Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 15. dec 2020, 19:52

I lørdags manglede jeg en udstikker til honninghjerter, havde simpelthen ikke kunnet finde en i butikkerne. Så min mand gik da lige ud på værkstedet og lavede en honninghjerteudstikker til mig! :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
36
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 17. dec 2020, 19:34

Vi er på vej i seng, og klæder os af. Jeg nævner kort at jeg har lyst til is.
Jeg spørger for sjov om der overhovedet er noget herude der har åbent nu, eller om jeg bare skal tage den blok vanille vi har i fryseren.
Han er stille, googler og siger så at fakta har åbent..
Han rejser sig pludselig, jeg siger "du er godt klar over at hvis du køre, så er dine cravings større end mine gravid cravings??" "Jaja " siger han, tager tøj på, og køre :D
7
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 22. dec 2020, 07:28

Jeg sad og så Sex and The City-filmen forleden aften og skrev lidt med ham samtidig (vi dater, men jeg håber, vi snart bliver mere :lun:) - sagde på et tidspunk, at det var rart at se en fabulous kvinde på omkring 40, og så svarede han “Det ser jeg flere gange om ugen ;)
Senest rettet af Phlox9 23. dec 2020, 22:54, rettet i alt 2 gange.
7
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 23. dec 2020, 19:29

Gået op af trappen med vores lille dreng, mens han fortäller ham at det er en stor dag i morgen, hans förste jul. Og så hörer jeg ham snøfte flere gange. Min kære mand er så følsom.
14
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6155
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 743
Likede indlæg: 14603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ata » 25. dec 2020, 10:13

Han havde købt stort set alle ting på min juleønskeseddel, fordi han ikke ville have, at jeg skulle føle mig overset til juleaften, nu hvor jeg ingen forældre har til at give gaver. :lun:
29
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 25. dec 2020, 19:34

Han har været min støtte og buffer imellem min mor og mig, imens vi har været hos mine forældre julen over. Min far blev indlagt lillejuleaften og er stadig ikke kommet hjem. Kæresten sørgede for at lave mad, risengrød til ris a la mande, sørgede for at være der for mig, når jeg synes det var svært. Han lavede anden færdig, skrællede kartofler og ordnede alt til juleaften og støttede mig, da min mors kognitive vanskeligheder blev mere udprægede pga. bekymring for min far. Han sørgede for at det blev jul trods alt. Han er et fantastisk menneske.
26
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Pippi_Langstrømpe
Indlæg: 628
Tilmeldt: 8. feb 2020, 14:04
Kort karma: 132
Likede indlæg: 790

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pippi_Langstrømpe » 28. dec 2020, 18:02

Igår vadede han gaderne tynde i næsten med vores 3 måneder gamle dreng i barnevogn. I næsten 3 timer i øsregnvejr og halv pelikan. Fordi baby kun sover lur så længe barnevognen er i bevægelse for tiden.

I samme omgang beordrede han mig til at selv tage en lur imens og bare lade rod og vasketøj være.
11
Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!

Ninjaen, september 2020.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf achillaxedprune » 28. dec 2020, 21:17

Sagde han var stolt af mig :lun:
11
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. jan 2021, 22:36

Han skrive mange gange dagligt at han elsker mig :lun:
Men når han som idag spørger ind til om børn og jeg har hygget, og skriver "jeg elsker jer"

Så vælter det altså ind med bonus point på kontoen :love:
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 5. jan 2021, 10:59

Min tinderdate-næstenkæreste var heroppe i går, og mens vi stod og lavede aftensmad, ringede hans far. De snakkede lidt, og så sagde T, at han var hos mig lige nu, og at faren da lige kunne sig hej - og så satte han ham på højttaler :8: :genert: :D

Vi har ikke mødt hinanden eller snakket sammen før - men han var bare så sød og lavede sådan nogle totalt dadjoke-agtige vittigheder. Han sagde også, at han havde hørt rigtig meget godt om mig, og hvis bare halvdelen var rigtigt, så var det da fantastisk, og at T havde vundet i lotteriet :lun: Jeg fik også sagt, at jeg også føler mig meget heldig.

T havde desuden købt et glas D-vitamin til mig, da han købte ind til aftensmad, fordi vi havde snakket om, at det skulle jeg have købt, men havde ikke lige fået det gjort. Det var ret sødt.
Senest rettet af Phlox9 2. feb 2021, 10:34, rettet i alt 1 gang.
17
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 5. jan 2021, 17:44

Han er ham. Seriøst, han er altid den samme glade og ekstremt kærlige mand. Jeg bliver ved med at elske ham højere og højere. Forleden da vi havde været ude at handle, sad han i bilen, kiggede på mig og hviskede "Velkommen hjem". Det var de første ord han sagde på vores første date, da han hentede mig og da han gav mig et kram. Velkommen hjem.
Ingen af os havde nogen anelse om, hvor pisse rigtigt de to ord skulle vise sig at være. Åh, for helvede, hvor jeg dog elsker ham.
18
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 8. jan 2021, 23:48

Puttet mig i seng, og undskyldt (helt unødvendigt) at han ikke gik med i seng, og at han synes det er synd jeg skulle ligge her alene.
Men han ville lige trække natten lidt, da han har sagt ja til 2 ekstra nattevagter i coronaland, og derfor lige skal ha tippet døgnet.
Nu ligger jeg her og lytter til at han spiller wow, og jubler meget stille noget noget går godt.

Han er sød :lun:
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. jan 2021, 11:40

Han har bagt boller og lavet kaffe, vandet blomster og fodret fugle i haven. Nu sidder han og spiller klaver.

Jeg ligger stadig bare i sengen, og her dufter og lyder så dejligt.
16
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 9. jan 2021, 12:53

Han er i gang med at bygge nogle flere bede i vores køkkenhave. Det er sådan ca gang nr 100 jeg spørger om han vil udvide haven for mig :lol:
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Missmo
Indlæg: 93
Tilmeldt: 4. jan 2021, 19:06
Kort karma: 7
Likede indlæg: 116

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Missmo » 9. jan 2021, 21:24

Han tilbød at handle og lave aftensmad, fordi han syntes jeg trængte til slappe af på sofaen.
Det var min handle og mad dag, så det var bare god stil.

Kaffen smagte bare lidt bedre der :D
3

Tilbage til "Forhold og sex"