Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 12. jan 2021, 20:42

Sidste weekend havde min mor fødselsdag, og han var her som han plejer fra fredag til lørdag :lun: - jeg skulle hjem til mine forældre lørdag for at holde lidt fødselsdag for min mor (som den eneste gæst) og havde tænkt mig at tage toget senere, men så foreslog han, at han kørte mig derop, så kunne han også lige hilse på mine forældre og sige tillykke :) Det var første gang, han mødte dem.

De kom ud på gaden, og vi stod og snakkede lidt, før han kørte igen, og det var bare rigtig hyggeligt - de har selvfølgelig hørt om ham, og de synes begge, at han virker meget tiltalende og sød - det er han virkelig også.. :love:
8
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Filipai » 15. jan 2021, 20:46

Hjælper med flytning til mit nye hjem. Jeg har sovet elendigt i nat, fordi der har været koldt. Så han pakkede mig ind i ekstra dyner, sørgede for at fikse mine radiatorer, og lod mig sove her til aften mens han har gået og organiseret og ryddet op og pakket ikea møbler ud. Nu er han ved at sørge for at varme noget mad og har dækket op på sengen og sat film på.
Jeg er fandme heldig :D
10
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Primerose » 15. jan 2021, 21:01

Når han ringer, mens han er på arbejde, for at høre hvordan det går med mig. Vi bor sammen, så vi er jo sammen både før og efter, så jeg synes det er så sødt, at han alligevel gerne lige vil snakke i løbet af aftenen (det er primært, når han er i aftenvagt, at han lige tjekker ind).
7
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
pixienic
Indlæg: 221
Tilmeldt: 28. dec 2020, 15:12
Kort karma: 24
Likede indlæg: 482

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf pixienic » 16. jan 2021, 11:29

Han ligger på knæ og vasker gulv i køkkenet (dimsen er lige knækket) og jeg er blevet sendt i bad. Luksus!
3
SugarButt
Indlæg: 279
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1350

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf SugarButt » 18. jan 2021, 20:29

Min søde kæreste gennem snart tre år, kom pludseligt ind i min stue, satte sig ned og sagde (frit fra hukommelsen): “Du ved godt, at jeg aldrig har haft lyst til at blive gift. Fordi det ikke ændrer på min kærlighed til dig, selvom jeg godt ved at der også er noget i at holde bryllup, for at vise omverdenen, at man siger ja til hinanden.

Men jeg har faktisk lyst til at blive gift med DIG... Engang...
Når du fylder rundt om tre uger, vil jeg gerne forære dig en ring, så jeg skal lige låne din finger!

Det er en “Jeg elsker dig”-ring.”

:dåne:
28
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Hewlett » 19. jan 2021, 17:39

Jeg sad midt i et vigtigt onlinemøde da min kæreste skrev at jeg skulle tjekke min mail efterfulgt af et "Holy shit. Den ramte hårdt. Kan mærke den helt ned i maven".

Jeg tænkte straks at der var sket noget helt forfærdeligt, enten ift. COVID-19 eller USA, så jeg zonede lidt ud af mødet og tjekkede min mail, blot for at finde følgende:

IMG-3a0518d126c97cf87b30f229135b8eac-V.jpg


Jeg tror mine to gamle hunde er kommet godt og grundigt ind under huden på ham :kram: :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 21. jan 2021, 09:08

Han tagger mig tit i fjollede kattevideoer på FB og når han så kan høre, at jeg ser dem (når vi sidder sammen i stuen f.eks.) så kommer han altid hen og skal se videoen sammen med mig.
9
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Laurelin » 24. jan 2021, 16:43

Han tog børnene med hjem til sine forældre i går, så jeg kunne få en dag med alenetid og ingen børn her i hjemmeskolingstiden. Det var fantastisk.
9
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissB » 30. jan 2021, 21:53

Hentet bind og chokolade i Netto :lun:
5
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 30. jan 2021, 22:17

Ved en pludselig indskydelse fik jeg lige lyst til at gøre noget ved vores gæstebadeværelse - det har så ledt til at han nu er i gang med at planlægge en nærmest totalrenovering af det, selvom han ved Gud har masser af projekter i forvejen - og det bedste er at han er lige så begejstret over det som mig :D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissB » 30. jan 2021, 23:05

Pandesteg skrev:Ved en pludselig indskydelse fik jeg lige lyst til at gøre noget ved vores gæstebadeværelse - det har så ledt til at han nu er i gang med at planlægge en nærmest totalrenovering af det, selvom han ved Gud har masser af projekter i forvejen - og det bedste er at han er lige så begejstret over det som mig :D


Jeg elsker den slags :D

Min mand er for det meste også med på mine indretningsprojekter. Han har vist kun sat foden ned da jeg en nat omkring kl. 2 ønskede at flytte rundt på alle (!)møblerne i stuen. Jeg var ret gravid på det tidspunkt, så kunne ikke gøre det selv. Og pludselig kunne jeg ikke holde ud at de stod som de gjorde længere :D det blev ordnet næste dag.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16017
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29810

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 3. feb 2021, 17:29

Han byttede rundt på bilerne så hans/den store holder yderst og jeg kan tage den på arbejde i morgen, hvis nu det bliver ved med at sne. Den står alt andet lige, lidt bedre fast på vejen end min lille space star.
8
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 3. feb 2021, 21:24

Han har været en klippe i det kaos, som min søster og min mor udgør. Under min fars syge og efterfølgende dødsleje, bisættelse og arrangement af bedemand, præst, kommune, affaldssortering, aflevering af hjælpemidler, trøst og ro til mig, rolig guidning af min kaotiske mor, oprydning af sygeværelse, oprydning af 3 etagers bolig, der skal sælges. Han er min klippe, min styrke, min ro og min kærlighed.
25
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf sansera » 4. feb 2021, 17:13

Glemte mine helt nye handsker i toget i sidste uge.
Var rigtig ked af det for det var et par ret dyre, smukke handsker, som hr. sansera havde givet mig i julegave. Kender i det med, at en gave bare er lige i øjet og gør en glad hver gang man bruger den. Nå men det var de handsker. En af de ting i hverdagen, som fik mig til at smile.
Jeg fatter stadig ikke hvordan jeg kan have efterladt dem i toget ... eler om jeg har tabt dem ud af frakkelommen eller hvad, men arbejder i 12 timer ad gangen i øjeblikket pga covid, så er mere træt end jeg plejer, når jeg tager hjem. I hvert fald var de væk.

Men lang historie kort fortalte jeg min mand, at jeg havde mistet dem. I en blanding af træthed og dårlig samvittighed over åbenbart ikke at kunne passe på mine ting, kom jeg til at græde, da jeg fortalte det. Sådan ud af det blå og da jeg først var begyndt løb tårerne bare. Heldigvis gav han mig et godt kram og foreslog, at jeg gik i seng og fik noget søvn.

Har ikke tænkt yderligere over det efter, andet end jeg selvfølgelig har manglet mine handsker om morgenen og at jeg burde få bestilt nogle nye, så jeg ikke skal stjæle et par af teenage-datterens hver morgen.
Nu er jeg så lige kommet hjem og manden stod med glade øje og en pakke i hånden, da jeg kom ind ad døren. Han har gen-købt handskerne til mig. Fordi hans kone ikke skal gå og fryse om hænderne.

Og jeg må godt gå på hoved i seng, så snart vi har spist.

Jeg er simpelthen så vild med ham.
50
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 4. feb 2021, 17:20

sansera skrev:Nu er jeg så lige kommet hjem og manden stod med glade øje og en pakke i hånden, da jeg kom ind ad døren. Han har gen-købt handskerne til mig. Fordi hans kone ikke skal gå og fryse om hænderne.

:lun:
3

Tilbage til "Forhold og sex"