Deal breakers

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Deal breakers

Indlægaf Hurrze » 18. sep 2015, 00:07

- En der ikke ønsker børn, eller flere børn. Det er et stort ønske for mig at få børn i fremtiden, når jeg bliver klar til det. Er dog ikke klar til det endnu, er også kun 21.
- En der ikke har lyst til at snakke om tingene (kommunikere)
- En der ikke kan respektere og forstå (først og fremmest respektere og forstå mig)
- En misbruger; stoffer,alkohol osv
- En der ikke vil opnå noget som helst med sit liv. Og værre hvis han samtidig kigger ned på sig selv. Havde en eks der var sådan. Han mente ikke han burde lave noget eller have nogen som helst ambitioner, men alligevel så han ned på sig selv over det han havde valgt. Han var virkelig ikke til at leve med. Behøver ikke være store ambitioner. Bare noget han sigter efter at opnå, og så gør det. Ikke bare sidder og har ondt af sig selv
- Dårlig hygeine
- Utroskab, samt utroskab med tidligere partner også
- Så dårlig selvtillid at han kritiserer sig selv kontant, på trods af komplimenter osv. Gør ikke noget med lidt usikkerhed osv, men behovet for konstant at blive bekræftet, og det heller ikke er nok.
- En virkelig arrogant mand. Sådan en type der tror han er guds gave til kvinder, og alle burde ville have ham og begære ham. (har desværre også været sammen med sådan en type). Og vil lige tilføje at jeg heller ikke bryder mig om kvinder der har samme attitude (alt for meget selvoptagethed)
- At han går mere op i sit udseende end mig (bruger længere tid på badeværelset, og har flere produkter osv end mig). Har en del faktisk. Fint at han går op i sit udseende, men at han gør det mere end mig, bliver simpelthen for meget.


Håber ikke jeg bliver dømt på det. Synes hvert fald ikke selv at det er for urimelige krav.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Deal breakers

Indlægaf Hurrze » 18. sep 2015, 00:08

kommer lige en tilføjelse:

- en mand der er kontrollerende. Vil bestemme påklædning, hvem jeg er sammen med, mine venner osv
- En mand der er voldelig, både fysisk og psysisk vold.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Deal breakers

Indlægaf Krølle » 18. sep 2015, 00:25

Dumhed. Den dækker vist over temmelig mange af de ting, folk tidligere har nævnt.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Deal breakers

Indlægaf Zombie » 18. sep 2015, 09:51

Jeg gider ikke nævne alle de der almindelige ting.

Af de mere specielle ting, så er det en dealbreaker hvis han har allergi over for hund eller ikke kan lide dem.

Og det er en dealbreaker hvis han er storbymenneske.

Ja, og så skal han altså være lækker. Jeg vil gerne have en fyr, hvor hans hoved kunne falde af og jeg ville stadig tænde på resten.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Deal breakers

Indlægaf Pixie88 » 18. sep 2015, 23:45

-En der ikke går op i hygiejne (personlig og i hjemmet).
-En nikkedukke uden selvstændig tankegang, der synes alt jeg siger er rigtig og klogt.
-En der kalder mig 'søde' eller 'prinsesse.
-En der ikke formår at markere sine grænser.
-En der ikke er passioneret omkring noget som helst.
-En der kunne være deltager i Luksusfælden.

Og så de overfladiske:
-En vis tænder enten mangler pga dårlig mundhygiejne eller er kastet ind i kæften med en skovl.
-En ranglet fyr med tynde arme og ben, der ikke kan tage på. Jeg synes simpelthen det er så usexet, på linje med dårlige tænder. I mine øjne skal en mand have gode overarme og brede skuldre (ikke på bodybuilder måden!) og der må gerne være lidt fedt.
- Han skal kunne gro skæg.

Utroskab tror jeg godt jeg kan tilgive, såfremt det er en svipser, omend det ville kræve ret meget af både ham og mig.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Deal breakers

Indlægaf Vixen » 23. sep 2015, 19:36

Jeg ville ikke kunne leve med, at hans politiske holdninger lå i modsatte ende ifht mine.
Jeg ville ikke kunne leve med at være den "modne" i parforholdet. Jeg synes, jeg kan observere mange parforhold i min omgangskreds (25-30), hvor det ender med at være kvinden i forholdet, som har overblikket over hjemmet ifht indkøb, madlavning og koordinering af kalender f.eks. Det gider jeg ikke.
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Deal breakers

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 21:05

Dikus skrev:He. Det viser sig, jeg ikke kan leve med at blive kaldt skat.

Det er filme en sær deal breaker. Men det kommer ikke til at ske :cool:

Det kan jeg heller ikke fordrage. Men jeg ved godt hvorfor.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mholle
Indlæg: 154
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:44
Kort karma: 18
Likede indlæg: 94

Re: Deal breakers

Indlægaf Mholle » 25. sep 2015, 04:44

Jeg springer lige over de mere gængse ting :)

- Brok over at jeg arbejder meget
- Tjener væsentligt mindre end mig (der er selvfølgelig undtagelser, fx hvis det er fordi det er SU, men jeg må erkende at der er nogle ting jeg gerne vil mht rejser mv. som bare ikke er muligt hvis jeg skal betale for to hver gang jeg gerne vil afsted)
- Problem med at jeg tjener mere end ham
- Brok over at sociale arrangementer med hhv veninder og arbejde
- Manglende flexibilitet (Jeg er på trods af meget arbejde ret fleksibel og rykker gerne lidt rundt på mine planer for at få det hele til at fungere, men hvis den anden part slet ikke er villig til det samme, så løber det hurtigt ud i sandet)
- Negativitet i voldsom grad
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2921

Re: Deal breakers

Indlægaf thomassneum » 25. sep 2015, 06:24

Jeg tror ikke jeg har nogle dealbreackers.
Jeg vil tro at man kan komme til at træde på hinanden, men.. så må vi snakke om det.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Deal breakers

Indlægaf Fru Sunshine » 25. sep 2015, 06:26

Dikus skrev:
Fru Sunshine skrev:
Dikus skrev:He. Det viser sig, jeg ikke kan leve med at blive kaldt skat.

Det er filme en sær deal breaker. Men det kommer ikke til at ske :cool:

Det kan jeg heller ikke fordrage. Men jeg ved godt hvorfor.


Hvorfor?

Jeg har sådan en fornemmelse af, det er noget, man kalder alle sine kærester. Og sådan lidt ølmave og netundertrøje-agtigt :blush: Det skulle vist over i en fordomstråd.

Fordi det er det, min eks kaldte mig og selv ville kaldes, selv om det faldt mig svært.
Og ikke bare mig. Også sin søster, sin niece, min datter, kattene - så jeg er kommet til at opfatte det som noget med en negativ klang og som noget man bare slynger ud.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Deal breakers

Indlægaf Pixie88 » 25. sep 2015, 07:54

Fru Sunshine skrev:
Dikus skrev:
Fru Sunshine skrev:
Dikus skrev:He. Det viser sig, jeg ikke kan leve med at blive kaldt skat.

Det er filme en sær deal breaker. Men det kommer ikke til at ske :cool:

Det kan jeg heller ikke fordrage. Men jeg ved godt hvorfor.


Hvorfor?

Jeg har sådan en fornemmelse af, det er noget, man kalder alle sine kærester. Og sådan lidt ølmave og netundertrøje-agtigt :blush: Det skulle vist over i en fordomstråd.

Fordi det er det, min eks kaldte mig og selv ville kaldes, selv om det faldt mig svært.
Og ikke bare mig. Også sin søster, sin niece, min datter, kattene - så jeg er kommet til at opfatte det som noget med en negativ klang og som noget man bare slynger ud.

Jeg har det også lidt svært ved navnet, af samme årsag.

Herhjemme kaldte vi hinanden for skat i meget kort tid.. I stedet kaldte vi hinanden 'kat', for sjov. Det er nu blevet til at jeg kalder ham Kat, Kattepik, Pikkelade, Pikkeladepik, Flæskehage, Flomse eller Pikkebadeand i daglig tale.
Han kalder mig kattekus', når han vil irritere :rulle:
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Deal breakers

Indlægaf Joe » 28. sep 2015, 15:31

Log_Lady skrev:En vedvarende negativ tilgang til tilværelsen og et tilsvarende pessimistisk syn på andre mennesker ønsker jeg ikke at bruge energi på. Han behøver ikke at være blåøjet optimist, og naturligvis skal det være plads til alle slags følelser. Men som jeg ser det, er der forskel på at være brokrøv af natur og periodisk sortseer, pga livskriser som fx sorg over svigt, sydom eller dødsfald.

Sidstnævnte har jeg al forståelse for; førstnævnte skal være velkomne til at være, som de er - bare jeg slipper for at være for tæt på dem. :)


Enig. Sådanne mennesker suger simpelthen liv ud af mig.
Og desværre oplever jeg også, at det smitter, så jeg selv bliver meget negativ, når jeg er omkring folk der altid er negative. Og jeg taler heller ikke om folk i krise, men om folk der bare altid har en negativ indstilling til alting.
For eksempel folk der har ledt efter nyt job, endelig får det, og inden de overhovedet er startet snakker om, at de jo nok ikke bliver så længe i det.
1
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Deal breakers

Indlægaf Brutus » 16. okt 2015, 19:51

Illoyalitet, ligegyldighed overfor dyr, jalousi, begærlighed er hvad der lige falder mig ind.
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)

Tilbage til "Forhold og sex"