Hvor mødte du din kæreste?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 520
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 825

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf SonataA » 1. sep 2015, 06:47

Til en koncert på Christiania. Jeg var der med en masse fra mit kollegie, han med en masse venner. Stødte ind i ham i baren og han fik mit nummer. Min plan var jo ikke at han skulle bruge det, hvilket han åbenbart ikke fattede. Ihvertfald er vi gift, har 2 unger og nærmer os 10-årsdagen for vores første møde :lun:
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20918

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Zombie » 1. sep 2015, 06:50

Vi bor i samme ungdomsboligforening. Mit team i DayZ var blevet raidet af nogle russere, så jeg var sur og ærgerlig. Jeg gik i fredagsbaren, fordi jeg vidste, at han bl.a. ville være der - jeg havde tidligere lånt en mobiloplader af ham - og jeg tænkte fuck it, jeg kysser på ham, for han er ung og pæn, og jeg er gammel og sur.
Han var bare rigtig, rigtig, RIGTIG sød. Og kyssede mega godt. Da vi havde kysset hele aftenen og den halve nat, inviterede han mig på hjemmelavet mad den følgende aften. Resten er historie. :gammel:
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3731
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 653
Likede indlæg: 11281

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Danseprinsesse » 1. sep 2015, 06:56

Ret tilfældigt tog jeg i byen med nogle kollegaer, jeg kendte dem ikke rigtig, men de fik lokket mig med efter en aftenvagt. To af os endte på et usselt værshus i jagten på mænd i slips - og der var sørme én.. Seks timer senere udvekslede vi numre på et andet usselt værthus, og dagen efter tog vi i biografen.
Jeg skulle absolut ikke have en kæreste, men da han en måneds tid senere gav mig en seddel med spørgsmålet "skal vi være kærester" og 3 afkrydsningsmuligheder, så overgav jeg mig.
6
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Vixen » 1. sep 2015, 14:24

Det startede med, at en snakkesalig ung brite handlede i den Rema1000, hvor jeg arbejdede imens jeg gik i gymnasiet. Han stortflirtede og gik drillende igennem butikken (altså forbi kassen, hvor jeg sad) for hver gang at købe et eller andet grill-relateret. Kul, barbeque, pølser, én ting ad gangen. Til sidst spurgte jeg kækt, om jeg var inviteret med til grillfesten, og dét var jeg I HVERT FALD, så jeg fik et telefonnummer og gik så over til kollegiet, da jeg fik fri. En beslutning, jeg i dag er meget glad for, at jeg tog.

På kollegiet var folk samlede omkring nogle bænke, og da jeg hilste på dem, var der især én fyr med de smukkeste brune øjne, som jeg lagde mærke til (jeg kunne også kende ham fra Rema1000, fordi han også handlede der). Ham kom jeg tilfældigvis til at sidde ved siden af under spisningen, og det endte med, at han stjal opmærksomheden fra briten. Det slog sgu nærmest gnister.

Det var i foråret 2008. En håndfuld intense og lidt stormfulde år senere (hvoraf vi var fra hinanden i 2) har vi nu netop holdt 3-års dag siden vi fandt sammen igen. I mellemtiden er vi - især jeg - blevet lidt mere voksen, og forholdet har nu knapt så meget storm, men mindst ligeså meget intensitet. Han gør mig meget lykkelig.

:blush2:
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Karkluden » 1. sep 2015, 14:59

Jaøh, altså vi mødte jo hinanden på debatten. Sådan faktisk for relativt lang tid siden, hvor jeg endda lagde ret heftigt an på ham... Det kunne jeg bare ikke huske, før han viste mig pb'erne til at bevise det :lol: Dengang tog jeg hans rolige svar som et afslag, men han var bare meget, meget nordjysk og lige kommet ud af et forhold, og var vist egentlig lidt interesseret.
Et par år senere begyndte vi via debatten at spille wordfeud sammen og skrive sammen derfra.. Et halvt år efter var vi kærester, og 1/12 efter lige under 4 år bekendtskab og 3,5 års pendlerforhold flytter vi endelig sammen (der har været en masse praktiske ting, der har forhindret det, ikke lysten...) :love:
Vi sadler generelt ikke så hurtigt, men vi er helt enormt lykkelige, forelskede, intense og trygge, og jeg har aldrig været mere sikker på noget i mit liv :lun:

Og jeg har efterhånden lært, at den rolige tilgang til tingene skjuler en helt enorm kærlighed, loyalitet, begær og forelskelse.. :)
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 103
Likede indlæg: 4925

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Patience » 1. sep 2015, 17:09

På scor - og jeg skulle bestemt ikke have en kæreste. Men han viste sig at være så dejlig, at jeg ikke kunne lade være med at blive forelsket - og det er jeg så stadig her knap 7 år efter.

Han siger, at vi var på vej til at blive kærester i hans hoved allerede efter vores første møde. Det tog mig næsten et år at fatte, at det var den vej det gik. Men det var nok mest fordi jeg aldrig troede at et så gennemført fantastisk menneske kunne falde for en som mig. Men det kunne han så heldigvis.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1025
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2424

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Orchidea » 1. sep 2015, 17:20

Gennem fælles venner. Vi kendte hinanden i et par år, inden vi fandt sammen.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf dykkersild » 2. sep 2015, 18:51

Vi mødes på en dykkerferie i Egypten. Vi flyttede sammen efter fire mdr. og har været samme i lidt over 13 år. Han er skøn, betænksom, en godt modstykke til mig og en vidunderlig mand.
1
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf dykkersild » 2. sep 2015, 18:52

kidkomb skrev:Han var min chef på arbejdet :blush:
Vi var til gengæld gode til, at holde det hemmeligt tilsyneladende.
Vi har været sammen i 8 år, han stoppede for 7 år siden og for 2 år siden, var der nogen der var ved at gå baglæns ind i fuglekassen, da emnet kom op.
Jeg troede alle vidste det :lol:

Og efter at være gået "over on the dark side" - går det så op for mig, at du er en kvinde. Jeg har altid troet, at du var en ung mand på ca. 25 år :lol:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25021
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30013

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 19:00

dykkersild skrev:
kidkomb skrev:Han var min chef på arbejdet :blush:
Vi var til gengæld gode til, at holde det hemmeligt tilsyneladende.
Vi har været sammen i 8 år, han stoppede for 7 år siden og for 2 år siden, var der nogen der var ved at gå baglæns ind i fuglekassen, da emnet kom op.
Jeg troede alle vidste det :lol:

Og efter at være gået "over on the dark side" - går det så op for mig, at du er en kvinde. Jeg har altid troet, at du var en ung mand på ca. 25 år :lol:


Hvem ved, nu om dage er lægerne jo blevet så dygtige, snip snip og så er Sofus blevet Sofie :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf kidkomb » 3. sep 2015, 09:27

dykkersild skrev:
kidkomb skrev:Han var min chef på arbejdet :blush:
Vi var til gengæld gode til, at holde det hemmeligt tilsyneladende.
Vi har været sammen i 8 år, han stoppede for 7 år siden og for 2 år siden, var der nogen der var ved at gå baglæns ind i fuglekassen, da emnet kom op.
Jeg troede alle vidste det :lol:

Og efter at være gået "over on the dark side" - går det så op for mig, at du er en kvinde. Jeg har altid troet, at du var en ung mand på ca. 25 år :lol:

Hehe, jeg har faktisk altid synes at jeg maskulin på skrift :lol:
Mht til alder, så tak :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf canoodle » 3. sep 2015, 09:51

Jeg har mødt stort set alle mine ex'er i byen. Kun en kom ind under huden på mig under et højskoleforløb, resten er samlet op i kongebranderter.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Fillie » 3. sep 2015, 11:01

Jeg mødte min mand via Dating.dk. :)
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf BirdReynolds » 3. sep 2015, 11:10

På en bænk på Vesterbro.
1
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf BirdReynolds » 3. sep 2015, 11:32

Log_Lady skrev::

Det lyder næsten som titlen på en Erik Clausen film. :)


Haha, ligheden stopper heldigvis der :-D
2

Tilbage til "Forhold og sex"