Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf JoyNips » 18. apr 2020, 19:44

Han kørte spontant forbi en lokal planteskole og købte en masse påskeliljer og narcisser nedsat til det rene ingenting. I morgen skal de sættes langs vores indkørsel hvor vi kører total forårsblomst-bonanza.
8
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41313

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 23. apr 2020, 14:40

Jeg blev slået helt ud af en dårlig nyhed, så mens jeg var ude at gå (og tude af frustration og afmagt) hængte han to knagerækker op og fiksede to ruder i mit drivhus, fordi han ved, at de ting har irriteret mig længe. Og jeg er blevet lovet sushi til aften :love:

Jeg tror, jeg beholder ham :lun:
17
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. apr 2020, 16:48

Han har vasket min bil, så nu er den pæn og hvid igen :lol:
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sorenspige » 23. apr 2020, 16:51

At han overraskede mig med en buket røde roser i dag :love:.
Mens jeg sad og arbejdede i vores stue, og han sad i køkkenet, kom der pludselig et blomsterbud og holdt ind ved vores hus. Der gik lidt tid, før jeg fattede, at blomsterne var til mig.

Han havde bestilt dem, mens han arbejdede, fordi han syntes, at jeg var sej i denne underlige corona- periode :lun:.
18
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf twinkle » 24. apr 2020, 17:59

Jeg havde lige sat mig til rette i sofaen, med en tallerken nøjsomt skåret vandmelon, da der vælter er stykke vandmelon af min tallerken og lander på gulvet. Konstaterer tørt til mig selv, at den gider jeg fandme ikke samle op lige nu.
Så kommer han vimsende med en klud, samler stykket op og gør gulvet rent.

Det er dejligt med lidt støtte og opbakning, han har trods alt 50% af skylden for min nuværende tilstand :lol:
2
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 5. maj 2020, 22:54

Han har puttet mig i seng, altså sådan virkelig puttet mig, der er fanme hyggeligt :lun:
Jeg ville kysse han godnat i stuen, hvor han sidder og ser tv, for han er slet ikke grydeklar endnu, og han siger at han nok skal komme ind og sig godnat.

Da jeg har lagt mig kommer han ind, sætter sig, krammer og kysser, putter dynen godt rundt om mig, aer mig på kinden, kysser mig på panden, siger sov godt, jeg elsker dig, og så listede han ud i stuen igen, lukker døren med et natnat.

Det lyder/er måske lidt barnligt, men jeg smeltede totalt, og er fyldt op af sådan en "uhmm" følelse, elsker følelsen af at være elsket, af tryghed, af at han passer på mig.
For det er altid mig der passer på alle andre, så de der små ting, som heller ikke er overgjort eller for meget, dem er jeg vanvittig vild med.
11
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Contrast » 6. maj 2020, 11:19

Madam Pomfrey skrev:Han har puttet mig i seng, altså sådan virkelig puttet mig, der er fanme hyggeligt :lun:
Jeg ville kysse han godnat i stuen, hvor han sidder og ser tv, for han er slet ikke grydeklar endnu, og han siger at han nok skal komme ind og sig godnat.

Da jeg har lagt mig kommer han ind, sætter sig, krammer og kysser, putter dynen godt rundt om mig, aer mig på kinden, kysser mig på panden, siger sov godt, jeg elsker dig, og så listede han ud i stuen igen, lukker døren med et natnat.

Det lyder/er måske lidt barnligt, men jeg smeltede totalt, og er fyldt op af sådan en "uhmm" følelse, elsker følelsen af at være elsket, af tryghed, af at han passer på mig.
For det er altid mig der passer på alle andre, så de der små ting, som heller ikke er overgjort eller for meget, dem er jeg vanvittig vild med.


Barnligt eller ej, det lyder så sødt :love2:
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Guilded_Lily » 6. maj 2020, 15:42

Købt og skiftet dæk og slanger på min racercykel.
2
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26586

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 6. maj 2020, 16:27

Contrast skrev:
Madam Pomfrey skrev:Han har puttet mig i seng, altså sådan virkelig puttet mig, der er fanme hyggeligt :lun:
Jeg ville kysse han godnat i stuen, hvor han sidder og ser tv, for han er slet ikke grydeklar endnu, og han siger at han nok skal komme ind og sig godnat.

Da jeg har lagt mig kommer han ind, sætter sig, krammer og kysser, putter dynen godt rundt om mig, aer mig på kinden, kysser mig på panden, siger sov godt, jeg elsker dig, og så listede han ud i stuen igen, lukker døren med et natnat.

Det lyder/er måske lidt barnligt, men jeg smeltede totalt, og er fyldt op af sådan en "uhmm" følelse, elsker følelsen af at være elsket, af tryghed, af at han passer på mig.
For det er altid mig der passer på alle andre, så de der små ting, som heller ikke er overgjort eller for meget, dem er jeg vanvittig vild med.


Barnligt eller ej, det lyder så sødt :love2:

Det er SÅ dejligt!
Jeg bliver puttet hver aften, for vi går ikke i seng samtidig. Og det er lidt fjollet, og lidt barnligt, men fyldt med kærlighed.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Primerose » 6. maj 2020, 23:20

Madam Pomfrey skrev:Han har puttet mig i seng, altså sådan virkelig puttet mig, der er fanme hyggeligt :lun:
Jeg ville kysse han godnat i stuen, hvor han sidder og ser tv, for han er slet ikke grydeklar endnu, og han siger at han nok skal komme ind og sig godnat.

Da jeg har lagt mig kommer han ind, sætter sig, krammer og kysser, putter dynen godt rundt om mig, aer mig på kinden, kysser mig på panden, siger sov godt, jeg elsker dig, og så listede han ud i stuen igen, lukker døren med et natnat.

Det lyder/er måske lidt barnligt, men jeg smeltede totalt, og er fyldt op af sådan en "uhmm" følelse, elsker følelsen af at være elsket, af tryghed, af at han passer på mig.
For det er altid mig der passer på alle andre, så de der små ting, som heller ikke er overgjort eller for meget, dem er jeg vanvittig vild med.


Hah, min kæreste putter også somme tider mig, når jeg (en sjælden gang i mellem) går tidligere i seng end ham.
Jeg elsker det også og synes det er drønhyggeligt.

Når vi lægger os til at sove samtidigt, har han lavet en videreudvikling af skeen, som han kalder “stolen” :lol:
Det er lige som en helt tæt ske med benene i en 90graders vinkel, så det føles som at sidde på en stol(hans lår). Ja, er måske ikke voldsomt indviklet, men hold fast, hvor er det bare ægte kærlighed, når han lægger sig heeelt tæt på og hvisker “jeg laver dig lige en stol” :dåne: det er vores lille dejlige ting.
5
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 7. maj 2020, 10:03

Han har trænet mig og rost min ginga :D Han nørder total undervisning (i sparkehoppedanseleg) på mig og jeg synes det er herligt. 1. fordi han er en rigtig dejlig og dygtig (og tålmodig - jeg er så meget motorikspade :genert: ) underviser og 2. jeg får mulighed for at træne på en SJOV måde, når det er sammen med ham. 3. Det er sammen med ham alene - så jeg har superkompetent, skræddersyet soloundervisning, hver dag. Det er edderrøjme da luksus!

I går sagde han, at jeg er bomstærk :pompom:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Vixen » 7. maj 2020, 11:18

Han stod op og lavede morgenmad til os, selvom jeg har bøvl med min mave og kun kunne spise et blødkogt æg. Senere for han op og lavede en rugbrødsmad til mig, fordi jeg pludselig kunne spise, men sad og forberedte undervisning (vi arbejder begge hjemmefra).

Han er i det hele taget altid pisse sød og overskudsagtig.
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 7. maj 2020, 11:37

Da jeg hentede poste i går, lå der et postkort fra ham - motivet er et snapshot af vores søn og mig - tekster "You two makes me smile every day, love you always" :lun:
6
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anlewi » 7. maj 2020, 11:56

Han er ved at monterer vores nye opvaskemaskine. Han er så overskudsagtig, så han har den 14årige knægt med i opgaven :danse: :danse: :danse:
2
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anlewi » 7. maj 2020, 14:56

Og nu opsættes de nye lamelgardiner - er vild med hvor meget han har nået herhjemme i nedlukningen :love2: :love: :banan2:
3
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:

Tilbage til "Forhold og sex"