Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 2. sep 2018, 20:27

Jeg fik en flot buket roser i går, fordi jeg har været røg-fri i en uge :) :)
5
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 3. sep 2018, 09:34

Arrangeret restaurantbesøg med tapashygge på vores bryllupsdag på fredag - efter vi flyttede på landet har vi været RIGTIG meget i arbejdstøjet og knoklet på med både indendørs og udendørs projekter, så det bliver hyggeligt at tage pænt tøj på og komme ud en tur :D
8
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 4. sep 2018, 06:21

Vi har ikke rigtig set hinanden, siden vores ferie er slut da vi arbejder forskudt. Jeg sover når han kommer hjem og han sover når jeg tager afsted på arbejde. Så vi kommunikerer mest på sms eller små breve, da jeg kommer ned på badevaerelset i morges var der et lille brev sat fast på spejlet. Jeg synes det er noget af det hyggeligste at få når ikke vi rigtig ses og jeg mest af alt bare savner at snakke med ham.
4
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 4. sep 2018, 07:04

Ladysparrow skrev:Vi har ikke rigtig set hinanden, siden vores ferie er slut da vi arbejder forskudt. Jeg sover når han kommer hjem og han sover når jeg tager afsted på arbejde. Så vi kommunikerer mest på sms eller små breve, da jeg kommer ned på badevaerelset i morges var der et lille brev sat fast på spejlet. Jeg synes det er noget af det hyggeligste at få når ikke vi rigtig ses og jeg mest af alt bare savner at snakke med ham.


Det må være træls at have så forskudte arbejdstider. Er der chance for, at det ændrer sig for jer i fremtiden?
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf girl_beat » 4. sep 2018, 07:29

Arrangeret en spontan kæreste-hygge-aften med sushi, da nogle arbejdsplaner blev ændret :lun:
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 4. sep 2018, 07:44

Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Vi har ikke rigtig set hinanden, siden vores ferie er slut da vi arbejder forskudt. Jeg sover når han kommer hjem og han sover når jeg tager afsted på arbejde. Så vi kommunikerer mest på sms eller små breve, da jeg kommer ned på badevaerelset i morges var der et lille brev sat fast på spejlet. Jeg synes det er noget af det hyggeligste at få når ikke vi rigtig ses og jeg mest af alt bare savner at snakke med ham.


Det må være træls at have så forskudte arbejdstider. Er der chance for, at det ændrer sig for jer i fremtiden?


Ja heldigvis - han har startet op som selvstændig og har hele sommeren kun arbejdet deltid som bartender, men nu henover efteråret og vinteren er han tilbage på sådan cirka fuldtid. Men han kan selv bestemme hvornår han vil arbejde, så vi har sagt mindst 2 weekender om måneden har vi fri sammen. men det er sgu lidt en omvæltning efter en god lang sommer hvor vi har har haft mange dage sammen.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 8. sep 2018, 09:10

"Man kan altså godt se på din røv, at du er begyndt at cykle"

Jeg er et omvandrende kropstraume lige pt., fordi min psyke ikke har det alt for godt, så det var en meget velvalgt kompliment :love: :genert:
12
:lun: Be brave
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. sep 2018, 15:52

Vi skal have pizza.

Jeg kunne ikke vælge, om jeg ville have luksusversionen fra den rigtige italiener, fordi jeg så ikke kunne få pomfritter til, eller den lidt mere tarvelige pizza fra kebabstedet, hvor der til gengæld er gode pomfritter.

Hr. Pocket lagde hurtigt slagplanen og er kørt efter luksuspizza det ene sted. Derfra ringer han og bestiller pomfritter, som han henter det andet sted, der slet ikke ligger i nærheden.

Spurgte ham, før han tog af sted, hvorfor han forkælede mig så meget.

Han sagde bare: "Fordi du er mit livs lys."
Jeg hørte: "Der kommer pomfritter om lidt." :lun:
32
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26584

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Santa » 8. sep 2018, 18:58

Han har igen givet den gas som havemand i mit sommerhus.
Han har fjernet et halvstort træ, klippet hæk og så har vi plantet et kvædetræ, som jeg glæder mig til at plukke frugter af næste år.
Lavede hans yndlingsmad til aften som tak.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Wizzze » 10. sep 2018, 14:55

Hun har bagt banankage, bare fordi jeg er sød og pæn og rar :dåne: :love:

iloveyou.gif
iloveyou2.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 10. sep 2018, 15:45

Wizzze skrev:Hun har bagt banankage, bare fordi jeg er sød og pæn og rar :dåne: :love:

iloveyou.gif
iloveyou2.gif

Hun er en go' en. Hvis de laver mad til en, så er det om at holde dem glade! :D

OT: Han har lavet daal til os, som stod og lige var til at varme efter arbejde og træning. Plus han er gået med på at gameficere træning/sundere og mindre madindtag. Jeg er dårligt motiveret, medmindre der er lidt konkurrence over det.
Han er en go' en :blush2:
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Primerose » 10. sep 2018, 22:18

Han overraskede mig med en kæmpestor, smuk buket langstilkede røde og hvide roser og spurgte om jeg havde lyst til at være hans kæreste nu - og mange år frem :dåne: det var bare SÅ sødt og romantisk.
9
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ado » 11. sep 2018, 10:20

Han er bare vidunderlig. Mit selvværd har det rigtig skidt for tiden. Den anden aften lå jeg på sengen og spillede på mobilen, mens han arbejdede på sit kontor. Og uden vi havde talt om noget, lagde han sig ind ved siden af mig og sagde: "Vi elsker hinanden. Helt ind i det inderste. Det er sådan vores forhold er. At vi har hele livet sammen og hele tiden har roen, fordi vi elsker hinanden. Så du skal ikke gå og tænke og analysere over om du nu er god nok. Du skal bare være dig. Så er alt som det skal være".


Han er simpelthen noget af det dejligste. Jeg elsker ham så pisse højt. Og jeg skal virkelig arbejde med mig selv, så jeg kan få fundet noget selvværd frem igen. Det nytter ikke noget, at jeg skal gå og pine mig selv til mavesår. Og da slet ikke, når jeg har været så heldig at finde en kæreste som ham.
27
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skralde » 11. sep 2018, 10:36

Ado skrev:Han er bare vidunderlig. Mit selvværd har det rigtig skidt for tiden. Den anden aften lå jeg på sengen og spillede på mobilen, mens han arbejdede på sit kontor. Og uden vi havde talt om noget, lagde han sig ind ved siden af mig og sagde: "Vi elsker hinanden. Helt ind i det inderste. Det er sådan vores forhold er. At vi har hele livet sammen og hele tiden har roen, fordi vi elsker hinanden. Så du skal ikke gå og tænke og analysere over om du nu er god nok. Du skal bare være dig. Så er alt som det skal være".


Han er simpelthen noget af det dejligste. Jeg elsker ham så pisse højt. Og jeg skal virkelig arbejde med mig selv, så jeg kan få fundet noget selvværd frem igen. Det nytter ikke noget, at jeg skal gå og pine mig selv til mavesår. Og da slet ikke, når jeg har været så heldig at finde en kæreste som ham.


Jeg liker naturligvis pga. hans handlinger og ikke følelsen af ringe selvværd. :kys: Jeg håber sådan at det lykkedes for dig at få det bedre med dig selv.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 17. sep 2018, 17:04

Han har sendt blomster, en smuk buket.
4

Tilbage til "Forhold og sex"