Hvem er du lun på, i din hverdag?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Ado » 9. sep 2015, 14:42

Ado skrev:Ham der pludselig skrev til mig for en uges tid siden. Fra Singlegruppen. Som gør noget åndssvagt ved mig. Det er fuldkommen latterligt, for vi har ikke engang mødt hinanden endnu. Og det ligner slet ikke mig.
Men vi forsvandt bare ind i en boble og så føg ordene bare ud og frem og tilbage, som om vi aldrig har lavet andet.

Jeg føler mig så tåbelig. Og som en naiv teenager. Og al fornuft gennemtæsker mit kranie og brøler, at jeg skal skride fra 1990'erne og komme tilbage i voksenalderen og tage mig sammen. Og hvad nu, når vi skal ses? Det er da umuligt at opretholde den kvalmende boble? Kan sgu da kun gå galt.

Men hot damn, han er lækker. I hjernen. I munden. I øjnene. Og i håret. Også selv om det ser fedtet ud på billedet.




NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg trækker alt tilbage! ALT! Manden ville i skoven efter svampe, da han besøgte mig.

Og ikke til en lækker svampesauce. Nope. Han ville være høj på svampe.


Jeg dater ikke mere for i år! :wacko:
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 14:49

Ado skrev:
Ado skrev:Ham der pludselig skrev til mig for en uges tid siden. Fra Singlegruppen. Som gør noget åndssvagt ved mig. Det er fuldkommen latterligt, for vi har ikke engang mødt hinanden endnu. Og det ligner slet ikke mig.
Men vi forsvandt bare ind i en boble og så føg ordene bare ud og frem og tilbage, som om vi aldrig har lavet andet.

Jeg føler mig så tåbelig. Og som en naiv teenager. Og al fornuft gennemtæsker mit kranie og brøler, at jeg skal skride fra 1990'erne og komme tilbage i voksenalderen og tage mig sammen. Og hvad nu, når vi skal ses? Det er da umuligt at opretholde den kvalmende boble? Kan sgu da kun gå galt.

Men hot damn, han er lækker. I hjernen. I munden. I øjnene. Og i håret. Også selv om det ser fedtet ud på billedet.




NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg trækker alt tilbage! ALT! Manden ville i skoven efter svampe, da han besøgte mig.

Og ikke til en lækker svampesauce. Nope. Han ville være høj på svampe.


Jeg dater ikke mere for i år! :wacko:


Du skulle da have fundet nogle fluesvampe til ham :devil:

Eij :kram:
3
:ninja:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:21

Altså. Min kæreste selvfølgelig :lol:

Men udover det har jeg et virkelig latterligt crush på Tobias Dybvad. Det er fandeme dumt altså :lol:
Og så lidt på hende forskningsassistenten, der interviewede mig i dag til et projekt. Hun var bare så indfølende, sjov og de to timer fløj afsted.

Men jeg tror nu også, det er vældigt sundt at blive tiltrukket af andre mennesker. Jeg bliver (ligesom Mads Christensen :lol:) smålun på nogen et par gange om ugen, i perioder mere. Det kan både være mænd og kvinder, og i alle aldre. Det er sjældent særligt seksuelt rettet, men mere sådan en venneforelskelse, hvor jeg bare bliver så vild med deres personlighed eller vores kemi eller synes, de er vildt flotte.

Sådan en lunhed hvor der er seksuelle følelser i har jeg kun for min kæreste egentlig :gruble: Og der er jo også nogle meget, meget dybere følelser i det.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:23

Altså min kæreste har også en kammerat, som i øvrigt har en kæreste, der er min veninde, som jeg af og til bliver sådan lidt "aaaaw" i. Han er bare en SÅ god fyr, og ham og min kæreste har kendt hinanden i 20 år. De er så gode venner på sådan en sød, og lidt plat af og til, drengemåde, og jeg holder ekstremt meget af både ham, hans kæreste og deres børn.
Jeg er på ingen måde tiltrukket af ham hverken seksuelt eller på et dybere følelsesmæssigt plan end venskab, men jeg er eddermame vild med ham som person. Og med dem som vennepar for mig/os.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2015, 21:09

Jeg er hamrende kedelig, for jeg har det kun sådan med min mand.

Ham er jeg til gengæld mere end almindeligt lun på :lun:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. sep 2015, 21:28

Uden at det var på et faretruende niveau, så havde jeg over en halvårs periode fornøjelsen at arbejde tæt sammen med en kollega, der ellers var tilknyttet andre matrikler, og han gjorde mig altså lidt lun indeni :)
Han har bare en "lækker hjerne" kniv skarp, faglig dygtig, og en pisse fed humor, en livs- og levemand, det var smittende!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Mulan » 9. sep 2015, 21:51

Åhr, jeg savner en at være lun på!
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf TurtleSpeed » 9. sep 2015, 21:58

Jeg er saa lun paa en fra mit gym. Bliver helt genert naar jeg taler med ham, men kigger paa ham hele tiden. Godt der er spejle overalt saa man kan kigge diskret :engel:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Ado » 10. sep 2015, 04:00

Liseletpåtå skrev:
Ado skrev:
Ado skrev:Ham der pludselig skrev til mig for en uges tid siden. Fra Singlegruppen. Som gør noget åndssvagt ved mig. Det er fuldkommen latterligt, for vi har ikke engang mødt hinanden endnu. Og det ligner slet ikke mig.
Men vi forsvandt bare ind i en boble og så føg ordene bare ud og frem og tilbage, som om vi aldrig har lavet andet.

Jeg føler mig så tåbelig. Og som en naiv teenager. Og al fornuft gennemtæsker mit kranie og brøler, at jeg skal skride fra 1990'erne og komme tilbage i voksenalderen og tage mig sammen. Og hvad nu, når vi skal ses? Det er da umuligt at opretholde den kvalmende boble? Kan sgu da kun gå galt.

Men hot damn, han er lækker. I hjernen. I munden. I øjnene. Og i håret. Også selv om det ser fedtet ud på billedet.




NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg trækker alt tilbage! ALT! Manden ville i skoven efter svampe, da han besøgte mig.

Og ikke til en lækker svampesauce. Nope. Han ville være høj på svampe.


Jeg dater ikke mere for i år! :wacko:


Åhhh det minder mig om alle dine andre date-historier :love:




Jeg fatter det ikke. Hvad det er, der går galt? Jeg synes jo netop, at jeg i dén grad har så mange erfaringer, at jeg burde kunne spotte noget grumt.
Han elsker mig? Efter få timer?

Da han kom hjem, gik han i gang med at spamme min indbakke med langt ude og syretrips-agtige forklaringer på, hvad han mente, når han sagde "jeg elsker dig".


Jeg gider ikke mere. :gisp:
1
Donna Martin Graduates!
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Grissebassen » 14. sep 2015, 11:44

Jeg har igennem længere tid crushet lidt på en fyr, som jeg slet ikke har kunnet tage mig sammen til at tale med. I fredags får jeg endelig nosset mig sammen til at spørge om hans nummer. Og det får jeg skam. Men hvad sker der så... Manden viser sig kort tid efter at have nogle politiske holdninger jeg bare på ingen måde kan sympatisere med. I det mindste er det ude af verden nu, så jeg ikke længere behøver at slå mig selv oven i hovedet med, at jeg ikke turde spørge om hans nummer.
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Æske » 14. sep 2015, 21:46

Jeg pigecrusher lidt på en af mine nye kolleger - øj, hun er et fint menneske!
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Sophaya » 21. sep 2015, 15:40

En kollega og en medstuderende.. Øv. For tiden går det mig vidst lidt på at være single :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wiluna
Indlæg: 34
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 21

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Wiluna » 21. sep 2015, 17:54

En læge fra mit arbejde. Og før ham en anden læge indtil han stoppede. Skal helst crushe på en af lægerne - det gør arbejdet lidt mere overkommeligt :genert:
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf sigge » 27. sep 2015, 19:08

En arkitekt, jeg har arbejdet lidt sammen med. Han har et ret almindeligt navn, så jeg kunne ikke facebook-stalke ham, men ad andre små-creepy veje lykkedes det mig at finde hans adresse, og så kunne jeg på streetview se, at der stod et efternavn ud over hans på postkassen. Siden har jeg så fundet ud af, at han også har børn. Altså slet ikke min type.

Men han er nu ret sød alligevel, og det er lidt trist, at vores fælles projekt er ved at være slut, så jeg ikke skal se ham mere. Men jeg kan jo håbe på, at vi kommer til at arbejde sammen igen i fremtiden, vores respektive firmaer har da flere sager sammen. :kryds:

Tidligere har jeg også været smålun på min fysioterapeut, men mit forløb der er afsluttet, så ham kan jeg heller ikke nyde synet af mere.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Forhold og sex"