Svært ved at tage initiativ

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 18. sep 2016, 19:19

Hvor gamle er I hver især, hvis man må spørge?
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Hewlett » 19. sep 2016, 02:51

Ja, selvfølgelig skal man da snakke om tingene, men 3,5 uge inde i et nyt forhold? Der burde det bare handle om, at man har så stor lyst til hinanden, at man ikke begynder at stille krav (så kan det godt være du ikke mener at det er er krav fra hans side, men tro mig - der er en grund til at han åbner op for emnet).

Oralsex er enormt intimt og bør, ligesom alt andet som har med sex at gøre, være noget man gør af lyst.

"Problemet" ved at han tager emnet op allerede nu kan meget vel være at du, måske endda forstærket af din mangel på selvtillid, føler et pres til at udføre blowjobbet fordi han har givet udtryk for at det mangler i jeres sexliv.

Når du nu vælger at gøre det, så vær lige OBS på om dine tanker drejer hen imod "Nu gør jeg det, fordi han gerne vil have det" eller "Nu gør jeg det, fordi jeg har lyst og synes det er frækt".

Personligt synes jeg det er et kæmpe turn off hvis en fyr presser mit hoved ned mod pikken eller spørger om jeg vil give ham et Blowjob.

Jeg giver KUN blowjobs når jeg har lyst og jeg får ihvertfald ikke mere lyst af tvang eller af at han spørger mig.

Så hvis han er så tålmodig som du fortæller, så burde det være nok med et "det sker når jeg er klar og føler mig tryg", hvorefter han ikke bringer det på bane igen.
6

Tilbage til "Forhold og sex"