Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Indlæg: 2725
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12237

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 28. feb 2021, 17:03

Han snorkede en del i nat, så jeg lagde mig ind i gæsteværelset.

Kl. 3 stod han derinde med dyne og pude, fordi han savnede mig :lol:

(Det er nu også hyggeligere at sove sammen.)
11
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 28. feb 2021, 17:34

Har lige kørt ham til toget - han arbejder ugen igennem i byen, og jeg arbejder hjemmefra sommerhuset.
Vinkede farvel og da jeg kom hjem, havde han skrevet en besked om at han næsten lige var ved at fælde en tåre da han så mig køre afsted.
Tyve år sammen. Tror det holder lidt endnu.
19
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissHindenburg » 1. mar 2021, 12:16

Han havde sat min docking-station og skærm og alt muligt op, så min hjemmearbejdsplads spiller max nu her hvor jeg har 14 dage med online-skole.
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Primerose » 1. mar 2021, 17:43

Han sang en hjemmestrikket sang om at jeg er sød og dejlig, og at han er heldig at jeg er hans. Den rimede ikke eller noget, men det var ret kært :love: og så var vi ude at købe sofabord tidligere i dag, og vi endte med den farve på det lille af bordene som jeg bedst kunne lide, selvom han lige skulle overbevises lidt.
5
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 2. mar 2021, 08:40

Vi skal begge have møde kl. 10, så jeg glædede mig til han kom hjem efter covid-test så vi lige kunne snakke inden møderne begynder.
Jeg bliver lidt utålmodig da han endnu ikke er hjemme nu her, en halv time efter testen. VI kan se hinandens placering på en app, og jeg ser så han stadig er inde i storbyen, 20 minutter herfra. Jeg bliver lidt "åh nej, har han misforstået mig, vi skulle jo først handle ind til børnefødselsdag senere!".
Så jeg ringer, og ja, jeg lyder nok sådan lidt.. "Hvad laver du NU?" agtig..
"Jeg køber cheeseburger til dig" Siger han, mens jeg kan høre han selv gumler... "Jeg kunne jo ikke være bekendt at køre forbi en macdonalds UDEN at have noget med hjem til dig, vel? " :lol:
Mig: "Jooe, skat, men jeg troede du ville spise clean fra nu af?"
Ham: "Jaja, det er også kun hvis du er heldig at jeg har nogen med hjem, hvis jeg ikke har spist dem alle.." :genert:
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
pinkmoon
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 187
Likede indlæg: 6762

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf pinkmoon » 3. mar 2021, 07:40

Åbner skuffen hvor min mand har sit morgenmad og finder den her, som min 45 årige mand har købt til sig selv, med fronten ned af :lol:

8D99ED72-4780-4D2D-9F22-C8C22DC44960.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
30
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 3. mar 2021, 18:26

Under fødslen af min datter tilbød han mig matadormix. Jeg bad om et lyserødt lakridsæg, men fik et grønt. Jeg havde ikke overskuddet til at rette ham, så jeg spiste det bare, selvom jeg var vanvittigt irriteret i situationen. Men han fik det at vide bagefter, og vi har tit lavet sjov med det.

I dag skulle jeg så lige tjekke noget i tasken, som står pakket og klar til fødslen af lillebror any day now. Der ligger så en frysepose fyldt med lyserøde æg i - han har simpelthen købt jeg ved ikke hvor mange poser slik for at få samlet til bunke :lun:
48
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sorenspige » 3. mar 2021, 19:31

Jeg har været i et underligt/dårligt humør i dag, så han begyndte at spille på børnenes lille guitar, mens han sang en af mine yndlingssang på en skør måde. Så kunne jeg ikke lade være med at grine og føle mig heldig :lun:.
8
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sorenspige » 7. mar 2021, 18:39

Min mand støvsugede vores stue og køkken, inden jeg stod op i morges (og dørene var lukkede, så jeg blev ikke vækket af det). Senere bar han over med mig, da jeg nok ikke var helt rationel.
Senest rettet af Sorenspige 7. mar 2021, 18:54, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 7. mar 2021, 18:46

Han er gået i gang med at rydde megagrundigt op og smide ud i alle kroge af lejligheden. Altså, på den der måde hvor man flytter køleskabet og gør rent bag det!
Og så er hans plan at male køkkenets vægge og loft, det trænger meget. Så han har flyttet alt fra de åbne hylder, og taget hylderne ned også.

Alt sammen uden at jeg skulle bede om det, planlægge noget eller bare deltage!
Så nu vil jeg afsætte tid til at rydde op og ud i alt mit køkkengrej og lort, og så male låger, hylder og skuffer i en lækker mørkegrøn.
Så bliver der fint!
10
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pussikat82 » 7. mar 2021, 23:17

Har i længere tid begravet mig i pizzanørderi for at lære, og han har måttet lægge øre til meget for ham sikkert uinteressant, h er gang jeg lærte noget :blush: Men han har bakket op hele vejen. Han betalte for halvdelen af bagestålet, som jeg gerne ville have og har foræret mig specielt mel at bage med. Og da jeg i går endelig var nået til rent faktisk at få bagt pizza, tog han for det første en gigantisk opvask, jeg havde genereret (x2 også bagefter maden), og rendte engageret og interesseret rundt og tog billeder og videoer af "konens første proffe pizzabagning" :D :lun:
8
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 16. mar 2021, 08:36

Han er gået i gang med at fælde to buske, som er giftige for hestene og som står på den del af grunden, vi er ved at hegne ind til selvsamme heste, så de kan komme over til os selv og stå.
6
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf musling » 16. mar 2021, 21:30

I aftes gik han i seng før mig og pludselig begyndte han at spille "vores sang" ret højt.
Jeg gik hen til soveværelset og stak nysgerrigt hovedet ind, hvortil han sagde: "jeg vil bare fortælle, at jeg elsker dig" :love: :lun: :dåne:
12
Smiling_Goat
Indlæg: 2725
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12237

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 17. mar 2021, 16:49

Vores hvalp er flyttet ind og min kærestes macho-facade krakelerer hurtigt :lol:

Før den flyttede ind fortalte min kæreste mig, at vi skulle lade den være lidt i fred i starten - lade den komme til os. Jeg måtte endelig ikke være alt for omklamrende, og jeg skulle jo ikke gå helt i selvsving over hvor nuttet den var.

Så flyttede hvalpen ind...


Han lagde ud med at synes jeg var noget pylret, fordi jeg ikke ville lade hvalpen gå løst rundt på terrassen, før indhegningen var kommet op.

Den attitude holdt sådan ca. Til hvalpen selv havde lært at gå ned ad terassetrappen.



Siden er det bare gået stødt nedad med macho-attituden.

Da hvalpen fik en usynlig flis i poten, var min kæreste nærmest klar med pincet og krisehjælp. Han brugte 15 min. På at redde poten og endte med at Google om det kunne være farligt.


Hvalpen faldt i søvn og seneste udvikling er at min kæreste har fortalt mig, at den stadig trækker vejret :lol:


Den har boet her ca. 5 timer. Det skal nok blive godt det her.
30
Smiling_Goat
Indlæg: 2725
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12237

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 18. mar 2021, 19:39

Nu er de to simpelthen faldet i søvn ved siden af hinanden med hinanden i hånden/poten :love:

Hvalpen sover ved siden af sofaen.
Min kæreste på sofaen. Hans arm hænger ud over sofaen og ned til hvalpen, som har lagt sin pote i hans hånd.


Jeg kan ikke holde til det her jo
26

Tilbage til "Forhold og sex"