Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 5. feb 2021, 07:27

Han kom hjem med en buket tulipaner i går, min yndlingspizza og slik.... :blush2:
9
SugarButt
Indlæg: 279
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1350

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf SugarButt » 7. feb 2021, 21:26

SugarButt skrev:Min søde kæreste gennem snart tre år, kom pludseligt ind i min stue, satte sig ned og sagde (frit fra hukommelsen): “Du ved godt, at jeg aldrig har haft lyst til at blive gift. Fordi det ikke ændrer på min kærlighed til dig, selvom jeg godt ved at der også er noget i at holde bryllup, for at vise omverdenen, at man siger ja til hinanden.

Men jeg har faktisk lyst til at blive gift med DIG... Engang...
Når du fylder rundt om tre uger, vil jeg gerne forære dig en ring, så jeg skal lige låne din finger!

Det er en “Jeg elsker dig”-ring.”

:dåne:

Og sikken én :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 8. feb 2021, 07:25

Min kæreste bad mig lørdag dresse up, som om vi skulle i byen. Da jeg kom ned fra 1. salen, stod han og var også selv super dressed up og "fulgte mig" ind i stuen, hvor han serverede bobler. Efter ca. 20 min. fik vi mad udefra. Efter maden blev jeg ført over i sofaen, hvor vi så balletten "Napoli" fra det kongelige teater. I pauserne serverede han Gin Hass...

Efter balletten sad vi og snakkede... Og så skulle vi på virtuel tour på Charles Dickens museum i London. Guiden så virkelig komisk ud og var så entusiatisk, så vi grinede så meget, at vi måtte opgive... :) Til sidst havde han fundet en partest på nettet, som vi tog... De sidste spørgsmål var i den frække ende, så... ja :)

Jeg smiler stadigvæk :) Sådan en aften med masser af romantik, kultur og grin, - det kan jeg leve længe på :)
31
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16011
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29805

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 8. feb 2021, 15:10

Han har fikset den af portene ovre i maskinhuset det var røget ud af skinnen (og som vi ellers har prøvet at få på plads uden held) så kattene har fået en hel del mere læ, i og med, der nu kun lige er en stribe, bred nok til at de kan gå ud og ind, åben.
Fordi han vidste jeg var bekymret for dem, i det her vejr.
4
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 9. feb 2021, 09:19

Han giver mig ting til køkkenet :D I de godt 5 måneder, vi har kendt hinanden, har han givet mig en kartoffelskræller (den model, han foretrækker), en skarp køkkenkniv, en lækker pande og et grydesæt (i julegave - jeg havde fået nogle halvdårlige gryder og pander med i skilsmissen, da min eksmand var mere interesseret i madlavning, end jeg er) og nu også en stor trådnetssigte, som han kan bruge, når han laver ris hos mig - min gamle knækkede under vægten af vådt bulgur.

Jeg er vild med, at han giver mig ting hjemme fra sig selv, som han kan bruge, når han laver mad hos mig :lun:
Senest rettet af Phlox9 9. feb 2021, 12:42, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55521
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 9. feb 2021, 09:24

Q-beben skrev:Min kæreste bad mig lørdag dresse up, som om vi skulle i byen. Da jeg kom ned fra 1. salen, stod han og var også selv super dressed up og "fulgte mig" ind i stuen, hvor han serverede bobler. Efter ca. 20 min. fik vi mad udefra. Efter maden blev jeg ført over i sofaen, hvor vi så balletten "Napoli" fra det kongelige teater. I pauserne serverede han Gin Hass...

Efter balletten sad vi og snakkede... Og så skulle vi på virtuel tour på Charles Dickens museum i London. Guiden så virkelig komisk ud og var så entusiatisk, så vi grinede så meget, at vi måtte opgive... :) Til sidst havde han fundet en partest på nettet, som vi tog... De sidste spørgsmål var i den frække ende, så... ja :)

Jeg smiler stadigvæk :) Sådan en aften med masser af romantik, kultur og grin, - det kan jeg leve længe på :)

Og jeg smiler helt vildt over dit indlæg. I guder, hvor lyder det som en fuldstændig fantastisk aften!
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16011
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29805

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 9. feb 2021, 09:26

I går eftermiddags sad han og googlede en masse om, hvordan man holder drikkekar til f.eks heste, frostfri.
Jeg vidste godt tingene i forvejen, for jeg har selvfølgelig selv undersøgt, hvordan vi bedst muligt gør, når vi på et tidspunkt tager hestene over.
Men det var sødt af ham, at bruge tid på noget, der i bund og grund ikke interesserer ham.
5
Vendela
Indlæg: 130
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 177

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Vendela » 9. feb 2021, 17:31

Han havde blomster med hjem til mig i går, hvor jeg havde en rigtig dårlig dag og nærmest fik en nedsmeltning om morgenen, hvor jeg overhovedet ikke kunne overskue at skulle afsted til sundhedsplejersken med vores datter i det vejr uden bilen, fordi han skulle afsted til et møde. Der fik han også lige arrangeret, at hans mor kunne komme og hjælpe med det, så han (og svigermor) var virkelig en stjerne, det fuldstændigt reddede min dag i går :lun:
8
Smiling_Goat
Indlæg: 2719
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1281
Likede indlæg: 12204

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 9. feb 2021, 21:27

Vi var ovre at vælge hvalp i dag, og han har ellers sagt, at det er min hund. Han skal nemlig have en "rigtig hund" :sarkasme:


Han endte med at sidde med hvalpen og kigge forelsket på ham. På vej hjem fortalte han, at vores hvalp virkede særligt klog i forhold til de andre :lol:


Så meget for den machomand.
22
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 11. feb 2021, 18:56

Jeg skal besøge T fra i morgen til søndag aften og spurgte i går, om han har sin 3-årige dreng på søndag, og han sagde, at det vidste han ikke helt endnu. Så her i aften får jeg en besked: “Vi har L søndag formiddag :)

Jeg ved godt, at det er en lillebitte ting, men det gjorde mig helt varm, at han skrev ‘vi’ :blush2:
13
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Hunkat » 12. feb 2021, 09:09

Han kom hjem med blomster til valentines dag. Og fordi vi er nørder er det Lego blomster :lun:

Billede
24
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. feb 2021, 17:19

Han laver aftensmad til mig og mine store drenge, hjemme hos mig :lun:
Det føles meget luksus-agtig at sidde i sofaen og bare hygge og slappe af imens. Jeg har måtte hjælpe ham med at finde enkelte småting, han ikke lige kunne lure hvor han skulle finde, men ellers så kræver det intet af mig. Det hører til sjældenhederne.

Mine teens kan godt lave mad selv, men det er typisk lig med et meget rodet køkken, med affald og opvask overalt.
Og så sidder det stadig i mit system, at min eksmand i køkkenet nærmest var lig med mere besvær for mig, end hvis jeg lavede maden selv :tie:

Mit eneste problem er at jeg ikke kan se køkkenet fra sofaen, så det er svært at nyde synet :slem:
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 25. feb 2021, 10:31

Vi spiller Wordfeud, og han har vundet de sidste par gange - da han så vandt IGEN i går, skrev jeg "Ej! Lammebank igen!" og så skrev han "Du må have held i noget andet :-D "

- uha, det synes jeg også, jeg har :love2:

(Uheld i spil = held i kærlighed, hvis det var uklart :D )
Senest rettet af Phlox9 25. feb 2021, 13:17, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissDitte » 25. feb 2021, 10:41

En kærlig besked på min blok på min hjemmearbejdsplads, som jeg så, da jeg satte mig til computeren i dag <3
4
Brugeravatar
Skvatman
Indlæg: 1225
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1919

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skvatman » 25. feb 2021, 12:42

Q-beben skrev:Min kæreste bad mig lørdag dresse up, som om vi skulle i byen. Da jeg kom ned fra 1. salen, stod han og var også selv super dressed up og "fulgte mig" ind i stuen, hvor han serverede bobler. Efter ca. 20 min. fik vi mad udefra. Efter maden blev jeg ført over i sofaen, hvor vi så balletten "Napoli" fra det kongelige teater. I pauserne serverede han Gin Hass...

Efter balletten sad vi og snakkede... Og så skulle vi på virtuel tour på Charles Dickens museum i London. Guiden så virkelig komisk ud og var så entusiatisk, så vi grinede så meget, at vi måtte opgive... :) Til sidst havde han fundet en partest på nettet, som vi tog... De sidste spørgsmål var i den frække ende, så... ja :)

Jeg smiler stadigvæk :) Sådan en aften med masser af romantik, kultur og grin, - det kan jeg leve længe på :)

Hvordan sletter man andre bruges opslag?

Det der må min kone ikke se - OMG, det kan jeg da ikke leve op til :D :lol2:
12

Tilbage til "Forhold og sex"