vaske hænder

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8237

vaske hænder

Indlægaf Fru Himmelblå » 26. jun 2016, 09:31

Det her er noget jeg virkelig synes er ad :badr: men samtidig noget jeg ikke ved hvordan jeg skal tage op uden at virke emsig og irriterende.
Hvordan taler man med andre om manglende håndvask efter toiletbesøg?

For jeg kan ikke finde en måde at vinkle den sådan, at jeg ikke vikrer emsig og invaderende.
Og hvornår tager man den op?
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8237

Re: vaske hænder

Indlægaf Fru Himmelblå » 26. jun 2016, 10:58

Det tror jeg også jeg ville (selvom jeg hader sådan nogle samtaler), hvis det var en enkelt gang imellem... Jeg har bare på fornemmelsen her, at det er ret konsekvent, at der ikke bliver vasket hænder. Muligvis fordi man ikke mener det er et problem.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: vaske hænder

Indlægaf heysamaysa » 4. jul 2016, 16:58

desværre er der vildt mange der er ikke synes det er nødvendigt at vaske hænder efter toiletbesøg :( og det er bare så ulækkert!!!

men hvordan man lige får det sagt er en anden sag! jeg kender flere der ikke vasker hænder og når de så går i køkkenet bagefter er det helt udlideligt! og jeg er virkelig dårlig til at sige sådanne ting.

men er det en du er meget sammen med er der nok ikke andet for end at tage snakken.
2
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Forhold og sex"