Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 19. mar 2021, 10:11

Smiling_Goat skrev:Nu er de to simpelthen faldet i søvn ved siden af hinanden med hinanden i hånden/poten :love:

Hvalpen sover ved siden af sofaen.
Min kæreste på sofaen. Hans arm hænger ud over sofaen og ned til hvalpen, som har lagt sin pote i hans hånd.


Jeg kan ikke holde til det her jo

Det er kraftstejlme også nuttet.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anlewi » 20. mar 2021, 15:00

Vi har købt en brugt campingvogn og er total nybegyndere. Det er så dejligt at se ham gå til opgaven. Først med oprejst pande, så med irritation når det driller for til sidst at være stolt når det alligevel lykkedes :love:

Jeg elsker vores alenetid (vores børn er næsten voksne og har valgt at blive hjemme) sammen der giver stærke minder om tiden før vi fik vores børn.
8
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26525

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 20. mar 2021, 15:14

Han har handlet ind, og købt lækker kage, som han serverede for mig med en god kop te. Plus en buket roser. Han har taget sig af hunden hele dagen, så jeg har kunnet sidde i nattøj og tegne uforstyrret.
9
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Primerose » 22. mar 2021, 21:18

I går cyklede han ind til byen for at købe min favoritte, men butikken var desværre lukket. Men så købte han to stykker lækker kage fra La Glace med hjem som en overraskelse.

I dag kom jeg hjem til, at han sagde “kig lige inde på dit natbord”. Så havde han været så betænksom at købe en ny opladerledning til min telefon, fordi han havde lagt mærke til, at min gamle både var lige til den korte side og også var ved at gå i stykker.

Han er altså god ved mig.
12
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Filipai » 27. mar 2021, 07:23

Jeg har min første ferie i mit nye arbejde(10 hele dage hvor jeg forhåbentligt for lov til at holde computeren lukket) og har knoklet for at få lukket en masse opgaver, klæde alle godt på til at tage beslutninger, så da fredagen ramte igår var jeg kvast.

Han placerede mig ved køkkenøen, fandt brætspil og vin frem, og så lavede han ellers mad mens vi spillede pandemic.
Omkring 23 ville han lige rydde op efter aftensmaden og jeg satte mig til at se lidt tv, og faldt i søvn på sofaen. Han vækker mig et par timer senere, og så har han fandme rengjort det meste af mit hjem (virkeligt tiltrængt, da der slet ikke har været energi til det fra min side) .

Han sagde at han synes jeg skulle starte ferien ud med ikke at skulle tænke på det- han ved jeg hader rengøring og skal have en til det så snart jeg er kommet helt på plads i hjemmet.
Fandme sødt !
26
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skorstenen » 27. mar 2021, 08:46

Bagt boller
1
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Alphilia » 28. mar 2021, 17:07

"Sendt" et gækkebrev til mig (og foræret mig virkelig lækre påskeæg)
10
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26525

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 1. apr 2021, 06:06

Han har gjort badeværelse rent i aftes efter jeg gik i seng!
Og det efter to dage med hårdt havearbejde, hvor han har knoklet som en hest. Vi har flyttet tre meget store buske, og han har gjort langt det meste af arbejdet. Desuden har han lavet en masse andre småting i haven.
Vi havde aftalt at gøre rent her til formiddag, inden min mor kommer et par dage. Så han har altså villet gøre det nemmere for mig ved lige at ordne badeværelset.
Han er altså en sød kæreste!
14
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mani » 1. apr 2021, 06:29

Han står sammen med ældste teenager og laver vafler, æg & bacon og stegte tomater i køkkenet. Det er så hyggeligt at hører dem snik snakke mens jeg bare kan slappe af.
9
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 1. apr 2021, 06:32

Han har haft fri i den her uge og har knoklet i haven, mens jeg har været på job :lun: Vi er ikke helt i mål endnu, men han har gjort det meget lettere at nå et godt stykke her i påsken.
7
:lun: Be brave
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf kidkomb » 1. apr 2021, 11:11

Jeg stod op i morges til nybagte boller. Som han havde stået og æltet og gjort ved nede på badeværelset, for ikke at vække mig (ikke et ord om bakterier, jeg fik nybagte boller!)
Og så gik han i haven og gravede og han mugger slet ikke over at jeg ikke kan hjælpe, fordi jeg skal være sammen med to veninder i aften og jeg kan ikke flere ting på en dag. Så vil jeg bare sidde og nikke i aften og ikke få noget ud af det.
Jeg elsker ham meget.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43764

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf paint » 1. apr 2021, 12:42

kidkomb skrev:Jeg stod op i morges til nybagte boller. Som han havde stået og æltet og gjort ved nede på badeværelset, for ikke at vække mig (ikke et ord om bakterier, jeg fik nybagte boller!)
Og så gik han i haven og gravede og han mugger slet ikke over at jeg ikke kan hjælpe, fordi jeg skal være sammen med to veninder i aften og jeg kan ikke flere ting på en dag. Så vil jeg bare sidde og nikke i aften og ikke få noget ud af det.
Jeg elsker ham meget.


Hvis bollerne er bagt i ovnen ved et par hundrede grader, er der i hvert fald ikke bakterier involveret efter bagning.
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 3. apr 2021, 17:09

Han er pisse vidunderlig. Mine børn var her i går. Min søn skulle overnatte her, og ville køre min datter hjem sent i går aftes. PÅ vej ud på gårdspladsen træder min søn forkert, det giver et knæk i foden og han kan ikke støtte på den. Og kort tid efter får han det skidt og siger, at hans hjerte føles mærkeligt og at han ikke kan se noget. Vi ringer til vagtlægen, som sender en ambulance,og inden jeg når at sige noget, siger min mand, at jeg kan passe hunden, så tager han med i ambulancen. Altså, det var ikke en kritisk situation. MIn søns ubehag skyldtes helt klart, at han var ved at besvime. og da ambulancen kom, havde han det ok igen - med undtagelse af smerterne i foden. Var det værre, havde jeg selvfølgelig taget med. Men han tog med ham, foden blev undersøgt og de kom hjem 2½ time senere med en oppustelig skinne på foden. Der var noget der var brækket.
MIn mand er så dejlig. Han er der 100% hele vejen og altid.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. apr 2021, 05:57

Jeg kom hjem til ham igår, efter aftenvagt, skønt at blive modtaget med kæmpe kys og kram.
Og så kom det store lystfisker foredrag ellers :D
Han har fundet sig en ny streaming tjeneste, "fishing tv" :lol:
Det i sig selv var han meget begejstret over.

Derefter kom han i tanke om at han da måtte vise mig den tilsyneladende helt ubrugte lækre kvalitets fiskestang han havde fundet i en Facebook gruppe.
Og derefter endnu en fiskestang og et smart hjul.

Jeg aner ingenting om lystfiskeri. Men hans begejstring og glæde smitter, og det er så hyggeligt at han synes jeg skal inddrages i det :lun:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Guilded_Lily » 5. apr 2021, 08:51

Min mand forærede mig en kasse med fem håndlavede påskeæg fra bageren i går. Det var sødt. Bare ærgerligt, at de skuffede fælt.
2

Tilbage til "Forhold og sex"