Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 25. jan 2019, 09:59

Han er i gang med at lukke heste på græs, selv om de reelt set godt kunne vente til jeg kom hjem.
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Honningprut » 27. jan 2019, 22:51

Vi sad og spiste aftensmad i sofaen i gåraftes. Jeg kan sådan se at han sidder og kigger på mig fra øjenkrogen, da han har sat sådan et stykke tid spørger jeg:" Hvaaa laver du?" Hvor til han svarer:" Du er simpelthen så smuk og så god inden i. Jeg er så taknemmelig for at du stadig er her, og du vil være min." :love2: :love:
10
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 28. jan 2019, 16:19

Han har sendt mig en morgenbesked hver dag, siden vi lærte hinanden at kende (vi bor ikke sammen). Hver morgenbesked ligner ikke den foregående, så han gør sig umage med det. Det gør bare, at min dag starter rigtig godt :)

Min eks gjorde i øvrigt det samme..., så måske er det helt normalt? :) Uanset hvor "normalt" det er, så elsker jeg det!
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 28. jan 2019, 16:37

Q-beben skrev:Han har sendt mig en morgenbesked hver dag, siden vi lærte hinanden at kende (vi bor ikke sammen). Hver morgenbesked ligner ikke den foregående, så han gør sig umage med det. Det gør bare, at min dag starter rigtig godt :)

Min eks gjorde i øvrigt det samme..., så måske er det helt normalt? :) Uanset hvor "normalt" det er, så elsker jeg det!

Det er ligegyldigt hvor normalt det er. Det eeneste der tæller er at han/de gør det. At man ved man er poppet op i deres tanker og at de handler på de følelser det fremkalder.
Min kæreste er også fantastisk til at sende små hilsner. Altid forskellige - nogle gange wacko-formuleret på den fede måde. Det er så skønt og skide vigtigt.

Min kæreste har bestilt bord til os til Valentins Dag. Vi fejrer det ellers ikke, men den restauturant, hvor vores bryllup skal holdes, har et lækkert tilbud. Og så synes jeg - trods det vi ikke fejrer det - at det ER romantisk, når det nu er der vi skal giftes senere på året. :lun:
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Honningprut » 29. jan 2019, 14:24

Jeg har altid skrevet meget, også via forskellige blogs på Facebook. Jeg troede, at jeg skulle være journalist i mange år, men det kan ikke rigtig lykkes, da min søn ikke kan flytte skole grundet diagnose og sådan. Så jeg har lidt opgivet den drøm. Til gengæld er jeg meget politisk aktiv, og jeg valgte så at skrive et læserbrev her forleden til JV. Læserbrevet kom så med, og de havde skrevet i en mail til mig at det var velskrevet og relevant. Jeg fortæller det så til min kæreste. I dag da jeg kommer hjem har han så indrammet den lille notits af et læserbrev og hængt det op på væggen. Jeg spørger ham hvorfor, det jo ikke noget særligt, han siger så:" Man skal aldrig opgive sine drømme. Og de har jo ret. Det er velskrevet og relevant. Du er dygtig, Honning." :fløjt: :lun:
Senest rettet af Honningprut 29. jan 2019, 18:09, rettet i alt 1 gang.
27
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 29. jan 2019, 14:34

Honningprut skrev:Jeg har altid skrevet meget, også via forskellige blogs på Facebook. Jeg troede, at jeg skulle være journalist i mange år, men det kan ikke rigtig lykkedes, da min søn ikke kan flytte skole grundet diagnose og sådan. Så jeg har lidt opgivet den drøm. Til gengæld er jeg meget politisk aktiv, og jeg valgte så at skrive et læserbrev her forleden til JV. Læserbrevet kom så med, og de havde skrevet i en mail til mig at det var velskrevet og relevant. Jeg fortæller det så til min kæreste. I dag da jeg kommer hjem har han så indrammet den lille notits af et læserbrev og hængt det op på væggen. Jeg spørger ham hvorfor, det jo ikke noget særligt, han siger så:" Man skal aldrig opgive sine drømme. Og de har jo ret. Det er velskrevet og relevant. Du er dygtig, Honning." :fløjt: :lun:

Hold kæft, hvor er det sødt gjort! :dåne:
1
Donna Martin Graduates!
AlmostFamous35
Indlæg: 241
Tilmeldt: 4. jan 2016, 08:41
Kort karma: 30
Likede indlæg: 372

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf AlmostFamous35 » 29. jan 2019, 18:38

Han har lige sendt en SMS med “for helvede, hvor er jeg vild med dig!”

Det er det vildeste at vi har det sådan med hinanden efter 4,5 år som kærester. Vi er nyforelskede igen-igen og kan ikke få nok af hinanden. Så vi har taget en fridag i morgen og skal bare kysse, knalde, se film og spise take-away. De bedste dage :love2:
10
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 2. feb 2019, 12:42

Han har brugt halvanden time på at hjælpe ovre ved hestene, da deres læskur trængte til en kærlig hånd. Og nu sidder han og googler materialer til den forbedring/udvidelse, der skal laves til foråret.
Min hest står ovre ved vores genbo, så det er reelt set hendes ting, han går og reparere på, for min (hests) skyld.
3
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. feb 2019, 12:49

Jeg havde fundet nogle Armani sko jeg overvejede at købe, men synes at de var en lille smule dyre. Fortalte min kæreste om det.
Hans svar var: "Nogle gange skal du huske at forkæle dig selv!" :lun:

Nu var de ikke SÅ dyre igen, men det var stadig sødt.
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf bluetof1 » 2. feb 2019, 15:16

Samlet reoler og hylder og sat det op.
Han er ret sød.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6977

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 7. feb 2019, 14:59

Sendt mig en billede af mig og ham fra sidste weekend hvor vi var på ølbar, bartenderen har taget det af os hvor vi sidder og griner sammen af et eller andet fjollet. Teksten til billedet: "Here is me and my best friend - my wife to be" :dåne:
8
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 10. feb 2019, 17:26

I dag da vi var til koncert og der blev spillet et stille og virkelig smukt Chopin nummer. Da jeg drejede hovedet og kiggede på ham, sad han allerede og kiggede på mig med så pisse meget kærlighed i øjnene. Så kyssede han mig i panden og hviskede: "Der er kun én ting, der er smukkere end det nummer. Dig".

:lun:

Jeg elsker at han er så oprigtig, så varm og så følsom. Og jeg elsker os.
16
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 11. feb 2019, 09:32

Han vækkede mig i nat for at fortælle mig, at han elsker mig :lun:
9
:lun: Be brave
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 11. feb 2019, 12:25

Mistermor skrev:
LaMariposa skrev:Han vækkede mig i nat for at fortælle mig, at han elsker mig :lun:


Det lyder så dejligt. :love2: - Men jeg sidder og griner højt ved tanken om, hvordan min kæreste ville reagere, hvis jeg gjorde det ved ham. Han bliver simpelthen så tøsefornærmet, hvis jeg vækker ham. :lol:


Jeg tror heller ikke, jeg ville synes det var ret sødt, hvis min mand vækkede mig, for at sige at han elsker mig :fløjt: :D
Men jeg kan også have ret svært ved, at falde i søvn igen, hvis jeg bliver vækket i løbet af natten.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6977

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 11. feb 2019, 17:11

Ringet til mig lige inden han skal begynde at arbejde, bare for at sige han elsker mig. Have ikke regnet med at han ville ringe fordi han startede en time tidligere end han plejer.
1

Tilbage til "Forhold og sex"