Date i Kbh på fredag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Date i Kbh på fredag

Indlægaf D.itsen » 9. jul 2016, 14:01

Nu må I kloge mennesker lige hjælpe mig
Kæresten og jeg skal til Kbh på fredag på en eller anden form for date. Vi havde overvejet at tage i operaen, men de spiller Dirty Dancing og det er måske ikke lige os, og der er næsten udsolgt. Så ville vi have været på 1. th, men der er også fuldt booket.

Så hvad skal vi brug vores fredag aften på? Vi kan være i byen omkring kl 17 og vi skal overnatte omkring hovedbanegården. Vi skal ikke vælte rundt hele natten, da vi har planer lørdag.
Jeg vil helst ikke lægge mere end 1000 kr pr mand (mad + evt. underholdning - eller bare god mad)

Jeg kaster likes og grønne kort efter jer i vildskab som tak :D
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2016, 14:19

D.itsen skrev:Nu må I kloge mennesker lige hjælpe mig
Kæresten og jeg skal til Kbh på fredag på en eller anden form for date. Vi havde overvejet at tage i operaen, men de spiller Dirty Dancing og det er måske ikke lige os, og der er næsten udsolgt. Så ville vi have været på 1. th, men der er også fuldt booket.

Så hvad skal vi brug vores fredag aften på? Vi kan være i byen omkring kl 17 og vi skal overnatte omkring hovedbanegården. Vi skal ikke vælte rundt hele natten, da vi har planer lørdag.
Jeg vil helst ikke lægge mere end 1000 kr pr mand (mad + evt. underholdning - eller bare god mad)

Jeg kaster likes og grønne kort efter jer i vildskab som tak :D


Spise på et af Nimb stederne, så fredagsrock og måske lidt tivolimagi, afslutte med en drink eller to på Library bar?
3
Do as I say! :whip:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf D.itsen » 9. jul 2016, 14:31

Godt bud. Kender dog ikke kunstneren til fredagsrock, så skal lige undersøge det lidt nærmere. Vi har også et gavekort til comedy zoo vi overvejer at bruge

Og vi vil gerne gå lidt for tingene, hvis det er god bud inden for 15-20 min gang fra hovedbanegården (vi skal bo på vestsiden af hovedbanegården, så KBH V er også et godt bud på steder)
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf D.itsen » 9. jul 2016, 14:35

Ennovy skrev:Skuespilhuset er skønt eller måske papirøen?

https://kglteater.dk/om-os/om-teatret/ofelia-plads/

Vi har prøvet at spise i skuespillerhuset og det var glimrende, men vil nok gerne noget andet.
Papirøen har jeg været én gang og der var temmelig overrendt. Men der var så også koncert på refshalvøen, så det har nok ikke hjulpet på det :D Tænker bare lidt det kræver vejret er godt for at være hyggeligt :gruble:

Tak for bud
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2016, 14:53

D.itsen skrev:Godt bud. Kender dog ikke kunstneren til fredagsrock, så skal lige undersøge det lidt nærmere. Vi har også et gavekort til comedy zoo vi overvejer at bruge

Og vi vil gerne gå lidt for tingene, hvis det er god bud inden for 15-20 min gang fra hovedbanegården (vi skal bo på vestsiden af hovedbanegården, så KBH V er også et godt bud på steder)


Der er jo altid Kødbyen, man spiser rigtig godt på Fleisch, Fiskebaren og Gorilla for bare at nævne nogle få, og der er mange "vandingshuller" og feststeder, som Warpigs, Jolene og NOHO.

Man kunne også starte med IMAX i Planetariet, så spise på Retour Steak/Barbie, Famo51 eller de 3 små øffere og så drinks og hygge hos Lidkoeb.
2
Do as I say! :whip:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf D.itsen » 9. jul 2016, 16:15

Ennovy skrev:https://www.facebook.com/events/121776841583116/

Det kan vi ikke nå, det kunne ellers have været sjovt
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Date i Kbh på fredag

Indlægaf D.itsen » 9. jul 2016, 16:17

Ballademager skrev:Hvis I er til autentisk meximad, så er Hija se Sanchez i Kødbyen et godt bud. Det er så lækkert, både deres quesadillas og tacos al pastor. De har dog kun siddepladser uden for, så de kræver godt vejr.

Nimb bar har rigtig gode drinks. Den er lidt overset, så der er sjældent særlig mange mennesker, og omgivelserne er hyggelige.

Vejrudsigten ser lidt ustabil ud, men vi tager det med i overvejelserne. Tak :klap:
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"