Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 22. dec 2023, 22:03

Lige om to min, så rejser jeg mig og går ud og børster tænder. Så finder han min bog og min telefon, og så lægger han mig i seng. Ryster min dyne, hiver mine sokker af og pakker mig ind i dynen.
Samme procedure hver eneste aften. Elsker det.
14
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4729

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Panton » 23. dec 2023, 03:43

.Magic. skrev:
Panton skrev:
TinaW skrev:
Panton skrev:
.Magic. skrev:Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:



Det kan også drille, just saying :D Men man ligger ikke rigtigt mærke til det, ellers er jeg bare vant til at min ex altid har brugt gaffatape til gaver :genert: Og bånd, nej det bruger han så heller ikke. Sidste jul fik jeg en gave der lå i en sort sæk, med gråt gaffatape :engel:

skal I holde jul hos dig?


Bor de ikke sammen, når altså han er i DK?



jojo, men det kunne jo være at de skulle holde jul med magics familie, eller mor ihvertfald.

Vi tager over til mine svigerforældre på Fyn i morgen og holder jul med hans datter, bror + hans kæreste og deres to drenge. Den 24. er vi hjemme - dyrene og os to :lun:



Det lyder hyggeligt, god tur til Fyn :kys:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf .Magic. » 24. dec 2023, 09:27

Han friede til mig i går og jeg sagde selvfølgelig ja :love2: :dåne:
43
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3995
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5242

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf girl_beat » 24. dec 2023, 09:38

.Magic. skrev:Han friede til mig i går og jeg sagde selvfølgelig ja :love2: :dåne:

TILLYKKE :blomst:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2616
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 179
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3921

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anlewi » 24. dec 2023, 10:49

.Magic. skrev:Han friede til mig i går og jeg sagde selvfølgelig ja :love2: :dåne:


:love2: Stort tillykke :love:
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 24. dec 2023, 11:21

Det slår ikke et frieri, men…

Min kæreste har de sidste to dage knoklet med alt muligt, og har næsten lavet hele to do listen selv…vel at mærke uden at han har set den eller hørt om den. Han har ryddet op, og gjort rent alle vegne. Først i dag har jeg nævnt nogen ting, jeg gerne vil have gjort inden huset fuld af gæster, og de er alle sammen gjort nu.
Og jeg ved at han i aften sørger for at være en god vært, og sikkert også tager sig af opvasken og køkkenrodet.
Jeg fortjener han (næsten!) ikke.
8
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2616
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 179
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3921

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anlewi » 24. dec 2023, 13:43

Min mand har prøvet at gøre alt hvad han kan for at muntre mig op, nu hvor ældstesønnen ikke kommer pga sygdom.
2
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13032
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3544
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56028
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 3. jan 2024, 07:26

Vores hund var rædselsslagen nytårsaften. :( Jeg fandt min mand inde i soveværelset, hvor han sad på sengen med hunden og sang for den og aede den. :lun:
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8952
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1518
Likede indlæg: 25647

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. jan 2024, 21:23

Køkkenet lignede lort, rod, opvask, affald alle vegne. - mit ansvar.

Jeg skred i bio med ungerne inden han stod op og kom hjem til et ryddet og rengjort køkken :love:
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5664
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1489
Likede indlæg: 22988

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. jan 2024, 17:57

Jeg sagde til ham i morges, at jeg var vågnet tidligt med ondt i kroppen og havde troet, at der måske var ved at ske noget.

Nu tror han, at jeg er ved at gå i fødsel, hver gang jeg pruster eller bøjer mig. :D

Han var ude på parkeringspladsen og så mig stå og krumme mig ind over køkkenbordet gennem vinduet og gik næsten i panik og lavede alle mulige vilde fagter ind til mig. I virkeligheden stod jeg bare og duttede mayo på datterens makrelmadder.
14
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2861
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5578

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 13. jan 2024, 05:46

Vi var til noget gallashow i går/prisuddeling. Alt var fint, jeg havde godt nok ikke gallaagtig kjole op men havde et par hvide og sort blomstrede bukser på.
Vi var kørt langt for at komme til showet og vi var der med min mands forening som vi skulle bakke op og fejre.
Lige inden showet går jeg på toilet og opdager jeg er blødt igennem mine bukser foran.
Jeg bruger min jakke som skjold foran mig, går ind i salen og siger til min mand at jeg er blødt igennem. Hans første sætning prompte:"Du siger bare til hvis vi skal tage hjem".
Jeg elsker ham for den slags så højt. Men vi blev, jeg havde bare jakken foran mig hele tiden hehe
7
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7510
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19670

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Animi » 13. jan 2024, 14:26

Jeg nævnte for min kæreste, at jeg havde kvalme i dag. Så da jeg kom hjem, hvade han købt lakrids til mig, fordi han ved, at det hjælper på min kvalme :lun:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30320

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 17. jan 2024, 10:41

I går sad han med den yngste hund på skødet hele eftermiddagen, efter hun havde fået trukket en tand ud og ikke reagerede ret godt på at vågne af narkosen.
Han sov også nede på gæsteværelset med hende i nat, så jeg ikke blev forstyrret, hvis hun var urolig og/eller skulle ud og tisse.
Han ved at hestene får ekstra hø, de dage det er koldt og giver dem en portion, når han alligevel er ude med hundene.
Også selv om han i bund og grund er ret ligeglad med dem (hestene)
4
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6452

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 17. jan 2024, 11:17

Jeg har problemer med at stå op i længere tid pga. en træls ryg. Det gør, at mange af mine favoritaktiviteter er begrænsede, eller i værste fald ikke mulige for mig.
Han sørgede for at gøre rent i køkkenet, så jeg kunne lege med min nye køkkenmaskine (som han skubbede blidt på, at jeg skulle købe til mig selv, men ikke har haft lyst til, fordi det har virket uoverskueligt med rengøring osv. af den) så jeg har fået lavet alt mulig sjovt. OG så tog han også og gjorde rent efter.
Her til morges har han ordnet køkken, katte og kakkelovn (brændeovn fr, men kunne ikke modstå en klar tretrinsraket :D )
Der var lunt og rent og hyggeligt. :lun: Sikke en dejlig ting at stå op til!

Nu håber jeg at vi kan komme frem til vores show i aften i KBH. Det er hans ene julegave. :kryds:
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30320

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 17. jan 2024, 11:46

Min mand har for resten også tilbudt min søn at tage med over og se på/hente knallert, når han finder en egnet.
Vi bor på en ø uden broforbindelse, så det er ikke lige muligt at smutte afsted med kort varsel.
Men så kunne de tage over og kigge/prøve/købe og overnatte ved mandens bror.
Så nu er jagten for alvor gået ind på en knallert, hvilket min søn selvfølgelig er vildt spændt over.
5

Tilbage til "Forhold og sex"