PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 14:05

JoyNips skrev:Vi er ret kærlige. Vi kysser en del - ikke dybe snav, men heller ikke rene tantekys, vi holder i hånd, vi krammer en del, læner os mod hinanden på rulletrapper og indimellem tager vi også hinanden lidt på numserne. Jeg synes, det er dejligt. Mine forældre var aldrig kærlige overfor hinanden i offentlighed.

Da jeg var i forhold praktiserede vi det meget ala ovenstående - dog tilpasset de situationer vi var i, da vi også ofte var ude i professionelt øjemed sammen. Der var det meget forbudt fordi det havde været virkelig upassende.

Jeg elsker at se på forelskede mennesker i gadebilledet, men sex og hvad der dertil hører, skal helst foregå i privaten :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf JackieO » 14. jun 2016, 14:17

Jeg synes det kommer an på tidspunkt og situation. Eksempelvis synes jeg ikke det er passende, hvis folk råsnaver i bussen klokken 4 om eftermiddagen, mens jeg ikke bliver stødt af, at de gør det uden for diskoteket klokken 4 om natten.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf achillaxedprune » 14. jun 2016, 14:21

DenSyngendeLussing skrev:Så snart det går fra at være kærligt til liderligt, så synes jeg, at folk skal gå hjem i privaten. Og jo, man kan tydeligt se forskel.


Jeg kunne ikke selv finde ud af, af formulere det så rammende som DenSyngendeLussing...men det er præcis min holdning til det.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2016, 16:30

Lemonella skrev:
JoyNips skrev:Vi er ret kærlige. Vi kysser en del - ikke dybe snav, men heller ikke rene tantekys, vi holder i hånd, vi krammer en del, læner os mod hinanden på rulletrapper og indimellem tager vi også hinanden lidt på numserne. Jeg synes, det er dejligt. Mine forældre var aldrig kærlige overfor hinanden i offentlighed.


Dit indlæg fik mig til, at tænke på, at jeg faktisk aldrig så mine forældre være kærlige over for hinanden. Ikke en gang et kys eller et kram.


Det gjorde man vel ikke i de generationer? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Badullahkitzh
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. maj 2016, 18:17
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Badullahkitzh » 14. jun 2016, 16:45

:puke: Smaskekys bør holdes hjemme, frygteligt at høre på i bus og tog f. Eks
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40577

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Akehurst2 » 14. jun 2016, 18:15

Wizzze skrev:
Lemonella skrev:
JoyNips skrev:Vi er ret kærlige. Vi kysser en del - ikke dybe snav, men heller ikke rene tantekys, vi holder i hånd, vi krammer en del, læner os mod hinanden på rulletrapper og indimellem tager vi også hinanden lidt på numserne. Jeg synes, det er dejligt. Mine forældre var aldrig kærlige overfor hinanden i offentlighed.


Dit indlæg fik mig til, at tænke på, at jeg faktisk aldrig så mine forældre være kærlige over for hinanden. Ikke en gang et kys eller et kram.


Det gjorde man vel ikke i de generationer? :gruble:


Jeg gætter på, at mine forældre er nogenlunde samme generation som Joynips' og mine forældre både kyssede og krammede offentligt og også hjemme i overværelse af de pinligt berørte teenagere. (De var ikke pinlige, men det synes teenagere jo.)
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf In_your_eyes » 14. jun 2016, 19:48

Animi skrev:Alt fra råsnav og op efter bryder jeg mig ikke om i det offentlige rum. Heller ikke decideret gramseri. Holde i hånden, kram, kys, nus har jeg det helt fint med :)

This
0
:pompom:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Filipai » 15. jun 2016, 07:32

Jeg så engang et par i køen i Bilka, hvor han stak hånden ned i bukserne på hende, og ellers gik i gang at give hende finger. Det var bare rent hygge at være vidne til.

Selv holder vi altid i hånd, små tungekys og et enkelt klem af bagdelen sker også. Men ellers ikke, medmindre det er til en vild fest, hvor alle andre alligevel scorer , så kommer der også dybe tungekys på dansegulvet :genert:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55650
Kontakt:

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Ado » 15. jun 2016, 10:38

Jeg er med Syngende Lussings indlæg. Kærlighed og ømhed er dejligt. Og det skal have lov til at være overalt. Liderlighed; nej tak. Og hvad sker der for alle de der engelske "smarte" udtryk? Kan.ikke.have.det!
4
Donna Martin Graduates!
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf OberstNasig » 15. jun 2016, 15:57

Min lyst til at dyrke min kærlighed i det fri og det offentlige er styrtdykket med alderen. Der er mange unævnelige steder, jeg har dyrket sex med min daværende kæreste, da jeg endnu var helt i starten af mine tyvere. Det eneste vi manglede var at blive medlemmer af 8 mile high klubben, men der trak jeg alligevel en streg i sandet. Hold kæft, jeg er egentlig blevet kedelig :lol:


Mht. kærtegn m.v, så kysser jeg gerne min kæreste i offentligheden med dertilhørende korte kram og kærtegn af arm og andre ufarlige steder. Vi kysser ikke med tungen i offentligheden og dyrker heller ikke lange, ømme kys. Vi er skyldige i at have gjort det i starten af vores forhold, da vi gik i byen sammen.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: PDA - Lovy Dovy i alles påsyn

Indlægaf Torn » 17. jun 2016, 13:31

Jeg kan godt lide det. :genert: Hver ting til sin tid. Jeg elsker at se kærlige og ømme berøringer i gadebilledet og jeg synes liderlig tungekys i baren er sjove og dyriske. Jeg vil helst ikke se nøgne kønsdele eller sex.

Min kæreste er meget privat, så vi holder kun i hånd eller tantekysser uden for hjemmets fire vægge.
0

Tilbage til "Forhold og sex"