Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 11. feb 2019, 19:21

Han lavede aftensmad til mig efter træning. Stor nok portion så "du kan få med på madpakke i morgen"
10
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Honningprut » 11. feb 2019, 22:52

Min kæreste bor ikke hjemme lige for tiden, men har et værelse nært sit uddannelsested. Han skrev fredag aften, at han kom hjem lørdag eftermiddag, hvilket vi egentlig ikke havde planlagt. Han er langt bedre til det der med at være fra hinanden. Så da jeg hentede ham ved toget, spurgte jeg naturligvis hvorfor han kom hjem for 24 timer. Hans svar var:" Jeg kunne bare ikke undvære dig længere. Det er så hårdt at savne dig. Så jeg ville bare hjem og se dig."

Jeg elsker ham. :lun:
13
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 12. feb 2019, 10:32

Han og min søn havde været i brugsen efter fastelavnsboller og kom ind forbi kontoret med en til mig også.
At jeg så nok ikke burde spise den, er en helt anden snak :fløjt: :D
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 12. feb 2019, 15:55

Hahaha jeg kom til at like mit eget indlæg. Som at high five sig selv. :lol2:
12
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Honningprut » 19. feb 2019, 21:26

Som jeg har skrevet før så bor min kæreste og jeg pt. ikke sammen grundet uddannelse. Det betød også at vi ikke var sammen på valentinsdag, ikke at dagen betyder noget for mig, og jeg troede egentlig heller ikke, at min kæreste som sådan gik op i det. Vi havde en halv aftale om en biograftur, der ikke blev til noget, da der ikke lige kunne skaffes børnepasning, og jeg derfor aflyste. I lørdags da jeg skulle i Bilka, sagde han at han lige lagde nogle penge i min lomme til bussen, da jeg manglede småpenge til bussen. Da jeg stod i bussen og skulle til at betale, lå der en lille gave med en halskæde og nogle øreringe i min jakkelomme, som han havde købt til mig i valentinsgave. :lun:
14
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. mar 2019, 10:22

Han har givet mig hans sæsonkort, så jeg kan tage til fodbold i dag mens han arbejder :lun:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55650
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 2. mar 2019, 17:43

Han ER virkelig et pisse dejligt menneske! Jeg er lidt (meget) trist over at være blevet fyret. Og jeg har ondt i maven over uvished. (Jeg er alt for meget tryghedsnarkoman). Ondt i maven over at regne på hvor meget jeg går ned i indtægt.
Og han er så vidunderlig. Fredag morgen, da vi vågnede, kyssede han mig og sagde, at han havde lagt budget mens jeg sov, og at det der med penge skulle jeg ikke bruge mere energi på at bekymre mig om.
Og så er han skøn til at sige, at jeg skal tænke over hvad der gør mig glad arbejdsmæssigt - og at jeg skal se dette som en chance for at komme i gang med noget, som jeg brænder for. "Brug den tid du har brug for. Det vigtigste er at du er glad".

Han ser mig. Han anerkender mig i en grad, som jeg ikke har været vant til. Og han tror på mig.


Jeg er heldig. Jeg er meget heldig.
22
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 2. mar 2019, 23:24

Ado skrev:Han ER virkelig et pisse dejligt menneske! Jeg er lidt (meget) trist over at være blevet fyret. Og jeg har ondt i maven over uvished. (Jeg er alt for meget tryghedsnarkoman). Ondt i maven over at regne på hvor meget jeg går ned i indtægt.
Og han er så vidunderlig. Fredag morgen, da vi vågnede, kyssede han mig og sagde, at han havde lagt budget mens jeg sov, og at det der med penge skulle jeg ikke bruge mere energi på at bekymre mig om.
Og så er han skøn til at sige, at jeg skal tænke over hvad der gør mig glad arbejdsmæssigt - og at jeg skal se dette som en chance for at komme i gang med noget, som jeg brænder for. "Brug den tid du har brug for. Det vigtigste er at du er glad".

Han ser mig. Han anerkender mig i en grad, som jeg ikke har været vant til. Og han tror på mig.


Jeg er heldig. Jeg er meget heldig.


Hvor er jeg ked af at læse at du er blevet opsagt. Men hvor du heldig at have en så skøn mand ved din side i usikkerheden. Og hvor har han ret. :kys:
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 7. mar 2019, 09:47

Jeg har virkelig cravet fastelavnsboller de sidste uger, men da jeg er i gang med vægttab har jeg holdt mig i skindet indtil nu. Havde så besluttet, at i denne uge skulle det være og også sørget for at give den ekstra gas med træning for at lave plads til en stor fed fastelavnsbolle. Kørte så til vores lokale bager i går (den eneste i mange kms omkreds) og han havde ikke de der gammeldags fastelavnsboller, som jeg havde lyst til, men lovede at lave dem i dag. Nå æv, men så måtte det jo blive i dag. Står op og løber en tur alt imens jeg tænker på min belønning i aften :savl: og kører glad ned til bageren bagefter. Og så har han fucking glemt at lave mine fastelavnsboller :whine: Jeg var seriøst SÅ skuffet, at jeg græd en lille smule i bilen (jaja jeg har åbenbart ingen rigtige problemer og har også lige fået menstruation skal det siges :lol:) og ringede til manden og var trist. Vi snakkede om at han måske kunne køre til en bager på vej hjem fra arbejde, men der ligger bare ikke rigtig nogen på vejen og der er ofte heller ikke det store udvalg tilbage dér sidst på eftermiddagen. Så det så lidt sort ud med de der fastelavnsboller.

Men lidt efter fik jeg en snap fra ham af en æske fra Lagkagehuset indeholdende mine yndlingsfastelavnsboller, som vi altid spiste et hav af, da vi boede i KBH :love: Så har han simpelthen flexet fra arbejde for at køre ind til Roskilde by for at købe verdens bedste fastelavnsboller til mig :lun:
35
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 8. mar 2019, 05:44

Da jeg kom hjem i går, fik jeg en buket tulipaner som han påstod var fra vores ene kat. Hun havde selv købt dem og båret dem hjem. :blush2: :lol:
7
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 8. mar 2019, 08:19

Ladysparrow skrev:Da jeg kom hjem i går, fik jeg en buket tulipaner som han påstod var fra vores ene kat. Hun havde selv købt dem og båret dem hjem. :blush2: :lol:


Sikke en sød kat. Bedre end at få overbragt døde mus mm :D
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 8. mar 2019, 09:24

TinaW skrev:
Ladysparrow skrev:Da jeg kom hjem i går, fik jeg en buket tulipaner som han påstod var fra vores ene kat. Hun havde selv købt dem og båret dem hjem. :blush2: :lol:


Sikke en sød kat. Bedre end at få overbragt døde mus mm :D


Ja, hun er klart den sødeste af dem alle tre. :lol2: Selvom hun godt nok er der altid har døde/levende mus og fugle med ind.... :gisp:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 9. mar 2019, 13:35

"Hold nu op, du har altså en lækker krop"

:lun:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 9. mar 2019, 13:39

Mens jeg var på venindebesøg, så har han støvsuget hele hytten, ryddet op og leget så meget med hunden i haven, at den er dødtræt, så jeg ikke skal ud på en lang tur med den i blæst og regn.
Og så serverede han lige en tallerken frokost - "bare sæt dig, skat!"

Han får lov til at blive lidt endnu.
10
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
FrkSkovmose
Indlæg: 20
Tilmeldt: 9. sep 2015, 22:36
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf FrkSkovmose » 9. mar 2019, 21:26

Han kom hjem med super flyers, tre forskellige guldbarrer, cola og en buket roser fordi jeg er snotforkølet og det var synd for mig. Det var sødt!
8

Tilbage til "Forhold og sex"