Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Tindertråden.

Indlægaf canoodle » 3. dec 2015, 19:32

Jeg snakker med TO søde fyre. Ikke på Tinder med på Happn og OKCupid app'en. Den ene bor i Hamburg, så det er lidt besværligt, men snakken kører ret ubesværet og han virker simpelthen så rar.

Dude nummer to er lidt sådan en hipsterdude, men han virker ret chilled, og er også vaks på at chatte. Lad os se hvad det bringer med sig! :)
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 3. dec 2015, 19:46

Jeg skriver stadig lidt med ham, der aflyste daten i fredags. Han er meget "på" når vi skriver og vil så gerne mødes, men så er han bare tavs i lang tid og jeg er sådan lidt, handling/ord.

Skriver så med en anden, der virker ret sød.

Har skrevet meget med en, men det blev sådan mest ved snak, som om der ikke rigtig var udsigt til at mødes, så jeg har nok trukket mig lidt i samtalen.

Har stadig til gode at mødes med en fra Tinder.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 7. dec 2015, 23:28

Daten, der aflyste (stadig yndlings-tindermand) har selv foreslået fredag, så der har jeg en date. Måske :forvirret2: Ej, jeg regner ikke med, han aflyser, men frygter det godt nok lidt. Alle mine usikkerheder er i spil, så jeg tør ikke håbe, agtigt.

Hans årsager til at aflyse sidste fredag var, for øvrigt, reelle nok, det kom bare lidt sent.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Tindertråden.

Indlægaf canoodle » 8. dec 2015, 20:29

Puffi skrev:Daten, der aflyste (stadig yndlings-tindermand) har selv foreslået fredag, så der har jeg en date. Måske :forvirret2: Ej, jeg regner ikke med, han aflyser, men frygter det godt nok lidt. Alle mine usikkerheder er i spil, så jeg tør ikke håbe, agtigt.

Hans årsager til at aflyse sidste fredag var, for øvrigt, reelle nok, det kom bare lidt sent.


Mon ikke det så bliver til noget denne gang? :) Det er et godt tegn, at han selv kommer på banen med en dato.



Jeg var på date med hipster-agtig fyr i lørdags. Det var rigtig hyggeligt :) Han er ret anderledes end nogen fyre jeg har mødt, meget introvert type og udseendemæssigt også lidt sjov. Han er super stiv og klodset i sin motorik, hvilket jeg kan mærke, at jeg ikke er sådan helt nede med. Tænk, jeg havde aldrig overvejet at det kunne være et issue. Til gengæld har han super god stil, er vildt sød og intelligent, og var ret sjov, så snart han åbnede lidt op. Så summa summarum er at vi skal ses igen, når han er tilbage i Berlin efter nytår, og så skriver vi sammen så længe.

Hamborg-fyr er meget sjov at snakke med stadigvæk, men han kommer ikke til byen før til nytår, så der er ikke rigtig nogen mulighed for rigtig at kemi-tjekke før det. Det passer mig fint. Jeg har virkelig rigeligt at se til :)
3
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 11. dec 2015, 00:16

Jeg har ikke hørt fra tinder-mand, som jeg (måske!!) har date med i morgen, siden i søndags. Skrev til ham tirsdag aften - bare how goes og om vi havde en aftale. Intet svar. Han har set beskeden onsdag morgen. Er så lige faldet i fælden her for en times tid siden, fordi jeg så han var online (messenger), at skrive til ham..... Og nu hader jeg mig selv. :nej:

Og et eller andet sted, selvom han så skriver i morgen (ved et eller andet latterligt lykketræf) at ja da, vi har en aftale og hvordan og hvorledes, så... Jamen - det er bare så fjernt fra mig, det der med overhovedet ikke at svare, at jeg et eller andet sted tænker, at gnisten måske nok bare er væk for mig. Og tænker også lidt, at hvis han virkelig er så meget på, som han siger (uanset mulig travlhed), så gør man sgu noget, skriver noget.

Skriver med en anden, som jeg er lidt tvivlende omkring, mest fordi han har børn (udeladt af profiltekst, det kom som et chok, da han sagde det) og jeg bare på ingen måde kan overskue de der børn. Men han er sød og venlig og rar og han skriver sgu, faktisk hver dag. Måske det i virkeligheden betyder mere end ord, der ikke bliver til noget.



Jeg forstår ikke, at det skal være så f**king svært at få aftalt et f**king møde med bare en eller anden! :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 11. dec 2015, 05:13

^^Nu er jeg muligvis for firkantet, Puffi, og jeg ved kun, hvad du fortæller i dette indlæg. Men jeg ville virkelig ikke gide nogen af dem! Ham dér, der ikke kan melde ud ... Jeg ville klart tænke, at jeg var en nødløsning, hvis ikke der i mellemtiden kom noget bedre forbi. Gu' gider jeg da ej skulle rende rundt og ikke vide, hvor jeg står ift date eller ej. Rend og hop - altså ham, ikke dig, selvfølgelig! :)
Den anden ... Nej tak! Ville helt klart overveje, hvilke "små" overraskelser, der ellers lå gemt, og hvis du oveni ikke gider andres børn, ja, så er dén potte vel lissom ude. :)

En del af problemet ville måske løse sig, hvis dit mål ikke bare var at mødes med "en eller anden", som du skriver. Ikke spor hårdt, men tværtimod opbakkende ment. Du har sgu al mulig "ret" til og også mulighed for at kræve noget mere (fx almindelig ordentlig opførsel) af mænd, før du behøver overveje at gå ud med dem.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Tindertråden.

Indlægaf Garfield » 11. dec 2015, 08:08

^ Alt, hvad ManicNinja skrev.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 11. dec 2015, 12:03

Jeg er enig med dig mht. den første. Den er faktisk død for mig. Sidde og vente på en mand? Nej, det har jeg gjort nok og det sker aldrig igen.

Mht. den anden, synes jeg du er liiiiige lidt hård. Jeg tror virkelig ikke, der ligger andre "overraskelser", han er sgu sød, det er bare de der børn, jeg ikke helt kan håndtere.



Og igen, tror jeg ikke helt, du fanger min humor (men hey, måske er jeg bare ikke sjov :-D ), jeg vil selvfølgelig ikke bare mødes med en eller anden - så kunne jeg have mødtes med ham, der stensikkert ville voldtage mig, når jeg ikke lige følte for at knalde på første date. Jeg mener bare, at jeg har skrevet med en del fyre derinde og det er bare som om, at der så ikke rigtig sker noget - og den kan jeg selvfølgelig også tage ind og tænke over om der enten er noget fællestræk med de fyre, jeg falder i snak med eller om det simpelthen er mig, der skal "sortere" på en anden måde end jeg gør nu. Jeg ved det ikke. Jeg vil bare gerne krammes af en sød og rar mand :)
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 11. dec 2015, 15:52

Jeg fangede udmærket, at der var et lidt opgivende grin over din "ajmen, det kan da for hulen ikke være så svært at støve sådan en smule mand op, altså!"-agtige afslutning. :) Men jeg valgte at tage dine ord bogstaveligt, fordi jeg mente - og stadig mener - at dine beskrivelser lyder lidt, som om der faktisk er et gran af alvor i den sjove bemærkning. Som om du giver flere chancer til nogle mænd, du dybest set heller ikke selv synes fortjener det. Hvorfor? Fordi du bare så gerne vil noget dating og forhold og noget. Og kun godt, hvis det ikke er sådan, du har det. Bare sådan det lyder. I mine ører.

Så ja, jeg mente faktisk lige præcis, som du selv skriver, at jeg tror, du kunne have godt af at "sortere på en anden måde, end du gør nu". Forkortet: Stil nogle (flere) krav til dem - lad dig selv fortjene lidt mere og giv dem lidt færre chancer. Og er der så ingen mænd tilbage. WTF - you'll live. Der skal nok komme én forbi, som kan lidt mere end blot overholde almindelige spilleregler aka fx i tide finde ud af at sige, han har to sæt tvillinger, eller at melde rent ud, at han gerne vil ses torsdag kl 20 (i stedet for "en af dagene" eller "måske på fredag-agtigt, men vi kan jo lige skrives ved"). Lidt mere end dét må man da kunne forlange, og hvis ikke ... Skal man så virkelig tage til takke? Og får man ikke i nogen grad den partner/date, man fortjener? (Altså - giver man mange chancer og meget slack, ja, så bliver man også behandlet som én, der ikke er de store konsekvenser ved at være lidt fesen over for).

Anyway. Mente nu ikke, at ham dér nummer to nok ville vise sig at være en eller anden psycho :D Bare lige for at gøre den klar. Mente bare, jeg nok ville blive ret loren ved én, der ikke havde været åben om så væsentlig en ting som dét at have børn. Sidste gang, jeg rendte på sådan én, viste han sig faktisk først at have to børn. Lidt senere havde han så faktisk også et tredje barn. Et donorbarn. Som han så jævnligt.
Jeg har ikke noget problem med børn. Overhovedet. Men jeg har et problem med at føle mig tryg ved mennesker, som ikke spiller efter samme kodeks som jeg, hvad angår TMBVÅO (Ting Man Bør Være Åben Om).
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 11. dec 2015, 16:46

Jeg synes godt nok, der bliver lagt mange ord i mine indlæg, som slet ikke er der.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 11. dec 2015, 16:53

Puffi skrev:Jeg synes godt nok, der bliver lagt mange ord i mine indlæg, som slet ikke er der.



Fair nok. Godt ord igen. :) Og god aften.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Tindertråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. dec 2015, 13:13

Dikus skrev:
Hvem var det, der havde fundet en fra Luksusfælden? Jeg er stadig såååå nysgerrig efter hvem. For ham, der kom i TV umiddelbart efter (og som jeg tænker, der må være tale om?) lignede en, der ikke ville være i nærheden af en stabil partner i min bog. Og det fik mig til at tænke på... den der sorteringsproces, I nu taler om.


Altså jeg har spottet Morten fra Esbjerg på Tinder.... :slem:

http://www.bt.dk/film-og-tv/luksusfaeld ... -det-i-dag
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Tindertråden.

Indlægaf Spjaerten » 14. dec 2015, 13:17

Jeg synes det der sjovere når man spotter debattører ;)
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tindertråden.

Indlægaf Wizzze » 14. dec 2015, 13:59

Spjaerten skrev:Jeg synes det der sjovere når man spotter debattører ;)


Du lovede ikke at sige noget :-p :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Tindertråden.

Indlægaf A 7 » 15. dec 2015, 18:27

Det må være ved middagstid at det nye kæmpefly fra Qatar landede i dag. Det var i hvert fald dér, flere af flyselskabets stewardesser poppede op.
0

Tilbage til "Forhold og sex"