Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 1. sep 2019, 06:32

Han synes, jeg er en nar, når jeg steger rosenkål og glemmer at tænde for emhætten. Jeg forstår ham fuldt ud - det lugter faktisk ret meget af prut.
2
:lun: Be brave
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf IrmaPigen » 1. sep 2019, 06:54

LaMariposa skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Når jeg vrisser og er kort for hovedet, fordi jeg er træt og/eller hangry. Så synes jeg også selv, jeg er en nar. :sur:


I hear you. Sådan bliver jeg også. Min mand, derimod, elsker processen med at bruge lang tid på at tage den helt rigtige beslutning om aftensmad. Det kan af og til godt resultere i en meget mut og stille kone - særligt, når vi står i Netto 18.30 og han så endelig har fundet noget, som tager halvanden time at forberede :genert: Jeg kan ikke helt forstå, at jeg ikke bare kan slappe af og være tålmodig.


Mit svar på det der ville nede i Netto være, "jamen fint skat, det laver du bare og så kalder du bare på mig når det er færdigt" :lol:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 1. sep 2019, 06:59

IrmaPigen skrev:
LaMariposa skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Når jeg vrisser og er kort for hovedet, fordi jeg er træt og/eller hangry. Så synes jeg også selv, jeg er en nar. :sur:


I hear you. Sådan bliver jeg også. Min mand, derimod, elsker processen med at bruge lang tid på at tage den helt rigtige beslutning om aftensmad. Det kan af og til godt resultere i en meget mut og stille kone - særligt, når vi står i Netto 18.30 og han så endelig har fundet noget, som tager halvanden time at forberede :genert: Jeg kan ikke helt forstå, at jeg ikke bare kan slappe af og være tålmodig.


Mit svar på det der ville nede i Netto være, "jamen fint skat, det laver du bare og så kalder du bare på mig når det er færdigt" :lol:


Problemet er bare, at hvis man er hangry, så tror man, at man er død af utålmodighed, når maden er færdig :lol:
0
:lun: Be brave
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf ajnaM » 1. sep 2019, 08:27

Når jeg er hurtigere end ham til at få aftaler i kalenderen, og han er nødt til at sige nej til en masse ting
Når jeg er ude til kl. lort og har tømmermænd i dagevis
Når min telefon begynder at ringe kl. 6, og han pludselig står alene med unger og morgenmad og madpakker
Når jeg er rigtig opslugt af noget (typisk arbejde) og nærmest har mentale skyklapper på
Når hele vores fælles skab er fyldt med mit tøj, og han har sådan et lille hjørne
Når jeg er backseat driver! Haha, det hader han virkelig! Generelt kan han godt blive irriteret over, at jeg har svært ved at blande mig i alting.

... og det er så primært alle de tidspunkter, hvor jeg godt kan give ham ret. :genert:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf london » 1. sep 2019, 08:48

Når jeg bruger mine overnaturlige evner og får det til at styrte ned som i aftes, hvor vores gang stod under vand, da det havde regnet ind i 30 sek og jeg tydeligt kunne mærke på ham, at det var min skyld, da vi skulle tørre det op.
8
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 2. sep 2019, 09:38

Når jeg falder i søvn, mens vi ser film. Forstår ham godt, kan bare ofte ikke holde mig vågen :genert:
1
:lun: Be brave
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Xnaiv » 3. sep 2019, 19:16

Når jeg bruger min telefon alt for meget...

Jeg forstår ham godt og prøver at arbejde på det.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14615

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 5. sep 2019, 20:22

Da den ene killing havde lagt en virkelig klam-ildelugtende-ikke-helt-fast lort og han var ved at kaste op, mens jeg grinede så meget at tårerne trillede ned af kinderne på mig.

Han var virkelig ikke imponeret
3
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf MOGA » 2. nov 2019, 08:48

DenSyngendeLussing skrev:Han synes vist, jeg er nar lige nu, fordi jeg har skyldtrippet ham til at gå over i Netto og hente en pakke kiks til topping til min havregrød - men altså, der var en splinterny uåbnet pakke i skabet for en uge siden, som han så har ædt helt alene (og ikke erstattet), og han har åbenbart på intet tidspunkt overvejet, at det måske godt kunne tænkes, at jeg nok også godt ville have nogle på et tidspunkt.

Det sker lige lidt for ofte, at når JEG vil have af én eller anden ting, som vi burde have i skabet, hovsa, så er det faktisk allerede blevet spist. Man skal åbenbart holde sig tæt til fadet her, hvis man ikke vil komme for sent!

Nå, men mon ikke vi bliver venner igen, når jeg har fået min havregrød med kiks og banan, og ikke længere er hangry. Overreagerede måske også lige en my, men jeg har jo glædet mig til den havregrød med kiks og banan! :sur:


Hvis man tager det sidste af noget, man plejer at have på fast basis, sørger man for enten at købe nyt, eller i det mindste at gøre opmærksom på, at man har taget det sidste. Nå.
4
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 19. nov 2019, 20:11

Når jeg ikke gider, at han skal rode med it i soveværelset om aftenen. Det stresser mig at skulle høre ham taste løs, når jeg gerne vil sove :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. nov 2019, 08:32

Når jeg ligger og roterer i sengen som en bedre grillkylling og sukker demonstrativt, fordi han ligger og skyder ting på sin iPad.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf FruKuk » 24. nov 2019, 16:40

I dag hvor han kom hjem efter en virkelig våd julefrokost (havde sovet hos en kammerat, der smed ham af på vejen hjem), og ikke kunne komme ind, fordi ungerne og jeg var taget i svømmehallen og glemt at lægge en nøgle ud til ham. Det blev 2 kolde timer i en havestol til ham...
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Wizzze » 24. nov 2019, 17:33

FruKuk skrev:I dag hvor han kom hjem efter en virkelig våd julefrokost (havde sovet hos en kammerat, der smed ham af på vejen hjem), og ikke kunne komme ind, fordi ungerne og jeg var taget i svømmehallen og glemt at lægge en nøgle ud til ham. Det blev 2 kolde timer i en havestol til ham...


Hva` så Misse, prøvede du at lave en Lærer Andersen på ham? :devil: :lol:

Frk W synes jeg er en nar, når der er bold på TV og jeg råber af de elendige spillere.... :blush:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 24. nov 2019, 19:34

Wizzze skrev:
Frk W synes jeg er en nar, når der er bold på TV og jeg råber af de elendige spillere.... :blush:


Så går hun da en hård december og januar i møde, hvis bold også inkluderer håndbold :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Wizzze » 24. nov 2019, 20:02

LaMariposa skrev:
Wizzze skrev:
Frk W synes jeg er en nar, når der er bold på TV og jeg råber af de elendige spillere.... :blush:


Så går hun da en hård december og januar i møde, hvis bold også inkluderer håndbold :D


Hun lever et hårdt liv med mig året rundt, er der ikke bold, så er der andet sport, politik eller bare mig foran computeren. Det er egentlig lidt af et mirakel at hun ikke er flygtet skrigende endnu :genert:
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Forhold og sex"