Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Persnikedy » 7. dec 2019, 16:37

PART_1575736442700.jpg


:lun:
Det er nok 8 år siden jeg sidst har fået en "bare fordi" buket
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. dec 2019, 20:35

Vi har sådan en leg, når vi går på stranden, det gør vi tit. Året rundt. Han elsker at slå smut. Når jeg spotter en særligt god smutsten, stiller jeg mig på den, så han skal løfte mig og flytte mig for at få fat i den. Jeg elsker at blive løftet op i luften og hænge dér og se mig om. Nogle gange troller jeg ham ved at stille mig på en håbløst dårlig sten.

Han løfter mig igen og igen uden at kny, ligeglad om der er andre folk. Og så dedikerer han sine smut til mig, hvis han kan mærke, de bliver gode. Det skete en håndfuld gange i dag.

:lun:
26
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 8. dec 2019, 21:11

POCKETKITTEN skrev:Vi har sådan en leg, når vi går på stranden, det gør vi tit. Året rundt. Han elsker at slå smut. Når jeg spotter en særligt god smutsten, stiller jeg mig på den, så han skal løfte mig og flytte mig for at få fat i den. Jeg elsker at blive løftet op i luften og hænge dér og se mig om. Nogle gange troller jeg ham ved at stille mig på en håbløst dårlig sten.

Han løfter mig igen og igen uden at kny, ligeglad om der er andre folk. Og så dedikerer han sine smut til mig, hvis han kan mærke, de bliver gode. Det skete en håndfuld gange i dag.

:lun:


Hvilken hyggelig og fin tradition. :lun:
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf musling » 9. dec 2019, 05:18

POCKETKITTEN skrev:Vi har sådan en leg, når vi går på stranden, det gør vi tit. Året rundt. Han elsker at slå smut. Når jeg spotter en særligt god smutsten, stiller jeg mig på den, så han skal løfte mig og flytte mig for at få fat i den. Jeg elsker at blive løftet op i luften og hænge dér og se mig om. Nogle gange troller jeg ham ved at stille mig på en håbløst dårlig sten.

Han løfter mig igen og igen uden at kny, ligeglad om der er andre folk. Og så dedikerer han sine smut til mig, hvis han kan mærke, de bliver gode. Det skete en håndfuld gange i dag.

:lun:


:lun: :lun: :lun: det er sådan noget, som kun sker i romantiske film. Hvor er det skønt :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:
1
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pax Romana » 9. dec 2019, 12:43

POCKETKITTEN skrev:Vi har sådan en leg, når vi går på stranden, det gør vi tit. Året rundt. Han elsker at slå smut. Når jeg spotter en særligt god smutsten, stiller jeg mig på den, så han skal løfte mig og flytte mig for at få fat i den. Jeg elsker at blive løftet op i luften og hænge dér og se mig om. Nogle gange troller jeg ham ved at stille mig på en håbløst dårlig sten.

Han løfter mig igen og igen uden at kny, ligeglad om der er andre folk. Og så dedikerer han sine smut til mig, hvis han kan mærke, de bliver gode. Det skete en håndfuld gange i dag.

:lun:
Jeg ser en film for mit indre blik. :)

2
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MrMister » 10. dec 2019, 22:10

Hold sporet fra terapien. Også da det gik galt. Det var en stor sejr i vejen mod bedring. Det gjorde mig ret glad.
12
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. dec 2019, 18:16

Har sovet hos kæresten, og tog efterfølgende på job...

modtager først en besked om at han savner mig, og kort efter skriver han
"jeg tænkte altså der altså er plads til en ekstra tandbørste på badeværelset, og hvis du ønsker det må du gerne få en hylde i skabet :love2:"

Made my day :lun: :lun: :lun: :lun:
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 15. dec 2019, 11:48

En lille ting, men han kørte hjem i går aftes, da vi havde været til (larmende) familietamtam i mange timer. Jeg er en omvandrende zombie efter kl 20, så det er skønt ikke at skulle køre hjem :lun:
3
:lun: Be brave
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 15. dec 2019, 11:53

Han stod tidligt op med barnet, lavet morgenmad, og serveret frokost og sodavand til mig i sengen. Sørget for cola og bolsjer, og bedt mig om at få slappet af.
5
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf flicka » 15. dec 2019, 12:01

Hentet mig på stationen kl. 02.45 i nat, da jeg var på vej hjem fra damejulefrokost med en lille pind i øret.
5
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Hewlett » 16. dec 2019, 17:22

I dag.

Jeg havde en frygtelig smertefuld oplevelse da jeg for over 3 år siden fik sat min allerførste spiral op. Jeg lå i kramper og med opkast resten af dagen pga. smerter.
Spiralen havde udløbsdato i maj.... I år. Og den sidder stadig oppe i mig :tie:
Min læge fik endelig sparket mig afsted ved at lægge en henvisning til en gynækolog og det er så i morgen, en dato jeg i en hurtig vending havde fået nævnt for min kæreste i en eller anden random samtale.

I dag skrev jeg så og spurgte min kæreste om han mon havde nogle smertestillende piller liggende her hos mig (han bor i Herning) og han svarede at han bare kunne tage nogle med hjemmefra. Jeg skrev undrende tilbage at jeg jo skulle bruge dem i morgen og så kom det: han har husket datoen og til trods for at han lige pt. er hjemme i Jylland, tager han direkte fra et job i Aarhus kl. lort i morgen tidlig for at være hos mig kl. 09. Ikke blot for at hjælpe mig med at lufte mine hunde hvis jeg igen ligger i fosterstilling, men simpelthen for at tage MED til gynækologen og være hos mig :dåne:

Jeg føler lidt han er en keeper ..... :love2:
23
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaScrooge » 22. dec 2019, 14:12

Min kæreste ved, at jeg har et ekstremt blødt punkt for katte der har været ude i kulden eller regnen, fordi deres pels er kold og fugtig. Af en eller anden grund gør det dem EKSTRA nuttede, hvine-niveau-nuttede. Så hvis jeg sidder i sofaen og han lukker en kat ind fra altanen, tager han den og sætter den på skødet af mig, "Her, kold pels!", så jeg kan gå lidt i opløsning af fryd :-D
12
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. dec 2019, 23:50

Jeg havde hjemmebagte småkager med til kæresten igår... Han fik dem lige inden jeg skulle til gå, og han skyndte sig at proppe en hel småkage i munden.

Imens han gumler, siger han de er mega gode, og konstaterer så at jeg altså lige må vente lidt på mit farvelkys, for ellers risikerer han bare at jeg slikker krummerne af tænderne på ham, og de er så gode at han ikke har lyst til at dele :lol:

Jeg ventede pænt :D
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4865

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Patience » 26. dec 2019, 16:06

Vi ser ikke hinanden ret meget i de her dage fordi jeg arbejder meget hele julen. Vi skrev så lidt sammen i går aftes og jeg skrev at jeg savnede ham og fik så følgende svar : "Savner også dig. Det er ikke helt rigtigt uden dig."

Det er simpelthen så dejligt, at vi begge har det sådan selv efter så mange år sammen
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 31. dec 2019, 15:07

Jeg har fødselsdag i dag og mens jeg var ude at løbe en morgentur havde han forberedt lækker morgenmad med frisk frugt og flamberede pandekager :love: og købt en superflot gave til mig.
11
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Forhold og sex"