Det her med dating...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 8. jul 2016, 14:23

Jeg er blevet skilt og har begivet mig ud i det her dating univers...Hvilket er mega svært når man har været gift i 15 år og stortset aldrig har datet. Jeg har startet ud på Tinder og det er jo en oplevelse. :panik: har været på et par forskellige dates men det var sgu underligt og mændene var mærkelige. Men så matchede jeg med en temmelig sød mand 2 år yngre end mig. Men hvad gør det. Vi har har været på 5-6 dates. Vi begyndte at skrive sammen for 3 uger siden og vi har mest bare sets til en kop kaffe i byen og en gåtur. I forgårs var han hjemme hos mig og vi snakkede uafbrudt i 7 timer hvor efter han tog hjem.

Vi er kun kommet til at give et knus, han foreslår hver gang når vi skal ses og vi skriver meget sammen. Jeg håber jeg tolker ham til at han er interesseret men nervøs og genert som mig selv. Men ih hvor er det svært, jeg vil gerne tage hul på samtalen om hvad det er vi er ved - men ved heller ikke om det er for tidligt. :panik: :blush2: men for søren hvor følelsen af sommerfugle skøn og samtidig skræmmende når man er 35.

Vi skal ses i morgen til endnu en kaffe/frokost Date i byen.

Måske skulle jeg bare nyde det og lade være med at over analysere alting.

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget her. Haha men gode råd og spark i den rigtige retning er altid yderst velkomment.
8
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Det her med dating...

Indlægaf Code71 » 8. jul 2016, 14:28

Ja præcis. Nyd det og lad være med at overanalysere alting, selvom det er svært. Ja hvis ikke umuligt hehe

Men held og lykke med kærligheden :gogo:
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Det her med dating...

Indlægaf Torn » 8. jul 2016, 14:28

Han lyder rar og du lyder til at være glad for ham. Nyd det! Selvom jeg sagtens kan forstå, at det er skræmmende. Sommerfugle er lidt uhyggelige, men også vildt livsbekræftende.
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 9. jul 2016, 12:25

Jamen han er nemlig rigtig rar og opmærksom på en måde jeg ikke er vant til. At han så ovenikøbet er er engelsk er jo kun et plus... Er en totalt sucker for den britiske charme og dialekt. :lun:

Men synes godt nok dating er rigtig svært - jeg var kun 20 da jeg blev gift og har aldrig datet inden. Synes godt nok jeg er noget rusten. Men må bare tage tingene som de kommer, selvom det er mega svært. Især det her med ikke at analysere alt! Jeg prøver virkelig at stoppe mig selv - for vil egentlig bare nyde livet og tage alt stille og roligt, men det er altså svært. :stoned:

I dag henter han mig, for han vil aflevere en tomatplante da han synes min altan mangler lidt grønt... :lol: Så må jeg bare se om jeg kan finde ud at holde liv i den... :P
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Det her med dating...

Indlægaf Skralde » 9. jul 2016, 12:53

Træk vejret dybt og nyd det :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Det her med dating...

Indlægaf Q-beben » 9. jul 2016, 13:57

Nyd det :) Og pøj, pøj med det :)
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 14. jul 2016, 18:49

I er bare søde. :)

Jeg forsøger ikke at flippe helt ud over alt det her med at date. Heldigvis ser det ud til at han er ligeså nervøs som mig - så vi tager det stille og roligt. Men vi har da sovet sammen et par gange og det føles rigtig rart. Det virker ihvertfald som om at han er lige så interesseret som jeg er. Han får besøg af 2 hold venner en uges tid fra England og jeg skal til Danmark for at se min familie i weekenden, så vi snakkede lidt om at der ville gå et stykke tid inden vi sås igen... Indtil at han så sige om ikke jeg har lyst til at møde hans venner... :lun: :panik: Mit svar eller mangel på samme var "erhmmmm" og intet andet. Jeg kunne sgu have slået mig selv. Men synes bare det vil være lidt underligt at skulle ses med hans venner - "Hej hej jeg er en random tinder date som hænger ud med jeres ven" - Så det var jo nok her jeg skulle have spurgt hvor det leder hen ad? For jeg ville selv præsentere en random flirt for mine venner... ? Måske er mænd anderledes. Omvendt som virker det som om at han mener det seriøst for han snakker meget om hvad vi skal lave i fremtiden.... :stoned: :lun: Jeg er sgu bare ikke helt normal.

Jeg har lovet mig selv at jeg vil spørger ham næste gang vi ses, vi har snakket og datet en måneds tid - så det er vel ok at spørge hvad han har af tanker med det?

Han er rigtig sød og opmærksom på alt - og det føles bare så dejligt og rigtigt... Jeg vil bare ikke ødelægge det med at forsøge at presse en label på os.

Det er altså både skønt og vildt belastende at date og så crushe på en sød englænder. :lun:
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 18. jul 2016, 13:07

:blush2: Nå, en lille opdatering er vist på sin plads.

Jeg fin taget hul på bylden ang. Hans tanker på hvor dette leder henad. Jeg skulle til Jylland i fredags og han var i København med sine venner, han spørger så om ikke han må komme og sige farvel til mig på banegården for han savnede mig. :blush2: Mit svar var jo, det ville jeg da være glad for... men om ikke han kunne fortælle mig hvad han gerne ville med os to, for jeg var for alvor ved at blive glad for ham og ingen af os har nævnt hvad vi søgte på Tinder... og hvis han mest var ude efter noget tilfældigt- så var det nok bedre at vi lagde kortene på bordet...

Fik et längre svar om at han søgte et forhold. Og han ville være sammen med mig og ingen anden og om vi ikke lige kunne snakke sammen... Vi snakkede sammen i 3 timer og nu er vi sørme kærester. :dåne:

Da han mødte mig på banegården var det bare så rigtigt. Jeg kan ikke huske jeg har haft det sådan her før. Savner ham hele tiden. Vi skal ses på torsdag og jeg har bare ikke lyst til at vente så længe. Tror vist jeg er blevet en lille smule forelsket.
38
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Det her med dating...

Indlægaf Pyjamas » 26. jul 2016, 20:15

Hvor er det dejligt :lun: Tillykke!
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 27. jul 2016, 06:41

Tak. :) det er bare en helt ny oplevelse for mig at blive behandlet på den måde. Sidder i toget på vej til job efter at have overnattet hos ham. At hoppe på Tinder bølgen for en kort bemærkning er nok det bedste valg jeg har taget meget længe. Vi planlægger ferie sammen og ja, det er sgu bare dejligt at være sammen med en som ham.
6
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 8. sep 2016, 14:51

Er lige kommet hjem fra ham og skal igang med at pakke vi skal på forlænget weekend i min hjemby. Siden jeg mødte ham er mit liv vendt på hovedet. Han gør mig bare så glad, at han er så opmærksom på at fortælle mig at han elsker mig og at han hele tiden formår at fortælle små ting som han faldt for eller lagde mærke til i starten.

Vi har mødt hinandens forældre og han har mødt min lillebror som jeg står meget nær, Hans kommentar var at han aldrig har set mig så glad og at han var så glad for at se hvor gode vi er sammen. Det er bare dejligt at en som kender mig så godt ser forskellen.

Vi har kendt hinanden i knapt 3 måneder men det føles som om vi har kendt hinanden altid.

Så det her med dating, kunne jeg jo godt finde ud af alligevel. :blush2:
Senest rettet af Ladysparrow 22. feb 2018, 21:58, rettet i alt 1 gang.
15
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 6. okt 2016, 05:20

Ser at der er gået en lille måned siden min sidste opdatering... I sidste uge spurgte han om jeg havde tænkt over om jeg havde lyst til at flytte ud til ham. :blush2: (det havde jeg helt klart for jeg har bare lyst til at være sammen med ham) jeg blev pludselig nervøs og kom med et halv akavet svar og så gik det emne ligesom død der...

To dage senere var vi i København en fredag aften hvor vi sad og nød det milde vejr og en øl. Han siger så han har en overraskelse til mig, nøglerne til hans hus...Jeg får forklaret at der er intet jeg hellere vil - og hvis vi har det sådan til januar så flytter jeg ind. (Har en lejlighed med min eksmand som skal sælges)

Vi lå og skrev lidt frem og tilbage i går - han er så god på at sætte ord på hvordan han har det... Hans sidste sms lød sådan her. You moving in is a dream coming true. You and me makes perfect sense. I'm amazed how 2 people can be so good for each other. I love you. Basically love at first sight was bullshit until I met you. :love2:

Tak Tinder for at matche os!! :)
Senest rettet af Ladysparrow 6. okt 2016, 09:04, rettet i alt 1 gang.
18
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Det her med dating...

Indlægaf Mi55y » 6. okt 2016, 06:35

:dåne:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
HotStuff
Indlæg: 46
Tilmeldt: 1. okt 2016, 20:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Re: Det her med dating...

Indlægaf HotStuff » 10. okt 2016, 23:03

Hold nu op... og så sidder jeg her og tør næsten ikke møde de jeg skriver med fra Tinder :gisp:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 11. okt 2016, 13:05

HotStuff skrev:Hold nu op... og så sidder jeg her og tør næsten ikke møde de jeg skriver med fra Tinder :gisp:


Kan kun sige tinder virkelig lykkedes for os. Jeg er så glad for at jeg turde og at vi matchede uden ham havde mit liv set helt anderledes ud. Han er den del der har manglet. Spring ud i det og nyd det.
3

Tilbage til "Forhold og sex"