Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Guilded_Lily » 23. aug 2020, 10:16

Han har taget børnene med op til sine forældre, fordi det gik op for ham, at jeg ikke har haft alenetid i et par måneder. Det er sgu rart!
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16226
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30204

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 30. aug 2020, 17:14

Han kørte mig til undervisning i dag, fordi hende jeg plejer at følges med, ikke skulle med. Og jeg har ikke lyst til, at køre med hestetrailer.
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 4. sep 2020, 17:32

Jeg havde ikke overskud til at aflevere bøger på biblioteket, så han sendte mig penge til bøden, og fik mig til at love at jeg bare droppede at aflevere dem.

Han havde også blomster og cola med hjem i dag til mig.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 11. sep 2020, 07:09

Jeg ved slet ikke hvad jeg har gjort for at have fortjent ham. Det mener jeg.
Han er ubeskrivelig dejlig, og jeg har aldrig før prøvet at blive elsket, set, accepteret og værdsat på den måde før.
I går talte vi om fremtiden. Sådan med evt. huskøb, rejser, drømme. Og jeg kunne ikke helt være i det med at jeg fra årsskiftet skal gå frivilligt ned i indtægt. Ret meget ned i indtægt. Fordi jeg skal begynde at læse igen - studere og indhente lidt af det, som jeg aldrig nåede. Og fordi jeg dermed siger mit job op, som ellers er godt lønnet. Jeg syntes ikke det var rimeligt, at jeg skulle brede mig på sådan en egosky, mens han stadig skal arbejde meget, og jeg lige pludselig det modsatte.
Så jeg foreslog ham at vi kunne droppe det, så jeg kunne fortsætte med at bidrage, som jeg gør nu.

Og så fik jeg svaret: "Nej! Huskøb, dyre rejser og alt det andet er anden prioritet. Min første prioritet er at du får det godt, at du kommer i gang med noget du brænder for. Det fortjener du. Det fortjener dit selvværd. Du skal ikke fortsætte med at have jobs, som du er for god til og som du ikke bryder dig om. Jeg vil hellere droppe at købe hus, end jeg vil have du dropper at læse. I øvrigt kan vi begge dele. Men du fortjener kun det bedste, og jeg vil gøre alt jeg kan for at du får det ".

Jeg ville være lige så lykkelig, hvis han og jeg boede i en 1-værelses lejlighed. Bare jeg har ham. Og ja, nogen vil sikkert kaste op i deres mund over dette indlæg, men det er jeg ligeglad med. Jeg fatter ikke at jeg er gift med en så dejlig mand. Han er betænksom ud over det sædvanlige, han er rummelig, han er grotesk sjov og han er mit et og alt.
28
Donna Martin Graduates!
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissB » 11. sep 2020, 07:39

Ado skrev:Jeg ved slet ikke hvad jeg har gjort for at have fortjent ham. Det mener jeg.
Han er ubeskrivelig dejlig, og jeg har aldrig før prøvet at blive elsket, set, accepteret og værdsat på den måde før.
I går talte vi om fremtiden. Sådan med evt. huskøb, rejser, drømme. Og jeg kunne ikke helt være i det med at jeg fra årsskiftet skal gå frivilligt ned i indtægt. Ret meget ned i indtægt. Fordi jeg skal begynde at læse igen - studere og indhente lidt af det, som jeg aldrig nåede. Og fordi jeg dermed siger mit job op, som ellers er godt lønnet. Jeg syntes ikke det var rimeligt, at jeg skulle brede mig på sådan en egosky, mens han stadig skal arbejde meget, og jeg lige pludselig det modsatte.
Så jeg foreslog ham at vi kunne droppe det, så jeg kunne fortsætte med at bidrage, som jeg gør nu.

Og så fik jeg svaret: "Nej! Huskøb, dyre rejser og alt det andet er anden prioritet. Min første prioritet er at du får det godt, at du kommer i gang med noget du brænder for. Det fortjener du. Det fortjener dit selvværd. Du skal ikke fortsætte med at have jobs, som du er for god til og som du ikke bryder dig om. Jeg vil hellere droppe at købe hus, end jeg vil have du dropper at læse. I øvrigt kan vi begge dele. Men du fortjener kun det bedste, og jeg vil gøre alt jeg kan for at du får det ".

Jeg ville være lige så lykkelig, hvis han og jeg boede i en 1-værelses lejlighed. Bare jeg har ham. Og ja, nogen vil sikkert kaste op i deres mund over dette indlæg, men det er jeg ligeglad med. Jeg fatter ikke at jeg er gift med en så dejlig mand. Han er betænksom ud over det sædvanlige, han er rummelig, han er grotesk sjov og han er mit et og alt.


Åh hvor dejligt, Ado. Jeg står i sådan ca præcis samme situation (bare ikke med at skulle starte på nyt studie nødvendigvis) med en mand der støtter på samme måde :lun:
2
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf godtnavn » 11. sep 2020, 21:49

Han har bevæget sig over til "ikke total afvisende" overfor at hænge armeringsjern op på den ene væg i stuen til planter og billeder. Det kan være han tænker jeg glemmer guldstrudsen hvis bare jeg får min armeringsjernvæg, det er lidt naivt, men det gør mig altså glad når han pludselig kan se idéen i mærkelige indretningsting (her sparer det os fra 20+ huller i væggen) måske kan han en dag se strudse-idéen også...

Og så tog han begge børnene ud og hente en pakke i dag, så jeg kunne slappe af herhjemme helt alene i 20 minutter. Det var en vild luksus!
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf IrmaPigen » 12. sep 2020, 10:28

Han brugte sin fridag i går på at hente mit erstatningskøkkenskab (for et der var i stykker) hos Kvik på Gammel Kongevej, og en mobil afløbsbakke, jeg havde betalt for men ikke fået leveret.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 15. sep 2020, 08:06

Han bar over med mig i går, da jeg gik hormon-gravid-bananas - og kom bare og krammede mig, da jeg var kølet af.
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 2. okt 2020, 05:18

Vi er ikke kærester (endnu), men har datet i lidt over en måned, og han er kørt op til mig en dag i hver weekend og efter den første uge også hver onsdag (og meget tidligt hjem torsdag) - en køretur på lidt over en time.

I onsdags sagde jeg til ham, at jeg er glad for, at han også gider at køre herop om onsdagen, og han svarede: “Jeg gider ikke lade være.” :) :blush2:
19
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf musling » 2. okt 2020, 08:11

Phlox9 skrev:Vi er ikke kærester (endnu), men har datet i lidt over en måned, og han er kørt op til mig en dag i hver weekend og efter den første uge også hver onsdag (og meget tidligt hjem torsdag) - en køretur på lidt over en time.

I onsdags sagde jeg til ham, at jeg er glad for, at han også gider at køre herop om onsdagen, og han svarede: “Jeg gider ikke lade være.” :) :blush2:


Årh :lun: elsker elsker ELSKER den slags kommentarer! :lun: :lun: :lun:
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 2. okt 2020, 08:55

musling skrev:Årh :lun: elsker elsker ELSKER den slags kommentarer! :lun: :lun: :lun:


Ejmenaltså, jeg smelter også helt - og han siger så mange af den slags ting :lun:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skorstenen » 2. okt 2020, 09:06

Pudset alle vinduer, både ude og inde. Det er ellers mit job, men jeg kan ikke for tiden.
Og jeg har haft nærmest stress over de møgbeskidte vinduer.
4
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 3. okt 2020, 06:25

...
Senest rettet af Phlox9 18. okt 2020, 13:57, rettet i alt 2 gange.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Animi » 4. okt 2020, 08:55

Jeg elsker, når jeg får lov til at vække min kæreste. Jeg lægger mig ind til ham og aer ham på kinden til han vågner. Det første han gør, når han slår øjnene op, er at bryde ud i et kæmpe smil. Dét er der altså ikke meget, der kan slå :love:
15
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 10. okt 2020, 08:17

Forkert tråd. :lol:
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"