intro). Jeg var skeptisk og svarede: hvorfor? Ja, ja....
Jeg fangede det ikke helt. :stoned:

Vi sås nogle dage efter. Han havde købt en matilde kakao - dengang de fandtes i de mellemstore karton med sugerør.
Han købte den fordi han altid så mig med en kakao.

Vi har været sammen i syv år om to måneder.
8
:banan: :banan:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 16:30

Vi havde snakket indimellem på den unævnelige, og senere hen fandt vi ud af at han troede vi havde noget kørende, og undrede sig da jeg blev stille i flere år. Jeg følte at han afviste mig. Det har så vist sig senere hen, at han bare rykker langsomt og er ekstremt jysk :lol:

Nå, men et par år senere kommer der så en wordfeud-tråd på den unævnelige. Her finder vi hinanden og spiller mod hinanden, og begynder at skrive i wordfeud. Rykker på facebook, sms, skype etc. Vi boede i hver sin ende af landet, men jeg stod med en fod på vej mod Århus, som "kun" var en time fra ham. Fra januar 2012 til august 2012 pendlede vi mellem Sydsjælland og Nordjylland, og fra august 2012 til december '15 mellem Århus og Nordjylland.
I december '15 flyttede vi sammen, 1. juli i år flyttede vi til Århus og for et par uger siden friede min kæreste :lun:

Helt i vores ånd skal vi først giftes i 2018. Vi har aldrig gjort noget hurtigt :D :lol: :lun:

Jeg elsker ham fuldstændig vanvittigt meget, og den der ro og langsomhed, giver mit urolige sind en fuldstændig ubeskrivelig ro.
9
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Fynbo » 26. sep 2016, 17:50

Jeg var 18 (lige som ham) og på diskotek med en veninde.
Han kom hen og spurgte, om jeg ville danse, og det gjorde vi hele natten..
Da han kiggede mig i øjnene, var jeg "solgt", og han havde det heldigvis på samme måde.
Vi var har været sammen lige siden, og han er stadig fantastisk....
Vi har været sammen i 32 år, gift i 28 år og har 3 børn på hhv. 20, 24 og 27.
18
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf heysamaysa » 29. sep 2016, 11:19

i børnehaveklassen :lol:


Der skulle dog gå næsten mere end 25 år før vi blev kærester :blomst:
9
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Muuh » 30. sep 2016, 14:56

Jeg mødte min mand igennem sådan noget tekst-tv chat en dag jeg kedet mig og havde fået alt for meget sol, så var knald rød og havde lidt ondt af mig selv.

Han tilbød at smøre mig ind og det tog jeg imod :D

Det er nu 13 år siden og han smøre mig stadig ind når jeg bliver rød af solen
4
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Bøtte » 2. okt 2016, 06:34

Jeg var i fredagsbar på mit studie for at fejre en overstået eksamen, vi begyndte kl 12, så da min veninde inviterede 4 af hende venner, der kom i løbet af eftermiddagen, var vi allerede godt fulde.
Jeg havde tidligere mødt min venindes venner, men aldrig ham her, i faldt i snak hele aftenen, på et tdispunkt var han væk og jeg snakkede med en af hans venner, musikken var høj, så vi stod tæt for at kunne høre hinanden, og det så han så og gik. Jeg nåede lige at se han forsvandt ud af døren, og så måtte jeg jo efter ham :lol:
Jeg stoppede ham og spurgte til hvorfor han gik uden at sige farvel. Han troede åbenbart han har tabt kampen og gad så ikke se på at hans ven scorede mig (senere viste det sig at vennen havde knaldet en af min mands tidligere kærester, mens de stadig var kærester), og så måtte jeg jo kysse ham, for at vise ham, det ikke var ved at ske.

Næste aften havde vi begge aftaler, som vi fandt en undskyldning for at slippe fra ved 22-tiden og så mødtes vi hos mig og han kørte først igen mandag morgen, da han skulle på arbejde :-D

Det er 8 år siden, sidste forår blev vi gift på vores 7 års dag, og sammen har vi en datter på 3 og en på vej med ankomst om et par måneder.
11

Tilbage til "Forhold og sex"