Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Evapeva » 2. sep 2016, 19:19

TS, det er klart, at det gør mere ondt, når de to bliver sammen (som de jo nok gør, virker det til). Jeg kan sagtens sætte mig ind i følelsen af, at retfærdighed havde været, at han var endt med ingen. Og måske gør det også ondt at tænke på dem sammen osv. osv.

Men lad være med at bebrejde hende noget - hun kommer videre fra granatchokket på sin måde, du på din. Hun skylder faktisk lige præcis ikke dig en uddybning af hendes valg; det har hun forhåbentligt nogle veninder til. I hendes øjne er du jo "fjenden"/"kamphønen", selvom du er gået ud af det. Det kan næsten ikke være anderledes.

Jeg har selv haft en eks-kæreste til min mand i røret, dengang hun savnede ham og vi havde noget fnidder, jeg følte for at få redt ud. Det var vitterligt ikke behageligt at være i mine sko imens, og jeg nærede egentlig kun irritation over for hende og alle hendes 117 forsmåede følelser. De var gået hver til sit et helt år, før vi fandt sammen, så det var også en heeelt anden "get over it!"-følelse, der ramte mig, i forhold til din historie, skal det lige siges.

Det var min nysgerrighed/store lyst til at konfrontere situationen, der dog fik mig til at ringe og tage snakken med hende i første omgang. Det var første og eneste gang, vi talte sammen på den måde. Der kom INTET godt ud af det.

Mit bedste råd: Glem hende. Glem ham. Glem tanken om dem. Fuck dem! Du er allerede i gang med et nyt, spændende kapitel i dit liv. Lad det få lov at fylde det hele nu. :)
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 2. sep 2016, 20:00

Nipsting, det er nok de færreste der rent faltisk er så langt som jeg er efter sådan en tur. Jeg dyrker bestemt intet og er næsten bange for at få et tilbagefald fordi jeg allerede er glad og lettet. At jeg engang imellem tænker og ærgrer mig, det er altså min personlighed og ikke fordi jeg hænger mig i det. Jeg har ingen kontakt til ham, så det er sgu da ikke en straf at jeg ikke tænker mere, det aner han jo ikke.

Eva, enig i hun ikke skylder, men så kan hun jo lade være med at sige hun vil give lyd og give udtryk for hun stoler mere på mig end ham og det er ham hun er sur på osv. ;)
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Evapeva » 3. sep 2016, 17:48

Chanel skrev:Eva, enig i hun ikke skylder, men så kan hun jo lade være med at sige hun vil give lyd og give udtryk for hun stoler mere på mig end ham og det er ham hun er sur på osv. ;)


Men det kan man jo fortryde, at man sagde, efter det værste chok har lagt sig.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 3. sep 2016, 19:20

Ja ja, men det ændrer da ikke på det irriterer mig.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 4. sep 2016, 12:55

Haha jamen så tager jeg da bare den sten og fjerner. Så nemt er det jo nemlig
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 5. sep 2016, 14:18

Hvis jeg bare kunne lægge alt bag mig havde jeg ikke skrevet denne tråd ;)
3
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Sjo » 13. sep 2016, 10:51

Jeg forstår virkelig godt behovet for, at han fandeme kan lære det og stå helt alene og ha-ha, hvor har han godt af det. Det gør jeg. Virkelig. Jeg ved bare også, at det ikke gør dig en skid lykkeligere, at han er ulykkelig og alene og "har lært det". Jeg har selv været der.

Og nu siger jeg noget, som nok er temmelig upopulært og ikke særlig venligt: Drop dramatrangen.
14
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 17. sep 2016, 20:58

Sjo skrev:Jeg forstår virkelig godt behovet for, at han fandeme kan lære det og stå helt alene og ha-ha, hvor har han godt af det. Det gør jeg. Virkelig. Jeg ved bare også, at det ikke gør dig en skid lykkeligere, at han er ulykkelig og alene og "har lært det". Jeg har selv været der.

Og nu siger jeg noget, som nok er temmelig upopulært og ikke særlig venligt: Drop dramatrangen.


This.

Og når man alligevel er igang med at droppe unødig bagage, så anbefaler jeg at man også smider offerkortet i skraldespanden.....

Jeg siger ikke at man skal finde sig i hvad som helst (eller nogen som helst form for shit). Men hvis man alligevel bliver udsat for det, så er der ikke nogen bedre hævn end at hæve hovedet, slå med nakken, og se at komme videre. Du har videre til et andet job. Gør dig selv tjenesten at komme videre på det private plan også. Du er hævet over ham.....
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 17. sep 2016, 22:57

Det er nemt nok at sige at man "bare" skal hæve hovedet, slå med nakken, og komme videre. Det er bare ikke lige nemt for alle rent faktisk at gøre, især ikke så relativt kort efter.
Selvfølgelig bliver man nødt til at gøre noget og ikke bare blive liggende i fosterstilling hele tiden. Men det er altså ikke bare alle der har lige nemt ved at komme videre, bare sådan lige.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Sjo » 19. sep 2016, 12:12

Animi skrev:Det er nemt nok at sige at man "bare" skal hæve hovedet, slå med nakken, og komme videre. Det er bare ikke lige nemt for alle rent faktisk at gøre, især ikke så relativt kort efter.
Selvfølgelig bliver man nødt til at gøre noget og ikke bare blive liggende i fosterstilling hele tiden. Men det er altså ikke bare alle der har lige nemt ved at komme videre, bare sådan lige.

Jeg tror, at Vibsen mener, at der er forskel på at sumpe rundt i ulykke og på at kæmpe for at komme videre.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 19. sep 2016, 12:21

Sjo skrev:Jeg tror, at Vibsen mener, at der er forskel på at sumpe rundt i ulykke og på at kæmpe for at komme videre.


Det ved jeg godt. Men jeg har det sådan - det er mindre end to måneder siden, at TS fandt ud af at en mand hun kendte og stolede på 7 år, har løjet for hende i alt den tid. To måneder! Det synes jeg altså virkelig ikke er særlig lang tid, og jeg synes det er helt fair at man så stadigvæk har ondt af sig selv. Selvom det idelle ville være at hæve sig selv over ham og komme videre, er det altså bare ikke så nemt. Og jeg synes det er rigtig ærgerligt at TS ikke engang kan skrive nogen af sine tanker ned, i en tråd hun har oprettet til formålet, uden at få at vide at hun skal droppe dramatrangen, smide offerkortet ud og hvad ved jeg. Det er nemt nok at sige "Kom videre", men det kan altså godt være svært bare lige at gør det når man står i situationen.

At TS en gang i mellem får luft for sine tanker ved at skrive dem ned herinde, betyder altså ikke at hun ikke gør noget for at komme videre. Faktisk kan det at få tankerne ned på skrift, være en stor del i det at komme videre.
14
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 19. sep 2016, 13:10

Efter at have kigget tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er ret vildt hvad Chanel har måtte lægge øre til. Hun får at vide at hun er dum som en dør (læste godt forklaringen efterfølgende, men det er stadigvæk ret nedern at skrive synes jeg), at hun gerne selv vil bedrages, at det er hendes egen skyld at hun ikke kunne sætte grænser for sig selv, at hun bare gerne vil koge suppe på det, at hun skal droppe dramatrangen, droppe offerkortet osv. Wow. Bare, wow. Jeg er godt nok glad for at jeg ikke selv oprettede en selvstændig tråd, da jeg fandt ud af at min kæreste har løjet for mig i det 1,5 år vi var sammen. For de kommentarer havde jeg godt nok ikke orket.

Chanel, jeg håber det trods alt går godt for dig :kram:
19
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf heysamaysa » 20. sep 2016, 08:24

Animi skrev:Efter at have kigget tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er ret vildt hvad Chanel har måtte lægge øre til. Hun får at vide at hun er dum som en dør (læste godt forklaringen efterfølgende, men det er stadigvæk ret nedern at skrive synes jeg), at hun gerne selv vil bedrages, at det er hendes egen skyld at hun ikke kunne sætte grænser for sig selv, at hun bare gerne vil koge suppe på det, at hun skal droppe dramatrangen, droppe offerkortet osv. Wow. Bare, wow. Jeg er godt nok glad for at jeg ikke selv oprettede en selvstændig tråd, da jeg fandt ud af at min kæreste har løjet for mig i det 1,5 år vi var sammen. For de kommentarer havde jeg godt nok ikke orket.

Chanel, jeg håber det trods alt går godt for dig :kram:



hvis man ikke kan tåle folks meninger skal man vel i bund og grund ikke lave et opslag på en debatside? og hvis man ikke vil debatere og kun høre de ting man selv gerne vil så er det jo i bund og grund ikke en debat.


personligt stod min sympati af allerede i de første linier hvor trådstarter indledte et forhold til en mand i et forhold - så er hun jo i bund og grund selv med til at starte bedraget. (men det må jeg måske heller ikke have lov til at skrive???)
4
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 20. sep 2016, 08:30

heysamaysa skrev:hvis man ikke kan tåle folks meninger skal man vel i bund og grund ikke lave et opslag på en debatside? og hvis man ikke vil debatere og kun høre de ting man selv gerne vil så er det jo i bund og grund ikke en debat.


personligt stod min sympati af allerede i de første linier hvor trådstarter indledte et forhold til en mand i et forhold - så er hun jo i bund og grund selv med til at starte bedraget. (men det må jeg måske heller ikke have lov til at skrive???)


Selvfølgelig må man gerne skrive sin mening - men der er forskel på den måde man skriver det på.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 20. sep 2016, 11:27

Verden er i mine øjne bare en anelse mere nuanceret end det. Der findes faktisk folk der kan begå forfærdelige tarvelige handlinger, uden det betyder at de så begår dem igen og igen. Der findes folk der er utro én gang, men så aldrig er det igen. Og nej, det at han var sin kæreste utro med Chanel betyder ikke efter min mening at hun så burde tænke "Nårh ja, hvis han kan finde på at være utro en gang, så betyder det nok at han i de næste 7 år vil manipulere mig og lyve for mig igen og igen og igen, og fuldkommen behandle mig som lort."

Men uanset hvilken mening man har om det, synes jeg stadigvæk ikke det retfærdiggører de i mine øjne nedlandende og usympatiske kommentarer der har været i denne her tråd. Chanel begik en fejl dengang ja, og det bøder hun så nu for i stor grad. Skal man absolut sparke til en der allerede ligger ned? Skal man altid skrive det ned man tænker, helt ukritisk? Ville man være kommet med de samme kommentarer hvis det havde været ens gode veninde der stod foran en?
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"